Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1261, 1262, 1263, 1264, 1265, 1266, 1267 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 08:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Huisapotheker schreef:
Deliveroo bezorgers die je bestelling niet bezorgen.. en t zijn toevallig altijd weer die Finnen xd


Valitettavasti

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen dagen voorhoofdsholteontsteking... wat een gekut is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben echt een groot fan van Phuture Noize zijn muziek en begrijp mij niet verkeerd. Maar wat kan ik mij af en toe irriteren aan zijn 'mix' werk (als je het mixen kan noemen). Afgelopen weekend beide sets van hem geluisterd en de platen worden zo vaak abrupt afgekapt tijdens het uitmixen :lol: Hij mixt het zo ruw uit. Het zijn de kleine dingetje die toch wel een irritatiemoment zijn omdat ze mij te veel opvallen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had juist met Bass Modulators dat ik vond dat ze echt te snel doormixten.
Lange opbouw, midintro, na paar minuten eindelijk de climax en dan halverwege die climax de volgende plaat al teasen/inmixen.

Snap dat nooit echt zo goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ik had juist met Bass Modulators dat ik vond dat ze echt te snel doormixten.
Lange opbouw, midintro, na paar minuten eindelijk de climax en dan halverwege die climax de volgende plaat al teasen/inmixen.

Snap dat nooit echt zo goed :P


Oh ja, ik snap wat je bedoelt :lol: Maar het grootste irritatie moment is toch wel dat elke set haast wel met uptempo of piepblafkicks eindigd. Heb dit weekend wel gemerkt dat ik langzamerhand de interesse begin te verliezen. Niet zo zeer door de tracks (want maandelijks word er nog steeds toffe shit uitgegeven) maar met name het 'mixen' en de uptempo trend. Ik vind het gewoon niet leuk meer om de laatste 15m bij te wonen.

Elke artiest die aan de nood moet voldoen om even een blik vertyfte kicks los te trekken want harder en sneller = beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck the mainstream we defend the uptempo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Ik had juist met Bass Modulators dat ik vond dat ze echt te snel doormixten.
Lange opbouw, midintro, na paar minuten eindelijk de climax en dan halverwege die climax de volgende plaat al teasen/inmixen.

Snap dat nooit echt zo goed :P


Oh ja, ik snap wat je bedoelt :lol: Maar het grootste irritatie moment is toch wel dat elke set haast wel met uptempo of piepblafkicks eindigd. Heb dit weekend wel gemerkt dat ik langzamerhand de interesse begin te verliezen. Niet zo zeer door de tracks (want maandelijks word er nog steeds toffe shit uitgegeven) maar met name het 'mixen' en de uptempo trend. Ik vind het gewoon niet leuk meer om de laatste 15m bij te wonen.

Elke artiest die aan de nood moet voldoen om even een blik vertyfte kicks los te trekken want harder en sneller = beter


Aan de muziek zelf ligt het idd niet, de releases dit jaar en vorig jaar zijn echt ijzersterk (dat bewijst jouw podcast wel), en gelukkig zijn er nog genoeg artiesten die wel lekker normaal doen en heerlijke sets wegzetten (Wasted Penguinz, Jay Reeve, Primeshock, B-front :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 22:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Ik had juist met Bass Modulators dat ik vond dat ze echt te snel doormixten.
Lange opbouw, midintro, na paar minuten eindelijk de climax en dan halverwege die climax de volgende plaat al teasen/inmixen.

Snap dat nooit echt zo goed :P


Oh ja, ik snap wat je bedoelt :lol: Maar het grootste irritatie moment is toch wel dat elke set haast wel met uptempo of piepblafkicks eindigd. Heb dit weekend wel gemerkt dat ik langzamerhand de interesse begin te verliezen. Niet zo zeer door de tracks (want maandelijks word er nog steeds toffe shit uitgegeven) maar met name het 'mixen' en de uptempo trend. Ik vind het gewoon niet leuk meer om de laatste 15m bij te wonen.

Elke artiest die aan de nood moet voldoen om even een blik vertyfte kicks los te trekken want harder en sneller = beter


Dan luister je toch niet die artiesten of ga je niet naar die feesten/stages? Zo moeilijk is het niet om je er niet aan te storen. Ik vind het ook geen leuke trend, maar man wat staat er ook veel overdreven gedoe erover in het Defqon.1 topic zeg, neem het niet zo serieus.

Heb in 3 dagen Defqon.1 4x een uptempo afsluitplaat moeten aanhoren, waarvan 3 tijdens het wachten op de volgende act op de zelfde stage. Kortom het boeit me sowieso al niet wat die aan het draaien is. Je lacht wat om wat er gebeurt of staart even voor die 3 minuten naar je telefoon/praat met je maten en dan ga je verder met waar je er voor was of peer je hem naar een andere artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2022 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kerl, typische reactie weer, "DaN LUisTeR jE tOCh nIeT DiE ArTIeSteN oF GA jE NIEt nAar dIe feEstEn/stAgeS!!! Dacht dat dit een irritatiemoment topic was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*Een aantal hardtraxxers delen hun persoonlijke mening*

BB: 'man wat staat er ook veel overdreven gedoe erover in het Defqon.1 topic zeg'
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 08:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:
Ik had juist met Bass Modulators dat ik vond dat ze echt te snel doormixten.
Lange opbouw, midintro, na paar minuten eindelijk de climax en dan halverwege die climax de volgende plaat al teasen/inmixen.

Snap dat nooit echt zo goed :P


Oh ja, ik snap wat je bedoelt :lol: Maar het grootste irritatie moment is toch wel dat elke set haast wel met uptempo of piepblafkicks eindigd. Heb dit weekend wel gemerkt dat ik langzamerhand de interesse begin te verliezen. Niet zo zeer door de tracks (want maandelijks word er nog steeds toffe shit uitgegeven) maar met name het 'mixen' en de uptempo trend. Ik vind het gewoon niet leuk meer om de laatste 15m bij te wonen.

Elke artiest die aan de nood moet voldoen om even een blik vertyfte kicks los te trekken want harder en sneller = beter


Dan luister je toch niet die artiesten of ga je niet naar die feesten/stages? Zo moeilijk is het niet om je er niet aan te storen. Ik vind het ook geen leuke trend, maar man wat staat er ook veel overdreven gedoe erover in het Defqon.1 topic zeg, neem het niet zo serieus.

Heb in 3 dagen Defqon.1 4x een uptempo afsluitplaat moeten aanhoren, waarvan 3 tijdens het wachten op de volgende act op de zelfde stage. Kortom het boeit me sowieso al niet wat die aan het draaien is. Je lacht wat om wat er gebeurt of staart even voor die 3 minuten naar je telefoon/praat met je maten en dan ga je verder met waar je er voor was of peer je hem naar een andere artiest.


Eens :thumbup:
Van mij hoeft het ook zeker niet, maar wat maken mensen hier een probleem van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 09:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Eens :thumbup:
Van mij hoeft het ook zeker niet, maar wat maken mensen hier een probleem van..


Dat is de tl;dr idd wel :P

Verder voorspelbare reacties weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan lees je ze toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dan lees je ze toch niet?


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker zeiken op het gezeik van iemand op je eigen gezeik, heerlijk :lol: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Corona overgehouden aan Defqon. Heb me lang niet zo beroerd gevoeld, veel meer dan gewoon wakker in bed liggen kan ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2022 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Corona overgehouden aan Defqon.


Ik kan gelukkig nog wel redelijk functioneren. Vandaag ook gewoon van thuis uit gewerkt met wat dingetjes die mentaal niet al te veel kracht vragen. Ook nog, al hoestend, een 30-minuten presentatie gegeven tijdens een afdelingsmeeting.

Temperatuur zit terug onder de 38°C en de snotproductie begint lichtjes af te nemen. Ik begin wel meer en meer keelpijn te krijgen door al het hoesten :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2022 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Corona overgehouden aan Defqon. Heb me lang niet zo beroerd gevoeld, veel meer dan gewoon wakker in bed liggen kan ik niet.


Heb precies hetzelfde! Ook positief en ondanks de vermoeidheid van het weekend heb ik de afgelopen dagen niet langer dan 2-3 uur achter elkaar kunnen slapen, het lukt gewoon niet. De hoge koorts is gelukkig weg, is maar goed ook want tijdens de korte slaap ging het van nachttmerrie naar nachtmerrie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2022 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik alleen verkoudheid, meerdere keren getest. Nu weer voorbij gelukkig, net op tijd voor het weekend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2022 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier is het ook wel feest, ja. De maandag voor Defqon wederom Corona gekregen, nadat ik al sinds oktober aan het revalideren ben van mijn eerste besmetting (laten we het officieel even onder de noemer 'Long Covid' hangen). In de afgelopen 9 maanden mentaal veel tegenslagen gehad omdat veel dingen niet gingen en ik veel dingen niet heb kunnen doen. Destijds veel voor mijn lichamelijke gezondheid gekozen. Het 5 dagen voor Defqon krijgen was zo'n grote mentale tegenslag dat ik vrijdag, toen ik >24 uur klachtenvrij was (los van de extreme vermoeidheid, maar dat is niet meer besmettelijk) toch naar Defqon ben afgereisd. Een keertje gekozen voor mijn mentale gezondheid in plaats van lichamelijke gezondheid. 3 dagen geweest, zo onverstandig als wat, natuurlijk. Helaas niet echt kunnen genieten tijdens het weekend omdat alles langs mij heen ging en ik hele dagen door extreem vermoeid was (en ik 3 dagen lang nauwelijks recht kon kijken/focussen).

Ondertussen lig ik al weer sinds maandag plat en heb ik me nog nooit zo slecht gevoeld als nu. Inclusief dus een niet geslaagde Defqon. Ondertussen wel weer bang voor de verdere lange termijn gevolgen. Al heb ik natuurlijk ook niet de zekerheid dat ik me heel veel beter had gevoeld als ik niet was geweest (vooral mentaal).

Irritatiemomentje ja.

P.S. Nee, ik was niet meer besmettelijk op Defqon. We zaten met zijn 7en in een huisje, waar gelukkig ook niemand positief is getest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2022 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ ^ ^ heftig zeg Roman, beterschap!

Hier hoesten, keelpijn, moeheid, verhoogde temp, algehele malaise dus
Volgens sneltest wel negatief

Weekendje defqon hakt er in
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2022 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zelftestjes zeggen ook niet veel, ik heb 2 vrienden die na defqon negatief zelf testen maar met pcr test wel positief zijn. Als je ziek bent na defqon dan is de kans gewoon erg aannemelijk dat je corona hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2022 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Die zelftestjes zeggen ook niet veel, ik heb 2 vrienden die na defqon negatief zelf testen maar met pcr test wel positief zijn. Als je ziek bent na defqon dan is de kans gewoon erg aannemelijk dat je corona hebt.

ja zal toch es ff bij de ggd langs gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adjuzt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2022 14:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Adjuzt.


Je zit in 't verkeerde topic maat: off-topic/genietmomentjes-t13885.html
Vorige  1 ... 1261, 1262, 1263, 1264, 1265, 1266, 1267 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic