Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1260, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265, 1266 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Afgelopen zaterdag met de verplichte buscombi naar NAC - ADO geweest. Nu ga ik wel vaker naar uitwedstrijden dus ben het tokkie-gehalte echt goed gewend, maar wat sommige gasten nu weer aan het doen waren sloeg echt alles. Hoorde op de heenweg al dat er een bus gesloopt was en de buschauffeur zich alles behalve veilig voelde. Op de terugweg in onze bus begon iemand ook van alles los te trekken. Totale schade van 17.000 euro en dat mag ADO betalen.

Daarop hebben ze besloten geen uitsupporters mee te nemen naar het volgende duel en dat is in mijn ogen volledig begrijpelijk. Maar ik kan toch zo kwaad worden van die gasten die het dan verpesten voor de rest. Het is zo fucking kansloos. Welk nut heeft het om een buschauffeur te bedreigen en z'n bus te slopen, terwijl diegene waarschijnlijk zelf ook voor ADO is. Hoop écht dat ze de gasten die dit hebben gedaan weten te pakken.


Er was ook brand bij Vak G en las ook dat het ADO supporters waren, maar is nergens bevestigd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Denkeleda schreef:
Afgelopen zaterdag met de verplichte buscombi naar NAC - ADO geweest. Nu ga ik wel vaker naar uitwedstrijden dus ben het tokkie-gehalte echt goed gewend, maar wat sommige gasten nu weer aan het doen waren sloeg echt alles. Hoorde op de heenweg al dat er een bus gesloopt was en de buschauffeur zich alles behalve veilig voelde. Op de terugweg in onze bus begon iemand ook van alles los te trekken. Totale schade van 17.000 euro en dat mag ADO betalen.

Daarop hebben ze besloten geen uitsupporters mee te nemen naar het volgende duel en dat is in mijn ogen volledig begrijpelijk. Maar ik kan toch zo kwaad worden van die gasten die het dan verpesten voor de rest. Het is zo fucking kansloos. Welk nut heeft het om een buschauffeur te bedreigen en z'n bus te slopen, terwijl diegene waarschijnlijk zelf ook voor ADO is. Hoop écht dat ze de gasten die dit hebben gedaan weten te pakken.


Er was ook brand bij Vak G en las ook dat het ADO supporters waren, maar is nergens bevestigd...


Bij deze bevestig ik dat verhaal. Ze waren behoorlijk opgefokt bezig, ook met vuurwerk etc.. Sloeg nergens op.

Buiten dat, Willem II afgelopen zondag sloeg nergens op, op je eigen veld een supporter van je eigen club neer slaan en er dan nog op in trappen. En daarna het uitvak belagen in de uit sector.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2022 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik heb in mijn jarenlange supporterscarrière thuis en, met name, uit ook van alles meegemaakt. Toen vond ik het allemaal nog wel een soort van stoer maar op een gegeven moment heb ik mijn seizoenkaart opgezegd omdat ik al 10 jaar naast dezelfde paupers stond die toen nog steeds zo waren en inmiddels al in de 40 waren. Toen vond ik het wel mooi geweest.

Maar evengoed dingen meegemaakt die ik nooit zal vergeten. :lol:

Welke club als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thierry Baudet bij Ongehoord Nederland

Wauw wat is die vent gigawap geworden :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwam op facebook anders ook nog wel wat vage gasten tegen die denken dat overheden de oorlog gebruiken om zo de mensen via de economie te onderdrukken aangezien Corona een mislukte plan is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Kwam op facebook anders ook nog wel wat vage gasten tegen die denken dat overheden de oorlog gebruiken om zo de mensen via de economie te onderdrukken aangezien Corona een mislukte plan is :lol:


https://www.npo3.nl/filemon-en-de-compl ... _101407732

Blijven toch andere mensen dan die ik mijn sociale kring heb.

Komt ook door de vraagstelling van Filemon maar ze hebben alle vele dingen hetzelfde in hun leven: of/en
- Moeilijke jeugd
- Werkloos
- zijn Spiritueel coach
- weinig tot geen vrienden/familie (meer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2022 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Nuracore schreef:
Kwam op facebook anders ook nog wel wat vage gasten tegen die denken dat overheden de oorlog gebruiken om zo de mensen via de economie te onderdrukken aangezien Corona een mislukte plan is :lol:


https://www.npo3.nl/filemon-en-de-compl ... _101407732

Blijven toch andere mensen dan die ik mijn sociale kring heb.

Komt ook door de vraagstelling van Filemon maar ze hebben alle vele dingen hetzelfde in hun leven: of/en
- Moeilijke jeugd
- Werkloos
- zijn Spiritueel coach
- weinig tot geen vrienden/familie (meer)

Voeg daar laag opgeleid aan toe en je hebt idd het stereotype wappie wel beschreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2022 23:02 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
Thierry Baudet bij Ongehoord Nederland

Wauw wat is die vent gigawap geworden :lol: :lol: :lol:

‘Grootste fout in de geschiedenis van de mensheid’. Die vent mag z’n bul wel gaan inleveren jezus christus wat is dit triest. En dat heeft nog wel een bachelor in geschiedenis xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2022 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziggo die de race start van de Indy500 niet uitzendt, omdat ze in de studio nog aan het praten zijn over de F1 >.< :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 08:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ziggo die de race start van de Indy500 niet uitzendt, omdat ze in de studio nog aan het praten zijn over de F1 >.< :/

!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ziggo die de race start van de Indy500 niet uitzendt, omdat ze in de studio nog aan het praten zijn over de F1 >.< :/

Waren ze daar serieus te laat mee ja? Ik heb zelf dan denk ik op Ziggo Sport racing gekeken, ook de show van tevoren altijd wel het kijken waard met het eren van de militairen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2022 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Svbtwee schreef:
Ziggo die de race start van de Indy500 niet uitzendt, omdat ze in de studio nog aan het praten zijn over de F1 >.< :/

Waren ze daar serieus te laat mee ja? Ik heb zelf dan denk ik op Ziggo Sport racing gekeken, ook de show van tevoren altijd wel het kijken waard met het eren van de militairen.

Dat zou kunnen. Ik heb geen Ziggo Sport Racing, dus gewoon gekeken via Ziggo Sport en ja daar waren ze te laat mee.
Weet het niet meer 100% zeker in welke ronde het was, maar dacht dat ze pas in ronde 12 begonnen met uitzenden. Daarvoor was het gewoon onnodig geneuzel over de F1 in de studio. Snap wel dat de GP van Monaco uitliep, maar toon dan alleen de samenvatting en laat dat geklets erover achterwegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat je in de Hardstyle genre heel erg kan merken wat een trend is en wat niet waardoor heel veel,platen er niet tussenuit springen ondanks ze anders klinken.

Op dit moment merk ik veel '80s/ synthwave achtige breaks, lompe gated achtige kicks in de mid met af en toe een klein geluidje/schreeuw door de kicksels heen, Zwakke punches en over-distorted bassline, veel van dezelfde zeurige leads.

Wat voor mijn gevoel een divers genre nu heel klein maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 16:35 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Dat je in de Hardstyle genre heel erg kan merken wat een trend is en wat niet waardoor heel veel,platen er niet tussenuit springen ondanks ze anders klinken.

Op dit moment merk ik veel '80s/ synthwave achtige breaks, lompe gated achtige kicks in de mid met af en toe een klein geluidje/schreeuw door de kicksels heen, Zwakke punches en over-distorted bassline, veel van dezelfde zeurige leads.

Wat voor mijn gevoel een divers genre nu heel klein maakt.


dan stop je der lekker mee .... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thunder schreef:
Nuracore schreef:
Dat je in de Hardstyle genre heel erg kan merken wat een trend is en wat niet waardoor heel veel,platen er niet tussenuit springen ondanks ze anders klinken.

Op dit moment merk ik veel '80s/ synthwave achtige breaks, lompe gated achtige kicks in de mid met af en toe een klein geluidje/schreeuw door de kicksels heen, Zwakke punches en over-distorted bassline, veel van dezelfde zeurige leads.

Wat voor mijn gevoel een divers genre nu heel klein maakt.


dan stop je der lekker mee .... :innocent:

Altijd zo'n lekkere dooddoener dit. Alsof het je niet mag storen dat er iets veranderd is in het genre waar je ooit zo van gehouden hebt en daar niet over mag klagen, maar gelijk maar wat anders moet gaan luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thunder schreef:
Nuracore schreef:
Dat je in de Hardstyle genre heel erg kan merken wat een trend is en wat niet waardoor heel veel,platen er niet tussenuit springen ondanks ze anders klinken.

Op dit moment merk ik veel '80s/ synthwave achtige breaks, lompe gated achtige kicks in de mid met af en toe een klein geluidje/schreeuw door de kicksels heen, Zwakke punches en over-distorted bassline, veel van dezelfde zeurige leads.

Wat voor mijn gevoel een divers genre nu heel klein maakt.


dan stop je der lekker mee .... :innocent:


:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 21:47 
 
Hardtraxxer

Joey schreef:
thunder schreef:
Nuracore schreef:
Dat je in de Hardstyle genre heel erg kan merken wat een trend is en wat niet waardoor heel veel,platen er niet tussenuit springen ondanks ze anders klinken.

Op dit moment merk ik veel '80s/ synthwave achtige breaks, lompe gated achtige kicks in de mid met af en toe een klein geluidje/schreeuw door de kicksels heen, Zwakke punches en over-distorted bassline, veel van dezelfde zeurige leads.

Wat voor mijn gevoel een divers genre nu heel klein maakt.


dan stop je der lekker mee .... :innocent:

Altijd zo'n lekkere dooddoener dit. Alsof het je niet mag storen dat er iets veranderd is in het genre waar je ooit zo van gehouden hebt en daar niet over mag klagen, maar gelijk maar wat anders moet gaan luisteren.

nee over alles blijven zeuren ......
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha je weet dat je je op een hardstyle forum bevind toch? Wat verwacht je dan hier te lezen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thunder schreef:
nee over alles blijven zeuren ......


Snap best als nura het op een tokkie manier had verwoord (aka hardstyle boi) dat het irritant is, maar zijn stuk tekst komt toch amper over als zeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 14:42 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
thunder schreef:
nee over alles blijven zeuren ......


Snap best als nura het op een tokkie manier had verwoord (aka hardstyle boi) dat het irritant is, maar zijn stuk tekst komt toch amper over als zeuren :P

ja dat klopt wel , was niet helemaal schappelijk van mij :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2022 09:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Dat je in de Hardstyle genre heel erg kan merken wat een trend is en wat niet waardoor heel veel,platen er niet tussenuit springen ondanks ze anders klinken.

Op dit moment merk ik veel '80s/ synthwave achtige breaks, lompe gated achtige kicks in de mid met af en toe een klein geluidje/schreeuw door de kicksels heen, Zwakke punches en over-distorted bassline, veel van dezelfde zeurige leads.

Wat voor mijn gevoel een divers genre nu heel klein maakt.


Lijkt inderdaad zo. Mis zelf wel de mid intro's van weleer. Zoiets als Josh & Wesz vaak deden of bijv de HHZ remix van Her voice.

Maar zelf sws wel een beetje Hardstyle moe geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2022 21:47 
 
Hardtraxxer

Deliveroo bezorgers die je bestelling niet bezorgen.. en t zijn toevallig altijd weer die Finnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Deliveroo bezorgers die je bestelling niet bezorgen.. en t zijn toevallig altijd weer die Finnen xd


Dan zijn ze toch zo hun baan kwijt? Valitettavasti voor ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 13:11 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Huisapotheker schreef:
Deliveroo bezorgers die je bestelling niet bezorgen.. en t zijn toevallig altijd weer die Finnen xd


Dan zijn ze toch zo hun baan kwijt? Valitettavasti voor ze.

Dat mag ik wel hopen ja. Doe d’r ook gelijk maar ff aangifte van diefstal bovenop. Dan leren ze t wel af
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2022 17:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Grijp ze Roy!
Vorige  1 ... 1260, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265, 1266 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic