Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1264, 1265, 1266, 1267, 1268, 1269, 1270 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 09:36 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Mandy op de tomorrowland mainstage.
Wat doet die daar? Met een Belgisch paspoort en een set tieten zwaaien? Verder is er toch geen enkel argument om die daar neer te zetten :sick:


Het was een podium met de grootste clowns van de EDM Dimitri Vegas & Like Mike, Paris Hilton, Steve Aioki, Nervo, een zanger die zijn half naakte vriendin ten huwelijk vroeg en nog een of andere random dame die het vooral interessant vond om haar opgepompte kont goed te laten schudden. Lijkt me geen gekke plek voor Mandy. Die zit tot aan haar kleine teen bij Tomorrowland erin tegenwoordig, en het zal me oprecht niets verbazen als die binnen 2 jaar op die Main staat te draaien.

Het feit dat er geen hond komt kijken, ja een paar geile mannetjes en Belgen, naar haar sets op Hardstyle feesten zegt dat haar publiek op de Tomorrowland Mainstage rondloopt. En ik snap je wel, iemand die geen ene fuck doet buiten alleen maar posten over waar ze allemaal is (want waar ze eerst nog moeite deed om iets over een studio te posten is dat inmiddels ook verleden tijd), maakt het triest dat ze zoveel aandacht krijgt tegenover iemand die er wel keihard voor werkt. Maar zo werkt de Dance muziek wereld nou eenmaal, daar heb je niet altijd kwaliteit nodig om hogerop te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ULTIMO schreef:
Mandy op de tomorrowland mainstage.
Wat doet die daar? Met een Belgisch paspoort en een set tieten zwaaien? Verder is er toch geen enkel argument om die daar neer te zetten :sick:


Pfff kalm, die heeft gewoon even op het podium een collabje of remixje gedraaid van die gasten, waar maak je je in godsnaam druk om :lol:

Hoezo die had toch gewoon een plaats op de lineup?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
ULTIMO schreef:
Mandy op de tomorrowland mainstage.
Wat doet die daar? Met een Belgisch paspoort en een set tieten zwaaien? Verder is er toch geen enkel argument om die daar neer te zetten :sick:


Het was een podium met de grootste clowns van de EDM Dimitri Vegas & Like Mike, Paris Hilton, Steve Aioki, Nervo, een zanger die zijn half naakte vriendin ten huwelijk vroeg en nog een of andere random dame die het vooral interessant vond om haar opgepompte kont goed te laten schudden.

Zie hier de Tomorrowland mainstage in een notendop. Leuk om aan het begin van de dag even te kijken, of tijdens zo'n rave-moment midden op de dag (zijn er eens met Charlotte de Witte en Cherrymoon Trax geweest) maar daar blijft het bij. Als ik dan mensen zie die 3 dagen tijdens het weekend op de mainstage vertoeven, dan kan ik daar met m'n verstand niet bij. Maar zal wel een kwestie van smaak zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Rickzel schreef:
ULTIMO schreef:
Mandy op de tomorrowland mainstage.
Wat doet die daar? Met een Belgisch paspoort en een set tieten zwaaien? Verder is er toch geen enkel argument om die daar neer te zetten :sick:


Pfff kalm, die heeft gewoon even op het podium een collabje of remixje gedraaid van die gasten, waar maak je je in godsnaam druk om :lol:

Hoezo die had toch gewoon een plaats op de lineup?

Dit is juist een event waar je dit kan verwachten volgens mij :P Zo zijn er meer artiesten op de main waar ik mij afvraag waarom en hoe :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 11:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
als die binnen 2 jaar op die Main staat te draaien.



Prima plek waar ze tussen past.
Tussen de rest van alle instagram-dj's en instagram-publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Dit is juist een event waar je dit kan verwachten volgens mij :P Zo zijn er meer artiesten op de main waar ik mij afvraag waarom en hoe :whistle:


Heb zo'n NFT aap zien draaien op de main dit jaar dus verbaas mij nergens meer over xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 13:17 
 
Hardtraxxer

Uit nieuwsgierigheid eens gekeken.



Dit is vreselijk ja, maar ook wat je kan verwachten. Wel kudo's dat het niet premixed lijkt, alleen jammer dat je dat merkt doordat het slecht gemixt is.

En Wake Up :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 13:45 
 
Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:
Uit nieuwsgierigheid eens gekeken.



Dit is vreselijk ja, maar ook wat je kan verwachten. Wel kudo's dat het niet premixed lijkt, alleen jammer dat je dat merkt doordat het slecht gemixt is.

En Wake Up :sleep:


Die setjes zijn al weken voor het evenement klaar en bekend bij de showmensen zodat alles daarop afgesteld kan worden. Dat gedraai aan die knopjes is ook maar voor de show, net als bij Dediqated destijds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 14:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Netjes. Om 2:00 begint de eerste drop en voor 4:57 hebben ze al twee keer 'Hee-Hoo' door de mic in gezet. Vet gedaan zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Netjes. Om 2:00 begint de eerste drop en voor 4:57 hebben ze al twee keer 'Hee-Hoo' door de mic in gezet. Vet gedaan zeg.

Hoe dan ook, het zou toch meer dan één keer voorkomen met of zonder het aansturen
Heb de stream een beetje bekeken en op elke stage was het raak :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 14:25 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Riiss schreef:
Uit nieuwsgierigheid eens gekeken.



Dit is vreselijk ja, maar ook wat je kan verwachten. Wel kudo's dat het niet premixed lijkt, alleen jammer dat je dat merkt doordat het slecht gemixt is.

En Wake Up :sleep:


Die setjes zijn al weken voor het evenement klaar en bekend bij de showmensen zodat alles daarop afgesteld kan worden. Dat gedraai aan die knopjes is ook maar voor de show, net als bij Dediqated destijds.


Leek me ook ja, maar dat zou betekenen dat er lang van tevoren nagedacht is over zo'n overgang als op 52.18?

Sowieso is de opbouw in deze echt verschrikkelijk, maar dan kunnen we bezig blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Die setjes zijn al weken voor het evenement klaar en bekend bij de showmensen zodat alles daarop afgesteld kan worden.


Vaak wel inderdaad.
Toch is het bij het vuurwerk op 44:25 niet helemaal goed gegaan.
Alles gaat in 1 keer af lijkt wel :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De elitaire HTer komt wel in me naar boven als ik tomorrowland zie, want man zou daar echt nog niet heen willen als ik gratis kon gaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Citaat:
Die setjes zijn al weken voor het evenement klaar en bekend bij de showmensen zodat alles daarop afgesteld kan worden.


Vaak wel inderdaad.
Toch is het bij het vuurwerk op 44:25 niet helemaal goed gegaan.
Alles gaat in 1 keer af lijkt wel :oh:


Ik volg dat vuurwerk daar sowieso af en toe niet helemaal. Tijdens Hardwell ging ook al het vuurwerk de lucht in tijdens een mid-intro van Take It All (HHZ Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
De elitaire HTer komt wel in me naar boven als ik tomorrowland zie, want man zou daar echt nog niet heen willen als ik gratis kon gaan :lol:


Dan doe je alleen maar jezelf te kort
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
De elitaire HTer komt wel in me naar boven als ik tomorrowland zie, want man zou daar echt nog niet heen willen als ik gratis kon gaan :lol:


Altijd leuk die oordelen over Tomorrowland van mensen die er nog nooit geweest zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 17:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Riiss schreef:
Uit nieuwsgierigheid eens gekeken.



Dit is vreselijk ja, maar ook wat je kan verwachten. Wel kudo's dat het niet premixed lijkt, alleen jammer dat je dat merkt doordat het slecht gemixt is.

En Wake Up :sleep:


Die setjes zijn al weken voor het evenement klaar en bekend bij de showmensen zodat alles daarop afgesteld kan worden. Dat gedraai aan die knopjes is ook maar voor de show, net als bij Dediqated destijds.

Tegenwoordig word er Pro DJ Link gebruikt, is volgens mij van Pioneer. Apparaat sluit je aan de draaitafel en Front Of House kan daarmee precies zien wat de DJ doet. BPM, trackselectie, progressie in de track (op welke seconden draait hij) en ze kunnen zelfs de waveform zien zoals de DJ die ziet op zijn gear, hiermee worden zo goed als alle grote shows gedaan en is dat hele "het is premixed of van te voren ingestuurd" totaal niet meer aan de orde bij dit soort events.

Tenzij je een grote show geeft zoals bijv bij Eric Prydz HOLO, waar er zoveel elementen samen komen dat het vaak wel timecoded prerecorded is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
makrooy schreef:
De elitaire HTer komt wel in me naar boven als ik tomorrowland zie, want man zou daar echt nog niet heen willen als ik gratis kon gaan :lol:


Dan doe je alleen maar jezelf te kort


100% hoor. Nu een paar keer geweest en heb absoluut alle keren enorm genoten, buitenom de mainstage. Het ging me met name daar om. Want de kleinere stages, shows en dergelijke zijn wel de moeite. Ik heb er echt wel gruwelijke sets meegemaakt en hele toffe dagen gehad maar daarvoor moet je i.m.o. wel wat meer van het terrein zien dan alleen de mainstage. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2022 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
makrooy schreef:
De elitaire HTer komt wel in me naar boven als ik tomorrowland zie, want man zou daar echt nog niet heen willen als ik gratis kon gaan :lol:


Dan doe je alleen maar jezelf te kort


Valt mee, het is gewoon niet mijn muzieksmaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 09:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Hoe dan ook, het zou toch meer dan één keer voorkomen met of zonder het aansturen
Heb de stream een beetje bekeken en op elke stage was het raak :lol:


Ik ben vrijdag W2 geweest en 0 keer Hee-hoo gehoord. Dus dat valt wel mee. Maar moet dan ook eerlijk zeggen dat ik de mainstage de hele dag ontloop (los van even een foto momentje op het begin). Zo'n setje als 3 legends als hierboven gepost is vat ook precies alles samen wat ik níét wil zien op een feest. Over de afgelopen jaren hier en daar wel eens een setje overdag meegepakt, daar waar er soms best leuke (verrassende) namen draaien op de main. Verder is er inderdaad natuurlijk zo veel te zien en te horen dat je jezelf wel tekort doet als je je oordeel over het feest klaar hebt liggen door alleen wat van de main te zien. Dat is alsof je Defqon kut vindt omdat je een setje van de Yellow hebt gezien op Youtube. Geeft overigens niks, maar ik kan het je alleen maar aanraden om wel een keer te gaan en lekker rond te struinen bij de 13 andere stages die het festival heeft.

Cryex schreef:
Tegenwoordig word er Pro DJ Link gebruikt, is volgens mij van Pioneer. Apparaat sluit je aan de draaitafel en Front Of House kan daarmee precies zien wat de DJ doet. BPM, trackselectie, progressie in de track (op welke seconden draait hij) en ze kunnen zelfs de waveform zien zoals de DJ die ziet op zijn gear, hiermee worden zo goed als alle grote shows gedaan en is dat hele "het is premixed of van te voren ingestuurd" totaal niet meer aan de orde bij dit soort events.

Tenzij je een grote show geeft zoals bijv bij Eric Prydz HOLO, waar er zoveel elementen samen komen dat het vaak wel timecoded prerecorded is.


Oh dit wist ik helemaal niet. Leuk om te weten, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 dag op 3 weekendes van 1 persoon is niet echt een goede statistiek om te zeggen 'dat valt wel mee' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 09:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke hier nog 1 persoon die 2 dagen op 2 weekendes is geweest met alleen maar positieve ervaringen. Wat idd al wordt gezegd; vooral de andere stages zijn gewoon mega vet + die 'buitenlanders' gaan gewoon helemaal los, in tegenstelling tot veel NL'se festivals waar iedereen toch een beetje gewend en tam is.

case closed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel een stream probleem zijn geweest dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 09:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het voor mij alweer 7 en 8 jaar terug is ofzo, het zal nu ongetwijfeld 'erger' zijn dan toen.

Gvd ik word echt oud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
1 dag op 3 weekendes van 1 persoon is niet echt een goede statistiek om te zeggen 'dat valt wel mee' :P

Ga dan zelf eens kijken, waailap.
Vorige  1 ... 1264, 1265, 1266, 1267, 1268, 1269, 1270 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic