Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de nieuwe Forza Motorsport die weer zon altijd online spel wordt blijkbaar.

fijn dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 15:09 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Ik ben altijd zo tering ongeduldig aan een bar dat ik liever rondloop naar een volgende bar en er 1 minuut langer over doe, dan dat ik inderdaad lange tijd sta te wachten. Ook een paar keer mensen gecorrigeerd (veelal beschonken buitenlanders) die vrolijk de rij voorbij lopen en vooraan gaan staan. Dan ben je bij mij altijd aan het verkeerde adres. :lol:


Exact dit inderdaad! loop gewoon door naar de volgende, en doe er dan waarschijnlijk langer over, maar dat is nog altijd beter dan daar staan wachten xd

Rickzel schreef:
MaartenV schreef:
wachten aan de bar bij Defqon


Waren een aantal barren die je moest vermijden (die bij de indigo is elk jaar drama bijv.) Maar als je beetje slim je plekjes uit zocht viel dat reuze mee.

Gewoon dom achteraansluiten en 20 minuten wachten is natuurlijk ook dikke onzin.


Tell em! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren voor het eerst ooit een dagje naar Rock Werchter geweest. Zeker een hele leuke dag gehad, alleen jammer genoeg vooraf te weinig ingelezen over de grote tent The Barn. Heb je eigenlijk speciaal een kaartje gehaald voor Editors, gaat die tent driekwartier voordat het optreden begon dicht.... >.< Gelukkig nog via een schermpje van het optreden mee kunnen genieten en daar bleken we lang niet de enige te zijn want het veld was ook bomvol :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Gisteren voor het eerst ooit een dagje naar Rock Werchter geweest. Zeker een hele leuke dag gehad, alleen jammer genoeg vooraf te weinig ingelezen over de grote tent The Barn. Heb je eigenlijk speciaal een kaartje gehaald voor Editors, gaat die tent driekwartier voordat het optreden begon dicht.... >.< Gelukkig nog via een schermpje van het optreden mee kunnen genieten en daar bleken we lang niet de enige te zijn want het veld was ook bomvol :lol:

Normaal ga ik iedere editie en heb inderdaad dit jaar mijn twijfels gehad bij de programmering. Overall line-up vond ik ook maar matig vandaar de skip. Donderdag Iggy Pop in de Barn... Zo'n icoon hoort op de mainstage (net zoals de Editors). Heb je toevallig the Haunted Youth gezien 's middags? Ik baalde wel dat ik er niet was. Dat is zo goed! https://vod.rockwerchter.be/nl/100442/the-haunted-youth-concert/

Dan weer een genietmomentje. Gisterenavond besloten toch maar voor de zondag proberen een ticket te fixen omdat het begon te kriebelen. 10400 mensen zijn momenteel op ticketswap een ticket aan het zoeken. De magiër in mij heeft er daarstraks eentje weten weg te snoepen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
SL5961 schreef:
Gisteren voor het eerst ooit een dagje naar Rock Werchter geweest. Zeker een hele leuke dag gehad, alleen jammer genoeg vooraf te weinig ingelezen over de grote tent The Barn. Heb je eigenlijk speciaal een kaartje gehaald voor Editors, gaat die tent driekwartier voordat het optreden begon dicht.... >.< Gelukkig nog via een schermpje van het optreden mee kunnen genieten en daar bleken we lang niet de enige te zijn want het veld was ook bomvol :lol:

Normaal ga ik iedere editie en heb inderdaad dit jaar mijn twijfels gehad bij de programmering. Overall line-up vond ik ook maar matig vandaar de skip. Donderdag Iggy Pop in de Barn... Zo'n icoon hoort op de mainstage (net zoals de Editors). Heb je toevallig the Haunted Youth gezien 's middags? Ik baalde wel dat ik er niet was. Dat is zo goed! https://vod.rockwerchter.be/nl/100442/the-haunted-youth-concert/

Dan weer een genietmomentje. Gisterenavond besloten toch maar voor de zondag proberen een ticket te fixen omdat het begon te kriebelen. 10400 mensen zijn momenteel op ticketswap een ticket aan het zoeken. De magiër in mij heeft er daarstraks eentje weten weg te snoepen. :cool:


Haunted Youth helaas niet gezien, waren er pas tegen 3 uur op het terrein. Daarnaast was ik samen met mijn moeder dus beetje rustig aan gedaan. Black Box Revelation van een afstandje mogen aanschouwen en vond ik zeker goed, Kasabian was ook wel tof. The Black Keys kwamen een beetje moeizaam op gang, maar vooral de 2e helft van de set was top!
Fever Ray ken ik weinig van maar wat een goeie zangeres! Echter maar een heel klein stukje gezien om optijd te zijn voor Editors, maar bleek dus niet optijd genoeg :( Via het scherm vond ik ze wel echt heel goed spelen op 1 a 2 inkakkers halverwege de set na. Afgesloten bij The Peppers. Begon goed, daarna kakte het beetje in maar laatste driekwartier was wel weer erg sterk. Zag ze voor het eerst live, maar kan me voorstellen dat je het trucje wel kent na meedere keren.

Verder tof festival! Erg massaal, maar qua doorstroom en wachttijden prima!

Veel plezier zondag! Arctic Monkeys al eens op Sziget mogen aanschouwen, zeer vet optreden :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

He lommen, hou ff je bek
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundCloud linkjes die niet meer werken op hardtraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beloven je DJ set mee te nemen naar bedrijfs BBQ maar er achter komen dat je helemaal geen 'normale' muziek hebt om te draaien. :lol: Nu weer allemaal dance en house achtige nummertjes opzoeken... gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Beloven je DJ set mee te nemen naar bedrijfs BBQ maar er achter komen dat je helemaal geen 'normale' muziek hebt om te draaien. :lol: Nu weer allemaal dance en house achtige nummertjes opzoeken... gedoe.

Kun je niet beter een HT DJ vragen om je een zooi toe te sturen? Kan me voorstellen dat bijv. Ramon wel flink wat heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Beloven je DJ set mee te nemen naar bedrijfs BBQ maar er achter komen dat je helemaal geen 'normale' muziek hebt om te draaien. :lol: Nu weer allemaal dance en house achtige nummertjes opzoeken... gedoe.


Kerel gewoon jouw oude CD map meenemen en pompen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Kerel gewoon jouw oude CD map meenemen en pompen

Die gaat wel mee ja :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Beloven je DJ set mee te nemen naar bedrijfs BBQ maar er achter komen dat je helemaal geen 'normale' muziek hebt om te draaien. :lol: Nu weer allemaal dance en house achtige nummertjes opzoeken... gedoe.


Herkenbaar, zou een aantal jaar terug ook wat plaatjes draaien op eindfeest van m;n strandtent waar ik werkte. Stond een half uur van te voren nog met m'n laptop in de keuken plaatjes op de usb te schuiven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yep ook eens gehad. USB kapot, in 15m naar de media Markt gereden, usb gekocht en daar, bij de Mediamarkt op een laptopje mbv een medewerker platen gedownload :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Parvuz schreef:
Beloven je DJ set mee te nemen naar bedrijfs BBQ maar er achter komen dat je helemaal geen 'normale' muziek hebt om te draaien. :lol: Nu weer allemaal dance en house achtige nummertjes opzoeken... gedoe.

Kun je niet beter een HT DJ vragen om je een zooi toe te sturen? Kan me voorstellen dat bijv. Ramon wel flink wat heeft.


(L)

Trek maar aan de bel als je hulp nodig hebt. Indien nodig het makkelijkste even een Insta berichtje doen (www.instagram.com/djromananthony).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2023 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
SoundCloud linkjes die niet meer werken op hardtraxx


Niks van te merken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al dat gezeik rondom het concert van Rammstein. Mag hopen dat het doorgaat vanavond :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2023 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

raammechanisme van de auto achter stuk omdat de fabrikant zeikerig deed en een onderdeel van plastic heeft gemaakt ipv metaal.

had het onderdeel metaal geweest had het niet zo snel stuk gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2023 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revelation in de 013 voor het tweede jaar op rij vervangen door een solo artiesten evenement. Nu 'Dreamscape' van The Purge & Adjuzt.

Op zich goede artiesten, en wel verdiend, maar ik zag toch liever Revelation met z'n gevarieerde line-up doorgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2023 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na dat succesvolle evenement rond the Gang wel logisch toch.

Ik ga hier in ieder geval wel een ticket voor halen, als de lineup een beetje wordt zoals ik hoop dan ligt dat helemaal in m'n straatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2023 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij was Revelation ook wel een succes. Maar los daarvan vind ik het wel jammer dat ze het nu voor de 2e keer op rij zo vervangen, terwijl er was gezegd dat ze 4 November 2023 weer terug zouden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2023 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2023 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Rickzel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2023 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Rickzel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2023 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Rickzel
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2023 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283, 1284 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic