Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1277, 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2023 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb even lopen googlen, ik denk dat we de fout hebben gemaakt dat we slechts 1 kant van het hout behandeld hebben uit luiheid. Ik denk opschuren, natmaken, laten trekken in de zon dat dit beter moet gaan..
Dan aan twee kanten behandelen zodat het in ieder geval recht blijft :P. Wie weet wordt het wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Dit lijkt mij een casus voor Uberhout. En anders ons meubelmaker Miwer.

Ik hout me afzijdig in deze kwestie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 08:13 
 
Hardtraxxer

Mijn oud werkgever die mij ontsloeg op 1 februari 2023 terwijl ik tot 27 maart nog een aanvullend geboorteverlof had lopen en hem daarvoor geen eens gesproken heb over een ontslag :/. Hij heeft me niks laten weten maar ik dacht wel dat ik afgesproken had dat ik rond 30 mei met hem contact op zou nemen om betaald ouderschapsverlof aan te vragen. Ik app hem die dag, zegt ie ‘je bent uit dienst’ en blokkeert me. Heel raar weer van een hoog opgeleide apotheker. Dus ik zelf proberen het aan te vragen bij uwv, hoor ik dus gisteren dat ik er geen recht op heb omdat ik uit dienst zou zijn per 1 februari. Ik weet letterlijk van niks want heb nooit een ontslagbrief binnen gekregen

Volgens wetgeving mag je iemand niet ontslaan tijdens zijn aanvullend geboorteverlof en ook niet voordat betaald ouderschapsverlof is opgenomen. Naast dat hij ook nog eens aan UWV beloofd heeft dat mijn contract niet zou eindigen tot 27 maart 2023. Volgens mij een gevalletje ‘valsheid in geschriften’. Echt het meest rare arbeidsconflict dat ik in mijn leven gehad heb. Heb daarom ook gelijk een advocaat ingeschakeld (gelukkig nét recht op pro deo). Eerst hoefde ik bepaalde geldbedragen niet van hem die niet van het UWV af kwamen, maar nu kan hij het krijgen ook. Nu ga ik alles opeisen waar ik eigenlijk recht op had (hoefde ik dus eerst niet, wou alleen het geld van het UWV maar daar is hij blijkbaar zelfs een te grote klootzak voor)

En dan zeggen eerst dat IK vals speel? Echt de meest debiele werkgever die ik in m’n leven ben tegen gekomen, en ik heb d’r aardig wat gehad. En deze is nog apotheker ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit nog steeds dezelfde of weer een slechte werkgever? Want ik kan me herinneren dat jij hier vaker last van hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Is dit nog steeds dezelfde of weer een slechte werkgever? Want ik kan me herinneren dat jij hier vaker last van hebt.

Exact wat ik dacht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 09:53 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Is dit nog steeds dezelfde of weer een slechte werkgever? Want ik kan me herinneren dat jij hier vaker last van hebt.

Nog steeds dezelfde xd. Nee ik geef toe dat ik vaker gedoe heb. Zal wel komen omdat ik vaak op oproepbasis werk, en werkgevers denken vaak dat ze dan van alles maar kunnen maken. Bij mij ben je aan t verkeerde adres om me op arbeidsvlak zulk onrecht aan te doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 10:03 
 
Hardtraxxer

Vervelende situatie.

Je obsessie met opleidingsniveau is fascinerend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 10:28 
 
Hardtraxxer

Riiss schreef:
Vervelende situatie.

Je obsessie met opleidingsniveau is fascinerend.

Ik verwacht meer van een apotheker qua omgangsvormen. Ik ben zelf (eindelijk) as februari afgestudeerd als het goed is, en wij krijgen volop lessen over hoe je goed moet communiceren en hoe je leiderschap vertoont. Blijkbaar miste dat vroeger in het curriculum van farmacie of de ‘macht’ is hem naar zijn hoofd gestegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een collega die iedere keer mijn werk foutief verbetert, zelfs na herhaaldelijk uitleggen waarom ik iets aangeef blijft dat gebeuren.. Extreem vermoeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 01:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Riiss schreef:
Vervelende situatie.

Je obsessie met opleidingsniveau is fascinerend.

Ik verwacht meer van een apotheker qua omgangsvormen. Ik ben zelf (eindelijk) as februari afgestudeerd als het goed is, en wij krijgen volop lessen over hoe je goed moet communiceren en hoe je leiderschap vertoont. Blijkbaar miste dat vroeger in het curriculum van farmacie of de ‘macht’ is hem naar zijn hoofd gestegen


Opleidingsniveau heeft hier niks mee te maken en het is inderdaad een beetje een vreemde fascinatie, je bent niet opeens een beter mens omdat je een hoge opleiding hebt genoten, dat betekent gewoon dat je beter kan leren en/of hoge interesse en motivatie voor een bepaald vakgebied hebt. Half de opleidingen van MBO tot WO tegenwoordig hebben wel een groot communicatie of leiderschap onderdeel, apotheker is daar niet speciaal in.

Je situatie is vervelend en die apotheker is 100% in het verkeerd, maar het klinkt gewoon als een 13/12 geldhongerige uitbuitende werkgever die je vindt in alle facetten van de maatschappij vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 17:19 
 
Hardtraxxer

Een apotheker, net als een verpleegkundige of verzorgende, is een zorgverlener. Bij de karaktereigenschappen van een zorgverlener hoort het handelen met liefde voor je medemens. Heeft niks met opleidingsniveau te maken. Wel dus het voorgaande + het feit dat hij een leidinggevende functie bekleedt. En een apotheker die zich zo gedraagt valt ook volledig buiten mijn referentiekader van apothekers. 95% die ik tegen kom is super professioneel en empathisch

Dat je een beter mens zou zijn omdat je hoog opgeleid bent, vind ik wel een vreemde interpretatie van wat ik net gezegd heb. In de praktijk laat ik dit, naar mijn idee, niet merken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2023 09:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Een apotheker, net als een verpleegkundige of verzorgende, is een zorgverlener. Bij de karaktereigenschappen van een zorgverlener hoort het handelen met liefde voor je medemens. Heeft niks met opleidingsniveau te maken. Wel dus het voorgaande + het feit dat hij een leidinggevende functie bekleedt. En een apotheker die zich zo gedraagt valt ook volledig buiten mijn referentiekader van apothekers. 95% die ik tegen kom is super professioneel en empathisch


Er zit nou eenmaal veel geld in de farmaceutische wereld, dat trekt ook mensen voor het geld aan en niet voor zorgverlening, vooral als je naar bedrijfsleiding gaat ipv het daadwerkelijk direct verlenen aan zorg aan patiënten. Zo met wel meer vakken waar veel geld in te verdienen is.

Je zou ook denken aan woningcorporaties en verhuurders dat ze een basisrecht zoals een onderdak voor mensen normaal faciliteren en leefbaar maken voor elke inkomensgroep maar dat is in de praktijk ook anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

26,4 mm regen voorspeld in Ysselsteyn (Jera on Air) komende donderdag. Lekkere eerste festivaldag zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
26,4 mm regen voorspeld in Ysselsteyn (Jera on Air) komende donderdag. Lekkere eerste festivaldag zo.

Donderdagavond gaan we trance draaien en bier drinken in het huisje, je bent ook welkom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

''DELT-A HAAT GVD TRAAAANCE!!''
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Bass X Machina live act van Bass Modulators

Zit je al zo lang in de scene en je komt niet verder/origineler dan een dom masker-helm voor een live act
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
een dom masker-helm voor een live act


Hiermee heb je al hype tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Bass X Machina live act van Bass Modulators

Zit je al zo lang in de scene en je komt niet verder/origineler dan een dom masker-helm voor een live act


Qua muziek vind ik het dan wel interessanter dan ik in eerste instantie dacht. En ja ach, zo'n masker helm, ik vond die voor de Devin Wild liveact wel tof die pikzwarte vissenkom. Vervolgens komt Code Black met bijna hetzelfde aankakken :lol:

Lijkt mij in ieder geval niks een set lang zo'n masker op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Lijkt mij in ieder geval niks een set lang zo'n masker op.

Daar ging m'n koffie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2023 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Delt-A schreef:
26,4 mm regen voorspeld in Ysselsteyn (Jera on Air) komende donderdag. Lekkere eerste festivaldag zo.

Donderdagavond gaan we trance draaien en bier drinken in het huisje, je bent ook welkom.


Als het een huisje op wielen is, rol 'm ff naar de Jera camping, kan ik ook schuilen.

Weeronline voorspelling is er wat beter op geworden, bijgesteld naar 17mm, buienradar (op aanraden van Revolting Against) geeft 53,7mm regen aan daar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

moderne hardstyle tracks die een eeuw aan het opbouwen zijn, dan stil worden gezet (dus echt die hele eerdere opbouw en de energie die daarbij hoort word min of meer weggegooid) en daarna van die gare, zogenaamd hard (alleen hard klinkende) kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
moderne hardstyle tracks die een eeuw aan het opbouwen zijn, dan stil worden gezet (dus echt die hele eerdere opbouw en de energie die daarbij hoort word min of meer weggegooid) en daarna van die gare, zogenaamd hard (alleen hard klinkende) kicks.

And the crowd goes wild
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 13:01 
 
Hardtraxxer

wachten aan de bar bij Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
wachten aan de bar bij Defqon


Waren een aantal barren die je moest vermijden (die bij de indigo is elk jaar drama bijv.) Maar als je beetje slim je plekjes uit zocht viel dat reuze mee.

Gewoon dom achteraansluiten en 20 minuten wachten is natuurlijk ook dikke onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben altijd zo tering ongeduldig aan een bar dat ik liever rondloop naar een volgende bar en er 1 minuut langer over doe, dan dat ik inderdaad lange tijd sta te wachten. Ook een paar keer mensen gecorrigeerd (veelal beschonken buitenlanders) die vrolijk de rij voorbij lopen en vooraan gaan staan. Dan ben je bij mij altijd aan het verkeerde adres. :lol:
Vorige  1 ... 1277, 1278, 1279, 1280, 1281, 1282, 1283 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic