Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, 1245, 1246 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 09:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tering brak zijn en dan de hele dag mogen werken. Ik leer het ook nooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe starterswoningen die naast me flat gebouwd worden. Als ik het zo inschat van de buitenkant, lijkt het niet veel groter te worden dan 30 m2 per woning (1 ruimte en badkamer)…. Als dit de nieuwe standaard wordt, staat ons een sombere toekomst te wachten naar mijn idee. Op zo’n woning kan je amper kinderen krijgen, mensen krijgen al steeds minder vaak kinderen, vergrijzing neemt toe, onze generatie is over 40-50 jaar de dupe
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Nieuwe starterswoningen die naast me flat gebouwd worden. Als ik het zo inschat van de buitenkant, lijkt het niet veel groter te worden dan 30 m2 per woning (1 ruimte en badkamer)…. Als dit de nieuwe standaard wordt, staat ons een sombere toekomst te wachten naar mijn idee. Op zo’n woning kan je amper kinderen krijgen, mensen krijgen al steeds minder vaak kinderen, vergrijzing neemt toe, onze generatie is over 40-50 jaar de dupe


Gewoon gezellig naar de Achterhoek komen maadtje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Nieuwe starterswoningen die naast me flat gebouwd worden. Als ik het zo inschat van de buitenkant, lijkt het niet veel groter te worden dan 30 m2 per woning (1 ruimte en badkamer)…. Als dit de nieuwe standaard wordt, staat ons een sombere toekomst te wachten naar mijn idee. Op zo’n woning kan je amper kinderen krijgen, mensen krijgen al steeds minder vaak kinderen, vergrijzing neemt toe, onze generatie is over 40-50 jaar de dupe

Het heet dan ook niet voor niets een starterswoning.
Lijkt me niet dat je in je starterswoning al direct vol voor kinderen gaat.

Tenminste, dat zou ik niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door de vaccinatie kunnen vrouwen toch geen kinderen meer krijgen dus dat probleem is al opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou ik ook zeker niet doen nee xd. Maar ook met z’n tweeen in zo’n appartement wonen is niet geschikt voor veel mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
RoyAPO schreef:
Nieuwe starterswoningen die naast me flat gebouwd worden. Als ik het zo inschat van de buitenkant, lijkt het niet veel groter te worden dan 30 m2 per woning (1 ruimte en badkamer)…. Als dit de nieuwe standaard wordt, staat ons een sombere toekomst te wachten naar mijn idee. Op zo’n woning kan je amper kinderen krijgen, mensen krijgen al steeds minder vaak kinderen, vergrijzing neemt toe, onze generatie is over 40-50 jaar de dupe

Het heet dan ook niet voor niets een starterswoning.
Lijkt me niet dat je in je starterswoning al direct vol voor kinderen gaat.

Tenminste, dat zou ik niet doen.


Ligt eraan wat je als een starterswoning beschouwt? Ik zit ook in een starterswoning (rijtjeshuis met tuin, 2 slaapkamers, badkamer, kantoor, zolder) mag nie klagen.

Waar ik prima 2 kinderen in kan opvoeden.

"starten" is toch ook gewoon een gezin starten lijkt me? Snap Roy wel wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
"starten" is toch ook gewoon een gezin starten lijkt me? Snap Roy wel wat dat betreft.


Wat een onzin! Starters zijn nieuwe kopers op de huizenmarkt, heeft niets met kinderen te maken. ''Gewoon'' een gezin starten is zo'n ouderwetse gedachte, sommige hebben geen behoefte en bij andere is het niet gegund
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat soort studio's zijn juist heel populair voor éénpersoonshuishoudens, starters of niet. Die zijn inderdaad niet bedoeld om in samen te wonen of een gezin te stichten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Starterswoningen zijn volgens mij gemiddeld niet heel groot en dienen als doel om jongvolwassenen goedkoop een woning te kunnen aanbieden zonder dat je hier veel geld (verbouwen e.d.) insteekt en zonder dat je er geld op kan verliezen (waarde) en niet om een gezin te starten en daar te wonen tot je einde dagen.

Starterswoningen vind ik vaak 'tijdelijke' koophuizen waar je 5 á 10 jaar woont en je vaak maar met 2 mensen (Sommige gevallen max 3) kan wonen en eenmaal uitgroeit.

Dus ja ik zou als ik een gezin wil starten niet een starterswoning van 30m2 kopen nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nuracore schreef:
RoyAPO schreef:
Nieuwe starterswoningen die naast me flat gebouwd worden. Als ik het zo inschat van de buitenkant, lijkt het niet veel groter te worden dan 30 m2 per woning (1 ruimte en badkamer)…. Als dit de nieuwe standaard wordt, staat ons een sombere toekomst te wachten naar mijn idee. Op zo’n woning kan je amper kinderen krijgen, mensen krijgen al steeds minder vaak kinderen, vergrijzing neemt toe, onze generatie is over 40-50 jaar de dupe

Het heet dan ook niet voor niets een starterswoning.
Lijkt me niet dat je in je starterswoning al direct vol voor kinderen gaat.

Tenminste, dat zou ik niet doen.


Ligt eraan wat je als een starterswoning beschouwt? Ik zit ook in een starterswoning (rijtjeshuis met tuin, 2 slaapkamers, badkamer, kantoor, zolder) mag nie klagen.

Waar ik prima 2 kinderen in kan opvoeden.

"starten" is toch ook gewoon een gezin starten lijkt me? Snap Roy wel wat dat betreft.

Rick je moet niet vergeten dat de huizenmarkt en opvatting van starten bij ons in de Achterhoek heel anders is dan elders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Citaat:

"starten" is toch ook gewoon een gezin starten lijkt me? Snap Roy wel wat dat betreft.

Rick je moet niet vergeten dat de huizenmarkt en opvatting van starten bij ons in de Achterhoek heel anders is dan elders.


Ja goed punt, maar daarom zei ik het ook niet als feit, maar meer vragend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Kon het niet laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha heel goed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wat een onzin! Starters zijn nieuwe kopers op de huizenmarkt, heeft niets met kinderen te maken. ''Gewoon'' een gezin starten is zo'n ouderwetse gedachte, sommige hebben geen behoefte en bij andere is het niet gegund

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Afbeelding

Kon het niet laten


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die arme social media managers van die gasten maken ook overuren, je zou maar een gepikeerde Chileen hebben die je na 10 pogingen nog neit gereplied hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Skaf in de trein zitten en denken dat iedereen je aankijkt. Panic
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien hebben ze je op r/amihot gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Hihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2021 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Skaf in de trein zitten en denken dat iedereen je aankijkt. Panic


Ze zagen je Drugszakje
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2021 10:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Afbeelding

Ja wat is dit, hij zou toch stoppen??

Heb gister gewoon muziek aangezet en het geluid van de tv uit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2021 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Afbeelding

Als je zijn hoofd ziet snap je iig wel waarom die geen presentator is geworden. Commentator had overigens ook niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2021 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Die arme social media managers van die gasten maken ook overuren, je zou maar een gepikeerde Chileen hebben die je na 10 pogingen nog neit gereplied hebt.

Hier heeft Bionicle ook vaak last van volgens mij.
Vorige  1 ... 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, 1245, 1246 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic