Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1248, 1249, 1250, 1251, 1252, 1253, 1254 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:

Precies dit. De dingen die ik kocht waren echt goedkoper, zoals deze https://tweakers.net/pricewatch/1663016 ... 0-1tb.html

Altijd minimaal €100 en nu €79. Deze was dus op maandag €69, later €79 en vrijdag zelfs €89.

Hekzitter schreef:
Ik snap ook niet waarom iemand nog koopt tijdens black friday. verschillende onderzoeken hebben al aangetoond dat de helft van de producten helemaal niet goedkoper zijn...


Dus al geldt dit voor de helft van de producten, het is niet voor alles zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was ook al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon, heb een aantal maanden geleden en vorige week al prijzen genoteerd en afgelopen vrijdag wel degelijk mooie korting gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
ULTIMO schreef:

Precies dit. De dingen die ik kocht waren echt goedkoper, zoals deze https://tweakers.net/pricewatch/1663016 ... 0-1tb.html

Altijd minimaal €100 en nu €79. Deze was dus op maandag €69, later €79 en vrijdag zelfs €89.

Hekzitter schreef:
Ik snap ook niet waarom iemand nog koopt tijdens black friday. verschillende onderzoeken hebben al aangetoond dat de helft van de producten helemaal niet goedkoper zijn...


Dus al geldt dit voor de helft van de producten, het is niet voor alles zo.


Kijk, da's 'n mooi voorbeeld van een goede BF deal. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2021 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De afgelopen jaren is mijn kaak en gebit achteruit gegaan door overcrowding en slechte afhandeling van mijn vorige ortho (15 jaar geleden). Nu moet ik twee keer een kaakchirurgie ondergaan, een voor verbreden van de kaak en de ander voor het naar voren halen van de onderkaak , gaan er twee kiezen uit, en twee jaar verscheidene beugels met zowel boven als onder een spalk.

Nu heeft Rijnstate aangegeven dat de chirurgie verzekerd is. De orthodontie helaas niet en gaat in deze twee jaar rond de 3000 euro kosten.

Nu is dat al een irritatie ansicht. Maar groter is dat er bijna geen enkel verzekering is die boven de 500,- vergoed. En zelfs bij vele waar je eerst minimaal 12 maanden de verzekering moet hebben. Wat ik begrijp aangezien de verzekering voor onvoorziene of onzekere gebeurtenissen is. Echter valt dit voor mij nu juist als onvoorzien...

Ik vrees dat ik het zelf moet bekostigen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2021 23:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat de appartementen in ons complex gehorig kunnen zijn, dat snap ik.
Maar ik hoef echt niet de Turkse ruzie van 3 deuren verderop te volgen met al het gegooi en gesmijt van deuren...

En dan is ook meteen het 2e irritatie momentje daar; er staan dus 2 politiebusjes en normale wagen in de straat, vanwege die ruzie... dat is dus niet zacht gegaan in dat appartement
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2021 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
dat is dus niet zacht gegaan in dat appartement


Dat is onderdeel van hun cultuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2021 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje temperament, lekker toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets binnen voor The Cure in de ziggo :loving:

EDIT: Godverdomme €144!!!!!!!!! hoop gelt!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2021 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Tickets binnen voor The Cure in de ziggo :loving:

Verkeerde toppa :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ali B die Max dronken om de nek vliegt en een cringe ode aan hem brengt
Verder alle (pseudo/zelfverklaarde) BN-ers die nu opeens de grootste fan zijn en op socials posten dat ze 10 jaar geleden ook ooit met Max of Jos op de foto stonden :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Ali B die Max dronken om de nek vliegt en een cringe ode aan hem brengt
Verder alle (pseudo/zelfverklaarde) BN-ers die nu opeens de grootste fan zijn en op socials posten dat ze 10 jaar geleden ook ooit met Max of Jos op de foto stonden :sick:

Ach, sowieso al die 'fans' die nu groots roepen terwijl ze de sport nog geen jaar volgen.

Als Max komend jaar een kutjaar heeft zie je die ook nergens meer hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
hurricane schreef:
Ali B die Max dronken om de nek vliegt en een cringe ode aan hem brengt
Verder alle (pseudo/zelfverklaarde) BN-ers die nu opeens de grootste fan zijn en op socials posten dat ze 10 jaar geleden ook ooit met Max of Jos op de foto stonden :sick:

Ach, sowieso al die 'fans' die nu groots roepen terwijl ze de sport nog geen jaar volgen.

Als Max komend jaar een kutjaar heeft zie je die ook nergens meer hoor.

Van de gewone man of vrouw vind ik het nog niet zo’n issue, maar die “BN-ers” willen zich beter voordoen/ profiteren.
Ik opende FB vanochtend en het 1e wat ik zag was een foto van Brennan Heart met Max >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
ULTIMO schreef:
hurricane schreef:
Ali B die Max dronken om de nek vliegt en een cringe ode aan hem brengt
Verder alle (pseudo/zelfverklaarde) BN-ers die nu opeens de grootste fan zijn en op socials posten dat ze 10 jaar geleden ook ooit met Max of Jos op de foto stonden :sick:

Ach, sowieso al die 'fans' die nu groots roepen terwijl ze de sport nog geen jaar volgen.

Als Max komend jaar een kutjaar heeft zie je die ook nergens meer hoor.

Van de gewone man of vrouw vind ik het nog niet zo’n issue, maar die “BN-ers” willen zich beter voordoen/ profiteren.
Ik opende FB vanochtend en het 1e wat ik zag was een foto van Brennan Heart met Max >.<

Maar die volgt het dan weer wel al een aantal jaar en gaat ook geregeld naar races in het buitenland
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft Max Verstappen gisteren gewonnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ach, sowieso al die 'fans' die nu groots roepen terwijl ze de sport nog geen jaar volgen.

Als Max komend jaar een kutjaar heeft zie je die ook nergens meer hoor.


Vooral Anne-Fleur uit AMS die niet weet hoe ze de naam van Max Verstappen moet schrijven en ineens moet laten zien via 100 verschillende Instagram stories hoe hard ze moet huilen door de overwinning van Max. Tyf toch op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die sterren zijn bloedzuigers. Als ze ook maar een kans hebben om gebruik te maken van een andermans succes dan pakken ze die voor hun eigen belang.

Edit: er zullen er vast een aantal 'echt' zijn maar meestal blijft het dan bij 1 oost met een felicitatie. Niets mis mee maar de grote Gross van de ' influencer' leuk teert er lekker op
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi voorbeeldje dat ik net op facebook zie:
Afbeelding

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 15:14 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
ULTIMO schreef:
Ach, sowieso al die 'fans' die nu groots roepen terwijl ze de sport nog geen jaar volgen.

Als Max komend jaar een kutjaar heeft zie je die ook nergens meer hoor.


Vooral Anne-Fleur uit AMS die niet weet hoe ze de naam van Max Verstappen moet schrijven en ineens moet laten zien via 100 verschillende Instagram stories hoe hard ze moet huilen door de overwinning van Max. Tyf toch op :lol:


2 jaar geleden was ze nog aan het aftellen tijdens Ajax - Tottenham. Echte sport liefhebster
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Verder alle (pseudo/zelfverklaarde) BN-ers die nu opeens de grootste fan zijn en op socials posten dat ze 10 jaar geleden ook ooit met Max of Jos op de foto stonden :sick:


Nuracore schreef:
Al die sterren zijn bloedzuigers. Als ze ook maar een kans hebben om gebruik te maken van een andermans succes dan pakken ze die voor hun eigen belang.

Edit: er zullen er vast een aantal 'echt' zijn maar meestal blijft het dan bij 1 oost met een felicitatie. Niets mis mee maar de grote Gross van de ' influencer' leuk teert er lekker op


Hear hear! Ik vind die hele BN-er aandachtsindustrie echt verschrikkelijk. In stand gehouden door de zoveel honderdduizenden kijkers die dingen als RTL Boulevard, Shownieuws, Blauw Bloed en al die andere pulpshit zo belangrijk vindt. En social media die al die zooi uitvergroot, terwijl het eigenljk zo ontzettend irrelevant is wat BNers de hele dag uitspoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah wauw, hier worden hele pagina's aan gewijd

https://www.thebestsocial.media/nl/beke ... erstappen/

https://mobile.twitter.com/howcanimakethi1

Genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: Ultimo was me net voor :lol:
BN ers die uit alle hoeken en gaten komen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Edit: Ultimo was me net voor :lol:
BN ers die uit alle hoeken en gaten komen haha

Hoe ist je bent zeker aan je postcount aan het werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zelfde als die 'influencers' die zichzelf gaan filmen die laatste ronde om te laten zien hoe hun 'emotie' is bij het inhalen/finishen van Verstappen. Ik ging ook helemaal uit m'n plaat bij de actie en scheet bijna 7 kleuren vlak voor de herstart. Maar er is geen milliseconde in mij opgekomen om mijzelf/ons te filmen :lol:

Misschien heb ik daarom ook een kantoorbaan en verdien ik m'n geld niet via Instagram >.<

EDIT: Zie nu dus pas die post van Ultimo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
hurricane schreef:
Edit: Ultimo was me net voor :lol:
BN ers die uit alle hoeken en gaten komen haha

Hoe ist je bent zeker aan je postcount aan het werken?

Heet geen emre -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2021 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
ULTIMO schreef:
hurricane schreef:
Edit: Ultimo was me net voor :lol:
BN ers die uit alle hoeken en gaten komen haha

Hoe ist je bent zeker aan je postcount aan het werken?

Heet geen emre -.-

:kiss2:
Vorige  1 ... 1248, 1249, 1250, 1251, 1252, 1253, 1254 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic