Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Vanmorgen weer ruiten moeten krabben.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
THArdstyler wrote:Vanmorgen weer ruiten moeten krabben.
Ik maak 'm nog erger; een kwartier in huis aan het zoeken geweest naar een ijskrabber omdat ik 'm afgelopen zomer uit m'n auto heb gehaald en niet meer wist waar ik 'm gelaten had. >.<
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Rene vd Gijp gister bij de Oranjewinter, jezus die ging even de moraalridder uithangen n.a.v. gedoe Matthijs van Nieuwkerk. Volgens mij zat er ook al een wijntje te veel in. Ook gewoon alleen maar bléren, in herhaling vallen en niet naar anderen kunnen luisteren/überhaupt uit laten praten. Nu doet ie dat laatste overigens al jaren, hele nare vent geworden. Zie ook wel weer een nieuwe ruzie ontstaan tussen hem en Derksen als ie zo doorgaat.
Hardtraxx Elite
2976 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Derksen was juist onwijs aan het lullen en zn eigen hachje aan het redden. Die vent is ook echt een klootzak op de werkvloer.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wou zeggen, als Vd Gijp een nare vent wordt zou hij juist beter kunnen opschieten met Derksen lijkt me.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Waarom Derksen erbij halen, zeg toch niet dat hij minder kut is? Overigens loopt hij tenminste niet dronken te bléren en mensen te onderbreken.
Broken Balance wrote:Wou zeggen, als Vd Gijp een nare vent wordt zou hij juist beter kunnen opschieten met Derksen lijkt me.
Dan vraag ik me af of je het gister gezien hebt, die 2 gingen echt niet lekker met elkaar. En ze hebben al een verleden.
Last edited by Pommer on 21 Nov 2022 21:37, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Pommer wrote:Rene vd Gijp gister bij de Oranjewinter, jezus die ging even de moraalridder uithangen n.a.v. gedoe Matthijs van Nieuwkerk. Volgens mij zat er ook al een wijntje te veel in. Ook gewoon alleen maar bléren, in herhaling vallen en niet naar anderen kunnen luisteren/überhaupt uit laten praten. Nu doet ie dat laatste overigens al jaren, hele nare vent geworden. Zie ook wel weer een nieuwe ruzie ontstaan tussen hem en Derksen als ie zo doorgaat.
Helemaal met je eens, ergerde me ook dood aan hem
Hardtraxx Elite
last seen 13 hours ago
Omdat derksen het deed overkomen alsof vd gijp er geen verstand van kon hebben.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Het is ook een beetje de sfeer van de show, beetje zuigen en verder. Soms denk ik, die lopen zo weer van tafel :lol:
Maakt t ook wel weer leuk om naar te kijken :)
Hardtraxx Elite
last seen 13 hours ago
Ja gister scheelde het niet veel of er was iemand weggelopen denk ik :lol:
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 13 hours ago
Kut NS die gewoon Bijlmer Arena voorbij rijdt terwijl ze er wel moesten stoppen.

moest ik half uur op Utrecht staan tot ik terug kon >.<
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
De limieten die Mixcloud steeds meer opgooit voor je moet betalen.

Nu nog even aan het dubben om over te gaan naar Soundcloud, is ook betaald maar hoe Mixcloud gebruikers en uploaders steeds meer naait staat me gewoon niet aan.
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 27 minutes ago
Broken Balance wrote:De limieten die Mixcloud steeds meer opgooit voor je moet betalen.

Nu nog even aan het dubben om over te gaan naar Soundcloud, is ook betaald maar hoe Mixcloud gebruikers en uploaders steeds meer naait staat me gewoon niet aan.
Gister ook overgegaan op SC. Enige minpunt is dat die app niet onthoudt waar je bent gebleven met afspelen van een set. Voordelen: je hebt een downloadknop, je kunt voor 66 euro in het jaar in een stuk betere kwaliteit uploaden en je mixjes worden volgens mij ook een stuk meer afgespeeld (niet dat ik het hierom doe, maar een beetje exposure is wel geinig :P)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Broken Balance wrote:De limieten die Mixcloud steeds meer opgooit voor je moet betalen.

Dit dus! Mag upload van 10 shows.. Dus je moet of al je shows on hold zetten wat betekend dat je luisteraar al die uploads niet meer kunnen luisteren of je moet pro account nemen. Denk dat ik ook maar over stap op soundcloud..
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 30 minutes ago

Ben zelf ook overgestapt naar SC exact om deze reden. Ik vind het belachelijk dat je een maand van te voren te horen krijgt dat ze plots naar een ander verdien model stappen. Helaas betekend dit wel dat ik mijn aantal volgens opnieuw moet opbouwen maar wat Corneel aangeeft, SC heeft wel een grotere gebruikersbestand en is wat meer gebruikersvriendelijk.

Mixcloud is als platform is totaal niet interessant voor gebruikers om te blijven hangen. De aantal kliks komen 90% van externe websites en de 'sociale' aspect die ze probeerde te implementeren heeft totaal geen meerwaarde in zijn huidige staat. De radio licentie was leuk om take-downs tegen te gaan maar dat is het dan wel.

Mixcloud was leuk zolang het duurde en ik vroeg mij altijd al af wat nou echt het verdienmodel was. Waarschijnlijk zo lang mogelijk volhouden gratis te zijn om een gigantische aantal gebruikers binnen te halen en investeringen te vangen om vervolgens langzaam de artiesten en luisteraars te limiteren en te laten betalen. Maar het was zo gehaast dat het haast een noodkreet leek. Ik verwacht dat Mixcloud niet lang meer bestaat en de CEO gaat cashen en het platform verkoopt.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Jeugdheld boef B2 overleden
(een van de twee althans)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
hurricane wrote:Jeugdheld boef B2 overleden
(een van de twee althans)
Is gewoon Boef man!
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 30 minutes ago
Luid knal vuurwerk
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 20 hours ago
Luide boem-boem muziek
G
Hardtraxxer
60 posts member since 2022
last seen Mar 2023
Nuracore wrote:Luid knal vuurwerk
Hardtraxx Elite
last seen 13 hours ago
Ja merk dat ik ook wel een dagje ouder aan t worden ben, stoor me er ook mateloos aan
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 19 hours ago
pim__ wrote:Ja merk dat ik ook wel een dagje ouder aan t worden ben, stoor me er ook mateloos aan
Ach hou toch je bek man Pim, paardenlul.
Hardtraxx Elite
last seen 13 hours ago
Moet je klappen?
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Wajoo
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 27 minutes ago