Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 10:24 

Donateur

PierrePruuk schreef:
Giel H schreef:
Een begroting maken voor komende maand en op een negatief getal uitkomen, en stappen en feesten er nog niet eens bij afgetrokken hebt :(

Ga stelen

hosselen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 10:54 

Hardtraxx Veteran

ik 4 downloads heb aanstaan, met allemaal verschillende dingen, waar ik lang naar heb gezocht, er dan 1 internet pagina compleet vastloopt..
ik die pagina vervolgens sluit,
al me download links ook wegvliegen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 10:55 

Hardtraxx Veteran

Dit mn 2e dag is van stoppen met roken en dat ik er gewoon ziek van ben en dikke trilhand heb :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:02 

Artiest

mrazura schreef:
Dit mn 2e dag is van stoppen met roken en dat ik er gewoon ziek van ben en dikke trilhand heb :(

Normaal als je af gaat kicken van een verslaving, come on you can do it! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:46 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

ik heb in mn eerste weekend stoppen zelfs het gevoel gehad alsof alles nep was en ik droomde en soms kwamen er spontane zweet uitbarstingen en 5 minuten later was ik weer ontiegelijk druk.. bah maar daarna is ook het ergste achter de rug :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:32 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Giel H schreef:
Een begroting maken voor komende maand en op een negatief getal uitkomen, en stappen en feesten er nog niet eens bij afgetrokken hebt :(

Ga stelen

Idd, gewoon doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:37 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
DarkSymphony
Hardtraxx Veteran
Citaat:
gezogen worden door je chick

Dat... en vaker van die nutteloze opmerkingen van sjaak bonestaak hierboven over z'n vriendin en seks gerelateerde onderwerpen.
News Flash Mr. Sex Appeal.... we don't give a shit :P

Whhaahahahahha :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:39 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:
PierrePruuk schreef:
Giel H schreef:

Ga stelen

Idd, gewoon doen.

Verkoop jezelf gewoon voor crack! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:44 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
ik 4 downloads heb aanstaan, met allemaal verschillende dingen, waar ik lang naar heb gezocht, er dan 1 internet pagina compleet vastloopt..
ik die pagina vervolgens sluit,
al me download links ook wegvliegen :')

Gebruik firefox of chrome? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:15 

Hardtraxx Veteran

Artiesten die hun volgers en liefhebbers afkraken als ze het oneens zijn met kritiek of meningen. :/
Als ze niet tegen kritiek kunnen, moeten ze niet op dit soort sites kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Artiesten die hun volgers en liefhebbers afkraken als ze het oneens zijn met kritiek of meningen. :/
Als ze niet tegen kritiek kunnen, moeten ze niet op dit soort sites kijken.

link? :P

edit: was niet echt te missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:22 

Hardtraxx Veteran

Censuur op forums waar je juist hoort te discusseren -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:26 

Hardtraxx Beheerder

Chukkels schreef:

Hou toch op man. Ik ben zwaar tegenstander van censuur. We hebben hier een beleid met huisregels die overeenkomen met hoe mensen in het dagelijks leven ook met elkaar omgaan. Als je in iemands gezicht wilt schreeuwen, dan kan dat onderbouwd. Gal spuwen kan ergens anders worden gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Waar zie jij censuur dan? Het enige wat hij doet is kwaliteitsbewaking. Hij wilt graag de kwaliteit verhouding van informatie hier waarborgen en van zinnige info was in het commentaar daar niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Chukkels schreef:

Hou toch op man. Ik ben zwaar tegenstander van censuur.

Zo komt het in ieder geval niet over. Discussiepunten sluit je, terwijl er geen enkele aanleiding voor is. Het is zover ik weet ook nooit eerder gebeurd in een feestitem, dus wat mijn gedachte is, is dat je onder druk kwam te staan door ofwel Q-Dance of een of ander artiest. Anders kan ik me niet voorstellen waarom je een eigen mening niet toelaat op deze site. Maar goed, jij zal het wel beter weten, dus I rest my case. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:32 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Chukkels schreef:

Hou toch op man. Ik ben zwaar tegenstander van censuur.

Zijn er trouwens reacties verwijderd in dit topic?

Aangezien ik het reuze vind meevallen qua reacties, er zijn echt heel wat leden die dingen zeggen in de trend van: ''Wat een gezeur hier'' of ''Ik ben best benieuwd eigenlijk''. Maar die vallen weer niet op hoor! Oftewel, het is gewoon een discutabel onderwerp, who cares?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 15:34 

Hardtraxx Beheerder

Chukkels schreef:
dus wat mijn gedachte is, is dat je onder druk kwam te staan door ofwel Q-Dance of een of ander artiest. Anders kan ik me niet voorstellen waarom je een eigen mening niet toelaat op deze site. Maar goed, jij zal het wel beter weten, dus I rest my case. :thumbup:

Denk lekker verder in je droomwereld jongen. Ik heb er al alles over gezegd. En ben er klaar mee.

katamaran schreef:
Zijn er trouwens reacties verwijderd in dit topic?

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 17:29 

Hardtraxx Veteran

ik irriteer me aan het feit, dat we beginnen met zeuren op het mystery-land info/line-up page.
vervolgens verder gaan op het almachte zever topic, en we daar besloten hebben te stoppen met het discussieren van het onderwerp.
en er vervolgens mensen zijn die hier verder gaan, in het irritatiemomentjes topic :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 17:36 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
ik irriteer me aan het feit, dat we beginnen met zeuren op het mystery-land info/line-up page.
vervolgens verder gaan op het almachte zever topic, en we daar besloten hebben te stoppen met het discussieren van het onderwerp.
en er vervolgens mensen zijn die hier verder gaan, in het irritatiemomentjes topic :') :')

Indd.. maar begin er zelf dan ook niet weer over.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 20:06 

Bierkoning

paar van die kutkleuters van 13/14 die een beetje rondhangen hier en beetje lopen te roken en schreeuwen terwijl de rest van het land 2 minuten stil is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 20:08 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Het iritantste blijft nog wel, mensen die je aanspreken omdat ze weten dat je hardstyle luistert, en dan een verhaal gaan opvangen over welke 'liedjes' ze vet vinden, en over Headhunterz zeggen hoe goed ze 'hun' wel niet vinden. :P Afschieten dat volk.

Of mensen die met de voetbal moeten rijden, en dan heel stoer een hardstyle cd hebben gebrand voor in de auto. En dat het dan allemaal full tracks zijn. Zit je de helft van de tijd naar getik te luisteren. :P En dan begint de track beetje goed te worden, en dan doen ze volgende nummer. :/

of dan ben je aangekomen op bestemming :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 20:09 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
paar van die kutkleuters van 13/14 die een beetje rondhangen hier en beetje lopen te roken en schreeuwen terwijl de rest van het land 2 minuten stil is :/

facking respectloos :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Neerschieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 20:10 

High Definition schreef:
Pommer schreef:

facking respectloos :mad:

ductapen en op de dam plaatsen en verplicht laten kijken naar het hele gebeuren en dat het publiek ze maar hard uitlacht :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 20:13 

Hardtraxx Veteran

met je teen vast komen te zitten in de kraan van je badkuip :')
dacht dat dat alleen in films gebeurde,niet dus.
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic