Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1265, 1266, 1267, 1268, 1269, 1270, 1271 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nuracore schreef:
1 dag op 3 weekendes van 1 persoon is niet echt een goede statistiek om te zeggen 'dat valt wel mee' :P

Ga dan zelf eens kijken, waailap.

Er staat toch een paar quotes eerder van mij dat ik de streams bekeken heb en het bij de meeste ben tegengekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 10:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2022 10:36 
 
Hardtraxxer

Zal dan ook maar even mijn gewaardeerde mening geven. Ben twee jaar een volledig weekend geweest en dit feest is echt fantastisch buiten de main om. Het beste wat er te vinden is. Productie hiervam zit zo bizar goed in elkaar. De mainstage moet je inderdaad alleen opzoeken als er een artiest draait die je kan waarderen, de rest is voor mijzelf (en de meeste hardtraxxers) totale tijdverspilling en een groot irritatiemoment.

Dit jaar ook geregeld de stream aan gehad van de mainstage en kan niet anders concluderen dan dat ik er bijna kwaad om word hoe veel dj’s het nodig vinden om door die mic te schreeuwen. Een gemiddelde drop wordt door het publiek al mee gedaan met een schreeuwende menigte die doodleuk elke 2 minuten ; ‘ 3,2,1, go/jump’ meeblert.

Zou graag nog een weekend gaan, maar op 1 of 2 setjes overdag na, zal je mij niet vinden op de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2022 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:

Cryex schreef:
Tegenwoordig word er Pro DJ Link gebruikt, is volgens mij van Pioneer. Apparaat sluit je aan de draaitafel en Front Of House kan daarmee precies zien wat de DJ doet. BPM, trackselectie, progressie in de track (op welke seconden draait hij) en ze kunnen zelfs de waveform zien zoals de DJ die ziet op zijn gear, hiermee worden zo goed als alle grote shows gedaan en is dat hele "het is premixed of van te voren ingestuurd" totaal niet meer aan de orde bij dit soort events.

Tenzij je een grote show geeft zoals bijv bij Eric Prydz HOLO, waar er zoveel elementen samen komen dat het vaak wel timecoded prerecorded is.


Oh dit wist ik helemaal niet. Leuk om te weten, thanks!

Dit soort dingetjes vind ik ook altijd interessant om te lezen. ^^
Helaas volledig off-topic, ik irriteer me nu niet eens........ wat erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

focking setje op the iphone zetten, wat een ***** mobiel
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2022 21:16 
 
Hardtraxxer

Borcheld11 schreef:
focking setje op the iphone zetten, wat een ***** mobiel


Weet niet of het nog werkt, maar vroeger kon je lokale bestanden die je op Spotify op je PC had staan en een playlist toe had gevoegd, ook downloaden op je telefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Borcheld11 schreef:
focking setje op the iphone zetten, wat een ***** mobiel


Weet niet of het nog werkt, maar vroeger kon je lokale bestanden die je op Spotify op je PC had staan en een playlist toe had gevoegd, ook downloaden op je telefoon.

Ja werkt nog steeds. Vond het wel beetje omslachtig hoe dat werkte en ging ook niet helemaal soepeltjes.
Wat ook kan: setjes op dropbox zetten, app installeren op je iPhone, daar offline beschikbaar maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2022 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een mega lange mix opgenomen, zonder enige voorbereiding dus puur op de bonnefooi, en dan 1 hele vette plaat vergeten die er absoluut in hoort.................................
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2022 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Een mega lange mix opgenomen, zonder enige voorbereiding dus puur op de bonnefooi, en dan 1 hele vette plaat vergeten die er absoluut in hoort.................................


gewoon alleen de overgangen mixen en in de mix knippen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2022 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na 4 maanden eindelijk bericht terugkrijgen van paylogic over een van m'n Rebirth cointickets die niet werkte, met alleen de vraag of 'mijn vraag nog relevant is' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2022 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Na 4 maanden eindelijk bericht terugkrijgen van paylogic over een van m'n Rebirth cointickets die niet werkte, met alleen de vraag of 'mijn vraag nog relevant is' :lol:


pfffff wat kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De facebook feed bug/exploit/storing van vandaag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2022 23:00 
 
Hardtraxxer

PSV
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2022 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze regering :/
Gemeenten moeten 20.000 woningen vrij maken voor statushouders. Hoe dan.
Compleet gek geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom moeten mensen die techno feesten bezoeken in elk topic laten weten dat ze techno feesten bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Waarom moeten mensen die techno feesten bezoeken in elk topic laten weten dat ze techno feesten bezoeken.

Techno is het nieuwe vegan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 21:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Waarom moeten mensen die techno feesten bezoeken in elk topic laten weten dat ze techno feesten bezoeken.


Dit weekend Echo Label Night maatje.

Ik denk dat veel mensen meer gewoon uit enthousiasme en de geest van misschien oudere harddance feesten willen laten weten dat je dat daar heel erg kan vinden (wel specifieke feesten natuurlijk). Dat de irritaties dat ze met huidige hardstyle hebben daar niet zijn en hetgeen wat ze zoeken uit oude hardstyle daar wel is, gewoon aanraden om dat een kans te geven.

Zo heb je ook minder zeurende mensen over hardstyle in die topics :P.

Als iemand serieus de nood heeft om dat telkens te vergelijken en de een boven de ander te verheffen om hun keuze blijkbaar maar aan anderen te moeten rechtvaarden die er geen reet om geven, dan is dat in zekere zin ook niet anders dan je normale Hardtraxx post :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2022 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Rickzel schreef:
Waarom moeten mensen die techno feesten bezoeken in elk topic laten weten dat ze techno feesten bezoeken.

Techno is het nieuwe vegan


HAha ja precies idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2022 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk Bleeker die notabene als veroorzaker van stikstof crisis (door de desastreuze PAS-wet) nu woordvoerder is van de agrarische sector nu de belangen behartigt van de vee industrie… wat een achterlijke land leven we toch met betrekking tot politiek. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 08:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja, mensen geloven nou snel iemand die roept wat ze willen horen, ongeacht wat hun verleden of echte intentie is (meestal zieltjes winnen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2022 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
‘Henk Bleker is een opportunist, meewaaiend op elke scheet van de onderbuik’

https://www.bnnvara.nl/joop/artikelen/h ... -onderbuik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 15:48 
 
Hardtraxxer

het max verstappen klaarkom festijn dat al 3 dagen duurt op ziggo :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 15:52 
 
Hardtraxxer

En dat terwijl ze niets live uit kunnen zenden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2022 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
En dat terwijl ze niets live uit kunnen zenden

Mooi is ook dat Ziggo Sport Haas sponsort. Maar geen uitzendrechten hebben in F1.
Nu bestaat Ziggo Sport natuurlijk niet alleen uit F1 maar toch
Vorige  1 ... 1265, 1266, 1267, 1268, 1269, 1270, 1271 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic