succes ermeeInemiene wrote:Heb vandaag rijexamen, waardoor ik opgefokt ben omdat ik echt wel me rijbewijs wil halen,
dat is best irritant die zenuwen
Active topics in Off-Topic
Moderators
succes!Inemiene wrote:Heb vandaag rijexamen, waardoor ik opgefokt ben omdat ik echt wel me rijbewijs wil halen,
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
eerste 5-10 minuten niets verneuke en dan ben je geheid geslaagd 
Inemiene wrote:Heb vandaag rijexamen, waardoor ik opgefokt ben omdat ik echt wel me rijbewijs wil halen,
succes
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
smachten naar een bakkie koffie op t werk, mn ogen voelen als fockin vesuvius.
Loop je naar da apparaat, staat madame t apparaat te hervullen en schoon te maken.
Nog langer wachten...
Loop je naar da apparaat, staat madame t apparaat te hervullen en schoon te maken.
Nog langer wachten...
Ben je op msn.. zet je hem gelijk op bezet, want die pop ups zijn zo verrekte irritant.. dan ga je je mail checken en dan word je daar ook aangemeld, waardoor je op 2 locaties bent aangemeld en je automatisch van bezet naar online gaat en je weer pop ups krijgt... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!

Klopt, dat vind ik echt onhandig. Ik heb hetzelfde probleem thuis, ik sta altijd gewoon op offline, en dan ga ik me mail checkenMaximum wrote:Ben je op msn.. zet je hem gelijk op bezet, want die pop ups zijn zo verrekte irritant.. dan ga je je mail checken en dan word je daar ook aangemeld, waardoor je op 2 locaties bent aangemeld en je automatisch van bezet naar online gaat en je weer pop ups krijgt... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!![]()
OKEEEEEEEE jij gaat mij nu vriendelijk vertellen hoe dat kan!Project 141 wrote:Dan stel je in dat hij niet inlogt als je naar je mail gaatKevin-Raw wrote:Klopt, dat vind ik echt onhandig. Ik heb hetzelfde probleem thuis, ik sta altijd gewoon op offline, en dan ga ik me mail checkenMaximum wrote:Ben je op msn.. zet je hem gelijk op bezet, want die pop ups zijn zo verrekte irritant.. dan ga je je mail checken en dan word je daar ook aangemeld, waardoor je op 2 locaties bent aangemeld en je automatisch van bezet naar online gaat en je weer pop ups krijgt... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!![]()
en dan schiet die ineens online
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Bovenin het kopje messenger > afmelden bij messenger.
Als het goed is ben je dan standaard offline bij het checken van je mail
Ik dank u vriendelijk, hopen dat het lukt!Skedoedelefloeps wrote:Bovenin het kopje messenger > afmelden bij messenger.
Is misschien nog een optie inderdaadKevin-Raw wrote:sex relatieGrozny wrote:Omg me ex wil weer met me, maar heb echt een hekel aan haar gekregen
-
C
inderdaad, gvdMaximum wrote:hooikoorts :')
-
C
gewoon paar keer doen en dan dumpenGrozny wrote:Omg me ex wil weer met me, maar heb echt een hekel aan haar gekregen
Tijdje met een leuke meid gedate, ging goed etc, blijkt ze bevriend te zijn waar ik een slecht verleden mee heb. 
:')robkuh1990 wrote:gewoon paar keer doen en dan dumpenGrozny wrote:Omg me ex wil weer met me, maar heb echt een hekel aan haar gekregen
-
GHardtraxxer
- 166 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
Een begroting maken voor komende maand en op een negatief getal uitkomen, en stappen en feesten er nog niet eens bij afgetrokken hebt 
-
G
dat Facebook foto's niet groter als 8000x8000 kunnen zijn 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
DarkSymphony
Hardtraxx Veteran
Dat... en vaker van die nutteloze opmerkingen van sjaak bonestaak hierboven over z'n vriendin en seks gerelateerde onderwerpen.
News Flash Mr. Sex Appeal.... we don't give a shit
Hardtraxx Veteran
gezogen worden door je chick
Dat... en vaker van die nutteloze opmerkingen van sjaak bonestaak hierboven over z'n vriendin en seks gerelateerde onderwerpen.
hahaha voor het eerste een glimlach op me gezicht bij een reactie van Skedoedelefloeps
-
C
me bakkes verbranden aan de cappuchino...
en de belgische conducteurs...
en de belgische conducteurs...
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Ga stelenGiel H wrote:Een begroting maken voor komende maand en op een negatief getal uitkomen, en stappen en feesten er nog niet eens bij afgetrokken hebt
-
G
+1Skedoedelefloeps wrote:DarkSymphony
Hardtraxx Veterangezogen worden door je chick
-
G
irritatiemomentje: die kutmailtjes van iStockphoto
afmelden? kan... maar wat als er nou wel eens iets nuttigs in staat?
afmelden? kan... maar wat als er nou wel eens iets nuttigs in staat?