Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1267, 1268, 1269, 1270, 1271
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 12:02 

Hardtraxx Veteran

Huisapotheker schreef:
Dreigen met juridische stappen of naar de rechtswinkel (gratis juridische dienstverlening door rechten studenten) zodat zij kunnen helpen met een brief opstellen. Zij kunnen je zelfs helpen met procederen eventueel. T lijkt me juridisch gezien laakbaar dat de verhuurder geen alternatieven regelt

Lijkt erop dat Chroman dit gewoon netjes onderling wil oplossen en niet direct volledig gestrekt been wil gaan. Uiteindelijk zal dit natuurlijk wel een vervolgstap zijn als de verhuurder geen krimp geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 12:11 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad. Inmiddels blijven ze maar aangeven dat we zelf een tijdelijk ergens anders verblijf mogen regelen en dat onze inboedelverzekering dit vergoedt. Dit is ook wat de contactpersoon van hun verzekering me heeft verteld via de telefoon. De inboedelverzekering geeft aan dat ze dit niet vergoeden. Maandag gaan we toevallig op vakantie, dus voor die 3 dagen ga ik nu geen tijdelijk onderkomen regelen, zeker als ik niet weet of ik dat terugbetaald krijg. Dus nog een paar dagen doorbijten en hopen dat het na die 2 weken gemaakt is. En daarna proberen om (een deel van) de huur terug te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2022 13:34 

Hardtraxx Veteran

Tim Hofman, kom er maar in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2022 14:39 

Hardtraxx Veteran

Na Omikron besmetting (wss tijdens DQ opgelopen) steeds terugkerende duizeligheid :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2022 14:49 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Na Omikron besmetting (wss tijdens DQ opgelopen) steeds terugkerende duizeligheid :/

Het is uiteraard goed mogelijk, maar zou het niet te makkelijk linken aan de Omikron besmetting. Duizeligheid kan namelijk ook door tal andere zaken veroorzaakt worden, dus wellicht (mocht je dat nog niet gedaan hebben) maar ff een bezoekje plannen aan de huisarts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2022 15:11 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
hurricane schreef:

Het is uiteraard goed mogelijk, maar zou het niet te makkelijk linken aan de Omikron besmetting. Duizeligheid kan namelijk ook door tal andere zaken veroorzaakt worden, dus wellicht (mocht je dat nog niet gedaan hebben) maar ff een bezoekje plannen aan de huisarts?

Ga ik zeker doen binnenkort. Vind t alleen wel toevallig dat die klachten begonnen nadat ik positief getest had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2022 16:17 

Hardtraxx Veteran

Uit de "hurricane" komen kan ook helpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2022 16:28 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Uit de "hurricane" komen kan ook helpen

Zit in de eye of the hurricane, daar heerst rust :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2022 15:07 

Hardtraxx Veteran

Denken dat F1 vandaag is en er op verheugen terwijl dit een oud agenda puntje is voor GP Rusland. Wat dus niet door gaat. :lol: lekker bezig maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2022 19:26 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Denken dat F1 vandaag is en er op verheugen terwijl dit een oud agenda puntje is voor GP Rusland. Wat dus niet door gaat. :lol: lekker bezig maat

Fijn dat ik niet de enige mongool ben. Ik had wat afgezegd omdat ik dacht dat ajax speelde vanavond om 20.00, maar dat is volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2022 13:04 

Hardtraxx Veteran

Interlandperiode :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 10:04 

Hardtraxx Veteran

Teupie1 schreef:
Nuracore schreef:

Fijn dat ik niet de enige mongool ben.

Dit

en TikTok
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 14:40 

Hardtraxx Veteran

Rickzel
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 14:42 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Rickzel

Watdan?
Vorige  1 ... 1267, 1268, 1269, 1270, 1271