Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Railion wrote:Volwassene met kleurlenzen op feesten.
Want niemand mag zichzelf zijn of uitten op een feest natuurlijk.
Leg even uit, hoe kun je zoveel last hebben van andermans lenzen :P
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Rickzel wrote:Na 3 jaar toch een keer COVID te pakken. Blijk toch niet immuunm te zijn :lol:
U riep?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
immuunm wrote:
Rickzel wrote:Na 3 jaar toch een keer COVID te pakken. Blijk toch niet immuunm te zijn :lol:
U riep?
Is wel hard man
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 15 hours ago
Joey wrote:
immuunm wrote:
U riep?
Is wel hard man
Jo man
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Morgen krijg ik een kaak operatie maar de opname is al in de ochtend om 07:00. Tweeledig verhaal natuurlijk, aan de een kant fijn dat ik waarschijnlijk de eerste ben die geholpen word maar aan de andere kant is het weer zo tering vroeg :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Ben je geen ochtendmens maatje?
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Alles behalve dat inderdaad.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Nuracore wrote:Morgen krijg ik een kaak operatie maar de opname is al in de ochtend om 07:00. Tweeledig verhaal natuurlijk, aan de een kant fijn dat ik waarschijnlijk de eerste ben die geholpen word maar aan de andere kant is het weer zo tering vroeg :lol:
Ik ben vorig jaar ook geopereerd en was pas rond 2 of 3 uur aan de beurt en moest de hele dag nuchter (niet eten en alleen een klein beetje water) blijven.
Kan je vertellen dat ik dan liever om 7u aan de beurt ben :P
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
all die junodownload samples die in de releases topic gebruikt worden.

ze werken bij mij dus echt nooit. waarom niet gewoon een soundcloud of youtube link gebruiken?

vaak als ik zelf op google kijk zijn die er ook gewoon.

zelfde gaat voor facebook videos. deze zie ik niet eens en moet ik altijd eerst op quote klikken en dan de link gaan kopiëren voordat ik er iets mee kan.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Jeffreylp wrote:all die junodownload samples die in de releases topic gebruikt worden.

ze werken bij mij dus echt nooit. waarom niet gewoon een soundcloud of youtube link gebruiken?
Ik heb precies hetzelfde.
Zowel op telefoon, desktop als laptop. Ik kan het nooit luisteren.
Dat was eerder trouwens wel zo, dus geen idee wat er veranderd is.
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Jeffreylp wrote:all die junodownload samples die in de releases topic gebruikt worden.

Bij mij precies het zelfde, maar als ik een junodownload link gebruik dan betekent het meestal dat ik op dat moment geen andere sample heb kunnen vinden. Kan wel spotify links gaan gebruiken of iets in die richting als dat makkelijker is? :P Ik probeer iig altijd een Youtube/Soundcloud sample te vinden.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
spotify is viir mij nog irritanter. dus ik ga dan wel liever zelf zoeken.

ik kan misschien dan beter ook gelijk de youtube video eronder delen ofzo.
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
MYTZE wrote:

Bij mij precies het zelfde, maar als ik een junodownload link gebruik dan betekent het meestal dat ik op dat moment geen andere sample heb kunnen vinden. Kan wel spotify links gaan gebruiken of iets in die richting als dat makkelijker is? :P Ik probeer iig altijd een Youtube/Soundcloud sample te vinden.
Maar kan jij zelf wel een junodownload sample beluisteren?
Moet je daarvoor aangemeld zijn dan ofzo?
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
zeke wrote:
MYTZE wrote:

Maar kan jij zelf wel een junodownload sample beluisteren?
Moet je daarvoor aangemeld zijn dan ofzo?
Nee, dacht dat een probleem met mijn browser of pc was ofzo :lol: maar blijkbaar dus niet.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Collega's die mails doorsturen waarvan je al in de CC stond.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
THArdstyler wrote:Collega's die mails doorsturen waarvan je al in de CC stond.
Überhaupt dat hele cc gebeuren. Hoevaak ik wel niet in de cc zit terwijl ik er niets mee te maken heb.
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
of juist als mensen niet op allen beantwoorden drukken waardoor alle mensen in de cc de reactie niet krijgen terwijl dat wel de bedoeling was

ontopic: dat ik geen idee heb wie 90% van de namen in het releases topic zijn. ik ken echt niemand meer.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Heb echt verschrikkelijke FOMO met dit weer voor DQ xd
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
ErikZ wrote:Heb echt verschrikkelijke FOMO met dit weer voor DQ xd
Nou Erik, daar is maar 1 oplossing voor :cool:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
corneelwr wrote:
ErikZ wrote:Heb echt verschrikkelijke FOMO met dit weer voor DQ xd
Nou Erik, daar is maar 1 oplossing voor :cool:
NEE CORNEEL! Heb vorig jaar gezegd na mijn 15e DQ op rij dat het klaar was. Heb dit heel het jaar gepredikt en het is juni en het is drama :lol:

Heel mijn geloofwaardigheid kan de deur uit als ik toe geef, vriend zei juist: Van gedachte veranderen betekent persoonlijke groei
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
ErikZ wrote: NEE CORNEEL! Heb vorig jaar gezegd na mijn 15e DQ op rij dat het klaar was. Heb dit heel het jaar gepredikt en het is juni en het is drama :lol:

Heel mijn geloofwaardigheid kan de deur uit als ik toe geef, vriend zei juist: Van gedachte veranderen betekent persoonlijke groei
Je doet de naam Veteran in ieder geval wel eer aan, 15x pffff :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen 10 hours ago
heet.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Een schuivende kastdeur van een inbouwkast is door de hitte (en vocht uit de badkamer) heel erg krom getrokken, nu kan ik de kast niet goed open schuiven. Volgens mij is hout terugbuigen bijzonder lastig, zeker op dit formaat. Iemand ervaring met dit soort zaken?
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Geen idee of je iets met stoom hebt maar stoom het hout, zet het klem en spalk het met een balk en legt het een aantal dagen in de hete zon zou het kunnen rechttrekken.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Dit lijkt mij een casus voor Uberhout. En anders ons meubelmaker Miwer.