Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1258, 1259, 1260, 1261, 1262, 1263, 1264 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2022 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
PsychopatenOffensief schreef:
Net de Hardtraxx appgroep verlaten, wat is dat een verschrikkelijke nare plek om je te bevinden. Gelukkig is het hier wel gezellig :beer:


Ik heb leuke sticker vanuit de hardtraxx groep gekregen. Kan hem hier niet delen dus typ ik hem even,

Wellicht ook interessant voor u
- Euthanasie



Zoiets?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2022 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Goldenstyle schreef:
PsychopatenOffensief schreef:
Net de Hardtraxx appgroep verlaten, wat is dat een verschrikkelijke nare plek om je te bevinden. Gelukkig is het hier wel gezellig :beer:


Ik heb leuke sticker vanuit de hardtraxx groep gekregen. Kan hem hier niet delen dus typ ik hem even,

Wellicht ook interessant voor u
- Euthanasie



Zoiets?

Afbeelding


Haha nice kreeg het niet voor elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2022 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joh je kunt ook geen sticker hier sturen, maar Google is er niet voor niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2022 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Joh je kunt ook geen sticker hier sturen, maar Google is er niet voor niks.


Precies, ik zit niet in de app groep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2022 15:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alex Soze...

Totale achterlijke randdebiel met IQ van gleufdier
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2022 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n klein bakje yoghurt waar de plastic lepeltjes uit zijn gebannen en nu vervangen zijn door zo'n papieren vouwlepel.
Wat een kutzooi is dat. 3 scheppen en de lepel was slap. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2022 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar het bakje mag nog wel van plastic zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 07:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ik laatst met zo'n sla-tje bakje. Zit helemaal geen lepel meer in. Dan maar met de dikke vinger
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2022 14:25 
 
Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Alex Soze...

Totale achterlijke randdebiel met IQ van gleufdier

De meerderheid op de universiteiten is van het vrouwelijk geslacht :whistle:. T zou me niet verbazen als ‘de huisman’ een steeds groter fenomeen wordt in de komende tientallen jaren. Beetje seksistische reactie dus wel

Bass geluid probleem is trouwens opgelost met de fysieke equalizer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thierry Baudet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoge prijzen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 16:50 
 
Hardtraxxer

Mensen die nu nog steeds eeuwig aan het discussiëren zijn over Corona. Ik dacht dat ik een obsessie had maar nu ik zie dat sommigen nog steeds dag in dag uit aan het discussiëren zijn, viel het bij mij wel mee :lol:. Erg blij dat ik deze obsessie weer los heb kunnen laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Mensen die nu nog steeds eeuwig aan het discussiëren zijn over Corona. Ik dacht dat ik een obsessie had maar nu ik zie dat sommigen nog steeds dag in dag uit aan het discussiëren zijn, viel het bij mij wel mee :lol:. Erg blij dat ik deze obsessie weer los heb kunnen laten


Wij ook Roy, vergeven en vergeten. Mooi dat we weer lekker kunnen kankeren over elkaars inferieure muzieksmaak op het dooie hardstyle forum ipv al die negatieve corona ongein :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Mensen die nu nog steeds eeuwig aan het discussiëren zijn over Corona. Ik dacht dat ik een obsessie had maar nu ik zie dat sommigen nog steeds dag in dag uit aan het discussiëren zijn, viel het bij mij wel mee :lol:. Erg blij dat ik deze obsessie weer los heb kunnen laten



Waar the fuck lees jij nog discussies dan? Hier is het dood, op reddit is het nagenoeg dood en op twitter is de meta geshift naar Rusland (want wappies moeten ergens om kunnen zeiken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Huisapotheker schreef:
Mensen die nu nog steeds eeuwig aan het discussiëren zijn over Corona. Ik dacht dat ik een obsessie had maar nu ik zie dat sommigen nog steeds dag in dag uit aan het discussiëren zijn, viel het bij mij wel mee :lol:. Erg blij dat ik deze obsessie weer los heb kunnen laten



Waar the fuck lees jij nog discussies dan? Hier is het dood, op reddit is het nagenoeg dood en op twitter is de meta geshift naar Rusland (want wappies moeten ergens om kunnen zeiken).


Volgens mij heeft hij al eens eerder aangegeven dat hij andere forums bezoekt die ook meer de specifieke medische kant bespreekbaar maken e.d..

Dat jij het niet op de grote Social media platforms meer tegenkomt betekent niet dat het nergens anders nog wel groot besproken word natuurlijk. En natuurlijk de wel befaamde internet algoritme zal ook niet al volledig om zijn dus misschien krijgt hij zoekresultaten in Google die jij niet krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het was ook meer een verbazing van mijn kant dan kritisch zijn :P Als je je nu nog dagelijks bezighoudt met corona heb je wel echt een probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 09:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Overal waar het woord corona nog wel terug komt, of iets wat er mee te maken heeft zie je ze nog wel.

Actieve discussies weet ik niet, maar op nieuwsartikelen en videos die iets met corona en zijn regelementen te maken hebben zie je wel mensen die er over blijven beginnen. Maar dat is meer een algemeen fenomeen (bijvoorbeeld, je ziet nog steeds mensen over de F1 finale zeiken in F1 artikelen die er amper wat mee te maken hebben).

Maar dat zijn vaak überhaupt het type mensen dat zeikt op alles en iedereen online en offline maar zelf vervolgens een droevig voorbeeld van een mens zijn en geen vinger willen uitsteken om iets te verbeteren aan hunzelf of de wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 17:33 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Huisapotheker schreef:
Mensen die nu nog steeds eeuwig aan het discussiëren zijn over Corona. Ik dacht dat ik een obsessie had maar nu ik zie dat sommigen nog steeds dag in dag uit aan het discussiëren zijn, viel het bij mij wel mee :lol:. Erg blij dat ik deze obsessie weer los heb kunnen laten



Waar the fuck lees jij nog discussies dan? Hier is het dood, op reddit is het nagenoeg dood en op twitter is de meta geshift naar Rusland (want wappies moeten ergens om kunnen zeiken).

Op LinkedIn zie ik nog steeds verhitte discussies soms, ook van artsen ed.

Ander irritatiemomentje. Flink, m’n bijbaantje, durft gewoon ff met z’n nieuwe cao m’n loon met bijna 25% te verlagen (vakantietoeslag inbegrepen in basisuurloon, geen ATV uren, geen avond en zondagtoeslag). Misselijk bedrijf begint het te worden. Dan maar ff een bijbaantje in de zorg totdat ik afgestudeerd ben. Dat verdient tenminste nog altijd redelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2022 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet geheel off topic, maar ik erger me soms wel aan (vooral) raw artiesten die nummers maken met geweldige climaxen en melodieën zoals een D-Sturb of Vertile - om vervolgens tijdens een liveset alleen maar antis en mid intro's te draaien. Of nog erger, een kick edit zonder climax.

Ik snap dat je vooral in livesets het tempo erin wil houden en zoveel mogelijk platen draaien, maar ik ben persoonlijk ook groot fan van de climaxes en melodieën in hun platen. Als ik dan een setje bezoek wil ik die ook graag horen en niet alleen een kick showcase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2022 11:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fietsen op kasseien, echt een haat-liefde dingetje. Je zal maar Parijs-Roubaix moeten rijden. :whistle: #hupBas
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2022 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiesten die een plaat van MYST willen draaien, maar keer op keer alleen 'before you go' draaien. Snap dat het z'n grootste hitje is, maar dat laatste album staat boordevol meesterwerken en die zijn door minder publiek gehoord dan de laatste Unlocked release :lol:

Al moet ik ook wel bijzeggen dat Pimp Shit van Dj Unlocked natuurlijk wel een enorme floor filler is. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2022 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je kent het toch wel wanneer een microfoon feedback looped doordat deze audio oppikt van een speaker? Ik had dat dus ín mijn oor. Apple oortje en een microfoontje van een camera.. godskolere wat een hoog schel en loeihard geluid was dat. Na weken nog last van (geen tinnitus) maar gewoon pijn in mijn oor wanneer ik ook maar iets te lang muziek draai op 60% volume o.i.d. Bas tonen vooral wakkeren pijn aan.

Ben altijd zo voorzichtig met gehoor en dan krijg je dit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2022 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Platen die tegenwoordig vol zitten met extra opbouw en fake drops...

Waardoor je dus regelmatig een plaat totaal verkeerd instart om te mixen.

(gebruik oudere cdj's die geen rekordbox ondersteunen en ken ook alle platen tegenwoordig niet meer van voor naar achter.) :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mensen die in het bijzijn van andere op speaker, met iemand (video)bellen.

Hou die telefoon gewoon tegen je gezicht en hou het gesprek voor jezelf....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2022 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Mensen die in het bijzijn van andere op speaker, met iemand (video)bellen.

Hou die telefoon gewoon tegen je gezicht en hou het gesprek voor jezelf....

Hierop inhakend het feit dat oordopjes schijnbaar uit de mode zijn en de kiddo's allemaal met hun JBL en aanverwante bluetooth speakers over straat fietsen .
Vorige  1 ... 1258, 1259, 1260, 1261, 1262, 1263, 1264 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic