Want niemand mag zichzelf zijn of uitten op een feest natuurlijk.Railion wrote:Volwassene met kleurlenzen op feesten.
Leg even uit, hoe kun je zoveel last hebben van andermans lenzen
Want niemand mag zichzelf zijn of uitten op een feest natuurlijk.Railion wrote:Volwassene met kleurlenzen op feesten.
U riep?Rickzel wrote:Na 3 jaar toch een keer COVID te pakken. Blijk toch niet immuunm te zijn
Is wel hard manimmuunm wrote:U riep?Rickzel wrote:Na 3 jaar toch een keer COVID te pakken. Blijk toch niet immuunm te zijn
Jo manJoey wrote:Is wel hard manimmuunm wrote:U riep?Rickzel wrote:Na 3 jaar toch een keer COVID te pakken. Blijk toch niet immuunm te zijn
Ik ben vorig jaar ook geopereerd en was pas rond 2 of 3 uur aan de beurt en moest de hele dag nuchter (niet eten en alleen een klein beetje water) blijven.Nuracore wrote:Morgen krijg ik een kaak operatie maar de opname is al in de ochtend om 07:00. Tweeledig verhaal natuurlijk, aan de een kant fijn dat ik waarschijnlijk de eerste ben die geholpen word maar aan de andere kant is het weer zo tering vroeg
Ik heb precies hetzelfde.Jeffreylp wrote:all die junodownload samples die in de releases topic gebruikt worden.
ze werken bij mij dus echt nooit. waarom niet gewoon een soundcloud of youtube link gebruiken?
Bij mij precies het zelfde, maar als ik een junodownload link gebruik dan betekent het meestal dat ik op dat moment geen andere sample heb kunnen vinden. Kan wel spotify links gaan gebruiken of iets in die richting als dat makkelijker is?Jeffreylp wrote:all die junodownload samples die in de releases topic gebruikt worden.
ze werken bij mij dus echt nooit. waarom niet gewoon een soundcloud of youtube link gebruiken?
Maar kan jij zelf wel een junodownload sample beluisteren?MYTZE wrote:Bij mij precies het zelfde, maar als ik een junodownload link gebruik dan betekent het meestal dat ik op dat moment geen andere sample heb kunnen vinden. Kan wel spotify links gaan gebruiken of iets in die richting als dat makkelijker is?Jeffreylp wrote:all die junodownload samples die in de releases topic gebruikt worden.
ze werken bij mij dus echt nooit. waarom niet gewoon een soundcloud of youtube link gebruiken?Ik probeer iig altijd een Youtube/Soundcloud sample te vinden.
Nee, dacht dat een probleem met mijn browser of pc was ofzozeke wrote:Maar kan jij zelf wel een junodownload sample beluisteren?MYTZE wrote:Bij mij precies het zelfde, maar als ik een junodownload link gebruik dan betekent het meestal dat ik op dat moment geen andere sample heb kunnen vinden. Kan wel spotify links gaan gebruiken of iets in die richting als dat makkelijker is?Jeffreylp wrote:all die junodownload samples die in de releases topic gebruikt worden.
ze werken bij mij dus echt nooit. waarom niet gewoon een soundcloud of youtube link gebruiken?Ik probeer iig altijd een Youtube/Soundcloud sample te vinden.
Moet je daarvoor aangemeld zijn dan ofzo?
Überhaupt dat hele cc gebeuren. Hoevaak ik wel niet in de cc zit terwijl ik er niets mee te maken heb.THArdstyler wrote:Collega's die mails doorsturen waarvan je al in de CC stond.
Nou Erik, daar is maar 1 oplossing voorErikZ wrote:Heb echt verschrikkelijke FOMO met dit weer voor DQ
NEE CORNEEL! Heb vorig jaar gezegd na mijn 15e DQ op rij dat het klaar was. Heb dit heel het jaar gepredikt en het is juni en het is dramacorneelwr wrote:Nou Erik, daar is maar 1 oplossing voorErikZ wrote:Heb echt verschrikkelijke FOMO met dit weer voor DQ
Je doet de naam Veteran in ieder geval wel eer aan, 15x pffffErikZ wrote: NEE CORNEEL! Heb vorig jaar gezegd na mijn 15e DQ op rij dat het klaar was. Heb dit heel het jaar gepredikt en het is juni en het is drama![]()
Heel mijn geloofwaardigheid kan de deur uit als ik toe geef, vriend zei juist: Van gedachte veranderen betekent persoonlijke groei