Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 45 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 13 minutes ago
Voor het eerst corona hebben
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Nuracore wrote:Voor het eerst corona hebben
Nuracorona hahahahahahahhahaha

nee grapje beterschap!
H
Hardtraxxer
260 posts member since 2022
last seen 16 days ago
Werkgever die in kraamweek ff een bom dropt dat ik ‘geen recht zou hebben’ op geboorteverlof en ouderschapsverlof via UWV (2000-3000 euro, speciaal extra voor gewerkt + veel geld tijdens studie + baby). Uiteindelijk wel gefixt dat ik t alsnog krijg (zoals het hoort), maar wat getuigt dat van een groot gebrek aan empathisch/sympathisch vermogen zeg.
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Wat de fack, wat was zijn beredenering dan? >.<
H
Hardtraxxer
last seen 16 days ago
Rickzel wrote:Wat de fack, wat was zijn beredenering dan? >.<
0-uren contract en dat ik zou stoppen met werken na februari. Als hij een beetje goed naar mijn verhaal had geluisterd, dan had ie kunnen weten dat ik speciaal 3 maanden extra veel heb gewerkt voor opbouw van het verlof. Dit was namelijk de enige kans dat ik verlof uitbetaald zou kunnen krijgen, komende jaar namelijk geen verdere kans om te gaan werken door studie. En hij heeft me een oproepcontract voor onbepaalde tijd gegeven, dus hij zal wel moeten xd

Hij verschuilde zich achter zijn accountant die zei dat ik er geen recht op had. Moest ik zelf een relaas gaan typen naar die accountant ipv dat hij zelf even gaat praten. Erg goed leiderschap!

Het gebrek aan kennis van arbeidsrecht bij werkgevers/leidinggevenden is sowieso een algemeen irritatiepuntje bij mij. Heb al keer eerder met juridische stappen moeten dreigen. Nu Weer duidelijk moeten maken dat een verlofaanvraag een ongeldige ontslag reden is
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Was hier ook wel gedoe hoor, de regels zijn de afgelopen 3 jaar ook meerdere keren geweizigd, maar wel goed dat je zelf precies weet waar je recht op hebt dan.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Rickzel wrote:geweizigd
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 19 hours ago
Rickzel wrote:gepepen
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Remi wrote:
Rickzel wrote:geweizigd
Hoppaaaaa tis er weer één. Niels kom er maar in.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Late to the show dus ik laat het rusten.
H
Hardtraxxer
last seen 16 days ago
Rickzel wrote:Was hier ook wel gedoe hoor, de regels zijn de afgelopen 3 jaar ook meerdere keren geweizigd, maar wel goed dat je zelf precies weet waar je recht op hebt dan.
Nou vanochtend even langs geweest bij de baas. Hij was boos omdat ik ‘vals zou spelen’??? Daarnaast was ie klaar met mij, letterlijke woorden. Ik kan m’n verlof opnemen en daarna moet ik weg. Ook gelijk verwijderd uit de groepsapp. Wat een houding en communicatie voor een apotheker zeg. Wel te merken dat persoonlijke en professionele ontwikkeling vroeger minder een ding was op de studie :x

Ik snap zijn boosheid écht niet. Die UWV uitkeringen kosten hem 0 euro aan geld. Ben hem ook al uit coulance tegemoet gekomen dat ik niks van de apotheek qua verlof hoef te ontvangen. Rare vent
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Vals spelen pfff, wat een idioot :lol:
Hardtraxx Veteran
3816 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Voor nu even kut, maar voor de lange termijn waarschijnlijk alleen maar goed dat je niet meer zo'n mongool als baas hebt. Wat een droeftoeter. Dan maar op zoek naar een werkgever waar je wel fatsoenlijk behandeld wordt.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Rickzel wrote:Vals spelen pfff, wat een idioot :lol:
Zonder het bericht van Roy eerst te lezen had ik een heel ander beeld bij deze reactie.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Klinkt eerlijk gezegd alsof je hier toch erger bespaard wordt doordat hij je er nu uit gooit, wat een mafkees joh.
H
Hardtraxxer
last seen 16 days ago
Justinhafc wrote:Voor nu even kut, maar voor de lange termijn waarschijnlijk alleen maar goed dat je niet meer zo'n mongool als baas hebt. Wat een droeftoeter. Dan maar op zoek naar een werkgever waar je wel fatsoenlijk behandeld wordt.
Ach ja over een jaar ben ik de (tweede) leidinggevende. Kan ik even laten zien hoe je wel je werknemers goed behandelt. Dit is al de derde keer dat ik in een apotheek iets raars meemaak. Eerste apotheek kreeg ik geen vakantiedagen en geld uitbetaald(heeft iedereen in Nederland recht op, uiteindelijk achteraf nog opgeëist), tweede apotheek grensoverschrijdend gedrag van een assistente en nu dit rare gedoe weer. Heb ook wel leuke ervaringen in apotheken gehad, maar als ze kut zijn, zijn ze ook echt kut
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Huisapotheker wrote: tweede apotheek grensoverschrijdend gedrag van een assistente
Verklaar je nader.
Hardtraxx Veteran
3816 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
Anders kan je nog altijd nachtapotheker worden :aww:
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Tijd voor een carrièreswitch
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Huisapotheker wrote:Ach ja over een jaar ben ik de (tweede) leidinggevende. Kan ik even laten zien hoe je wel je werknemers goed behandelt.
Gevaarlijke uitspraak
Hardtraxx Elite
2976 posts member since 2011
last seen 12 hours ago
corneelwr wrote:
Huisapotheker wrote: tweede apotheek grensoverschrijdend gedrag van een assistente
Verklaar je nader.
Ook wel benieuwd
H
Hardtraxxer
last seen 16 days ago
pim__ wrote:
corneelwr wrote:
Verklaar je nader.
Ook wel benieuwd
Werkte dus in een apotheek met een paar assistentes in dienst. Ze waren allemaal een beetje raar waarvan eentje zelfs een strafblad had. Een zo’n vrouw maakte aan de lopende band schunnige opmerkingen, over mijn edele delen bijvoorbeeld. Nu kan ik best wel tegen een stootje maar het ging maar door en door. Ook sloeg ze een keer wat dozen uit mn handen uit het niets? En wat de druppel voor mij was is dat ze een plaatje (grapje over condooms) doorstuurde op whatsapp rond de periode dat we wisten dat mijn vriendin zwanger was. Bij een ongeplande zwangerschap zijn dat soort dingen gewoon mega irritant en dat was ook uiteindelijk de druppel. Nare was ook dat het een vrouw van middelbare leeftijd was met kortpittig kapsel xd

Toen heb ik haar gezegd dat ik dit middelbare school gedrag niet wist te waarderen, en is ze uiteindelijk ook wel gestopt met die rare fratsen. Ik denk dat je als man zijnde in de gezondheidszorg, eerder tegen grensoverschrijdend gedrag aanloopt dan in andere branches (hoofdzakelijk vrouwen in de omgeving)

Wel +1 voor de apotheker eigenaar die elke vrijdag op kibbeling trakteerde :D
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Holy fuck wat een wicht. Goed dat je er iets van zei en gelukkig dat ze het erkent. Maar dit kan echt niet zeg. Doet me ook meteen denken aan die chick van volt.
Hardtraxx Veteran
last seen 18 hours ago
Na 3 jaar toch een keer COVID te pakken. Blijk toch niet immuun te zijn :lol:
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Volwassene met kleurlenzen op feesten.