Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 09:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Drugs legaliseren. Kunnen we het daarna nog eens over het koningshuis hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
makrooy schreef:
Kan mij dus echt weinig boeien. Alleen maar meer reden om het koningshuis op te heffen. Dit is geen leven voor haar en alle toekomstige generatie prinsen

Dit zou wel echt een extreem zwaktebod zijn. Ik snap dat je tegen het koningshuis bent, maar imo zou je nooit toe moeten geven aan dergelijke criminele organisaties.


Ik weet niet of ik verkeerd begrepen word of dat ik jullie niet begrijp. Maar ik zeg niet dat we haar bescherming moeten opheffen. Ik probeer te zeggen wat BB zegt. Zij staan weer boven de rest. Zij krijgen weer alle aandacht. Hele land leeft mee. Alle talkshows gaan het weer uitgebreid over hen hebben. Ik kan dat hele koningshuis daarom super slecht hebben, symbool voor ongelijkheid in mijn ogen. En daarom doet mij dit hele gebeuren oprecht niet zoveel. Ik ga niet medelijden hebben om iets wat niet meer in de 21e eeuw zou moeten bestaan.

Heb nog liever dat Wilders prioriteit over Amalia krijgt. Ook al vind ik het een volslagen idioot, moet hij zijn baan als politicus kunnen uitoefenen. Ik word oprecht naar van alle bedreigingen aan politici. Amalia is maar een meisje die op basis van wie haar ouders zijn een positie boven de rest van het land heeft.

En ja dan kan ik bot/zuur overkomen, maar ik heb natuurlijk wel medelijden met dat Amalia niet een normaal leven kan hebben als normaal meisje. En niet als opvolger van de koning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 09:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

koffieautomaat had geen warme choco meer en de koffie was idioot heet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
koffieautomaat had geen warme choco meer en de koffie was idioot heet.


Veel sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 11:04 
 
Hardtraxxer

Heb ook liever half warme koffie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een goede, sterke dubbele espresso in een voorverwarmd kopje. Lekker man. <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffreylp schreef:
koffieautomaat had geen warme choco meer en de koffie was idioot heet.

Bij mij op het werk is de koffieautomaat al de hele week stuk. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij ons wordt er al 8 maanden geen cup-a-soup (maar dan huismerk) geleverd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2022 15:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ASUS die hun eigen garantieregels verdraaien om alsnog geld te vragen voor reparaties binnen de garantie.

De sensoren van een paar toetsen werkten niet meer goed waardoor specifiek de D toets of niet reageerde of soms dubbel of driedubbel invoerde. De S toets begon dit ook te doen. De toetsen begonnen sowieso lijkend losser te zitten of wankel te worden.

Heb het schoongemaakt met perslucht zonder de toetsen los te maken, probleem bleef aan. Na een a twee weken begaf de Q toets het en raakte los tijdens het editen.

Dus opgestuurd met deze uitleg, en vervolgens krijg ik te horen dat ik de toets zelf heb afgebroken en daardoor vervalt alle garantie, ook het hele probleem met de sensoren negeren ze daarbij. Als ik de laptop had opgestuurd met de Q toets hadden ze alsnog de hele module moeten vervangen omdat die sensoren kapot zijn, zonder kosten.
De enigste reden dat ze hem dus nu in kosten brengen is omdat een toets er los van ligt.

Iets wat bij normaal gebruik is gebeurd dus al niet aan de kwaliteitsgarantie voldoet, en die toets werkt verder nog prima, alleen het kapje zit er niet op. Dat terwijl die kerel aan de telefoon me ook doodleuk vertelt dat ze bij het reparatiecentrum de toets er af zagen en meteen die conclusie hadden getrokken, ze hebben dus niet eens de opgestuurde problemen die ik moet meegeven doorgelezen. Deze conclusie staat ook bij de factuur "Het toetsenbord is beschadigd. De problemen zijn niet ontstaan door een reparatie of fabricagefout. Deze prijsopgave is daarom voor het vervangen van het toetsenbord."

Ben normaal wel tevreden met ASUS vanwege de kwaliteit maar nu ik ook goed kijk online hebben ziek veel mensen dit soort ervaringen met de service van ASUS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hadden nog verknipt kaarten voor morgen voor Hi-Lo. Deze hebben we doorverkocht via ticketswap. Blijkt ineens dat Verknipt bij doorverkoop nog steeds een deel van het geld vangt. Dus ik heb een ticket gekocht, nu doorverkocht en dan moet ik een organisatie nog eens betalen? Is dat uberhaupt legaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hadden nog verknipt kaarten voor morgen voor Hi-Lo. Deze hebben we doorverkocht via ticketswap. Blijkt ineens dat Verknipt bij doorverkoop nog steeds een deel van het geld vangt. Dus ik heb een ticket gekocht, nu doorverkocht en dan moet ik een organisatie nog eens betalen? Is dat uberhaupt legaal?


Huh wtf. Wat een raar verhaal. :lol: Misschien kleine lettertjes policy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 11:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er achter komen dat er telkens geld weg gepakt is uit je portemonnee door je (ex) vriendin.
Na een confrontatie hierover flipt zij helemaal uit dat ik haar niet vertrouw.

Maar als ik weerlegd "zaterdag avond heb ik nog gecheckt en zat er 20eu in want ik ga zondag terras op voor de wedstrijd van PSV en nu zondagochtend is het weg" ontkent ze het. Zij is alleen bij mij geweest die dag, en ik heb niks uit gegeven.

Wat een kutzooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixcloud die een cap op gratis accounts gooit. Je kan nu dus vanaf 1 december slechts 10 shows plaatsen. Voor meer zul je pro aan moeten schaffen. Accounts die al meer dan 10 shows hebben kunnen geen nieuwe meer uploaden tot ze pro abbo nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 21:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Soundcloud it is
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Soundcloud it is


Is helaas ook hard achteruit gegaan vind ik, om in HQ te kunnen luisteren moet je weer een andere licentie hebben dan de om meer te kunnen plaatsen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jumbo die het voor elkaar krijgt om bij een wat omstreden WK met 6500 doden onder de stadionbouwers; om over de rest van de werkomstandigheden maar niet te beginnen; een reclame op te nemen waarop bouwvakkers in het oranje de polonaise over de bouwplaats lopen.. Ik heb gisteren echt met open mond van verbazing naar die reclame zitten kijken. Hoe kun je dit ooit hebben goedgekeurd als concern?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Jumbo die het voor elkaar krijgt om bij een wat omstreden WK met 6500 doden onder de stadionbouwers; om over de rest van de werkomstandigheden maar niet te beginnen; een reclame op te nemen waarop bouwvakkers in het oranje de polonaise over de bouwplaats lopen.. Ik heb gisteren echt met open mond van verbazing naar die reclame zitten kijken. Hoe kun je dit ooit hebben goedgekeurd als concern?


Pffff ik dacht ook al: Hoe verzin je dit?! Bizar dat dit er bij de marketingafdeling door komt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aan de andere kant, iedereen heeft het er zo over.

de vraag is hoeveel mensen zich echt druk maken over wat er daar gebeurt is en als ze dat al doen, hoe snel is dat weer vergeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Jumbo die het voor elkaar krijgt om bij een wat omstreden WK met 6500 doden onder de stadionbouwers; om over de rest van de werkomstandigheden maar niet te beginnen; een reclame op te nemen waarop bouwvakkers in het oranje de polonaise over de bouwplaats lopen.. Ik heb gisteren echt met open mond van verbazing naar die reclame zitten kijken. Hoe kun je dit ooit hebben goedgekeurd als concern?


In de reclame laten ze de bouwvakkers over de steigers lopen met de tekst:
"We lopen de polonaise, gaan nooit meer slapen" xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 14:20 
 
Hardtraxx Veteran

Wenzel schreef:
"We lopen de polonaise, gaan nooit meer slapen" xd xd xd


Nieuwe slogan XQ Holland bekend gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze doen er nog een schepje bovenop met die tekst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahah ik had dit helemaal gemist maar:

Citaat:
'Een beetje doorwerken, dan zijn we op tijd thuis voor de wedstrijd', zegt rapper Donnie op een gegeven moment tegen een horde aan Oranjefans die aan het werk gaan als bouwvakkers.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 09:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Jumbo heeft per direct besloten om de WK TV reclame die gisteren te zien was stop te zetten. We realiseren ons dat hierin een link te maken is naar de erbarmelijke arbeidsomstandigheden in Qatar en dat is nooit onze bedoeling geweest. We bieden hiervoor onze excuses aan.

https://twitter.com/JumboSupermarkt/status/1587771294354968577
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dubbele standaarden weer eigenlijk. Reclame als dit kan niet maar de ophef over het sponsoren, deelname en kijken van het wk lijkt veel minder aanwezig te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2022 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou dat is voor mij wel een irritatiepuntje. Er is juist overal bezwaar tegen. Al die hypocrieten die nu opeens op het WK duiken. Mensen die van voetballers gaan eisen dat ze zich uitspreken tegen Qatar, mensen die heel demonstratief ‘niet gaan kijken’. Of zelfs willen dat de KNVB beslist dat we helemaal thuis blijven. Volgens mij is dit WK in 2010 al toegewezen aan Qatar, en was er toen ook al bekend dat:
1. Daar geen voetbalcultuur is en dus (nog) geen geschikte stadions waren.
2. Het daar veel te fucking heet is om te voetballen.
3. Vrouwen, homo’s en bepaalde gelovigen onderdrukt worden.
4. De FIFA-leden steekpenningen hebben aangenomen om op Qatar te stemmen.

Dus ja behoorlijk kut idee om daar gezellig een WK te organiseren. Maar had daar 12(!) jaar geleden dan al bezwaar tegen gemaakt. In plaats van van spelers als Devyne Rensch of Xavi Simons te verlangen dat ze een statement maken tegen dwangarbeid, terwijl die gasten 7 jaar oud waren toen dit WK gepland werd.

En ja ik ben het er dus ook mee eens dat dit WK een schande is. Maar in 2018 werd Rusland gastheer dankzij omkoping en steekpenningen. In 2014 werden de favela’s rond stadions leeg geveegd door het Braziliaanse leger om een gezelliger sfeertje rond te stadions te krijgen. In 2010 werden er in Zuid-Afrika 10 mega-stadions gebouwd die nu staan te verpauperen. En Qatar doet er wel een schepje bovenop, maar tegenwoordig is iedereen zo woke dat ze overal iets van moeten vinden. Prima dat je uit principe geen wedstrijden gaat kijken, maar hou gewoon je bek, je verandert toch niks, zeker niet 2 weken voor het WK. Ik wil gewoon bier drinken en voetbal kijken.
Vorige  1 ... 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276, 1277 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic