Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
ULTIMO wrote:Pricewatch van Tweakers is ideaal

https://tweakers.net/reviews/9512/de-be ... alers.html
Precies dit. De dingen die ik kocht waren echt goedkoper, zoals deze https://tweakers.net/pricewatch/1663016 ... 0-1tb.html

Altijd minimaal €100 en nu €79. Deze was dus op maandag €69, later €79 en vrijdag zelfs €89.
Hekzitter wrote:Ik snap ook niet waarom iemand nog koopt tijdens black friday. verschillende onderzoeken hebben al aangetoond dat de helft van de producten helemaal niet goedkoper zijn...
Dus al geldt dit voor de helft van de producten, het is niet voor alles zo.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Ik was ook al een tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon, heb een aantal maanden geleden en vorige week al prijzen genoteerd en afgelopen vrijdag wel degelijk mooie korting gepakt.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 17 days ago
patrickjeb wrote:
ULTIMO wrote:Pricewatch van Tweakers is ideaal

https://tweakers.net/reviews/9512/de-be ... alers.html
Precies dit. De dingen die ik kocht waren echt goedkoper, zoals deze https://tweakers.net/pricewatch/1663016 ... 0-1tb.html

Altijd minimaal €100 en nu €79. Deze was dus op maandag €69, later €79 en vrijdag zelfs €89.
Hekzitter wrote:Ik snap ook niet waarom iemand nog koopt tijdens black friday. verschillende onderzoeken hebben al aangetoond dat de helft van de producten helemaal niet goedkoper zijn...
Dus al geldt dit voor de helft van de producten, het is niet voor alles zo.
Kijk, da's 'n mooi voorbeeld van een goede BF deal. :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
De afgelopen jaren is mijn kaak en gebit achteruit gegaan door overcrowding en slechte afhandeling van mijn vorige ortho (15 jaar geleden). Nu moet ik twee keer een kaakchirurgie ondergaan, een voor verbreden van de kaak en de ander voor het naar voren halen van de onderkaak , gaan er twee kiezen uit, en twee jaar verscheidene beugels met zowel boven als onder een spalk.

Nu heeft Rijnstate aangegeven dat de chirurgie verzekerd is. De orthodontie helaas niet en gaat in deze twee jaar rond de 3000 euro kosten.

Nu is dat al een irritatie ansicht. Maar groter is dat er bijna geen enkel verzekering is die boven de 500,- vergoed. En zelfs bij vele waar je eerst minimaal 12 maanden de verzekering moet hebben. Wat ik begrijp aangezien de verzekering voor onvoorziene of onzekere gebeurtenissen is. Echter valt dit voor mij nu juist als onvoorzien...

Ik vrees dat ik het zelf moet bekostigen...
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Dat de appartementen in ons complex gehorig kunnen zijn, dat snap ik.
Maar ik hoef echt niet de Turkse ruzie van 3 deuren verderop te volgen met al het gegooi en gesmijt van deuren...

En dan is ook meteen het 2e irritatie momentje daar; er staan dus 2 politiebusjes en normale wagen in de straat, vanwege die ruzie... dat is dus niet zacht gegaan in dat appartement
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
rakkietakkie wrote:dat is dus niet zacht gegaan in dat appartement
Dat is onderdeel van hun cultuur.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Beetje temperament, lekker toch.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Tickets binnen voor The Cure in de ziggo :loving:

EDIT: Godverdomme €144!!!!!!!!! hoop gelt!!!!!!!!!!!!
Last edited by Jordi on 10 Dec 2021 15:47, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Jordi wrote:Tickets binnen voor The Cure in de ziggo :loving:
Verkeerde toppa :P
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Ali B die Max dronken om de nek vliegt en een cringe ode aan hem brengt
Verder alle (pseudo/zelfverklaarde) BN-ers die nu opeens de grootste fan zijn en op socials posten dat ze 10 jaar geleden ook ooit met Max of Jos op de foto stonden :sick:
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
hurricane wrote:Ali B die Max dronken om de nek vliegt en een cringe ode aan hem brengt
Verder alle (pseudo/zelfverklaarde) BN-ers die nu opeens de grootste fan zijn en op socials posten dat ze 10 jaar geleden ook ooit met Max of Jos op de foto stonden :sick:
Ach, sowieso al die 'fans' die nu groots roepen terwijl ze de sport nog geen jaar volgen.

Als Max komend jaar een kutjaar heeft zie je die ook nergens meer hoor.
Hardtraxx Veteran
ULTIMO wrote:
hurricane wrote:Ali B die Max dronken om de nek vliegt en een cringe ode aan hem brengt
Ach, sowieso al die 'fans' die nu groots roepen terwijl ze de sport nog geen jaar volgen.

Van de gewone man of vrouw vind ik het nog niet zo’n issue, maar die “BN-ers” willen zich beter voordoen/ profiteren.
Ik opende FB vanochtend en het 1e wat ik zag was een foto van Brennan Heart met Max >.<
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
hurricane wrote:
ULTIMO wrote:

Van de gewone man of vrouw vind ik het nog niet zo’n issue, maar die “BN-ers” willen zich beter voordoen/ profiteren.
Ik opende FB vanochtend en het 1e wat ik zag was een foto van Brennan Heart met Max >.<
Maar die volgt het dan weer wel al een aantal jaar en gaat ook geregeld naar races in het buitenland
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Heeft Max Verstappen gisteren gewonnen?
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 1 day ago
ULTIMO wrote: Ach, sowieso al die 'fans' die nu groots roepen terwijl ze de sport nog geen jaar volgen.

Vooral Anne-Fleur uit AMS die niet weet hoe ze de naam van Max Verstappen moet schrijven en ineens moet laten zien via 100 verschillende Instagram stories hoe hard ze moet huilen door de overwinning van Max. Tyf toch op :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Al die sterren zijn bloedzuigers. Als ze ook maar een kans hebben om gebruik te maken van een andermans succes dan pakken ze die voor hun eigen belang.

Edit: er zullen er vast een aantal 'echt' zijn maar meestal blijft het dan bij 1 oost met een felicitatie. Niets mis mee maar de grote Gross van de ' influencer' leuk teert er lekker op
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Mooi voorbeeldje dat ik net op facebook zie:
Image

:lol: :lol: :lol:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Indy wrote:
ULTIMO wrote: Ach, sowieso al die 'fans' die nu groots roepen terwijl ze de sport nog geen jaar volgen.

Vooral Anne-Fleur uit AMS die niet weet hoe ze de naam van Max Verstappen moet schrijven en ineens moet laten zien via 100 verschillende Instagram stories hoe hard ze moet huilen door de overwinning van Max. Tyf toch op :lol:
2 jaar geleden was ze nog aan het aftellen tijdens Ajax - Tottenham. Echte sport liefhebster
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
hurricane wrote: Verder alle (pseudo/zelfverklaarde) BN-ers die nu opeens de grootste fan zijn en op socials posten dat ze 10 jaar geleden ook ooit met Max of Jos op de foto stonden :sick:
Nuracore wrote:Al die sterren zijn bloedzuigers. Als ze ook maar een kans hebben om gebruik te maken van een andermans succes dan pakken ze die voor hun eigen belang.

Edit: er zullen er vast een aantal 'echt' zijn maar meestal blijft het dan bij 1 oost met een felicitatie. Niets mis mee maar de grote Gross van de ' influencer' leuk teert er lekker op
Hear hear! Ik vind die hele BN-er aandachtsindustrie echt verschrikkelijk. In stand gehouden door de zoveel honderdduizenden kijkers die dingen als RTL Boulevard, Shownieuws, Blauw Bloed en al die andere pulpshit zo belangrijk vindt. En social media die al die zooi uitvergroot, terwijl het eigenljk zo ontzettend irrelevant is wat BNers de hele dag uitspoken.
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
Hardtraxx Veteran
Edit: Ultimo was me net voor :lol:
BN ers die uit alle hoeken en gaten komen haha
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
hurricane wrote:Edit: Ultimo was me net voor :lol:
Hoe ist je bent zeker aan je postcount aan het werken?
Hardtraxx Addict
1777 posts member since 2008
last seen 13 hours ago
Zelfde als die 'influencers' die zichzelf gaan filmen die laatste ronde om te laten zien hoe hun 'emotie' is bij het inhalen/finishen van Verstappen. Ik ging ook helemaal uit m'n plaat bij de actie en scheet bijna 7 kleuren vlak voor de herstart. Maar er is geen milliseconde in mij opgekomen om mijzelf/ons te filmen :lol:

Misschien heb ik daarom ook een kantoorbaan en verdien ik m'n geld niet via Instagram >.<

EDIT: Zie nu dus pas die post van Ultimo :lol:
Hardtraxx Veteran
ULTIMO wrote:
Heet geen emre -.-
Hardtraxx Veteran
last seen 17 days ago
hurricane wrote:
ULTIMO wrote:
Heet geen emre -.-
:kiss2: