PierrePruuk wrote:Ga stelenGiel H wrote:Een begroting maken voor komende maand en op een negatief getal uitkomen, en stappen en feesten er nog niet eens bij afgetrokken hebt
hosselen?
PierrePruuk wrote:Ga stelenGiel H wrote:Een begroting maken voor komende maand en op een negatief getal uitkomen, en stappen en feesten er nog niet eens bij afgetrokken hebt
Normaal als je af gaat kicken van een verslaving, come on you can do it!mrazura wrote:Dit mn 2e dag is van stoppen met roken en dat ik er gewoon ziek van ben en dikke trilhand heb
ik heb in mn eerste weekend stoppen zelfs het gevoel gehad alsof alles nep was en ik droomde en soms kwamen er spontane zweet uitbarstingen en 5 minuten later was ik weer ontiegelijk druk.. bah maar daarna is ook het ergste achter de rugmrazura wrote:Dit mn 2e dag is van stoppen met roken en dat ik er gewoon ziek van ben en dikke trilhand heb
Idd, gewoon doen.PierrePruuk wrote:Ga stelenGiel H wrote:Een begroting maken voor komende maand en op een negatief getal uitkomen, en stappen en feesten er nog niet eens bij afgetrokken hebt
WhhaahahahahhaSkedoedelefloeps wrote:DarkSymphony
Hardtraxx Veterangezogen worden door je chick
Dat... en vaker van die nutteloze opmerkingen van sjaak bonestaak hierboven over z'n vriendin en seks gerelateerde onderwerpen.
News Flash Mr. Sex Appeal.... we don't give a shit
Verkoop jezelf gewoon voor crack!Josh-T wrote:Idd, gewoon doen.PierrePruuk wrote:Ga stelenGiel H wrote:Een begroting maken voor komende maand en op een negatief getal uitkomen, en stappen en feesten er nog niet eens bij afgetrokken hebt
Gebruik firefox of chrome?QnalQut wrote:ik 4 downloads heb aanstaan, met allemaal verschillende dingen, waar ik lang naar heb gezocht, er dan 1 internet pagina compleet vastloopt..
ik die pagina vervolgens sluit,
al me download links ook wegvliegen :')
link?Parvuz wrote:Artiesten die hun volgers en liefhebbers afkraken als ze het oneens zijn met kritiek of meningen.![]()
Als ze niet tegen kritiek kunnen, moeten ze niet op dit soort sites kijken.
Hou toch op man. Ik ben zwaar tegenstander van censuur. We hebben hier een beleid met huisregels die overeenkomen met hoe mensen in het dagelijks leven ook met elkaar omgaan. Als je in iemands gezicht wilt schreeuwen, dan kan dat onderbouwd. Gal spuwen kan ergens anders worden gedaan.Chukkels wrote:Censuur op forums waar je juist hoort te discusseren
Waar zie jij censuur dan? Het enige wat hij doet is kwaliteitsbewaking. Hij wilt graag de kwaliteit verhouding van informatie hier waarborgen en van zinnige info was in het commentaar daar niet het geval.Chukkels wrote:Censuur op forums waar je juist hoort te discusseren
Zo komt het in ieder geval niet over. Discussiepunten sluit je, terwijl er geen enkele aanleiding voor is. Het is zover ik weet ook nooit eerder gebeurd in een feestitem, dus wat mijn gedachte is, is dat je onder druk kwam te staan door ofwel Q-Dance of een of ander artiest. Anders kan ik me niet voorstellen waarom je een eigen mening niet toelaat op deze site. Maar goed, jij zal het wel beter weten, dus I rest my case.Jor-D wrote:Hou toch op man. Ik ben zwaar tegenstander van censuur.Chukkels wrote:Censuur op forums waar je juist hoort te discusseren
Zijn er trouwens reacties verwijderd in dit topic?Jor-D wrote:Hou toch op man. Ik ben zwaar tegenstander van censuur.Chukkels wrote:Censuur op forums waar je juist hoort te discusseren
Denk lekker verder in je droomwereld jongen. Ik heb er al alles over gezegd. En ben er klaar mee.Chukkels wrote:dus wat mijn gedachte is, is dat je onder druk kwam te staan door ofwel Q-Dance of een of ander artiest. Anders kan ik me niet voorstellen waarom je een eigen mening niet toelaat op deze site. Maar goed, jij zal het wel beter weten, dus I rest my case.
Nee.katamaran wrote:Zijn er trouwens reacties verwijderd in dit topic?
Indd.. maar begin er zelf dan ook niet weer over..QnalQut wrote:ik irriteer me aan het feit, dat we beginnen met zeuren op het mystery-land info/line-up page.
vervolgens verder gaan op het almachte zever topic, en we daar besloten hebben te stoppen met het discussieren van het onderwerp.
en er vervolgens mensen zijn die hier verder gaan, in het irritatiemomentjes topic :') :')
Parvuz wrote:Het iritantste blijft nog wel, mensen die je aanspreken omdat ze weten dat je hardstyle luistert, en dan een verhaal gaan opvangen over welke 'liedjes' ze vet vinden, en over Headhunterz zeggen hoe goed ze 'hun' wel niet vinden.Afschieten dat volk.
Of mensen die met de voetbal moeten rijden, en dan heel stoer een hardstyle cd hebben gebrand voor in de auto. En dat het dan allemaal full tracks zijn. Zit je de helft van de tijd naar getik te luisteren.En dan begint de track beetje goed te worden, en dan doen ze volgende nummer.
Pommer wrote:paar van die kutkleuters van 13/14 die een beetje rondhangen hier en beetje lopen te roken en schreeuwen terwijl de rest van het land 2 minuten stil is
Neerschieten.Pommer wrote:paar van die kutkleuters van 13/14 die een beetje rondhangen hier en beetje lopen te roken en schreeuwen terwijl de rest van het land 2 minuten stil is
ductapen en op de dam plaatsen en verplicht laten kijken naar het hele gebeuren en dat het publiek ze maar hard uitlachtHigh Definition wrote:Pommer wrote:paar van die kutkleuters van 13/14 die een beetje rondhangen hier en beetje lopen te roken en schreeuwen terwijl de rest van het land 2 minuten stil is
facking respectloos