Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1278, 1279, 1280, 1281, 1282
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-11-2021, 14:28 

Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Zo'n dediqated abbo kopen om livesetjes te kunnen kijken en er achter komen dat de helft op 540p staat. 2002 belde, ze willen hun resolutie terug.

Zou handig zijn als 2002 zou bellen, zou je ze kunnen vertellen om in hogere resolutie op te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-11-2021, 14:32 

Hardtraxxer

Als 't nou echt oude setjes waren dan had ik er nog begrip voor. Maar als ik dan bijv setjes van Qlimax 2015 erbij pak staan ze ook op max 540p. Kan je toch moeilijk goedpraten op een betaald platform.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-11-2021, 14:56 

Hardtraxx Veteran

'k Vind heel dat platform niks. Geen fatsoenlijke zoekfunctie, alles staat door elkaar, van Defqon 2021 kan ik maar heel weinig sets terugvinden?

Momenteel 't geld echt nog niet waard. Ik heb 't gekocht om Q te steunen maar als ik dit geweten had had ik 't niet eens gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-11-2021, 18:25 

Hardtraxxer

Ja, heb ook 't gevoel dat ik een beetje bestolen ben ook al heeft het me maar 5 euro gekost. Vandaag ook nog gezeik gehad met die app. Op de desktop site heb ik wel gewoon dat abbo staan, maar zodra ik inlog via die app op mijn telefoon blijft ie zeggen dat ik een abbonnement moet kopen. Hoop echt dat Q-Dance hier wat aan doet

Weet iemand toevallig ook waar je dat abbo kan opzeggen? Vind die site echt totaal niet duidelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-11-2021, 13:18 

Hardtraxx Veteran

Alle black friday spam :thumbdown:
Het is de hele week al bezig, maar vandaag op de dag zelf komen al die webshops nog eens dubbelop met hun mails..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-11-2021, 13:30 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Het is de hele week al bezig, maar vandaag op de dag zelf komen al die webshops nog eens dubbelop met hun mails..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-11-2021, 14:02 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Norther66 schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-11-2021, 11:00 

Hardtraxx Veteran

Black Friday deals die op maandag en dinsdag goedkoop zijn en per dag duurder worden met als toppunt vrijdag.

(Megekko en Amazon hebben hier een handje van)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-11-2021, 17:33 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Black Friday deals die op maandag en dinsdag goedkoop zijn en per dag duurder worden met als toppunt vrijdag.

Ik snap ook niet waarom iemand nog koopt tijdens black friday. verschillende onderzoeken hebben al aangetoond dat de helft van de producten helemaal niet goedkoper zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-11-2021, 17:44 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
patrickjeb schreef:

Ik snap ook niet waarom iemand nog koopt tijdens black friday. verschillende onderzoeken hebben al aangetoond dat de helft van de producten helemaal niet goedkoper zijn...

Pricewatch van Tweakers is ideaal

https://tweakers.net/reviews/9512/de-be ... alers.html

Zo kun je de echte deals eruit halen (en niet alleen nu maar het hele jaar door).
Vorig jaar heb ik met Black Friday een koffiezetapparaat gekocht die toen écht op zijn goedkoopste punt was (en zelfs het jaar erna niet goedkoper is geworden).

Je ziet in die pricewatch ook veel producten die een paar weken geleden net zo duur (zo niet goedkoper) waren dan nu, vervolgens is de prijs geleidelijk omhoog gegaan om dan nu als 'aanbieding' weggezet te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29-11-2021, 20:26 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
patrickjeb schreef:

Ik heb ook oordopjes gekocht die echt de helft onder de normale retail prijs lag (die ik ook elders kon vinden) dus je kan echt wel goeie deals pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-11-2021, 09:50 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:

Precies dit. De dingen die ik kocht waren echt goedkoper, zoals deze https://tweakers.net/pricewatch/1663016 ... 0-1tb.html

Altijd minimaal €100 en nu €79. Deze was dus op maandag €69, later €79 en vrijdag zelfs €89.

Hekzitter schreef:

Dus al geldt dit voor de helft van de producten, het is niet voor alles zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-11-2021, 13:12 

Hardtraxx Veteran

Ik was ook al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon, heb een aantal maanden geleden en vorige week al prijzen genoteerd en afgelopen vrijdag wel degelijk mooie korting gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30-11-2021, 13:13 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
ULTIMO schreef:

Precies dit. De dingen die ik kocht waren echt goedkoper, zoals deze https://tweakers.net/pricewatch/1663016 ... 0-1tb.html

Altijd minimaal €100 en nu €79. Deze was dus op maandag €69, later €79 en vrijdag zelfs €89.

Hekzitter schreef:

Dus al geldt dit voor de helft van de producten, het is niet voor alles zo.

Kijk, da's 'n mooi voorbeeld van een goede BF deal. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-12-2021, 23:21 

Hardtraxx Veteran

De afgelopen jaren is mijn kaak en gebit achteruit gegaan door overcrowding en slechte afhandeling van mijn vorige ortho (15 jaar geleden). Nu moet ik twee keer een kaakchirurgie ondergaan, een voor verbreden van de kaak en de ander voor het naar voren halen van de onderkaak , gaan er twee kiezen uit, en twee jaar verscheidene beugels met zowel boven als onder een spalk.

Nu heeft Rijnstate aangegeven dat de chirurgie verzekerd is. De orthodontie helaas niet en gaat in deze twee jaar rond de 3000 euro kosten.

Nu is dat al een irritatie ansicht. Maar groter is dat er bijna geen enkel verzekering is die boven de 500,- vergoed. En zelfs bij vele waar je eerst minimaal 12 maanden de verzekering moet hebben. Wat ik begrijp aangezien de verzekering voor onvoorziene of onzekere gebeurtenissen is. Echter valt dit voor mij nu juist als onvoorzien...

Ik vrees dat ik het zelf moet bekostigen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-12-2021, 23:36 

Hardtraxx Elite

Dat de appartementen in ons complex gehorig kunnen zijn, dat snap ik.
Maar ik hoef echt niet de Turkse ruzie van 3 deuren verderop te volgen met al het gegooi en gesmijt van deuren...

En dan is ook meteen het 2e irritatie momentje daar; er staan dus 2 politiebusjes en normale wagen in de straat, vanwege die ruzie... dat is dus niet zacht gegaan in dat appartement
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-12-2021, 00:29 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
dat is dus niet zacht gegaan in dat appartement

Dat is onderdeel van hun cultuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-12-2021, 10:11 

Hardtraxx Veteran

Beetje temperament, lekker toch.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 1278, 1279, 1280, 1281, 1282
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic