Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1249, 1250, 1251, 1252, 1253, 1254, 1255 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2021 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De verschrikkelijke opmars van NFTs :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2021 15:28 
 
Hardtraxx Crew

Nuracore schreef:
De verschrikkelijke opmars van NFTs :x

Idd :/ ook in games, waar ik dit echt al helemaal niet hoef te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2021 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Al die sterren zijn bloedzuigers. Als ze ook maar een kans hebben om gebruik te maken van een andermans succes dan pakken ze die voor hun eigen belang.

Edit: er zullen er vast een aantal 'echt' zijn maar meestal blijft het dan bij 1 oost met een felicitatie. Niets mis mee maar de grote Gross van de ' influencer' leuk teert er lekker op


Eigenlijk een genietmomentje maar weer even hierop inhaken

https://fb.watch/a2uDl_iSm6/

Prachtig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2021 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een klaphamer op magnesiumpoeder slaan waarbij een 12 jarige jongen (omstander) het leven laat
Voorbeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2021 17:23 
 
Hardtraxxer

hurricane schreef:
Met een klaphamer op magnesiumpoeder slaan waarbij een 12 jarige jongen (omstander) het leven laat
Voorbeeld


idd meer dan diep en diep triest ......
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2021 17:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

haha ijzer doet boem
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2021 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zijn ook beste klappen
https://mobile.twitter.com/joopdegraaff ... 7584275457
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2021 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Met een klaphamer op magnesiumpoeder slaan waarbij een 12 jarige jongen (omstander) het leven laat
Voorbeeld

In mexico is dit helemaal de shit ipv vuurwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2021 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:


Gucci petje knalt er vanaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2021 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2021 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
hurricane schreef:
Met een klaphamer op magnesiumpoeder slaan waarbij een 12 jarige jongen (omstander) het leven laat
In mexico is dit helemaal de shit ipv vuurwerk.

Op 1:40 vliegt die kerel de lucht in xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2022 03:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
RoyAPO
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2022 04:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondertussen ergens in NL met vuurwerkverbod xd
https://twitter.com/LucScheffers/status ... 3314472960
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2022 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achterlijke toestanden. Heb afgelopen nacht echt ontelbaar veel shells de lucht in zien gaan, andere jaren maar enkele.

Verbied het Nederlandse spul en mensen halen verkeerde shit uit andere landen. En dan valt Belgisch vuurwerk nog mee.
Ik hoop dat het komend jaar weer gewoon mag, men haalt het toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2022 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Achterlijke toestanden. Heb afgelopen nacht echt ontelbaar veel shells de lucht in zien gaan, andere jaren maar enkele.

Verbied het Nederlandse spul en mensen halen verkeerde shit uit andere landen. En dan valt Belgisch vuurwerk nog mee.
Ik hoop dat het komend jaar weer gewoon mag, men haalt het toch wel.


En toch minder mensen op de spoed in de ziekenhuizen. Ook qua schade zal het mij niets verbazen als het een heel stuk lager ligt dan in jaren waarin vuurwerk niet verboden is. Als dat gelijk is of meer, neem ik mn woorden terug.

Wat dat betreft heeft het verbod wel nut. Maar het is inderdaad duidelijk dat vele mensen toch wel halen (wat geen verrassing is). Persoonlijk zou ik gemeentes aansporen om vuurwerkshows te houden. Meer vuurwerkshows is minder mensen zelf vuurwerk afsteken, in theorie dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2022 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Achterlijke toestanden. Heb afgelopen nacht echt ontelbaar veel shells de lucht in zien gaan, andere jaren maar enkele.

Verbied het Nederlandse spul en mensen halen verkeerde shit uit andere landen. En dan valt Belgisch vuurwerk nog mee.
Ik hoop dat het komend jaar weer gewoon mag, men haalt het toch wel.

Kan me ook niet voorstellen dat alle mensen die nu voor het eerst zulk vuurwerk hebben gekocht volgend jaar weer terug gaan naar het legale F2 spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2022 20:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:


Gisteren ook even weesten kijken bij het carbied schieten. Vind dat toch wel mooi, al waren het meer raketlanceringen.

https://imgur.com/Lz5KH3b
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2022 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ondertussen ergens in NL met vuurwerkverbod xd
https://twitter.com/LucScheffers/status ... 3314472960


JE KRIJGT 5 EURO VAN ME!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2022 01:16 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
hurricane schreef:
Ondertussen ergens in NL met vuurwerkverbod xd
https://twitter.com/LucScheffers/status ... 3314472960


JE KRIJGT 5 EURO VAN ME!!!

5 EURO OP JE MUIL GAUW
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2022 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Met een klaphamer op magnesiumpoeder slaan waarbij een 12 jarige jongen (omstander) het leven laat
Voorbeeld


Pff ik heb alle headlines gelezen maar besef me nu pas wat een klaphamer precies is, nog nooit van gehoord. Wat ziet dit er tering simpel uit eigenlijk :lol: *knal* POAH HOAHOAHOA

Vraag me wel af wat er dan precies zo mis is gegaan bij zo'n ding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2022 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom staat iedereen ook zo dichtbij, kan toch niet goed zijn voor je oren zo :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2022 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
*knal* POAH HOAHOAHOA

Vraag me wel af wat er dan precies zo mis is gegaan bij zo'n ding?

Ja laten we er een partytent naast zetten en 100 kratten bier, een dorpsfeest is geboren xd

Wat er zou mis zou kunnen gaan is dat er bij dat ding in Haaksbergen onderdelen van dat ding af zijn gesprongen en het kind heeft geraakt. Ook zou het theoretisch kunnen dat bij het voorbijgaan door de klap een interne bloeding kan ontstaan. Maar aangezien het 2e slachtoffertje zwaargewond was geraakt, lijkt mij het aannemelijker dat ze geraakt zijn door een rondvliegend onderdeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2022 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou ook in het WTF momenten topic kunnen: De stijgende prijzen in de supermarkt. Op sommige producten is het gewoon echt bezopen. Ik ben bijvoorbeeld ooit eens Jumbo 1L halfvolle melk gaan kopen omdat het zo lekker goedkoop was (0,45 cent) en betaal er vandaag 0,99 cent voor. Dat is meer dan een verdubbeling van de prijs >.<. Er gaan bij ons wel 4 a 5 pakken melk in de week doorheen dus grofweg genomen is dat al €10 per maand meer op één enkel product.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2022 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Zou ook in het WTF momenten topic kunnen: De stijgende prijzen in de supermarkt. Op sommige producten is het gewoon echt bezopen. Ik ben bijvoorbeeld ooit eens Jumbo 1L halfvolle melk gaan kopen omdat het zo lekker goedkoop was. (0,45 cent) en betaal er vandaag 0,99 cent voor. Dat is meer dan een verdubbeling van de prijs >.<. Er gaan bij ons wel 4 a 5 pakken melk in de week doorheen dus grofweg genomen is dat al €10 per maand meer op één enkel product.

Klopt, het viel mij afgelopen tijd ook wel op, die gestegen prijzen.

Een aantal jaar geleden konden we met z'n 2en voor zo'n 60 euro per week aan boodschappen wel leven maar tegenwoordig lukt dat niet voor minder dan 80 euro, en zo gek leven we helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2022 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Zou ook in het WTF momenten topic kunnen: De stijgende prijzen in de supermarkt. Op sommige producten is het gewoon echt bezopen. Ik ben bijvoorbeeld ooit eens Jumbo 1L halfvolle melk gaan kopen omdat het zo lekker goedkoop was. (0,45 cent) en betaal er vandaag 0,99 cent voor. Dat is meer dan een verdubbeling van de prijs >.<. Er gaan bij ons wel 4 a 5 pakken melk in de week doorheen dus grofweg genomen is dat al €10 per maand meer op één enkel product.

Eiwitshake voor fitness ook zoiets. Zat voor de grap in mn Body & Fit bestelhistorie te kijken en zie nu dat een pot waar ik eerst 35 euro voor betaalde nu zowat het dubbele kost :surrender:
Vorige  1 ... 1249, 1250, 1251, 1252, 1253, 1254, 1255 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic