de nieuwe Forza Motorsport die weer zon altijd online spel wordt blijkbaar.
fijn dit.
fijn dit.
Exact dit inderdaad! loop gewoon door naar de volgende, en doe er dan waarschijnlijk langer over, maar dat is nog altijd beter dan daar staan wachtenRemi wrote:Ik ben altijd zo tering ongeduldig aan een bar dat ik liever rondloop naar een volgende bar en er 1 minuut langer over doe, dan dat ik inderdaad lange tijd sta te wachten. Ook een paar keer mensen gecorrigeerd (veelal beschonken buitenlanders) die vrolijk de rij voorbij lopen en vooraan gaan staan. Dan ben je bij mij altijd aan het verkeerde adres.
Tell em!Rickzel wrote:Waren een aantal barren die je moest vermijden (die bij de indigo is elk jaar drama bijv.) Maar als je beetje slim je plekjes uit zocht viel dat reuze mee.MaartenV wrote:wachten aan de bar bij Defqon
Gewoon dom achteraansluiten en 20 minuten wachten is natuurlijk ook dikke onzin.
Normaal ga ik iedere editie en heb inderdaad dit jaar mijn twijfels gehad bij de programmering. Overall line-up vond ik ook maar matig vandaar de skip. Donderdag Iggy Pop in de Barn... Zo'n icoon hoort op de mainstage (net zoals de Editors). Heb je toevallig the Haunted Youth gezien 's middags? Ik baalde wel dat ik er niet was. Dat is zo goed! https://vod.rockwerchter.be/nl/100442/the-haunted-youth-concert/SL5961 wrote:Gisteren voor het eerst ooit een dagje naar Rock Werchter geweest. Zeker een hele leuke dag gehad, alleen jammer genoeg vooraf te weinig ingelezen over de grote tent The Barn. Heb je eigenlijk speciaal een kaartje gehaald voor Editors, gaat die tent driekwartier voordat het optreden begon dicht....Gelukkig nog via een schermpje van het optreden mee kunnen genieten en daar bleken we lang niet de enige te zijn want het veld was ook bomvol
Haunted Youth helaas niet gezien, waren er pas tegen 3 uur op het terrein. Daarnaast was ik samen met mijn moeder dus beetje rustig aan gedaan. Black Box Revelation van een afstandje mogen aanschouwen en vond ik zeker goed, Kasabian was ook wel tof. The Black Keys kwamen een beetje moeizaam op gang, maar vooral de 2e helft van de set was top!Helicaze wrote:Normaal ga ik iedere editie en heb inderdaad dit jaar mijn twijfels gehad bij de programmering. Overall line-up vond ik ook maar matig vandaar de skip. Donderdag Iggy Pop in de Barn... Zo'n icoon hoort op de mainstage (net zoals de Editors). Heb je toevallig the Haunted Youth gezien 's middags? Ik baalde wel dat ik er niet was. Dat is zo goed! https://vod.rockwerchter.be/nl/100442/the-haunted-youth-concert/SL5961 wrote:Gisteren voor het eerst ooit een dagje naar Rock Werchter geweest. Zeker een hele leuke dag gehad, alleen jammer genoeg vooraf te weinig ingelezen over de grote tent The Barn. Heb je eigenlijk speciaal een kaartje gehaald voor Editors, gaat die tent driekwartier voordat het optreden begon dicht....Gelukkig nog via een schermpje van het optreden mee kunnen genieten en daar bleken we lang niet de enige te zijn want het veld was ook bomvol
Dan weer een genietmomentje. Gisterenavond besloten toch maar voor de zondag proberen een ticket te fixen omdat het begon te kriebelen. 10400 mensen zijn momenteel op ticketswap een ticket aan het zoeken. De magiër in mij heeft er daarstraks eentje weten weg te snoepen.
Kun je niet beter een HT DJ vragen om je een zooi toe te sturen? Kan me voorstellen dat bijv. Ramon wel flink wat heeft.Parvuz wrote:Beloven je DJ set mee te nemen naar bedrijfs BBQ maar er achter komen dat je helemaal geen 'normale' muziek hebt om te draaien.Nu weer allemaal dance en house achtige nummertjes opzoeken... gedoe.
Kerel gewoon jouw oude CD map meenemen en pompenParvuz wrote:Beloven je DJ set mee te nemen naar bedrijfs BBQ maar er achter komen dat je helemaal geen 'normale' muziek hebt om te draaien.Nu weer allemaal dance en house achtige nummertjes opzoeken... gedoe.
Die gaat wel mee jaJustinhafc wrote: Kerel gewoon jouw oude CD map meenemen en pompen
Herkenbaar, zou een aantal jaar terug ook wat plaatjes draaien op eindfeest van m;n strandtent waar ik werkte. Stond een half uur van te voren nog met m'n laptop in de keuken plaatjes op de usb te schuiven.Parvuz wrote:Beloven je DJ set mee te nemen naar bedrijfs BBQ maar er achter komen dat je helemaal geen 'normale' muziek hebt om te draaien.Nu weer allemaal dance en house achtige nummertjes opzoeken... gedoe.
THArdstyler wrote:Kun je niet beter een HT DJ vragen om je een zooi toe te sturen? Kan me voorstellen dat bijv. Ramon wel flink wat heeft.Parvuz wrote:Beloven je DJ set mee te nemen naar bedrijfs BBQ maar er achter komen dat je helemaal geen 'normale' muziek hebt om te draaien.Nu weer allemaal dance en house achtige nummertjes opzoeken... gedoe.
Niks van te merkenNuracore wrote:SoundCloud linkjes die niet meer werken op hardtraxx
MelvinFR wrote:corneelwr wrote:Rickzel
THArdstyler wrote:MelvinFR wrote:corneelwr wrote:Rickzel