Voor het eerst corona hebben
Nuracorona hahahahahahahhahahaNuracore wrote:Voor het eerst corona hebben
nee grapje beterschap!
Nuracorona hahahahahahahhahahaNuracore wrote:Voor het eerst corona hebben
0-uren contract en dat ik zou stoppen met werken na februari. Als hij een beetje goed naar mijn verhaal had geluisterd, dan had ie kunnen weten dat ik speciaal 3 maanden extra veel heb gewerkt voor opbouw van het verlof. Dit was namelijk de enige kans dat ik verlof uitbetaald zou kunnen krijgen, komende jaar namelijk geen verdere kans om te gaan werken door studie. En hij heeft me een oproepcontract voor onbepaalde tijd gegeven, dus hij zal wel moetenRickzel wrote:Wat de fack, wat was zijn beredenering dan?
Hoppaaaaa tis er weer één. Niels kom er maar in.Remi wrote:Rickzel wrote:geweizigd
Nou vanochtend even langs geweest bij de baas. Hij was boos omdat ik ‘vals zou spelen’??? Daarnaast was ie klaar met mij, letterlijke woorden. Ik kan m’n verlof opnemen en daarna moet ik weg. Ook gelijk verwijderd uit de groepsapp. Wat een houding en communicatie voor een apotheker zeg. Wel te merken dat persoonlijke en professionele ontwikkeling vroeger minder een ding was op de studieRickzel wrote:Was hier ook wel gedoe hoor, de regels zijn de afgelopen 3 jaar ook meerdere keren geweizigd, maar wel goed dat je zelf precies weet waar je recht op hebt dan.
Zonder het bericht van Roy eerst te lezen had ik een heel ander beeld bij deze reactie.Rickzel wrote:Vals spelen pfff, wat een idioot
Ach ja over een jaar ben ik de (tweede) leidinggevende. Kan ik even laten zien hoe je wel je werknemers goed behandelt. Dit is al de derde keer dat ik in een apotheek iets raars meemaak. Eerste apotheek kreeg ik geen vakantiedagen en geld uitbetaald(heeft iedereen in Nederland recht op, uiteindelijk achteraf nog opgeëist), tweede apotheek grensoverschrijdend gedrag van een assistente en nu dit rare gedoe weer. Heb ook wel leuke ervaringen in apotheken gehad, maar als ze kut zijn, zijn ze ook echt kutJustinhafc wrote:Voor nu even kut, maar voor de lange termijn waarschijnlijk alleen maar goed dat je niet meer zo'n mongool als baas hebt. Wat een droeftoeter. Dan maar op zoek naar een werkgever waar je wel fatsoenlijk behandeld wordt.
Verklaar je nader.Huisapotheker wrote: tweede apotheek grensoverschrijdend gedrag van een assistente
Gevaarlijke uitspraakHuisapotheker wrote:Ach ja over een jaar ben ik de (tweede) leidinggevende. Kan ik even laten zien hoe je wel je werknemers goed behandelt.
Ook wel benieuwdcorneelwr wrote:Verklaar je nader.Huisapotheker wrote: tweede apotheek grensoverschrijdend gedrag van een assistente
Werkte dus in een apotheek met een paar assistentes in dienst. Ze waren allemaal een beetje raar waarvan eentje zelfs een strafblad had. Een zo’n vrouw maakte aan de lopende band schunnige opmerkingen, over mijn edele delen bijvoorbeeld. Nu kan ik best wel tegen een stootje maar het ging maar door en door. Ook sloeg ze een keer wat dozen uit mn handen uit het niets? En wat de druppel voor mij was is dat ze een plaatje (grapje over condooms) doorstuurde op whatsapp rond de periode dat we wisten dat mijn vriendin zwanger was. Bij een ongeplande zwangerschap zijn dat soort dingen gewoon mega irritant en dat was ook uiteindelijk de druppel. Nare was ook dat het een vrouw van middelbare leeftijd was met kortpittig kapselpim__ wrote:Ook wel benieuwdcorneelwr wrote:Verklaar je nader.Huisapotheker wrote: tweede apotheek grensoverschrijdend gedrag van een assistente