Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2023 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst corona hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2023 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Voor het eerst corona hebben


Nuracorona hahahahahahahhahaha

nee grapje beterschap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2023 21:11 
 
Hardtraxxer

Werkgever die in kraamweek ff een bom dropt dat ik ‘geen recht zou hebben’ op geboorteverlof en ouderschapsverlof via UWV (2000-3000 euro, speciaal extra voor gewerkt + veel geld tijdens studie + baby). Uiteindelijk wel gefixt dat ik t alsnog krijg (zoals het hoort), maar wat getuigt dat van een groot gebrek aan empathisch/sympathisch vermogen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat de fack, wat was zijn beredenering dan? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 11:23 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Wat de fack, wat was zijn beredenering dan? >.<

0-uren contract en dat ik zou stoppen met werken na februari. Als hij een beetje goed naar mijn verhaal had geluisterd, dan had ie kunnen weten dat ik speciaal 3 maanden extra veel heb gewerkt voor opbouw van het verlof. Dit was namelijk de enige kans dat ik verlof uitbetaald zou kunnen krijgen, komende jaar namelijk geen verdere kans om te gaan werken door studie. En hij heeft me een oproepcontract voor onbepaalde tijd gegeven, dus hij zal wel moeten xd

Hij verschuilde zich achter zijn accountant die zei dat ik er geen recht op had. Moest ik zelf een relaas gaan typen naar die accountant ipv dat hij zelf even gaat praten. Erg goed leiderschap!

Het gebrek aan kennis van arbeidsrecht bij werkgevers/leidinggevenden is sowieso een algemeen irritatiepuntje bij mij. Heb al keer eerder met juridische stappen moeten dreigen. Nu Weer duidelijk moeten maken dat een verlofaanvraag een ongeldige ontslag reden is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was hier ook wel gedoe hoor, de regels zijn de afgelopen 3 jaar ook meerdere keren geweizigd, maar wel goed dat je zelf precies weet waar je recht op hebt dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
geweizigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
gepepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2023 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Rickzel schreef:
geweizigd


Hoppaaaaa tis er weer één. Niels kom er maar in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2023 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Late to the show dus ik laat het rusten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 01:09 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Was hier ook wel gedoe hoor, de regels zijn de afgelopen 3 jaar ook meerdere keren geweizigd, maar wel goed dat je zelf precies weet waar je recht op hebt dan.

Nou vanochtend even langs geweest bij de baas. Hij was boos omdat ik ‘vals zou spelen’??? Daarnaast was ie klaar met mij, letterlijke woorden. Ik kan m’n verlof opnemen en daarna moet ik weg. Ook gelijk verwijderd uit de groepsapp. Wat een houding en communicatie voor een apotheker zeg. Wel te merken dat persoonlijke en professionele ontwikkeling vroeger minder een ding was op de studie :x

Ik snap zijn boosheid écht niet. Die UWV uitkeringen kosten hem 0 euro aan geld. Ben hem ook al uit coulance tegemoet gekomen dat ik niks van de apotheek qua verlof hoef te ontvangen. Rare vent
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vals spelen pfff, wat een idioot :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor nu even kut, maar voor de lange termijn waarschijnlijk alleen maar goed dat je niet meer zo'n mongool als baas hebt. Wat een droeftoeter. Dan maar op zoek naar een werkgever waar je wel fatsoenlijk behandeld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vals spelen pfff, wat een idioot :lol:

Zonder het bericht van Roy eerst te lezen had ik een heel ander beeld bij deze reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt eerlijk gezegd alsof je hier toch erger bespaard wordt doordat hij je er nu uit gooit, wat een mafkees joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 15:12 
 
Hardtraxxer

Justinhafc schreef:
Voor nu even kut, maar voor de lange termijn waarschijnlijk alleen maar goed dat je niet meer zo'n mongool als baas hebt. Wat een droeftoeter. Dan maar op zoek naar een werkgever waar je wel fatsoenlijk behandeld wordt.

Ach ja over een jaar ben ik de (tweede) leidinggevende. Kan ik even laten zien hoe je wel je werknemers goed behandelt. Dit is al de derde keer dat ik in een apotheek iets raars meemaak. Eerste apotheek kreeg ik geen vakantiedagen en geld uitbetaald(heeft iedereen in Nederland recht op, uiteindelijk achteraf nog opgeëist), tweede apotheek grensoverschrijdend gedrag van een assistente en nu dit rare gedoe weer. Heb ook wel leuke ervaringen in apotheken gehad, maar als ze kut zijn, zijn ze ook echt kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
tweede apotheek grensoverschrijdend gedrag van een assistente

Verklaar je nader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anders kan je nog altijd nachtapotheker worden :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijd voor een carrièreswitch
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Ach ja over een jaar ben ik de (tweede) leidinggevende. Kan ik even laten zien hoe je wel je werknemers goed behandelt.

Gevaarlijke uitspraak
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Huisapotheker schreef:
tweede apotheek grensoverschrijdend gedrag van een assistente

Verklaar je nader.


Ook wel benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2023 23:36 
 
Hardtraxxer

pim__ schreef:
corneelwr schreef:
Huisapotheker schreef:
tweede apotheek grensoverschrijdend gedrag van een assistente

Verklaar je nader.


Ook wel benieuwd

Werkte dus in een apotheek met een paar assistentes in dienst. Ze waren allemaal een beetje raar waarvan eentje zelfs een strafblad had. Een zo’n vrouw maakte aan de lopende band schunnige opmerkingen, over mijn edele delen bijvoorbeeld. Nu kan ik best wel tegen een stootje maar het ging maar door en door. Ook sloeg ze een keer wat dozen uit mn handen uit het niets? En wat de druppel voor mij was is dat ze een plaatje (grapje over condooms) doorstuurde op whatsapp rond de periode dat we wisten dat mijn vriendin zwanger was. Bij een ongeplande zwangerschap zijn dat soort dingen gewoon mega irritant en dat was ook uiteindelijk de druppel. Nare was ook dat het een vrouw van middelbare leeftijd was met kortpittig kapsel xd

Toen heb ik haar gezegd dat ik dit middelbare school gedrag niet wist te waarderen, en is ze uiteindelijk ook wel gestopt met die rare fratsen. Ik denk dat je als man zijnde in de gezondheidszorg, eerder tegen grensoverschrijdend gedrag aanloopt dan in andere branches (hoofdzakelijk vrouwen in de omgeving)

Wel +1 voor de apotheker eigenaar die elke vrijdag op kibbeling trakteerde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2023 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy fuck wat een wicht. Goed dat je er iets van zei en gelukkig dat ze het erkent. Maar dit kan echt niet zeg. Doet me ook meteen denken aan die chick van volt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2023 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 3 jaar toch een keer COVID te pakken. Blijk toch niet immuun te zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2023 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volwassene met kleurlenzen op feesten.
Vorige  1 ... 1275, 1276, 1277, 1278, 1279, 1280, 1281 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic