Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1241, 1242, 1243, 1244, 1245, 1246, 1247 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2021 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bionicle niet, maar onze nieuwe nummer 1 hit superstar uptempo producer Unlocked zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 07:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Justinhafc schreef:
Afbeelding

Ja wat is dit, hij zou toch stoppen??

Heb gister gewoon muziek aangezet en het geluid van de tv uit >.<


Dat dacht ik dus ook, maar dat schijnt alleen voor eindtoernooien te zijn... Laat die man aub stoppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Skaf in de trein zitten en denken dat iedereen je aankijkt. Panic


Jon ko
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus dan denk je: poh, laat ik dit even met mijn vrienden van Hardtraxx delen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Dus dan denk je: poh, laat ik dit even met mijn vrienden van Hardtraxx delen :lol:

Kan me nog een foto van jou heugen in de app...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wilde vragen of ie hot genoeg was
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Pedaalemre schreef:
Skaf in de trein zitten en denken dat iedereen je aankijkt. Panic


Jon ko

:lol: Toch maar even snel veranderen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor 10 euro zeg ik wat er stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik net een Dennis Schouten gedaan na het lezen van deze post
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Voor 10 euro zeg ik wat er stond

Stuur maar Tikkie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeffrey2107 schreef:
een of andere rukker die niet wilt accepteren dat het moeten hebben van internet voordat je toegang tot cosmetivs in een game ook drm is.

zijn excuus "dat is geen kopieerbeveiliging". ja leuk maar drm is meer dan dat.

diezelfde persoon vind ook dat GOG geen games met drm verkoopt (Gwent met een verplichte internetconnectie :whistle: :whistle: ) terwijl er 45 paginas aan forumpost over is waar toch echt wat anders staat.

fanboys :thumbdown:

:lol:
Waarschijnlijk is het ook een persoon die denkt dat als je een spel koopt hij dan ook eigenaar is van die kopie?

Edit:
Overigen is het verplichten van een internet connectie niet zo zeer een onderdeel van DRM. Waarschijnlijk is Gwent in dit geval gewoon als een game-as-a-service op de markt gebracht en is het in eerste instantie gewoon geen single player game. De bedoeling is altijd geweest dat dit een competieve game onder vrienden is en dat kan niet anders dan online (geen idee of Gwent trouwens ook iets van loot-mechanics heeft o.i.d.) maar ook vanwege content management kan het een verplichting zijn dat dit altijd online moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 15:46 
 
Hardtraxx Veteran

wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die je feliciteren met de verjaardag van iemand anders. Waarom in godsnaam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Mensen die je feliciteren met de verjaardag van iemand anders. Waarom in godsnaam?

Gefeliciteerd he
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Best wel gek ja eigenlijk. Is iets typisch Nederlands blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Mensen die je feliciteren met de verjaardag van iemand anders. Waarom in godsnaam?

Inderdaad, vooral in de vriendenapp: Gefeliciteerd met de vrouw. Cringe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk ja die goede bedoelingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo kun je alles wel relativeren. Je kunt je toch gewoon irriteren aan iets ondanks dat het met goede bedoelingen is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige positieve wat de Corona met zich mee bracht is dat je op verjaardagen niet meer iedereen de hand schud of 3x kust en gewoon roept, gefeliciteerd iedereen, jooww
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2021 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt wel. Jammer dat mensen toch weer de drang voelen om die 3 kussen te geven. Van mij had dat wel weg mogen blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een gebrek aan mid-intro's en intro's begint nu toch wel erg te storen als dj zijnde.
Het mixen van moderne platen word letterlijk press-play wat ik erg jammer vind. Teasen zit er niet meer in en leuke overgangen kan je meer amper maken.

Intro's zijn slechts 64 beats lang zonder enige tease mogelijkheid bijv.
Outro's, geen idee waar die zijn gebleven maar laatste tijd zijn het vaak alleen maar symphonische fade-outs (niets mis mee en muzikaal wel een niveautje hoger maar tergend saai als mixer).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Een gebrek aan mid-intro's en intro's begint nu toch wel erg te storen als dj zijnde.
Het mixen van moderne platen word letterlijk press-play wat ik erg jammer vind. Teasen zit er niet meer in en leuke overgangen kan je meer amper maken.

Intro's zijn slechts 64 beats lang zonder enige tease mogelijkheid bijv.
Outro's, geen idee waar die zijn gebleven maar laatste tijd zijn het vaak alleen maar symphonische fade-outs (niets mis mee en muzikaal wel een niveautje hoger maar tergend saai als mixer).

Ben geen dj maar zelfs ik erger me hieraan. Mixwerk op hedendaagse hardstylefeesten is al een aantal jaar om te huilen en dat komt voor een groot deel door de slechte mixbaarheid van nieuwe platen. Voorheen had je tenminste nog een original mix en radio edit.

Denk dat een (misschien wel de) grote boosdoener Spotify is, maar producers zouden gewoon twee versies moeten uitbrengen.
Lijkt me niet zo moeilijk. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2021 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 sec luisteren of de twee platen synchroon liggen en de koptelefoon wordt alweer neergelegd... Velen hebben hier al een handje van ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 00:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tja produceren is natuurlijk wel het moeilijkste en meest tijdrovende gedeelte van de baan, daar maak je je boekingen mee. En dit mix-intro op 2e climax mixwerk dat kan iedereen wel na 3x. Ze worden voor het eerste al amper betaald, dan maar het tweede met zo min mogelijk moeite doen, publiek geeft toch geen neuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 00:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er is gewoon geen eer meer te halen met mix intro's en outro's buiten een bepaalde niche. Voor de sales hoef je het ook niet te doen.

Verder voelt dat teasen in de hardstyle / hardcore als een gimmick / niche ontstaan uit het opleuken van lange overgangen in de vinyl tijd. Met moderne CD spelers en midi controllers waar je snel mee kan over mixen is daar gewoon geen behoefte meer aan. Teasen is mss toch wat meer een invasie op het verwachtingspatroon van de gemiddelde luisteraar, vooral bij de meer cinematisch geleunde melodieuzere hardstyle waar tracks meer op zichzelf staan. In de raw hoor je het dan weer wel wat meer, ik denk omdat snelle sound switches daar meer onderdeel van de sound / het concept van tracks zelf zijn.
Vorige  1 ... 1241, 1242, 1243, 1244, 1245, 1246, 1247 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic