Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
A
Kepro wrote:Oke :) ze heeft de moring after Pil na 13 uur ingenomen dus moet dan maar goedkomen. ^^
Als ze minder dan een week geleden ongesteld is geweest is de kans op zwangerschap 0,01% ofzo. Dus de week na de periode is de glorieuze week :D
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Kepro wrote:Oke :) ze heeft de moring after Pil na 13 uur ingenomen dus moet dan maar goedkomen. ^^
Komt wel goed. :) Het heet ook niet voor niets de morning after pil denk ik. :P
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Ja daarom ^^ maar ze zit wel op haar piek, ze is precies twee weken geleden ongesteld geweest.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ik wil anders wel oppassen hoor :aww:
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Kepro wrote: Nu zat ze op me en en ik kwam zeg maar maar ze ging nog even door waardoor het condoom af ging :/
Kepro wrote:maar ze zit wel op haar piek
grappige woordspeling :')
maar komt echt wel goed, heb dat ook al paar keer meegemaakt.
vind trouwens zoiezo dat ze allemaal maar gewoon de pil moeten slikken, zoveel moeite is dat niet toch!
G
@pecola: dat is voor ons natuurlijk wel het fijnst, maar er zullen wel kleine veranderingen bij zitten, ivm hormonen fzo?

weet dat ook niet :P

@Kepro: ik hoop dat het allemaal goed gaat voor je, en anders haar proberen abortus te laten plegen.
zo niet: verhuizen, telefoonnummer veranderen, etc.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
@Pecola, hoe bedoel je? Je kan op het punt zitten dat je het beste zwanger kan raken? En Kwsoosh, daar zat ik ook al aan te denken haha.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
snap ik,maar ik doelde meer op haar piek (waar zat ze gister op?) flauw, was even binnenpretje..
gaat ze een testje doen binnenkort, of wachten jullie het nu even af?
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
pecola-tje wrote:snap ik,maar ik doelde meer op haar piek (waar zat ze gister op?) flauw, was even binnenpretje..
gaat ze een testje doen binnenkort, of wachten jullie het nu even af?
Ow zo, haha ik kan er wel om lachen. Ik wacht eerst even of de morning after pil heeft gewerkt maar ik wil zoiezo nog een testje laten uitvoeren na 3-5 dagen.
C
Mijn oude laptop die niet meer wil opladen.... stom ding is 5 jaar oud nu
G
robkuh1990 wrote:Mijn oude laptop die niet meer wil opladen.... stom ding is 5 jaar oud nu
dat hoor ik zo vaak he, echt raar is dat :/
je kan een nieuwe accu kopen, maar na 5 jaar lijkt me nieuwe laptop ook wel op zn plek?
C
heb nieuwe.... daar zit ik nu altijd op, die oude is juist voor muziek storage en ff back-ups en voor me itunes,

maar hij laadt alweer op, die accu eruit en er hard in rammen en voila! :P
G
robkuh1990 wrote:heb nieuwe.... daar zit ik nu altijd op, die oude is juist voor muziek storage en ff back-ups en voor me itunes,

maar hij laadt alweer op, die accu eruit en er hard in rammen en voila! :P
:lol:
hamers werken ook altijd goed
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Shotguns ook :)
Hardtraxxer
351 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Dat wanneer je je ipod toutch hebt opgeladen je eerst dat ding van je oortjes eruit moet halen omdat je hem anders niet uit de oplader krijgt
E
robkuh1990 wrote:Mijn oude laptop die niet meer wil opladen.... stom ding is 1,5 jaar oud nu
A
Ruzie met je vriendin, probeer je haar te bereiken maar ze is vrolijk aan het feesten in Wageningen en het netwerk ligt plat
E
Almighty wrote:Ruzie met je vriendin, :aww:
probeer je haar te bereiken maar ze is vrolijk aan het feesten in Wageningen :oh:
en het netwerk ligt plat :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Almighty wrote:Ruzie met je vriendin, probeer je haar te bereiken maar ze is vrolijk aan het feesten in Wageningen en het netwerk ligt plat
Ik zeg: Jammer dan! Zoek het lekker uit, ik ben andere wijven neuken, doei!
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
maarten1410 wrote:
Almighty wrote:Ruzie met je vriendin, probeer je haar te bereiken maar ze is vrolijk aan het feesten in Wageningen en het netwerk ligt plat
Ik zeg: Jammer dan! Zoek het lekker uit, ik ben andere wijven neuken, doei!
Maar doe het niet zoals ik :/
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Fucking hell, waarom snappen bepaalde mensen het begrip STILTE in een stiltecoupé niet? Eerst vanaf Zwolle naar Utrecht 2 kleine kutkinderen die zaten te gieren, brullen en te schreeuwen. Vervolgens nu vanaf Utrecht naar Rotterdam 1 zakenman die luidruchtig zit te bellen en een stelletje achter me dat klef doet en hardop praat. Godver zeg! Ga dan ergens anders zitten, paupervolk!
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 22 hours ago
Chukkels wrote:Fucking hell, waarom snappen bepaalde mensen het begrip STILTE in een stiltecoupé niet? Eerst vanaf Zwolle naar Utrecht 2 kleine kutkinderen die zaten te gieren, brullen en te schreeuwen. Vervolgens nu vanaf Utrecht naar Rotterdam 1 zakenman die luidruchtig zit te bellen en een stelletje achter me dat klef doet en hardop praat. Godver zeg! Ga dan ergens anders zitten, paupervolk!
Kan me echt nooit storen aan anderen in de trein, echt grappig hoeveel verschillende mensen je daar tegenkomt. Stiltecoupé is wel wat anders inderdaad, maar als mensen daar praten erger ik me er echt niet aan :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Of mensen die hun muziek keihard aan hebben staan in de STILTEcoupé , das pas irritant. Hoor je van dat getikketak constant :( .
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Nouja, als het in de trein echt super druk is vind ik best dat je in de stilte coupe kunt praten.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Gewoon oordoppen in en naar je eigen takkeherrie luisteren :cool: