Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1269, 1270, 1271, 1272, 1273, 1274, 1275 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigen irritatiemomentje: een pakketje laten bezorgen.

Hardloopschoenen kopen via bol.com, klacht op zich, maar goed. Ik ben vandaag niet thuis en wil dat pakketje gewoon op zo'n ophaalpunt laten gooien, scheelt de bezorger wat moeite en CO2. Kan niet bij bestelling opgeven dat ik dat wil, maar alleen vlak voordat het busje gaat rijden, na het maken van een postNL account, het downloaden van de postNL app, verificatie, bankgegevens en nog net niet welke kleur sokken ik aan heb vandaag. Om vervolgens te moeten wachten tot het systeem het geregeld heeft. Ik snap dat er soms enige zekerheid ingebouwd moet worden, maar ongelofelijk wat een omwegen er genomen moeten worden om enkel de bezorger wat moeite te besparen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
na het maken van een postNL account, het downloaden van de postNL app, verificatie, bankgegevens en nog net niet welke kleur sokken ik aan heb vandaag.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 09:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik ben vandaag niet thuis en wil dat pakketje gewoon op zo'n ophaalpunt laten gooien, scheelt de bezorger wat moeite en CO2. Kan niet bij bestelling opgeven dat ik dat wil, maar alleen vlak voordat het busje gaat rijden,


Ik dacht dat dat zo is geregeld omdat anders de ophaalpunten overloaded raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat vind ik dan raar op zich, want als ik niets op zou geven zou de bezorger voor een dichte deur staan en komt dat pakketje alsnog naar een ophaalpunt en heb je dezelfde eindconclusie, minus dat het pakketje een extra dag door heel Utrecht wordt gereden voor niets. Ook vind ik het raar dat als je aan de deur laat bezorgen het op donderdag kan, maar als je aangeeft dat je hem op een pakketpunt wil laten bezorgen dat het dan vrijdag wordt. Zou je misschien kunnen voorkomen door het aan te geven bij bestelling van het pakketje.. Maar waarschijnlijk zit het ingewikkelder in elkaar dan dat ik denk hier :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 10:50 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Het paniekzaaien van media over de nieuwe corona golf en gelijk onbewust meegetrokken worden in het lezen van discussies en reacties die ik tot dusver lang heb weten te vermijden.

Hier op m’n werk gaat t er ook de hele tijd over. Mensen zijn nog steeds angstig. Terwijl m’n collega’s de 70 nog niet bereikt hebben, geen chronische aandoeningen hebben, en 35% maar in het ziekenhuis ligt puur door Corona bij 40-59 leeftijdsgroep, en d’r amper mensen opgenomen worden in ziekenhuis onder 70 jaar. Ik hou me d’r maar buiten :x

Genoeg energie aan besteed afgelopen 2 jaar. Al borrelt er nog steeds irritatie op wanneer het erover gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Corona laait weer op, Roy laait weer op. Classic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 11:21 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Corona laait weer op, Roy laait weer op. Classic.

:lol:

Ik heb momenteel genoeg andere zaken en belangrijkere dingen aan m’n hoofd dus maak je vooral geen zorgen :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn om te horen, succes met de zwangerschap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn favoriete schnitzel die van 10,- naar 13,- is gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 14:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dat vind ik dan raar op zich, want als ik niets op zou geven zou de bezorger voor een dichte deur staan en komt dat pakketje alsnog naar een ophaalpunt en heb je dezelfde eindconclusie, minus dat het pakketje een extra dag door heel Utrecht wordt gereden voor niets. Ook vind ik het raar dat als je aan de deur laat bezorgen het op donderdag kan, maar als je aangeeft dat je hem op een pakketpunt wil laten bezorgen dat het dan vrijdag wordt. Zou je misschien kunnen voorkomen door het aan te geven bij bestelling van het pakketje.. Maar waarschijnlijk zit het ingewikkelder in elkaar dan dat ik denk hier :P.


Het systeem zit ook echt raar in elkaar. De ene keer kan je inderdaad een ophaalpunt opgeven, andere keer weer niet.
Het aanpassen van het bezorgadres op de bezorgdag zelf (omdat bijvoorbeeld het tijdvak verschuift en ik dan niet meer thuis ben) is nog nooit gelukt, die update komt niet bij de bezorger terecht.

Mij lijkt het veel handiger om pakketten standaard naar een afhaalpunt te laten brengen die daar ook op ingericht is. En wil je thuis bezorgd, dan moet je dat aanvinken en betaal je desnoods een euro extra. Dan is misschien dat gerace van die gasten door de woonwijk ook een keer klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens zojuist een bericht gekregen dat die bezorger alsnog voor de deur stond.. >.<.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 17:20 
 
Hardtraxxer

Ik kan bij PostNL in mijn account er gewoon voor kiezen om alles standaard naar een pakket punt te laten sturen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Nuracore schreef:
Het paniekzaaien van media over de nieuwe corona golf en gelijk onbewust meegetrokken worden in het lezen van discussies en reacties die ik tot dusver lang heb weten te vermijden.

Hier op m’n werk gaat t er ook de hele tijd over. Mensen zijn nog steeds angstig. Terwijl m’n collega’s de 70 nog niet bereikt hebben, geen chronische aandoeningen hebben, en 35% maar in het ziekenhuis ligt puur door Corona bij 40-59 leeftijdsgroep, en d’r amper mensen opgenomen worden in ziekenhuis onder 70 jaar. Ik hou me d’r maar buiten :x

Genoeg energie aan besteed afgelopen 2 jaar. Al borrelt er nog steeds irritatie op wanneer het erover gaat


Tering dat jij het zo nog bij houdt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Al borrelt er nog steeds irritatie op wanneer het erover gaat


Dat gevoel herken ik ook, maar dan alleen als ik jouw berichten over het onderwerp lees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Nuracore schreef:
Het paniekzaaien van media over de nieuwe corona golf en gelijk onbewust meegetrokken worden in het lezen van discussies en reacties die ik tot dusver lang heb weten te vermijden.

Hier op m’n werk gaat t er ook de hele tijd over. Mensen zijn nog steeds angstig. Terwijl m’n collega’s de 70 nog niet bereikt hebben, geen chronische aandoeningen hebben, en 35% maar in het ziekenhuis ligt puur door Corona bij 40-59 leeftijdsgroep, en d’r amper mensen opgenomen worden in ziekenhuis onder 70 jaar. Ik hou me d’r maar buiten :x

Genoeg energie aan besteed afgelopen 2 jaar. Al borrelt er nog steeds irritatie op wanneer het erover gaat

Ga je wel je booster nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strafmaat van de KNVB in het amateurvoetbal. Krijg 5 wedstrijden aan de broek voor een tikje na. Dat wordt in beroep gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Strafmaat van de KNVB in het amateurvoetbal. Krijg 5 wedstrijden aan de broek voor een tikje na. Dat wordt in beroep gaan...


Zeg gewoon dat het zonder kracht was, komen ze in de Eredivisie ook altijd mee weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaatjes in t-shirts. Vrijwel al mijn t-shirts zijn er recentelijk te prooi aan gevallen. Dacht met een andere riem het probleem verholpen te hebben maar... nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Gaatjes in t-shirts. Vrijwel al mijn t-shirts zijn er recentelijk te prooi aan gevallen. Dacht met een andere riem het probleem verholpen te hebben maar... nope.

Sigaretten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Sigaretten?


Ne pas du rokert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2022 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelf een paar keer gehad op drukkere feesten dat anderen met hun peuk mij per ongeluk raakten met gaatjes in mijn T-shirts als gevolg. Maar ook al met m'n riem of rits van mijn jas gehad. Kan vanalles zijn natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Justinhafc schreef:
Strafmaat van de KNVB in het amateurvoetbal. Krijg 5 wedstrijden aan de broek voor een tikje na. Dat wordt in beroep gaan...


Zeg gewoon dat het zonder kracht was, komen ze in de Eredivisie ook altijd mee weg.


Heb al een verweerschrift ingediend. Ze hebben in mijn optiek de verkeerde uitleg gepakt. Scheids zei in het veld dat het natrappen was en daarvoor staan 3 wedstrijden. Nu hebben ze tegenstander trappen zonder bal in de buurt gepakt, waarvoor dus die 5 wedstrijden staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natrappen is sowieso kansloos, ongeacht bal in de buurt of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Natrappen is sowieso kansloos, ongeacht bal in de buurt of niet.


Haha daar ben ik het mee eens. Situatie was dom, maar geen 5 wedstrijden waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Justinhafc schreef:
Strafmaat van de KNVB in het amateurvoetbal. Krijg 5 wedstrijden aan de broek voor een tikje na. Dat wordt in beroep gaan...


Zeg gewoon dat het zonder kracht was, komen ze in de Eredivisie ook altijd mee weg.

"Ik duwde hem met mijn voet"
Vorige  1 ... 1269, 1270, 1271, 1272, 1273, 1274, 1275 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic