Dit ja, gruwelijk irritant. En vooral Adaro die overal op reageertDelt-A wrote:"Mention your favorite artist and see if he/she replies" posts op Facebook. Heel de timelines van mij en m'n vriendin staan er vol mee ineens
Active topics in Off-Topic
Moderators
Misschien eens reageren als je getagd wordt.... Met je steralluresDelt-A wrote:"Mention your favorite artist and see if he/she replies" posts op Facebook. Heel de timelines van mij en m'n vriendin staan er vol mee ineens
Delt-A wrote:"Mention your favorite artist and see if he/she replies" posts op Facebook. Heel de timelines van mij en m'n vriendin staan er vol mee ineens
-
A
@Zany
Ik denk dat zoiets ook uitstekend het FB algoritme in de hand werkt. Deze boost blijkbaar graag het taggen van andere mensen op jouw tijdlijn en zo'n post geeft een prikkel voor veel mensen om het ook te doen.
Last edited by Mark With A Tarrel on 06 Oct 2021 14:21, edited 3 times in total.
Dat maakt het ook deels het irritatiemoment.Mark With A Tarrel wrote:Ik denk dat zoiets ook uitstekend het FB algoritme in de hand werkt.
-
B
Koude voeten.
https://www.vi.nl/nieuws/absolute-noodk ... ssing-meer
Heb vaker meegemaakt dat ADO financiële problemen had, maar dit is voor het eerst dat ik echt bang ben dat m'n club over een paar weken niet meer bestaat.
Heb vaker meegemaakt dat ADO financiële problemen had, maar dit is voor het eerst dat ik echt bang ben dat m'n club over een paar weken niet meer bestaat.
Zou eeuwig zonde zijn. Bijzonder dat een club uit de derde stad van Nederland het niet voor elkaar krijgt om stabiel in de (sub)top mee te draaien. Ik hoop dat ze het hoofd boven water houdenDenkeleda wrote:https://www.vi.nl/nieuws/absolute-noodk ... ssing-meer
Avicii getagd maar kreeg geen antwoord helaasDelt-A wrote:"Mention your favorite artist and see if he/she replies" posts op Facebook. Heel de timelines van mij en m'n vriendin staan er vol mee ineens
Zou inderdaad zonde zijn, maar goed, hopelijk is het wel een waarschuwing naar meer clubs dat ze soortgelijke investeerders gewoon afslaan.Denkeleda wrote:https://www.vi.nl/nieuws/absolute-noodk ... ssing-meer
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Ha-haa....... nee.Broken Balance wrote:Avicii getagd maar kreeg geen antwoord helaasDelt-A wrote:"Mention your favorite artist and see if he/she replies" posts op Facebook. Heel de timelines van mij en m'n vriendin staan er vol mee ineens
Ik ben het een keer met Drugszakje eensBroken Balance wrote:Avicii getagd maar kreeg geen antwoord helaasDelt-A wrote:"Mention your favorite artist and see if he/she replies" posts op Facebook. Heel de timelines van mij en m'n vriendin staan er vol mee ineens
Als je de meme niet kent, zeg dan niksULTIMO wrote:Ik ben het een keer met Drugszakje eensBroken Balance wrote:Avicii getagd maar kreeg geen antwoord helaasDelt-A wrote:"Mention your favorite artist and see if he/she replies" posts op Facebook. Heel de timelines van mij en m'n vriendin staan er vol mee ineens
Die van mij is ook rechtop gaan staan, echt bizar. Moet hem iedere avond weer neerleggen, daarna ligt hij dan wel 8 hele uurtjes vlak zonder problemenRickzel wrote:Sinds mijn 2e vaccinatie ligt mijn cloudpillo niet meer.
Al een paar dagen flink snotterig, hoesten, pijnlijke keel, lichte oorpijn soms et cetera. Niet echt ziek, maar ook niet fit. Gisterenavond een verjaardag gehad, maar na 50 keer niezen keken ze me toch wel een beetje aan van: joh wat doe jij nog hier.
Bier drink'n.
PS Had nog wel even getest voor de zekerheid, hoor.
PS Had nog wel even getest voor de zekerheid, hoor.
Ja ik dus ook. Zit momenteel in Polen voor werk, k vlieg morgen terug naar NL maar ben de hele week al flink aan het snotteren/hoesten. Iedereen kijkt me hier raar aan (en dan kan ik die gasten weer uit gaan leggen dat ik negatief getest ben) maar ben bang dat ze me morgen weigeren bij het vliegveldTHArdstyler wrote:Al een paar dagen flink snotterig, hoesten, pijnlijke keel, lichte oorpijn soms et cetera. Niet echt ziek, maar ook niet fit. Gisterenavond een verjaardag gehad, maar na 50 keer niezen keken ze me toch wel een beetje aan van: joh wat doe jij nog hier.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Same, sinds 1 week verkouden en zieke keelpijn (negatief getest btw). Heerst volgens mij gewoon, hoor iedereen erover.
Te diep in het drugszakje liggen scheppen?Pedaalemre wrote:Same, sinds 1 week verkouden en zieke keelpijn (negatief getest btw). Heerst volgens mij gewoon, hoor iedereen erover.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ja, en daardoor sinds Supremacy al in een soort van waas, was toen al ziekjes, toen Ravechurch + Spoontech en die kater van die 3 feesten + stevig doorpaffen zal ook niet meehelpen met de verkoudheid.rakkietakkie wrote:Te diep in het drugszakje liggen scheppen?Pedaalemre wrote:Same, sinds 1 week verkouden en zieke keelpijn (negatief getest btw). Heerst volgens mij gewoon, hoor iedereen erover.
Het is ook gewoon weer de grieptijd. Paar weken terug ook ziek geweest, meermaals getest maar geen coronings (zou bijzonder zijn), wel de symptomen. Dus gewoon een griepje.