Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1239, 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, 1245 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 06:10 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
"Mention your favorite artist and see if he/she replies" posts op Facebook. Heel de timelines van mij en m'n vriendin staan er vol mee ineens

Dit ja, gruwelijk irritant. En vooral Adaro die overal op reageert :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 06:48 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
"Mention your favorite artist and see if he/she replies" posts op Facebook. Heel de timelines van mij en m'n vriendin staan er vol mee ineens

Misschien eens reageren als je getagd wordt.... Met je sterallures
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 11:51 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

:sick: dit blijft maar doorgaan. Elke pagina doet het opeens. Helemaal kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 12:11 

@Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 14:18 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat zoiets ook uitstekend het FB algoritme in de hand werkt. Deze boost blijkbaar graag het taggen van andere mensen op jouw tijdlijn en zo'n post geeft een prikkel voor veel mensen om het ook te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 14:19 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Ik denk dat zoiets ook uitstekend het FB algoritme in de hand werkt.

Dat maakt het ook deels het irritatiemoment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 15:03 

Koude voeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 15:15 

Hardtraxx Addict

https://www.vi.nl/nieuws/absolute-noodkreet-ado-richting-gemeente-zien-zelf-geen-oplossing-meer

Heb vaker meegemaakt dat ADO financiële problemen had, maar dit is voor het eerst dat ik echt bang ben dat m'n club over een paar weken niet meer bestaat. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 15:22 

Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
https://www.vi.nl/nieuws/absolute-noodkreet-ado-richting-gemeente-zien-zelf-geen-oplossing-meer

Heb vaker meegemaakt dat ADO financiële problemen had, maar dit is voor het eerst dat ik echt bang ben dat m'n club over een paar weken niet meer bestaat. :cry:

Zou eeuwig zonde zijn. Bijzonder dat een club uit de derde stad van Nederland het niet voor elkaar krijgt om stabiel in de (sub)top mee te draaien. Ik hoop dat ze het hoofd boven water houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 15:23 

Kraak... Piep...

Delt-A schreef:

Avicii getagd maar kreeg geen antwoord helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 15:24 

Kraak... Piep...

Denkeleda schreef:

Zou inderdaad zonde zijn, maar goed, hopelijk is het wel een waarschuwing naar meer clubs dat ze soortgelijke investeerders gewoon afslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 16:51 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Delt-A schreef:

Ha-haa....... nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 19:11 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Delt-A schreef:

Ik ben het een keer met Drugszakje eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 21:31 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Broken Balance schreef:
Delt-A schreef:

Ik ben het een keer met Drugszakje eens

Als je de meme niet kent, zeg dan niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 21:58 

Hardtraxx Beheerder

Rickzel schreef:
Sinds mijn 2e vaccinatie ligt mijn cloudpillo niet meer.

Die van mij is ook rechtop gaan staan, echt bizar. Moet hem iedere avond weer neerleggen, daarna ligt hij dan wel 8 hele uurtjes vlak zonder problemen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 09:11 

Hardtraxx Veteran

Al een paar dagen flink snotterig, hoesten, pijnlijke keel, lichte oorpijn soms et cetera. Niet echt ziek, maar ook niet fit. Gisterenavond een verjaardag gehad, maar na 50 keer niezen keken ze me toch wel een beetje aan van: joh wat doe jij nog hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 09:13 

Hardtraxx Addict

En wat deed je daar dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 09:15 

Hardtraxx Veteran

Bier drink'n.

PS Had nog wel even getest voor de zekerheid, hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 09:43 

Hardtraxx Addict

Dat is een goede reden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 12:04 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Al een paar dagen flink snotterig, hoesten, pijnlijke keel, lichte oorpijn soms et cetera. Niet echt ziek, maar ook niet fit. Gisterenavond een verjaardag gehad, maar na 50 keer niezen keken ze me toch wel een beetje aan van: joh wat doe jij nog hier.

Ja ik dus ook. Zit momenteel in Polen voor werk, k vlieg morgen terug naar NL maar ben de hele week al flink aan het snotteren/hoesten. Iedereen kijkt me hier raar aan (en dan kan ik die gasten weer uit gaan leggen dat ik negatief getest ben) maar ben bang dat ze me morgen weigeren bij het vliegveld :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 13:52 

Hardtraxx Veteran

Same, sinds 1 week verkouden en zieke keelpijn (negatief getest btw). Heerst volgens mij gewoon, hoor iedereen erover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 14:46 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
Same, sinds 1 week verkouden en zieke keelpijn (negatief getest btw). Heerst volgens mij gewoon, hoor iedereen erover.

Te diep in het drugszakje liggen scheppen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 14:47 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Pedaalemre schreef:

Te diep in het drugszakje liggen scheppen?

Ja, en daardoor sinds Supremacy al in een soort van waas, was toen al ziekjes, toen Ravechurch + Spoontech en die kater van die 3 feesten + stevig doorpaffen zal ook niet meehelpen met de verkoudheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 22:22 

Kraak... Piep...

Het is ook gewoon weer de grieptijd. Paar weken terug ook ziek geweest, meermaals getest maar geen coronings (zou bijzonder zijn), wel de symptomen. Dus gewoon een griepje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 23:28 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:

Volg gelijk een heel stuk minder dj's hierdoor
Vorige  1 ... 1239, 1240, 1241, 1242, 1243, 1244, 1245 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic