Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1270, 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 13:53 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Gaatjes in t-shirts. Vrijwel al mijn t-shirts zijn er recentelijk te prooi aan gevallen. Dacht met een andere riem het probleem verholpen te hebben maar... nope.

https://radio2.be/lees/daar-komen-die-m ... ts-vandaan
https://www.shirts.nl/blog/gaatjes-in-s ... repareren/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 16:14 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Gaatjes in t-shirts. Vrijwel al mijn t-shirts zijn er recentelijk te prooi aan gevallen. Dacht met een andere riem het probleem verholpen te hebben maar... nope.

https://radio2.be/lees/daar-komen-die-m ... ts-vandaan
https://www.shirts.nl/blog/gaatjes-in-s ... repareren/

Had natuurlijk ook al wel gegoogled. Maar ook m'n 'premium' fjallraven en sherpa shirtjes van de Bever vallen er ten prooi aan.

Vind het wel vrij apart want ik had er voorgaande jaren met dezelfde riem nooit last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 09:31 

Hardtraxx Veteran

Ontstoken teen sinds mei, geen bacteriële infectie dus antibiotica had geen zin. Waarschijnlijk ingegroeide teennagel. Nagel moet eraf maar was lange wachtlijst (3 maand+) voor een ingreep. Ik ga al niet vaak naar feestjes meer, maar uiteraard werd ie voor deze week (afgelopen maandag) geplanned en heb ik maar 5 dagen om te herstellen voor indicator >.<

Lijkt gelukkig wel goed te herstellen. Stripje paracetamol mee en gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 09:33 

Hardtraxx Veteran

Heb ik ook wel eens gehad ja. Moet zeggen dat ik het verdoven en het inknippen akeliger vond dan de pijn.
Helaas is in mijn geval de nagelriem niet goed herstelt waardoor de nagel alsnog ingroeit.

Knippen is ondertussen alweer 10 jaar geleden gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 09:36 

Hardtraxx Veteran

Inknippen? Wat bedoel je?

Verdoving was wel echt een ontzettende bitch ja holy shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 09:37 

Hardtraxx Veteran

Bij mij pakte ze de helft van de nagel, dus precies in het midden met de schaar er doorheen om vervolgens 1 kant er uit te trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 09:39 

Hardtraxx Veteran

Damn dit lezen doet gewoon al pijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 09:44 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Damn dit lezen doet gewoon al pijn :x

Pfff idd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 09:49 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Bij mij pakte ze de helft van de nagel, dus precies in het midden met de schaar er doorheen om vervolgens 1 kant er uit te trekken.

Ohh wtf, dan heb ik misschien nog wel liever dat ze het er helemaal uit trekken zoals bij mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 09:52 

Hardtraxx Veteran

Is ook gelijk de reden waarom ik niet nog een keer terug ga :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 10:04 

Hardtraxxer

Krijg hier behoorlijk de kriebels van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 10:35 

Hardtraxx Addict

Haha ingegroeide teennagels, daar heb ik echt een abonnement op gehad. Vier keer bij de huisarts laten knippen. Verdoving was echt akelig, maar herstel gaat snel en geeft verder ook weinig pijn. Had alleen de pech dat hij na 3x knippen wéér ingroeide, dus toen prikte hij de laatste keer een speciaal vloeistof in in de nagelwortel. Helaas hielp dit niet, dus groeide hij weer in.

Toen maar besloten om de nagelriem te laten inkorten in het ziekenhuis. Had dit echt direct moeten doen en kan het ook iedereen aanraden om met dit probleem direct naar het ziekenhuis te gaan. Deze verdoving deed echt géén pijn en heb hierna ook nooit meer last gehad van die teen. Enige pijnlijke was de hechtingen eruit halen, omdat de chirurg het een leuk idee vond om de de hechting door m'n nagel te doen haha. Hierdoor kwamen ze er een beetje moeilijk uit.

Heb volgens mij nog tijdens Live For This ofzo in 2018 met een ingegroeide teennagel gelopen haha. Gelukkig genoeg middelen gehad om de pijn te verdoven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 11:31 

Kraak... Piep...

Heb het soort van gehad. Had een wond aan de linker grote teen onder de nagel en die was daar deels in gaan groeien, mede door slecht afknippen.

Heeft niet tot een ingreep hoeven komen meer bij een podotherapeut hebben ze een soort spalk onder de nagel en boven de wond gezet. Doet totaal geen pijn. Dit 3x een paar maanden moeten doen wegens te vroeg er uit gehaald de voorgaande keren, maar dit heeft de wond doen helpen herstellen en de nagel normaal laten groeien.

Scheelt een ziekenhuisbehandeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 20:18 

Hardtraxx Veteran

Holy shit, en ik vind een kalknageltje al moeilijk vervelend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2022 14:57 

Hardtraxx Veteran

Alhoewel ik totaal niet Koningshuis gezind ben, echt met afschuw het nieuws gelezen/bekeken over Amalia en haar studenten gebeuren. Mochten de geruchten waar zijn dat dit vanuit de Mocro Maffia (of welke criminele bende dan ook) komt, mogen ze daar wat mij betreft wel flink met de bezem doorheen. Neem desnoods het leger mee als de politie het niet redt, van de aardbodem met dat uitschot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2022 20:56 

Hardtraxxer

Lees ook veel reacties op nieuwsberichten van mensen die het achterlijk vinden dat het de hoogste prioriteit heeft om haar te beschermen.

Van mij mogen ze volle bak bescherming inschakelen en vooral de idioten uitschakelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2022 09:01 

Hardtraxx Veteran

Kan mij dus echt weinig boeien. Alleen maar meer reden om het koningshuis op te heffen. Dit is geen leven voor haar en alle toekomstige generatie prinsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2022 11:09 

Hardtraxx Veteran

Dus dan maar niets doen en de bedreigingen voor lief nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2022 12:36 

Hardtraxx Veteran

Waar zeg ik dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2022 13:29 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Kan mij dus echt weinig boeien.

Of ze nou van het koningshuis is of niet, als er een 18 jarig meisje wordt bedreigd door de gevaarlijkste criminele organisatie van het land dan is dat toch sowieso triest. Rare opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2022 13:46 

Hardtraxx Veteran

Een 18 jarige dat wordt bedreigd is hoe dan ook triest. Maar ik ben fel tegen het koningshuis, dat er dan heisa wordt gemaakt om iemand binnen deze familie die wordt bedreigd, ja sorry dat bereikt mij gewoon niet op dezelfde manier :P Niet op dezelfde manier als een Peter R de Vries.

Verder niks tegen haar persoonlijk natuurlijk. Ik gun haar ook niet dit leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 08:29 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Kan mij dus echt weinig boeien. Alleen maar meer reden om het koningshuis op te heffen. Dit is geen leven voor haar en alle toekomstige generatie prinsen

Dit zou wel echt een extreem zwaktebod zijn. Ik snap dat je tegen het koningshuis bent, maar imo zou je nooit toe moeten geven aan dergelijke criminele organisaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 08:59 

Kraak... Piep...

Deels eens met makrooy. Afschaffing van het koningshuis 100% voor, en dit soort bedreigingen komen daar bij kijken. Maar het is verder niet haar schuld oid. Zeker als de politiek zo veel extra geld naar een koningshuis gooit terwijl het land in een crisis ligt. Zij heeft het extra geld telkens afgewezen, haar vader en moeder niet.

Echter, dit soort bedreigingen, stalking en soortgelijke dingen gaan meer mensen dan alleen haar aan de broek en daar wordt ook niks aan gedaan wegens een gebrek aan justitie en wetten die daadwerkelijk mensen hierbij kunnen helpen. Daar wordt door veel ook geen medelijden aan getoond.

Bijna elke publieke functie gaat tegenwoordig gepaard met doodsbedreigingen. Of je nou een dokter, viroloog, politicus, voetbalcoach of voetballer, advocaat, wetenschapper, biologische boer of wat dan ook bent. Of zelfs buiten je functie als je iemand met een net iets andere mening bent, als homo stel over straat loopt, als vrouw net de verkeerde wijk in loopt, ander geloof, ander ras, dan krijg je vaak zat te maken met bedreigingen of intimidatie.

Het is niet goed dat het bij haar gebeurt, maar het is blijkbaar zo normaal tegenwoordig zonder dat er gevolgen aan hangen vanuit politiek en justitie dat zij, net als de rest, er maar mee moet dealen of uit de functie moet stappen. Dit is niet een probleem dat zij heeft gemaakt, maar zij is net als de rest gewoon ook slachtoffer er van en hoeft dus geen speciale behandeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 09:05 

Hardtraxx Veteran

Ze roepen het ook wel op hunzelf af, vind ik. 'kom kom kom laten we Amalia lekker op een kleine kutkamer janken en bij een vereniging aansluiten!!!!!! Net zoals een "normale" studenten pauper burgertje haha och och och net echt!!!!!!! donder toch op jong dat werkt toch voor geen ene tyffus zie je ze al een after doen na het uitgaan met een paar beveiligers in elke hoek pfpf daar zit toch niemand op te wachten.

Ben niet perse tegen het koningshuis (sluit me aan bij Dhr. pH waarde lager dan 7) maar kom niet doen alsof Amalia het gewone studentenleef kan leven want dat kan simpelweg gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 09:43 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat het koningshuis nog te veel op oude tradities blijft hangen. Vroeger kon dit namelijk nog wel gewoon en zullen dit nu ook wel gedacht hebben. Desniettemin vind ik wel dat het moet kunnen dan zij een 'normalere' leven mag hebben maar dat Amsterdam daar gewoon niet geschikt voor is.

Of het konigshuis helemaal afgeschaft moet worden betwijfel ik.
Aan de ene kant zijn ze onschendbaar wat het weer ondemocratisch maakt en is het in de moderne wereld eigenlijk niet meer van de tijd.

Maar het zorgt in lastige tijden voor eenheid, saamhorigheid vanwege de nationale trots die los komt in bepaalde situaties. Ook leveren ze best nog wat geld op (ik geloof iets van 6 miljard op jaarbasis) en versterkt de status van ons eeuwenoude koningshuis de diplomatie met andere landen.

Wel vind ik dat de taken die ons koningshuis eigenlijk moet volbrengen voor lief word genomen. Zoals wetten en sturen van het land. De koning hoeft namelijk niet elke nieuwe wet te ondertekenen en mag ook weigeren.
Daarnaast mag hij best wat meer betrokken raken in onze politiek. De volksvertegenwoordiger mag best de koning wetten aanpraten als de meerderheid van het volk dit wilt maar het heb al jaren het gevoel dat het voor eigen belang word gedaan en de koning maar wat ondertekend.

Maar om even terug te komen op Amalia, dit kan en mag gewoon. We hebben eenmaal een koningshuis en zouden geen gehoor moeten geven aan dingen zoals de mafia. Het is hun goed recht dat ze haar zo in bescherming nemen maar het was ook wel erg naief om haar zo'n vrijheid te geven zonder enigsinds wat lastige situaties te verwachten.
Vorige  1 ... 1270, 1271, 1272, 1273, 1274, 1275, 1276 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic