Het was een podium met de grootste clowns van de EDM Dimitri Vegas & Like Mike, Paris Hilton, Steve Aioki, Nervo, een zanger die zijn half naakte vriendin ten huwelijk vroeg en nog een of andere random dame die het vooral interessant vond om haar opgepompte kont goed te laten schudden. Lijkt me geen gekke plek voor Mandy. Die zit tot aan haar kleine teen bij Tomorrowland erin tegenwoordig, en het zal me oprecht niets verbazen als die binnen 2 jaar op die Main staat te draaien.ULTIMO wrote:Mandy op de tomorrowland mainstage.
Wat doet die daar? Met een Belgisch paspoort en een set tieten zwaaien? Verder is er toch geen enkel argument om die daar neer te zetten
Het feit dat er geen hond komt kijken, ja een paar geile mannetjes en Belgen, naar haar sets op Hardstyle feesten zegt dat haar publiek op de Tomorrowland Mainstage rondloopt. En ik snap je wel, iemand die geen ene fuck doet buiten alleen maar posten over waar ze allemaal is (want waar ze eerst nog moeite deed om iets over een studio te posten is dat inmiddels ook verleden tijd), maakt het triest dat ze zoveel aandacht krijgt tegenover iemand die er wel keihard voor werkt. Maar zo werkt de Dance muziek wereld nou eenmaal, daar heb je niet altijd kwaliteit nodig om hogerop te komen.