Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1262, 1263, 1264, 1265, 1266, 1267, 1268 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mixcloud die 'HQ' achter een subscription wall gooit. Eerder stoorde ik mij niet zo erg aan de kwaliteit en was het voor in de auto te doen maar sinds deze week is het overduidelijk naar beneden gegaan. Dacht eerst dat het aan mijn audio systeem lag maar toen ik lokaal op de telefoon een set op zetten was het weer helder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2022 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Mixcloud die 'HQ' achter een subscription wall gooit. Eerder stoorde ik mij niet zo erg aan de kwaliteit en was het voor in de auto te doen maar sinds deze week is het overduidelijk naar beneden gegaan. Dacht eerst dat het aan mijn audio systeem lag maar toen ik lokaal op de telefoon een set op zetten was het weer helder.


Heb hetzelfde al een tijdje met SoundCloud en de kwaliteit, hoogste kwaliteit streamen naar headset kan alleen als.je betaalt (en heb al een Pro Abo voor het uploaden van sets).

Ben zo goed al gestopt met Mixcloud gebruiken sinds ik niet meer onbetaald terugspoelen kan. Snap jouw frustratie goed met jouw 'pressance' op het platform
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 15:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik ga denk ik binnenkort ook de overstap maken. Het verlies van de opgebouwde following dat doet me dan niet zo veel verder omdat het altijd hobbymatig was. Ik laat wel ergens een bericht achter waar ze heen moeten :P.

De kwaliteit en de app zelf zijn echt behoorlijk kut geworden.

Dat ze alles (ook voor niet-uploaders) achter een pay wall gooien maakt het voor mij een no-go. Als ze alleen mij lieten betalen om HQ dingen te kunnen uploaden is tot daar aan toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik ga denk ik binnenkort ook de overstap maken

Eerst yannickvdk, toen Indy en nu zijn we ook de enige echte Broken Balance verloren
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 18:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb je liever Mixcloud dan Soundcloud dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb je liever Mixcloud dan Soundcloud dan? :P

Die overweging maakte ik de afgelopen weken wel maar hoorde van andere dat SoundCloud ook echt kwalitatief in audio achteruit is gegaan.

Bouw mijn eigen streaming dienst wel met blackjack en hookers
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Bouw mijn eigen streaming dienst wel met blackjack en hookers


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2022 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2022 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb je liever Mixcloud dan Soundcloud dan? :P

Het was een inside joke maatje, geen stress. Ik vind SC veeeeel chiller maar ga er niet zoveel voor betalen. Ze kunnen me de *** kussen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door file een uur lang over 30m gedaan vanwege de boeren geneuzel op de A1
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
boeren geneuzel


:'-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RPG erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
boeren geneuzel


De beroeps demonstranten hebben zich weer heerlijk vast gebeten in een onderwerp nu ze COVID niet meer hebben.

Schijtvolk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 10:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het ontbreken van een timetable + floorplan boekje op festivals. Afgelopen vrijdag voor het eerst in héle lange tijd weer eens een fysiek boekje in mijn handen gehad. Meine Güte, wat was dat weer eens fijn. Er gaat niets boven met een aantal man in zo'n ding kijken om uit te zoeken waar je straks naartoe gaat, waar de fuck de WC's zijn of als je gewoon even niet weet wat je met jezelf aan moet en dan voor de vorm maar in zo'n ding gaat staan bladeren. Fuck alle festivalapps; zo wil ik het weer graag zien.

Bij deze graag even een ode aan dit, in mijn ogen, onmisbare festivalhulpmiddel.

R.I.P.

:worship: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 10:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Het ontbreken van een timetable + floorplan boekje op festivals. Afgelopen vrijdag voor het eerst in héle lange tijd weer eens een fysiek boekje in mijn handen gehad. Meine Güte, wat was dat weer eens fijn. Er gaat niets boven met een aantal man in zo'n ding kijken om uit te zoeken waar je straks naartoe gaat, waar de fuck de WC's zijn of als je gewoon even niet weet wat je met jezelf aan moet en dan voor de vorm maar in zo'n ding gaat staan bladeren. Fuck alle festivalapps; zo wil ik het weer graag zien.

Bij deze graag even een ode aan dit, in mijn ogen, onmisbare festivalhulpmiddel.

R.I.P.

:worship: (L)


Hahaha stuk! Wel mee eens! Vooral de volgende dag dat het lekker zon vodje is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens, vond het zo'n groot gemis op defqon. Zo'n grote TT op mobiel was echt niet chill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Door file een uur lang over 30m gedaan vanwege de boeren geneuzel op de A1


Gezeik idd. Ik snap dat je als boer een beetje ontevreden bent maar om dit soort gekke acties zal niemand in den haag ook maar een beetje onder de indruk zijn. Daarentegen tref je wel de gewone hardwerkende Nederlander, hulpdiensten en de belastingpot waar dit weer uit vergoed moet worden.
En de steun van 'het volk' raken ze ook steeds meer kwijt.

Prima dat je je onvrede uit, maar niet op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Helemaal mee eens, vond het zo'n groot gemis op defqon. Zo'n grote TT op mobiel was echt niet chill.


Aan de andere kant kun je niet een heel duurzaam recycle token beleid gaan voeren en wel het hele terrein bezaaien met timetable boekjes en krantjes waar hooguit 10% vaker dan 1 keer in kijkt.

Wel eens hoor! Mis het ook wel, maar begrijp ook volkomen dat ze dit niet meer doen, drukwerk is met de jaren ook duurder en duurder geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
makrooy schreef:
Helemaal mee eens, vond het zo'n groot gemis op defqon. Zo'n grote TT op mobiel was echt niet chill.


Aan de andere kant kun je niet een heel duurzaam recycle token beleid gaan voeren en wel het hele terrein bezaaien met timetable boekjes en krantjes waar hooguit 10% vaker dan 1 keer in kijkt.

Wel eens hoor! Mis het ook wel, maar begrijp ook volkomen dat ze dit niet meer doen, drukwerk is met de jaren ook duurder en duurder geworden.


Dan niet uitdelen aan iedereen, maar de mensen die er een willen er een laten pakken, wellicht dan bij zo'n recycle punt af te halen.
Ik vond het ook een gemis afgelopen festivals. En het was altijd een leuk aandenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Rickzel schreef:
makrooy schreef:
Helemaal mee eens, vond het zo'n groot gemis op defqon. Zo'n grote TT op mobiel was echt niet chill.


Aan de andere kant kun je niet een heel duurzaam recycle token beleid gaan voeren en wel het hele terrein bezaaien met timetable boekjes en krantjes waar hooguit 10% vaker dan 1 keer in kijkt.

Wel eens hoor! Mis het ook wel, maar begrijp ook volkomen dat ze dit niet meer doen, drukwerk is met de jaren ook duurder en duurder geworden.


Dan niet uitdelen aan iedereen, maar de mensen die er een willen er een laten pakken, wellicht dan bij zo'n recycle punt af te halen.
Ik vond het ook een gemis afgelopen festivals. En het was altijd een leuk aandenken.


En dan, dan ga je 30.000 boekjes drukken om vervolgens meer dan de helft alsnog weg te gooien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze wel een inschatting kunnen maken van hoeveel animo er voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
makrooy schreef:
Aan de andere kant kun je niet een heel duurzaam recycle token beleid gaan voeren en wel het hele terrein bezaaien met timetable boekjes en krantjes waar hooguit 10% vaker dan 1 keer in kijkt.


Papier is ook minder schadelijk dan plastic. En inderdaad afschalen naar behoefte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
boeren geneuzel


De beroeps demonstranten hebben zich weer heerlijk vast gebeten in een onderwerp nu ze COVID niet meer hebben.

Schijtvolk.


Farmer Defend Force heeft 3 ton omzet gehaald met merchandise xd ''Nee maar echt ze doen het met de allerbeste intenties!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
boeren geneuzel


De beroeps demonstranten hebben zich weer heerlijk vast gebeten in een onderwerp nu ze COVID niet meer hebben.

Schijtvolk.


Farmer Defend Force heeft 3 ton omzet gehaald met merchandise xd ''Nee maar echt ze doen het met de allerbeste intenties!'

Mooi meegenomen dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2022 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nvm
Vorige  1 ... 1262, 1263, 1264, 1265, 1266, 1267, 1268 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic