RoyAPO schreef:
Godverdomme jongens, sterk niveautje weer. Waarom sluit mijn mede farmacie student dan ook niet uit dat het aan vaccin ligt?
Omdat hij ook correlatie zoekt.
RoyAPO schreef:
Wie zijn d’r nou medisch opgeleid? Wij of jullie?
Jezus, wat een dooddoener.
RoyAPO schreef:
Het enige wat ik doe is een mogelijkheid aanbieden, een mogelijkheid die ik aanbied omdat ik een vaag zeldzaam verhaal hoor in een paar dagen tijd van twee verschillende mensen die beiden gevaccineerd zijn.
Je biedt een 'mogelijkheid' waar je constant over praat. Het is alleen maar vaccin dit, vaccin dat. Nu roept iemand 'Hmmm, ik heb een rare wond' en de eerste conclusie die jij trekt is 'Misschien wel door het vaccin!'. Dat is niet een 'mogelijkheid' bieden, dat is kortzichtig zijn.
RoyAPO schreef:
Het gaat hier niet over hoofdpijn, menstruatiestoornis of een beetje koorts wat iedereen wel eens overkomt. Ik heb nog nooit een ontstoken wond op m’n been gehad die uit het niks ontstaat. Jullie wel?
Dooddoener.
RoyAPO schreef:
Infectie met een of andere vage bacterie/virus is ook een mogelijkheid, net als bijv een beet door een vaag exotisch insect ofzo
Kijk, nu klinkt het een stuk logischer. Het gaat er om dat bij ieder ding jij direct roept 'Oh het zou het vaccin kunnen zijn!' terwijl daar 0 aanleiding voor is, behalve dat diegene een vaccin heeft gehad x maanden geleden.