Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284, 1285 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat mijn vrouw nog even voor de bouwvak te horen krijgt dat zij haar salaris moet inleveren deze maand vanwege de vakanties omdat ze niet genoeg vakantieuren heeft opgebouwd (ze is net twee maanden begonnen daar). en nu dus 75% moet inleveren.

Lekkere dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zijn toch dingen die je tijdens de contractbesprekingen afstemt, lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2023 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitzendbureau die het schijnbaar wat vaag heeft neergezet in het contract en vervolgens een vrouw die veel te veel mensen op hun woord gelooft. Het uitzendbureau staat volledig in hun recht maar dit blijft een financiele domper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Door het recente ongelukje met mijn oren een steeds erger wordende tinnitus en vooral intolerantie tegen geluid. Mijn Tomorrowland kaart voor morgen last minute moeten verkopen, maar vooral flinke zorgen weer voor de lange termijn. Laatste keer dat het zo erg was (5 jaar geleden) is het uiteindelijk goed gekomen. Maar toch. Heeft momenteel een flinke negatieve impact op mijn dagelijkse leven. Wordt pittig komende weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterkte, wat een kutzooi ofniet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2023 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Door het recente ongelukje met mijn oren een steeds erger wordende tinnitus en vooral intolerantie tegen geluid. Mijn Tomorrowland kaart voor morgen last minute moeten verkopen, maar vooral flinke zorgen weer voor de lange termijn. Laatste keer dat het zo erg was (5 jaar geleden) is het uiteindelijk goed gekomen. Maar toch. Heeft momenteel een flinke negatieve impact op mijn dagelijkse leven. Wordt pittig komende weken.


Pff klote man, sterkte ermee :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Sterkte, wat een kutzooi ofniet...


Ja man. Zonder te overdrijven is het echt de hel op aarde.

Maar komt uiteindelijk vast wel goed. Hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Door het recente ongelukje met mijn oren een steeds erger wordende tinnitus en vooral intolerantie tegen geluid. Mijn Tomorrowland kaart voor morgen last minute moeten verkopen, maar vooral flinke zorgen weer voor de lange termijn. Laatste keer dat het zo erg was (5 jaar geleden) is het uiteindelijk goed gekomen. Maar toch. Heeft momenteel een flinke negatieve impact op mijn dagelijkse leven. Wordt pittig komende weken.


Sterkte man, het is inderdaad kut omdat je bang voor geluid wordt, bang dat het nog erger wordt.
Weet dat de stress en het letten er op het meer aanwezig laat zijn en dat het tijd vergt voor het dimt of voor je er aan went.

Kan altijd cognitieve gedragstherapie aanraden met dit soort dingen. Voor slapen zijn er ook oordopjes die bepaald omgevingsgeluid versterken die de suis wat minder prominent maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Rickzel schreef:
Sterkte, wat een kutzooi ofniet...


Ja man. Zonder te overdrijven is het echt de hel op aarde.

Maar komt uiteindelijk vast wel goed. Hoop ik.


Ja klinkt oprecht verschrikkelijk. Kan er ook niks anders van zeggen. Nogmaals veel sterkte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2023 11:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
RomanAnthony schreef:
Door het recente ongelukje met mijn oren een steeds erger wordende tinnitus en vooral intolerantie tegen geluid. Mijn Tomorrowland kaart voor morgen last minute moeten verkopen, maar vooral flinke zorgen weer voor de lange termijn. Laatste keer dat het zo erg was (5 jaar geleden) is het uiteindelijk goed gekomen. Maar toch. Heeft momenteel een flinke negatieve impact op mijn dagelijkse leven. Wordt pittig komende weken.


Sterkte man, het is inderdaad kut omdat je bang voor geluid wordt, bang dat het nog erger wordt.
Weet dat de stress en het letten er op het meer aanwezig laat zijn en dat het tijd vergt voor het dimt of voor je er aan went.

Kan altijd cognitieve gedragstherapie aanraden met dit soort dingen. Voor slapen zijn er ook oordopjes die bepaald omgevingsgeluid versterken die de suis wat minder prominent maken.


I know. Helaas niet mijn eerste rodeo. Maakt het er niet minder vervelend om helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2023 15:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Poh, wat zuur lijkt me dat

Waar komt het door?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben al jaren op zoek naar de files voor Wildstylez - Straighforward.

ik had ze vroeger wel maar omdat mijn hdd toen stuk gegaan is ben ik ze helaas kwijt. Ik kan ze ook niet opnieuw downloaden. Heel irritant.

Plus dat de originele release natuurlijk overal verwijderd is en ik ook de album art mis.

:/

les voor de volgende keer, beter backups maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Staat gewoon op zielzoek mien jong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Staat gewoon op zielzoek mien jong.

2 tracks waarvan 1 mp3 en de andere een mix cut van de hardbass 2014 cd.

niet heel nuttig dus. plus dat ik dan nog niet de iTunes album art heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 15:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Staat gewoon op zielzoek mien jong.

2 tracks waarvan 1 mp3 en de andere een mix cut van de hardbass 2014 cd.

niet heel nuttig dus. plus dat ik dan nog niet de iTunes album art heb.


Je stelt wel hele hoge eisen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tis ook totale waanzin om niet de itunes artwork te hebben natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tis ook totale waanzin om niet de itunes artwork te hebben natuurlijk.

nou ja wil toch wel een beetje kwaliteit hebben. itunes heeft meestal goede kwaliteit afbeeldingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 16:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Waarom zou je ook iTunes gebruiken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waarom zou je ook iTunes gebruiken :lol:

alleen voor de album art. verder niet. de muziek wil ik gewoon in flac hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou je perse album art willen hebben. Je luistert toch naar de platen en kijkt er niet steeds na toch :$ of ben ik nou gewoon iemand die hier 0 waarde aan hecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Waarom zou je perse album art willen hebben. Je luistert toch naar de platen en kijkt er niet steeds na toch :$ of ben ik nou gewoon iemand die hier 0 waarde aan hecht.

ik vind het nogal lelijk staan als ik mn muziek app open en alleen maar hetzelfde grijze vlak zie staan. dus ja ik vind het belangrijk dat er ook een plaatje bij zit.

maakt het ook makkelijker tracks te herkennen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2023 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Door het recente ongelukje met mijn oren een steeds erger wordende tinnitus en vooral intolerantie tegen geluid. Mijn Tomorrowland kaart voor morgen last minute moeten verkopen, maar vooral flinke zorgen weer voor de lange termijn. Laatste keer dat het zo erg was (5 jaar geleden) is het uiteindelijk goed gekomen. Maar toch. Heeft momenteel een flinke negatieve impact op mijn dagelijkse leven. Wordt pittig komende weken.


Wat kut, hoe kwam je ervan af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 09:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Je komt er niet vanaf, je leert er mee omgaan en leven en zo is het voor je gevoel minder. Zo ben je er in die zin "van af".

Medische ingrijpen tegen tinnitus zijn nog in ontwikkeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 09:59 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Je komt er niet vanaf, je leert er mee omgaan en leven en zo is het voor je gevoel minder. Zo ben je er in die zin "van af".

Medische ingrijpen tegen tinnitus zijn nog in ontwikkeling.

Je hebt verschillende fases van tinnitus. Zo heeft de dokter mij een paar jaar geleden verteld dat als ik rustig aan doe, het op een gegeven moment zal verdwijnen (het is constant, maar blijkbaar nog niet zó chronisch).

Maar zou dus vooral tips willen horen hoe je het het best kan vermijden (naast niet te hard muziek luisteren natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2023 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stress is een grote factor waardoor het meer merkbaar is dus voornamelijk rustig aan doen en jezelf ook mentaal af leren leiden zodat je ook niet op het geringel gaat letten. Je moet het eigenlijk leren negeren.

Vermijden is natuurlijk gewoon oordopjes dragen :P maar het ringeltje, als je hem eenmaal hebt, blijft altijd.
Vorige  1 ... 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284, 1285 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic