Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277, 1278 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 11:15 
 
Hardtraxx Veteran

Echt prachtig hoe iedereen online weer over elkaar heen duikelt om te laten zien dat ze zo deugen. Het is een reclame, niet slim, Jumbo haalt m offline. Klaar. Er wordt nog net niet opgeroepen tot een landelijke boycot van de supermarkt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn geval niet zo woke omdat ik al jaren de grote sport franchises e.d. corrupte bende vind. Maar zoals je zelf zegt doen ze er steeds een schepje boven op en vind ik dat er een punt moet zijn dat men dit niet meer moet kunnen accepteren slechts voor de entertainment.

Dat je zelf dan zo naïef wilt zijn en liever je kop in het zand wilt steken omdat je gewoon wilt bier drinken en voetbal wilt kijken dat moet je natuurlijk zelf weten. Want als je de ellende er omheen niet ziet of hoort kijkt het natuurlijk veel beter

Maar dat neemt niet weg dat andere mensen wel het recht hebben om voor eigen en andere rechten op te komen. En dat dit dan volgens jou meer aandacht krijgt lijkt me alleen maar beter.

Die reclame inhoud interesseert me eigenlijk weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Chroman, ik ga niet kijken uit principe, ik vond het bij het besluit 12 jaar geleden al belachelijk om het daar te doen en de FIFA maar een corrupt kutzooitje. Maar ik ga daar niet over tweeten of facebook posts over maken, ik boycot het gewoon nu het 12 jaar later dan eindelijk plaatsvindt.

En die reclame is gewoon niet zo goed over nagedacht, verbazingwekkend vooral xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Rant


Hier kan ik me volledig in vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 12:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat Delta en Nura zeggen, de FIFA en grote organisaties als F1/FIA die werken om geld, en dat is wat de genoemde landen bieden, zo corrupt als wat is het. Ondanks de leuke berichtjes die ze verspreiden tegen racisme, ongelijkheid en wat dan niet. Die berichten en acties zijn zo leeg als wat.

Wat de Jumbo doet is gewoon echt een domme actie van de hoogste plank. Zoals je zegt, er is al jaren bekend hoe het daar in Qatar er aan toe gaat, zelfs buiten voetbal om. En dan nog denkt een heel filmteam, naproductieteam en alle piefjes die het goed moeten keuren e.d. na alle controles dat dit niet enigszins toondoof is. Of de Jumbo is zo ver verwijderd van de realiteit of ze geven geen reet, dat zijn de enigste twee opties. Gezien ze tussen de rest van de supermarkten die al vrij duidelijk het WK niet steunen als hardste het wel doen, denk ik eerder dat ze geen reet geven want geld is geld, net als de FIFA e.d.

En het enigste waar je als persoon er wat aan kan doen is laten zien hoe corrupt ze zijn, het bewijs er van tonen wat daar in Qatar e.d. gebeurt en gewoon niet kijken. Niet kijken = geen inkomsten, dat is de enigste plek waar je ze raakt. Negatieve aandacht is ook aandacht en is inkomsten. Dit geldt voor alles in de media wereld van social tot tv.

Het zal niet zijn dat het amper wordt bekeken, want realistisch gezien geeft men geen reet om andere mensen tot het hunzelf raakt. Dat is nou eenmaal het egoisme wat in de mensheid zit. Maar dit WK heeft wel een van de grootste controverses qua organisatie en in deze tijd zullen gewoon veel minder mensen kijken. Een veel lagere winst op dit toernooi dan andere keren is wel iets waar ze iets mee doen, want geld is waar dat wereldje om draait. Dit wisten ze ook wel bij Qatar, die waarschijnlijk een bom geld ter compensatie geeft. Om die reden kijk ik niet, naast het domme tijdstip en dat het in de winter is.

Of men daar heel dapper over doet op social media, hoe goed ze wel niet zijn door hun acties en hunzelf een veer in de reet te steken zijn ook geen haar beter. Als je wel wilt kijken, moet je ook zelf weten, het is jouw keuze. Beide partijen die daar over schreeuwen werken vanuit egoisme. Dus de een is niet beter dan de ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
verhaal

Ik wil het simpeler houden (want over cultuurdiscussies als woke wil ik niet beginnen).
Ik vind het bijzonder raar dat als er omgekocht is, de voorzitter van de organisatie daarvoor is gestraft dat de WK's nog steeds naar de landen gaan die omgekocht hebben. Daar komen de rest van deze problemen bij. Je geeft zelf ook aan dat dit soort dingen eigenlijk niet door de beugel kunnen. Waarom zou je daar dan niet vocaal aandacht aan kunnen besteden en dit aan kunnen kaarten? Door je uit te spreken verandert er hopelijk wél iets. Jij geeft aan dat je gewoon voetbal wilt kijken, prima. Ik denk dat anderen ook een andere mening over mogen hebben, want ik weet nog niet zo zeker of ik hier naar wil kijken en daar spelen dit soort dingen wel een rol in voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag ik nog wel een pot bier lostrekken tijdens een wedstrijd van NL of is dat ook uit den boze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het helemaal met jullie eens hoor. Iedereen mag ook kijken of niet, wat hij wil, maar ik denk niet dat het veel uithaalt. De tv-rechten + reclame zijn al verkocht, de grootste inkomst moet toch komen uit de sponsoren. En de FIFA graait hun deel toch wel bij elkaar. Het enige wat wel zal floppen is het aantal verkochte tickets en daarbij behorende toeristen. Daardoor zal Qatar wat geld mislopen, maar ik denk niet dat ze daar wakker van liggen, die deden het nooit voor de winst. Die hebben hun prestigeprojectje weer gehad. Mooie aftermovie met hossende (betaalde) fans en wat extra geld naar de FIFA en je kan al weer invullen wat de conclusie wordt: beste WK ooit.

En @Delt-A: niet kijken uit principe is ook makkelijk praten als dit je insteek is: off-topic/wk-2014-brazilie-topic-t26023-625.html?#p1368103 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurljk zal het nu niet veel meer helpen, maar ik denk dat het goed is dat mensen zien wat er speelt, waarom dit eigenlijk niet zou moeten kunnen, dat soort zaken. Het enige wat ik als consument zou kunnen doen is zo min mogelijk media hiervan consumeren en uitspreken waarom. Ik overweeg zelf om niet naar het WK te kijken vanwege dit soort gedoe. Het is niet veel wat ik kan doen, maar dat kan je er niet van weerhouden om het te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook al vind ik het allemaal een grote shitshow in Qatar. Tijdens de poulefase worden er elke dag twee volledige wedstrijden onder werktijd uitgezonden. Reken maar van yes dat ik die lekker allemaal ga kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
En @Delt-A: niet kijken uit principe is ook makkelijk praten als dit je insteek is: off-topic/wk-2014-brazilie-topic-t26023-625.html?#p1368103 :P


Dat zie je precies verkeerd.

Al ben ik sinds die tijd wel meer PSV gaan volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ook al vind ik het allemaal een grote shitshow in Qatar. Tijdens de poulefase worden er elke dag twee volledige wedstrijden onder werktijd uitgezonden. Reken maar van yes dat ik die lekker allemaal ga kijken.

Precies de reden dat ik de eerste twee vrije trainingen van F1 altijd zeer interessant vind. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ach ja

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 16:51 
 
Hardtraxxer

Erg veel zin in t wk hoor :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teupie1 schreef:
Erg veel zin in t wk hoor :thumbsup: :thumbsup:


Same :thumbsup: , check ook vooral de WK Scorito Poule van Hardtraxx. Wordt één groot feest!

https://www.scorito.com/subleague/52714 ... mpaign=inv
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 17:52 
 
Hardtraxxer

Vooruit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker een potje voetbal kijken, biertje er bij, kop in het zand steken en genieten maar. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij snapt het leven Remi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2022 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Nou dat is voor mij wel een irritatiepuntje. Er is juist overal bezwaar tegen. Al die hypocrieten die nu opeens op het WK duiken. Mensen die van voetballers gaan eisen dat ze zich uitspreken tegen Qatar, mensen die heel demonstratief ‘niet gaan kijken’. Of zelfs willen dat de KNVB beslist dat we helemaal thuis blijven. Volgens mij is dit WK in 2010 al toegewezen aan Qatar, en was er toen ook al bekend dat:
1. Daar geen voetbalcultuur is en dus (nog) geen geschikte stadions waren.
2. Het daar veel te fucking heet is om te voetballen.
3. Vrouwen, homo’s en bepaalde gelovigen onderdrukt worden.
4. De FIFA-leden steekpenningen hebben aangenomen om op Qatar te stemmen.

Dus ja behoorlijk kut idee om daar gezellig een WK te organiseren. Maar had daar 12(!) jaar geleden dan al bezwaar tegen gemaakt. In plaats van van spelers als Devyne Rensch of Xavi Simons te verlangen dat ze een statement maken tegen dwangarbeid, terwijl die gasten 7 jaar oud waren toen dit WK gepland werd.

En ja ik ben het er dus ook mee eens dat dit WK een schande is. Maar in 2018 werd Rusland gastheer dankzij omkoping en steekpenningen. In 2014 werden de favela’s rond stadions leeg geveegd door het Braziliaanse leger om een gezelliger sfeertje rond te stadions te krijgen. In 2010 werden er in Zuid-Afrika 10 mega-stadions gebouwd die nu staan te verpauperen. En Qatar doet er wel een schepje bovenop, maar tegenwoordig is iedereen zo woke dat ze overal iets van moeten vinden.Prima dat je uit principe geen wedstrijden gaat kijken, maar hou gewoon je bek, je verandert toch niks, zeker niet 2 weken voor het WK. Ik wil gewoon bier drinken en voetbal kijken.


Oh maar dat was gebeurd hoor. Maar hoe dichterbij het wk komt hoe dichterbij het een kookpunt bereikt natuurlijk.

Citaat:
maar tegenwoordig is iedereen zo woke dat ze overal iets van moeten vinden


Tegenwoordig hebben we social media en wil iedereen altijd laten weten wat ze vinden, ongeacht de mening :P

Ik weet wel dat ik het WK gewoon ga kijken. Voor mij is het al goed genoeg dat er veel aandacht is voor de misstanden. En tja zo'n reclame als Jumbo, volgens mij vind iedereen het vooral dom. Wat een klein groepje op twitter vindt is dan niet relevant. Groter dan dat hoeven we het daarom ook niet te maken.

Ik ga me dan ook niet druk maken om wat ongenuanceerde meningen op twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Soundcloud it is

https://campus.mixcloud.com/changes-to-mixcloud

Citaat:
our basic tier allows you to showcase 10 shows (up to 8 hours each, 80 hours total) on your channel for free. This is more than 26x what you get on similar platforms like SoundCloud (which only allows 3 hours for free).

You can also continue uploading as much content as you like, but anything above the publish limit will be kept as drafts.


Ja, ik had vorige maand Soundcloud Pro aangeschaft omdat daar toch het grotere gross van de luisteraars gebruik van maakt. En ik moet zeggen dat ik dit ook wel merk in mijn aantal luisteraars per set. Maar goed, ik lever dan wel weer in in het aantal volgers (van 1100 naar 350).

Maar ik zit er niet op te wachten om voor beide te betalen eerlijk gezegd en neig ik toch wat meer naar Soundcloud nu ondanks dat ik eerder wel mixcloud-minded was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2022 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
En ik moet zeggen dat ik dit ook wel merk in mijn aantal luisteraars per set. Maar goed, ik lever dan wel weer in in het aantal volgers (van 1100 naar 350)

Ah joh gewoon ff reclame maken op feesten en je bent zo weer bij dat aantal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 12:57 
 
Hardtraxxer

corneelwr schreef:


De Nederlandse Dan Bilzerian, enkel is hij niet breed, heeft hij geen baard, maar betaalt wel voor de aanwezigheid van vrouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
De Nederlandse Dan Bilzerian, enkel is hij niet breed, heeft hij geen baard, maar betaalt wel voor de aanwezigheid van vrouwen.


En hij spreekt geen Nederlands
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2022 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aah Boyd Hoek, wat een legend
Vorige  1 ... 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277, 1278 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic