Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1282, 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Een zakelijk Microsoft 365 abonnement afsluiten. Na 2 maanden nog niet gelukt.


What? Probeer je het zelf of via een CSP? Als je het zelf doet is creditcard of Paypal al genoeg


Wat is een CSP?

Creditcard gegevens etc ingevoerd. Daarna de custom inlog naam willen koppelen aan m'n zakelijke mail door het bij TransIP via DNS te koppelen, dat process doorlopen, maar sindsdiens is het account verdwenen. Als ik dan inlog via m'n zakelijke mail krijg ik alleen de personal onbetaalde omgeving. Als ik via het microsoft domain account aanmeldt zegt ie dat de account niet meer bestaat.

Al wel iets verder gekomen dan 2 weken geleden, toen pakte ie de betaalgegevens niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
ErikZ schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Een zakelijk Microsoft 365 abonnement afsluiten. Na 2 maanden nog niet gelukt.


What? Probeer je het zelf of via een CSP? Als je het zelf doet is creditcard of Paypal al genoeg


Wat is een CSP?


Cloud Service Provider, 9/10 keer de IT partner van een bedrijf.

Als het niet meer bestaat volgens Microsoft probeer dan in te loggen via portal.office.com
Gaat dat niet dan is je domein niet goed gekoppeld en moet je terug naar TransIP.
Je tenant (microsoft omgeving) moet gekoppeld worden aan je domein om zo je licentie toe te voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2023 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thanks. Ga het morgen proberen. Je klinkt als iemand die ik evt kan PB'en voor nader advies? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2023 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Thanks. Ga het morgen proberen. Je klinkt als iemand die ik evt kan PB'en voor nader advies? :P


Absoluut, dit is letterlijk mijn werk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik wil toch weer even mekkeren over radio edits/DJ versies.

voor mij moet een radio edit gewoon de DJ versie zonder de mix outro en outro.

in plaats daarvan krijgen we artiesten die hele stukken weglaten (vaak mid-intros), ingekorte climaxes of andere ingekorte stukken of in sommige irritante gevallen (zie de Wildstylez remix van Never Say Goodbye) worden er hele nieuwe climaxes verzonnen die dan weer niet in de DJ versies staan.

heel irritant. Ik kan de DJ versies gaan luisteren op mn telefoon maar dan zit ik vaak door 30 seconden claps etc te luisteren wat niet heel veel toevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
Ik wil toch weer even mekkeren.

je verwacht het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ing pas die maar een jaar oud is en al stuk is en ing die doodleuk zegt ja jammer je moet betalen voor een nieuwe.

Ik heb in al die jaren dat ik bij de ing zit nog nooit een pas gehad die zn vervaldatum gehaald heeft. ze zijn allemaal stuk gegaan. Dat terwijl ze altijd gewoon in een portemonnee hebben gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zou haast niet verwachten dat een chip die steeds weer keer op keer onder electrische spanning komt te staan, continue meer en meer straling over zich heen krijgt, magnetisch uitgelezen word en gegevens moet bewaren een keer kapot gaat. Zeker als het in de buurt blijft van magnetische voorwerpen zoals telefoons en andere randzaken die in de buurt komen.

Blijft techniek hé :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja okay. Maar het is wel bizar hoew vaak die ing passen bij mij stuk gaan. De passen van mijn ouders die bij andere banken zitten gaan eigenlijk nooit stuk bijvorrbeeld.

en vooral mn vader is niet heel voorzichtig met zn portemonnee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2023 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
ing pas die maar een jaar oud is en al stuk is en ing die doodleuk zegt ja jammer je moet betalen voor een nieuwe.

Ik heb in al die jaren dat ik bij de ing zit nog nooit een pas gehad die zn vervaldatum gehaald heeft. ze zijn allemaal stuk gegaan. Dat terwijl ze altijd gewoon in een portemonnee hebben gezeten.


Zou niet eens meer weten waar m'n betaalpassen liggen. Doe alles via apple pay. Echt een uitkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2023 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zou niet eens meer weten waar m'n betaalpassen liggen. Doe alles via apple pay. Echt een uitkomst.


Dit idd. Moet ze nu alleen wel opzoeken aangezien ik naar een land ga waar ik niet verwacht dat ze contactloos betalen kennen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2023 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

Jeffreylp schreef:
Ja okay. Maar het is wel bizar hoew vaak die ing passen bij mij stuk gaan. De passen van mijn ouders die bij andere banken zitten gaan eigenlijk nooit stuk bijvorrbeeld.

en vooral mn vader is niet heel voorzichtig met zn portemonnee.


Zou het dan niet gewoon aan jezelf liggen xd heb zelf een Secrid portemonnee en die houden alles heel qua pasjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2023 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Jeffreylp schreef:
Ja okay. Maar het is wel bizar hoew vaak die ing passen bij mij stuk gaan. De passen van mijn ouders die bij andere banken zitten gaan eigenlijk nooit stuk bijvorrbeeld.

en vooral mn vader is niet heel voorzichtig met zn portemonnee.


Zou het dan niet gewoon aan jezelf liggen xd heb zelf een Secrid portemonnee en die houden alles heel qua pasjes


Dat denk ik niet. Bij mij zitten de pasjes ook altijd in een houder. Maar het zijn wel altijd de ing pas en de ov chipkaart die stukgaan. Alle andere passen werken nog perfect. Dus waarom dat altijd dezelfde zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2023 12:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Omdat een bankpas een compleet andere chip gebruikt.

Het is waarschijnlijk gewoon je eigen doen of je hebt een slechte portemonnee.

Ik had ook altijd problemen met een kapotte Rabo pas binnen een jaar, maar sinds ik mijn portemonnee heb veranderd heb ik dat probleem niet meer.

Kwam omdat mn pas (met de chip en lezer) tegen het metaal van de druksluiting zat. Combineer dat met een grote portomonee in je broekzak die ook tegen andere dingen als sleutels en telefoons aanzitten en dingen als magneetsluitingen en je hebt een pas die snel kapot gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 01:32 
 
Hardtraxxer

Justinhafc schreef:
Rickzel schreef:
Zou niet eens meer weten waar m'n betaalpassen liggen. Doe alles via apple pay. Echt een uitkomst.


Dit idd. Moet ze nu alleen wel opzoeken aangezien ik naar een land ga waar ik niet verwacht dat ze contactloos betalen kennen xd


Weekendje België?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 09:42 
 
Hardtraxx Veteran

Cryptowallet gehackt afgelopen zaterdag…. Een goed maandsalaris aan crypto verdwenen bij Bitvavo. Hopelijk krijg ik het wel vergoed…
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Justinhafc schreef:
Rickzel schreef:
Zou niet eens meer weten waar m'n betaalpassen liggen. Doe alles via apple pay. Echt een uitkomst.


Dit idd. Moet ze nu alleen wel opzoeken aangezien ik naar een land ga waar ik niet verwacht dat ze contactloos betalen kennen xd


Weekendje België?


Iets verder, maar inderdaad wel zo'n soort derdewereldland
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Cryptowallet gehackt afgelopen zaterdag…. Een goed maandsalaris aan crypto verdwenen bij Bitvavo. Hopelijk krijg ik het wel vergoed…

Hoe word zoiets gehacked want in principe is een wallet zo ontworpen dat je hier alleen in kan komen met je private key die alleen jij (of jou account) heeft. Ik denk dan eerder dat je of via phishing bent binnen gehaald of dat je wachtwoord gewoon ruk is :P En dat je account is gehacked is, niet je wallet. Misschien is er wel een lek?

Zou sowieso uniek wachtwoord en mfa gebruiken mocht dat nog niet het geval zijn en eventueel investeren in cold wallets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Pipa schreef:
Cryptowallet gehackt afgelopen zaterdag…. Een goed maandsalaris aan crypto verdwenen bij Bitvavo. Hopelijk krijg ik het wel vergoed…

Hoe word zoiets gehacked want in principe is een wallet zo ontworpen dat je hier alleen in kan komen met je private key die alleen jij (of jou account) heeft. Ik denk dan eerder dat je of via phishing bent binnen gehaald of dat je wachtwoord gewoon ruk is :P En dat je account is gehacked is, niet je wallet. Misschien is er wel een lek?

Zou sowieso uniek wachtwoord en mfa gebruiken mocht dat nog niet het geval zijn en eventueel investeren in cold wallets.

Wachtwoord gehackt dan. Wachtwoord was ook niet bijsterend, maar had dit echt niet verwacht. Direct betere beveiliging erop gezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 14:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Nuracore schreef:
Pipa schreef:
Cryptowallet gehackt afgelopen zaterdag…. Een goed maandsalaris aan crypto verdwenen bij Bitvavo. Hopelijk krijg ik het wel vergoed…

Hoe word zoiets gehacked want in principe is een wallet zo ontworpen dat je hier alleen in kan komen met je private key die alleen jij (of jou account) heeft. Ik denk dan eerder dat je of via phishing bent binnen gehaald of dat je wachtwoord gewoon ruk is :P En dat je account is gehacked is, niet je wallet. Misschien is er wel een lek?

Zou sowieso uniek wachtwoord en mfa gebruiken mocht dat nog niet het geval zijn en eventueel investeren in cold wallets.

Wachtwoord gehackt dan. Wachtwoord was ook niet bijsterend, maar had dit echt niet verwacht. Direct betere beveiliging erop gezet


Las vanochtend een mail dat er vooralle Bitvavo accounts die geen 2FA hebben, nu een crypto opnameslot is ingeschakeld. Heel zuur wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel zuur desniettemin inderdaad. Is zoiets te vergoeden eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2023 14:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Wel zuur desniettemin inderdaad. Is zoiets te vergoeden eigenlijk?


https://support.bitvavo.com/hc/nl/artic ... ntgarantie

3. 2FA is ingeschakeld minstens 30 dagen voorafgaande aan het incident.

Antwoord is dus (hoogstwaarschijnlijk) nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2023 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stadsverwarming dat dit jaar in 300% kosten is gestegen. :thumbdown: normaliter speelde alles quit dmv onze zonnepanelen en kregen we 200 tot 300 geld terug. Afgelopen jaar is ons verbruik afgenomen in energie en stadsverwarming maar moeten we plots 400 bij betalen. Die prijzen gaan helemaal nergens over. Schandalig gewoon, zeker als je hoort dat ze allemaal meer winst en omzet dan vorig jaar hebben geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mede-forumleden,

Ik ga iets moois en een kleine irritatie met jullie delen. Post 4000 die ik tik op dit dode forum en Martin gaat ff tijdelijk het forum verlaten. Maar voordat ik ga, wil ik nog het één en ander kwijt aan jullie over de RAW hardstyle muziek, zodat jullie deze geweldige stroming blijven vertegenwoordigen, zelfs wanneer ik er even niet ben.

RAW hardstyle is als een vurige bliksemschicht die door de duisternis snijdt. Het is een muziekgenre dat niet bang is om de grenzen op te zoeken, om ons mee te nemen op een reis vol rauwe emotie en intense energie. De donkere en krachtige kicks vullen de lucht en nemen bezit van onze zintuigen, terwijl de piepkicks, zaagkicks, pvc-kicks, spijkerkicks en weet ik veel wat nog meer voor achterlijke kicks ons lichaam doen trillen. Het is alsof de muziek ons verbindt met een diepere kern, een plek waar we onze emoties vrij kunnen uiten en onze kracht kunnen vinden.

Stel je voor dat je je bevindt op een bruisend festival, omgeven door gelijkgestemde zielen die samenkomen om de rauwe kracht van de muziek te ervaren. Terwijl de avond valt, wordt de lucht doordrenkt met een elektrische spanning. De duisternis omhult het terrein en de eerste RAW hardstyle track knalt uit de speakers. De rauwe kicks snijden door de stilte en vullen de ruimte met een onweerstaanbare energie.

Je voelt de grond onder je trillen terwijl je opgaat in de muziek. De duisternis wordt verlicht door flitsende lichten, die de intense atmosfeer van de RAW hardstyle weerspiegelen. Je voelt de opwinding door je aderen stromen terwijl je meegaat op deze sonische reis. Het is een moment van totale overgave aan de muziek, een gevoel van vrijheid en verbondenheid dat je nergens anders kunt vinden.

Nu ik het forum verlaat, vraag ik jullie om deze passie en toewijding aan de RAW hardstyle levend te houden. Blijf de rauwe kicks voelen in jullie harten en laat de muziek jullie inspireren om de grenzen op te zoeken, zowel op het forum als in het echte leven. Samen vormen jullie een gemeenschap van gelijkgestemde zielen, verenigd door de kracht van de muziek

Blijf de rauwe kicks volgen, en laat de rauwe hardstyle jullie pad verlichten.

Met harde groet, Martin Waus

Ps: bedankt voor de steun in het Rawfare topic :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2023 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt goed Martin, we defend the RAW! Tot over een paar maanden, hou je taai ouwe!
Vorige  1 ... 1282, 1283, 1284, 1285, 1286, 1287, 1288 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic