Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1281, 1282, 1283, 1284, 1285, 1286, 1287 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 11:39 
 
Hardtraxxer

Ja maar het ging nu ff over een harde schijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Fuck hey. Dit soort verhalen zie ik af en toe voorbij komen en is altijd wel een trigger om als de sodemieter weer even een keer een back-up te maken op een andere HDD. Kunnen ze niks herstellen van zo'n ding als die kapot gaat? Ik ben een leek, dus geen idee.

Dat kan, ligt er aan wat en hoe het kapot is natuurlijk.
Zo'n dienst kost alleen ontiegelijk veel zonder garantie dat het terug te halen valt.

Ben er zelf wel handig mee (is mijn beroep) maar mijn ervaring is, accepteer dat je het kwijt bent.
Meestal haal je 40% terug en is de rest gewoon fucked.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 12:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Mega zuur. Wat voor HDD was het?


Western Digital, maar ik denk dat het leeftijd is plus dat hij wel een paar keer op de grond is gedonderd. Dit ding heeft heeft het goed volgehouden juist ten opzichte van de Seagates die ik eerder had, die begaven het vaak in een jaar (maar dat waren vooral de aansluitingen). Het is ook zeker een goed deel mn eigen schuld door roekeloosheid en geen back-up maken.

En wat Nura zegt, het recoveren kost ergens tussen 200 en 600 bitterballen en dat heb ik er nou ook weer niet voor over gezien alles vooral hobbymatig was. De foto's vind ik meer jammer.