Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1272, 1273, 1274, 1275, 1276
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 12:53 

Hardtraxx Veteran

Vanmorgen weer ruiten moeten krabben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2022 18:37 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Vanmorgen weer ruiten moeten krabben.

Ik maak 'm nog erger; een kwartier in huis aan het zoeken geweest naar een ijskrabber omdat ik 'm afgelopen zomer uit m'n auto heb gehaald en niet meer wist waar ik 'm gelaten had. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 14:48 

Bierkoning

Rene vd Gijp gister bij de Oranjewinter, jezus die ging even de moraalridder uithangen n.a.v. gedoe Matthijs van Nieuwkerk. Volgens mij zat er ook al een wijntje te veel in. Ook gewoon alleen maar bléren, in herhaling vallen en niet naar anderen kunnen luisteren/überhaupt uit laten praten. Nu doet ie dat laatste overigens al jaren, hele nare vent geworden. Zie ook wel weer een nieuwe ruzie ontstaan tussen hem en Derksen als ie zo doorgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 15:59 

Hardtraxx Addict

Derksen was juist onwijs aan het lullen en zn eigen hachje aan het redden. Die vent is ook echt een klootzak op de werkvloer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 16:33 

Kraak... Piep...

Wou zeggen, als Vd Gijp een nare vent wordt zou hij juist beter kunnen opschieten met Derksen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 22:25 

Bierkoning

Waarom Derksen erbij halen, zeg toch niet dat hij minder kut is? Overigens loopt hij tenminste niet dronken te bléren en mensen te onderbreken.

Broken Balance schreef:
Wou zeggen, als Vd Gijp een nare vent wordt zou hij juist beter kunnen opschieten met Derksen lijkt me.

Dan vraag ik me af of je het gister gezien hebt, die 2 gingen echt niet lekker met elkaar. En ze hebben al een verleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 22:27 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Rene vd Gijp gister bij de Oranjewinter, jezus die ging even de moraalridder uithangen n.a.v. gedoe Matthijs van Nieuwkerk. Volgens mij zat er ook al een wijntje te veel in. Ook gewoon alleen maar bléren, in herhaling vallen en niet naar anderen kunnen luisteren/überhaupt uit laten praten. Nu doet ie dat laatste overigens al jaren, hele nare vent geworden. Zie ook wel weer een nieuwe ruzie ontstaan tussen hem en Derksen als ie zo doorgaat.

Helemaal met je eens, ergerde me ook dood aan hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 23:05 

Hardtraxx Addict

Omdat derksen het deed overkomen alsof vd gijp er geen verstand van kon hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 23:58 

Hardtraxx Veteran

Het is ook een beetje de sfeer van de show, beetje zuigen en verder. Soms denk ik, die lopen zo weer van tafel :lol:
Maakt t ook wel weer leuk om naar te kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 00:16 

Hardtraxx Addict

Ja gister scheelde het niet veel of er was iemand weggelopen denk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 10:40 

Hardtraxx Newbie

Kut NS die gewoon Bijlmer Arena voorbij rijdt terwijl ze er wel moesten stoppen.

moest ik half uur op Utrecht staan tot ik terug kon >.<
Vorige  1 ... 1272, 1273, 1274, 1275, 1276
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic