pecola-tje wrote:met je teen vast komen te zitten in de kraan van je badkuip :')
dacht dat dat alleen in films gebeurde,niet dus.
pic`s or .....
want ik geloof t niet dat je met je tenen vast kunt zitten in de kraan van de badkuip.
pecola-tje wrote:met je teen vast komen te zitten in de kraan van je badkuip :')
dacht dat dat alleen in films gebeurde,niet dus.
dat is precies de reden dat ik t probeerdebiscuit wrote:pecola-tje wrote:met je teen vast komen te zitten in de kraan van je badkuip :')
dacht dat dat alleen in films gebeurde,niet dus.![]()
pic`s or .....
want ik geloof t niet dat je met je tenen vast kunt zitten in de kraan van de badkuip.
pecola-tje wrote:dat is precies de reden dat ik t probeerdebiscuit wrote:pecola-tje wrote:met je teen vast komen te zitten in de kraan van je badkuip :')
pic`s or .....
Loooolpecola-tje wrote:dat is precies de reden dat ik t probeerdebiscuit wrote:pecola-tje wrote:met je teen vast komen te zitten in de kraan van je badkuip :')
pic`s or .....
roberttt wrote:potverdorie ik heb non stop honger... en er is niets lekkers in huis.. Frituur pan aanzetten vind ik ook een beetje overdreven op dit tijdstip
QnalQut wrote:roberttt wrote:potverdorie ik heb non stop honger... en er is niets lekkers in huis.. Frituur pan aanzetten vind ik ook een beetje overdreven op dit tijdstip
nog steeds gestopt met roken?
Had een stress dag gister, eerst stond ik 180 graden gedraaid op de autoweg. Kut eenden die de weg opvliegen schrok me doodQnalQut wrote:niet dus, hahahaha, ik denk dat hongergevoel komt door het roken.
maar meneertje rookt weer
en daarna nog maar een paarroberttt wrote:Had een stress dag gister, eerst stond ik 180 graden gedraaid op de autoweg. Kut eenden die de weg opvliegen schrok me doodQnalQut wrote:niet dus, hahahaha, ik denk dat hongergevoel komt door het roken.
maar meneertje rookt weerdus trapte keihard op de rem, raakte in de slip stond in de berm maar leef nog.
Reden 1 om peukje te roken.
Oke, ook dat ze geen pil heeft geslikt? ze heeft de morning after pil na 15 uur ingenomen.. nu maar duimen.Nando wrote:Grote kans dat die morning after pil wel werkt hoor. Heb zoiets namelijk ook 2 keer gehad.
Ik hou jullie op de hoogte, anders is het straks papa BarryParvuz wrote:Dan nog is de kans dat ze gelijk zwanger wordt niet zo heel groot. Mja ik snap je stress.
Kepro wrote:Ik hou jullie op de hoogte, anders is het straks papa BarryParvuz wrote:Dan nog is de kans dat ze gelijk zwanger wordt niet zo heel groot. Mja ik snap je stress.(anders abortus maar toch)
Haha, maak je nou maar niet zo druk.Kepro wrote:Ik hou jullie op de hoogte, anders is het straks papa BarryParvuz wrote:Dan nog is de kans dat ze gelijk zwanger wordt niet zo heel groot. Mja ik snap je stress.(anders abortus maar toch)
Nou ik hoef het niet, pas over 6 jaar misschien.roberttt wrote:Kepro wrote:Ik hou jullie op de hoogte, anders is het straks papa BarryParvuz wrote:Dan nog is de kans dat ze gelijk zwanger wordt niet zo heel groot. Mja ik snap je stress.(anders abortus maar toch)
abortus wil zij dat wel dan? zit je ook nog mee
Ze slikte toen geen pil. Heb het 1 keer gehad met meteen 1 uur later een morning after pil, maar ook een keer een hele nacht gewacht. Ben nog geen papa dus moet goed komen denk ik zo.Kepro wrote:Oke, ook dat ze geen pil heeft geslikt? ze heeft de morning after pil na 15 uur ingenomen.. nu maar duimen.Nando wrote:Grote kans dat die morning after pil wel werkt hoor. Heb zoiets namelijk ook 2 keer gehad.