Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1273, 1274, 1275, 1276, 1277, 1278, 1279 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmorgen weer ruiten moeten krabben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Vanmorgen weer ruiten moeten krabben.

Ik maak 'm nog erger; een kwartier in huis aan het zoeken geweest naar een ijskrabber omdat ik 'm afgelopen zomer uit m'n auto heb gehaald en niet meer wist waar ik 'm gelaten had. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 14:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rene vd Gijp gister bij de Oranjewinter, jezus die ging even de moraalridder uithangen n.a.v. gedoe Matthijs van Nieuwkerk. Volgens mij zat er ook al een wijntje te veel in. Ook gewoon alleen maar bléren, in herhaling vallen en niet naar anderen kunnen luisteren/überhaupt uit laten praten. Nu doet ie dat laatste overigens al jaren, hele nare vent geworden. Zie ook wel weer een nieuwe ruzie ontstaan tussen hem en Derksen als ie zo doorgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Derksen was juist onwijs aan het lullen en zn eigen hachje aan het redden. Die vent is ook echt een klootzak op de werkvloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 16:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wou zeggen, als Vd Gijp een nare vent wordt zou hij juist beter kunnen opschieten met Derksen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 22:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarom Derksen erbij halen, zeg toch niet dat hij minder kut is? Overigens loopt hij tenminste niet dronken te bléren en mensen te onderbreken.

Broken Balance schreef:
Wou zeggen, als Vd Gijp een nare vent wordt zou hij juist beter kunnen opschieten met Derksen lijkt me.

Dan vraag ik me af of je het gister gezien hebt, die 2 gingen echt niet lekker met elkaar. En ze hebben al een verleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Rene vd Gijp gister bij de Oranjewinter, jezus die ging even de moraalridder uithangen n.a.v. gedoe Matthijs van Nieuwkerk. Volgens mij zat er ook al een wijntje te veel in. Ook gewoon alleen maar bléren, in herhaling vallen en niet naar anderen kunnen luisteren/überhaupt uit laten praten. Nu doet ie dat laatste overigens al jaren, hele nare vent geworden. Zie ook wel weer een nieuwe ruzie ontstaan tussen hem en Derksen als ie zo doorgaat.

Helemaal met je eens, ergerde me ook dood aan hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 23:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Omdat derksen het deed overkomen alsof vd gijp er geen verstand van kon hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook een beetje de sfeer van de show, beetje zuigen en verder. Soms denk ik, die lopen zo weer van tafel :lol:
Maakt t ook wel weer leuk om naar te kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 00:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja gister scheelde het niet veel of er was iemand weggelopen denk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kut NS die gewoon Bijlmer Arena voorbij rijdt terwijl ze er wel moesten stoppen.

moest ik half uur op Utrecht staan tot ik terug kon >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 11:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De limieten die Mixcloud steeds meer opgooit voor je moet betalen.

Nu nog even aan het dubben om over te gaan naar Soundcloud, is ook betaald maar hoe Mixcloud gebruikers en uploaders steeds meer naait staat me gewoon niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De limieten die Mixcloud steeds meer opgooit voor je moet betalen.

Nu nog even aan het dubben om over te gaan naar Soundcloud, is ook betaald maar hoe Mixcloud gebruikers en uploaders steeds meer naait staat me gewoon niet aan.

Gister ook overgegaan op SC. Enige minpunt is dat die app niet onthoudt waar je bent gebleven met afspelen van een set. Voordelen: je hebt een downloadknop, je kunt voor 66 euro in het jaar in een stuk betere kwaliteit uploaden en je mixjes worden volgens mij ook een stuk meer afgespeeld (niet dat ik het hierom doe, maar een beetje exposure is wel geinig :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De limieten die Mixcloud steeds meer opgooit voor je moet betalen.

Nu nog even aan het dubben om over te gaan naar Soundcloud, is ook betaald maar hoe Mixcloud gebruikers en uploaders steeds meer naait staat me gewoon niet aan.


Dit dus! Mag upload van 10 shows.. Dus je moet of al je shows on hold zetten wat betekend dat je luisteraar al die uploads niet meer kunnen luisteren of je moet pro account nemen. Denk dat ik ook maar over stap op soundcloud..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2022 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De limieten die Mixcloud steeds meer opgooit voor je moet betalen.

Nu nog even aan het dubben om over te gaan naar Soundcloud, is ook betaald maar hoe Mixcloud gebruikers en uploaders steeds meer naait staat me gewoon niet aan.


Ben zelf ook overgestapt naar SC exact om deze reden. Ik vind het belachelijk dat je een maand van te voren te horen krijgt dat ze plots naar een ander verdien model stappen. Helaas betekend dit wel dat ik mijn aantal volgens opnieuw moet opbouwen maar wat Corneel aangeeft, SC heeft wel een grotere gebruikersbestand en is wat meer gebruikersvriendelijk.

Mixcloud is als platform is totaal niet interessant voor gebruikers om te blijven hangen. De aantal kliks komen 90% van externe websites en de 'sociale' aspect die ze probeerde te implementeren heeft totaal geen meerwaarde in zijn huidige staat. De radio licentie was leuk om take-downs tegen te gaan maar dat is het dan wel.

Mixcloud was leuk zolang het duurde en ik vroeg mij altijd al af wat nou echt het verdienmodel was. Waarschijnlijk zo lang mogelijk volhouden gratis te zijn om een gigantische aantal gebruikers binnen te halen en investeringen te vangen om vervolgens langzaam de artiesten en luisteraars te limiteren en te laten betalen. Maar het was zo gehaast dat het haast een noodkreet leek. Ik verwacht dat Mixcloud niet lang meer bestaat en de CEO gaat cashen en het platform verkoopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 01:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeugdheld boef B2 overleden
(een van de twee althans)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2022 11:28 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Jeugdheld boef B2 overleden
(een van de twee althans)


Is gewoon Boef man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2022 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luid knal vuurwerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2022 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luide boem-boem muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2022 22:20 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Luid knal vuurwerk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2023 14:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja merk dat ik ook wel een dagje ouder aan t worden ben, stoor me er ook mateloos aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2023 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Ja merk dat ik ook wel een dagje ouder aan t worden ben, stoor me er ook mateloos aan


Ach hou toch je bek man Pim, paardenlul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2023 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet je klappen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2023 18:30 
 
Hardtraxx Elite

Wajoo
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2023 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister bjj training gehad
Vorige  1 ... 1273, 1274, 1275, 1276, 1277, 1278, 1279 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic