Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1260, 1261, 1262, 1263, 1264
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 17:06 

Kraak... Piep...

Grijp ze Roy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2022 08:10 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Huisapotheker schreef:
Deliveroo bezorgers die je bestelling niet bezorgen.. en t zijn toevallig altijd weer die Finnen xd

Valitettavasti

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2022 08:50 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen dagen voorhoofdsholteontsteking... wat een gekut is dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 11:28 

Hardtraxx Veteran

Ik ben echt een groot fan van Phuture Noize zijn muziek en begrijp mij niet verkeerd. Maar wat kan ik mij af en toe irriteren aan zijn 'mix' werk (als je het mixen kan noemen). Afgelopen weekend beide sets van hem geluisterd en de platen worden zo vaak abrupt afgekapt tijdens het uitmixen :lol: Hij mixt het zo ruw uit. Het zijn de kleine dingetje die toch wel een irritatiemoment zijn omdat ze mij te veel opvallen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 11:49 

Hardtraxx Veteran

Ik had juist met Bass Modulators dat ik vond dat ze echt te snel doormixten.
Lange opbouw, midintro, na paar minuten eindelijk de climax en dan halverwege die climax de volgende plaat al teasen/inmixen.

Snap dat nooit echt zo goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 12:09 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Lange opbouw, midintro, na paar minuten eindelijk de climax en dan halverwege die climax de volgende plaat al teasen/inmixen.

Oh ja, ik snap wat je bedoelt :lol: Maar het grootste irritatie moment is toch wel dat elke set haast wel met uptempo of piepblafkicks eindigd. Heb dit weekend wel gemerkt dat ik langzamerhand de interesse begin te verliezen. Niet zo zeer door de tracks (want maandelijks word er nog steeds toffe shit uitgegeven) maar met name het 'mixen' en de uptempo trend. Ik vind het gewoon niet leuk meer om de laatste 15m bij te wonen.

Elke artiest die aan de nood moet voldoen om even een blik vertyfte kicks los te trekken want harder en sneller = beter
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 12:16 

Hardtraxx Veteran

Fuck the mainstream we defend the uptempo
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 14:56 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:

Oh ja, ik snap wat je bedoelt :lol: Maar het grootste irritatie moment is toch wel dat elke set haast wel met uptempo of piepblafkicks eindigd. Heb dit weekend wel gemerkt dat ik langzamerhand de interesse begin te verliezen. Niet zo zeer door de tracks (want maandelijks word er nog steeds toffe shit uitgegeven) maar met name het 'mixen' en de uptempo trend. Ik vind het gewoon niet leuk meer om de laatste 15m bij te wonen.

Elke artiest die aan de nood moet voldoen om even een blik vertyfte kicks los te trekken want harder en sneller = beter

Aan de muziek zelf ligt het idd niet, de releases dit jaar en vorig jaar zijn echt ijzersterk (dat bewijst jouw podcast wel), en gelukkig zijn er nog genoeg artiesten die wel lekker normaal doen en heerlijke sets wegzetten (Wasted Penguinz, Jay Reeve, Primeshock, B-front :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 22:36 

Kraak... Piep...

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:

Dan luister je toch niet die artiesten of ga je niet naar die feesten/stages? Zo moeilijk is het niet om je er niet aan te storen. Ik vind het ook geen leuke trend, maar man wat staat er ook veel overdreven gedoe erover in het Defqon.1 topic zeg, neem het niet zo serieus.

Heb in 3 dagen Defqon.1 4x een uptempo afsluitplaat moeten aanhoren, waarvan 3 tijdens het wachten op de volgende act op de zelfde stage. Kortom het boeit me sowieso al niet wat die aan het draaien is. Je lacht wat om wat er gebeurt of staart even voor die 3 minuten naar je telefoon/praat met je maten en dan ga je verder met waar je er voor was of peer je hem naar een andere artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op gisteren 23:51 

Hardtraxx Veteran

Kerl, typische reactie weer, "DaN LUisTeR jE tOCh nIeT DiE ArTIeSteN oF GA jE NIEt nAar dIe feEstEn/stAgeS!!! Dacht dat dit een irritatiemoment topic was.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 08:37 

Hardtraxx Veteran

*Een aantal hardtraxxers delen hun persoonlijke mening*

BB: 'man wat staat er ook veel overdreven gedoe erover in het Defqon.1 topic zeg'
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 08:38 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:

Dan luister je toch niet die artiesten of ga je niet naar die feesten/stages? Zo moeilijk is het niet om je er niet aan te storen. Ik vind het ook geen leuke trend, maar man wat staat er ook veel overdreven gedoe erover in het Defqon.1 topic zeg, neem het niet zo serieus.

Heb in 3 dagen Defqon.1 4x een uptempo afsluitplaat moeten aanhoren, waarvan 3 tijdens het wachten op de volgende act op de zelfde stage. Kortom het boeit me sowieso al niet wat die aan het draaien is. Je lacht wat om wat er gebeurt of staart even voor die 3 minuten naar je telefoon/praat met je maten en dan ga je verder met waar je er voor was of peer je hem naar een andere artiest.

Eens :thumbup:
Van mij hoeft het ook zeker niet, maar wat maken mensen hier een probleem van..
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 09:31 

Kraak... Piep...

Mitch schreef:
Eens :thumbup:
Van mij hoeft het ook zeker niet, maar wat maken mensen hier een probleem van..

Dat is de tl;dr idd wel :P

Verder voorspelbare reacties weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 09:43 

Hardtraxx Veteran

Dan lees je ze toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 09:59 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Dan lees je ze toch niet?

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 10:23 

Hardtraxx Veteran

Lekker zeiken op het gezeik van iemand op je eigen gezeik, heerlijk :lol: (L)
Vorige  1 ... 1260, 1261, 1262, 1263, 1264
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic