Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1237, 1238, 1239, 1240, 1241, 1242, 1243 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 19:19 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
ik knijp hem wel een beetje...

Zou d'r vooral vanaf blijven als ik jou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 19:47 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Een bult/wond op mn been waarvan ik 0 idee heb waar het vandaan komt en nu lijkt te gaan ontsteken ofzo. En dat met VWAB op komst, ik knijp hem wel een beetje...

Wtf, ik heb deze week precies hetzelfde verhaal gehoord van een meisje uit m’n werkgroep :oh:. Btw, ik zou morgen naar de huisarts gaan mocht het erger worden aangezien dat meisje prednison en een AB kuurtje nodig had

Hoe the fuck kan dat? Zo’n verhaal hoor je niet zo vaak

Zou kunnen dat het door het vaccin komt: https://www.lareb.nl/news/meldingen-van ... vaccinatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 20:06 

Hardtraxx Addict

RoyAPO schreef:
Pommer schreef:
Een bult/wond op mn been waarvan ik 0 idee heb waar het vandaan komt en nu lijkt te gaan ontsteken ofzo. En dat met VWAB op komst, ik knijp hem wel een beetje...

Wtf, ik heb deze week precies hetzelfde verhaal gehoord van een meisje uit m’n werkgroep :oh:. Btw, ik zou gelijk naar de huisarts gaan aangezien dat meisje prednison en een AB kuurtje nodig had

Hoe the fuck kan dat? Zo’n verhaal hoor je niet zo vaak

Zou kunnen dat het door het vaccin komt: https://www.lareb.nl/news/meldingen-van ... vaccinatie

Waarom nou weer direct de parallel trekken met vaccinatie.. Dit is uitlokken pur sang :lol:

Edit: ik ben ook zo stom om er op te reageren
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 20:07 

Hardtraxx Veteran

Ik denk ook dat RoyAPO 2 mensen kent die een bijwerking met een kans van 1 op 3 miljoen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 20:08 

Hardtraxx Veteran

Hoe kan het dan dat ik hetzelfde zeldzame verhaal in een paar dagen tijd hoor? Ik maak dit soort toevalligheden niet vaak mee

Dit is iets anders dan een menstruatiestoornis dat vaak zat voorkomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 20:11 

Hardtraxx Addict

Dit is ook zeer een kwestie van overeenkomsten willen zien. Ik heb van nog niemand een ernstige bijwerking gehoord, op de wel bekende 'Janssen-nacht' na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 20:11 

Hardtraxx Veteran

Ja wtf man ik heb op hardtraxx nu ook al 2 verhalen gelezen van mensen met huidklachten! dat maakt al 4. Kan geen toeval meer zijn hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 20:14 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Dit is ook zeer een kwestie van overeenkomsten willen zien. Ik heb van nog niemand een ernstige bijwerking gehoord, op de wel bekende 'Janssen-nacht' na.

Hoezo willen zien?

Dat verhaal van het meisje komt bijna exact overeen met dat van Pommer. Bij haar was er sprake van een wond die zich ontwikkelde naar een brandwond met blaren, waarbij de arts het vermoeden had dat het geïnfecteerd is geraakt. Bij pommer is de oorzaak onbekend, net als bij haar. Ik zuig dit niet uit mijn duim. Wonden die uit het niks ontstaan en gaan ontsteken zijn geen alledaags verschijnsel. Zou natuurlijk ook nog wat anders kunnen zijn dan de ziektes die gemeld worden door Lareb

@Pommer, hou ons op de hoogte van het verdere verloop. Hopelijk krijg ik ongelijk en is het uiteindelijk niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 20:58 

Hardtraxx Veteran

Heel raar, heb dit ook. Ben gevacinneerd…
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 21:18 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
paperclip schreef:

Hoezo willen zien?

Dat verhaal van het meisje komt bijna exact overeen met dat van Pommer. Bij haar was er sprake van een wond die zich ontwikkelde naar een brandwond met blaren, waarbij de arts het vermoeden had dat het geïnfecteerd is geraakt. Bij pommer is de oorzaak onbekend, net als bij haar. Ik zuig dit niet uit mijn duim. Wonden die uit het niks ontstaan en gaan ontsteken zijn geen alledaags verschijnsel. Zou natuurlijk ook nog wat anders kunnen zijn dan de ziektes die gemeld worden door Lareb

@Pommer, hou ons op de hoogte van het verdere verloop. Hopelijk krijg ik ongelijk en is het uiteindelijk niks

Pff en als je zoiets 3 jaar geleden had gehad dan dacht je 'wat is dat nou weer naja het zal wel even naar de dokter en goan'

Nu ist ineens de schuld van vaccins. Dag he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 21:21 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
RoyAPO schreef:
paperclip schreef:

Hoezo willen zien?

Pff en als je zoiets 3 jaar geleden had gehad dan dacht je 'wat is dat nou weer naja het zal wel even naar de dokter en goan'

Nu ist ineens de schuld van vaccins. Dag he.

Wat begrijp je niet aan ‘zou kunnen’?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 21:33 

Hardtraxx Veteran

Het zou ook zomaar kunnen dat ik een winnend staatslot in de kast heb liggen die ik nooit gecheckt heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 09:29 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 09:37 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:

Roy, echt. Denk eens na. Dit is correlatie zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 09:57 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
@Pommer, hou ons op de hoogte van het verdere verloop.

Nou nou :lol:

Deel gelijk even je medisch dossier zodat we kunnen besluiten dat het inderdaad door het vaccin komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 10:21 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
RoyAPO schreef:

Roy, echt. Denk eens na. Dit is correlatie zoeken.

Ken iemand die gisteren zijn 2e vaccinatie kreeg, paar uur later Facebook-Insta-Whatsapp down..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 10:31 

Hardtraxx Veteran

Dat is 5G gerelateerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 10:51 

Hardtraxx Veteran

Sinds mijn 2e vaccinatie ligt mijn cloudpillo niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 10:58 

Hardtraxx Veteran

Godverdomme jongens, sterk niveautje weer. Waarom sluit mijn mede farmacie student dan ook niet uit dat het aan vaccin ligt? Wie zijn d’r nou medisch opgeleid? Wij of jullie?

Het enige wat ik doe is een mogelijkheid aanbieden, een mogelijkheid die ik aanbied omdat ik een vaag zeldzaam verhaal hoor in een paar dagen tijd van twee verschillende mensen die beiden gevaccineerd zijn. Het gaat hier niet over hoofdpijn, menstruatiestoornis of een beetje koorts wat iedereen wel eens overkomt. Ik heb nog nooit een ontstoken wond op m’n been gehad die uit het niks ontstaat. Jullie wel?

Infectie met een of andere vage bacterie/virus is ook een mogelijkheid, net als bijv een beet door een vaag exotisch insect ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 11:05 

Hardtraxx Elite

Sinds ik mijn 2e vaccinatie heb doet de leguaan van Tante Corrie gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 11:08 

Hardtraxx Veteran

Roy, helemaal prima dat je medisch opgeleid bent. Maar jij bent al in een dergelijk stadium met jouw beeld/visie m.b.t. corona dat ik je hele opleidingsachtergrond niet meer relevant vind. Jouw denkwijze gaat momenteel enkel uit naar het zoeken van mogelijke correlaties, niet alleen bij dit voorbeeld maar al een tijd lang in al je berichten op het forum. En wat voor mogelijkheid haal je hier eigenlijk aan t.b.v. Pommer? Dat het mogelijk door het vaccin komt? Wat heeft hij daar aan? Gaat de wond daar van over? Enige goede mogelijkheid die je aanhaalt is om naar de huisarts, iets wat elk weldenkend mens doet al hem/haar/het iets mankeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 11:10 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Godverdomme jongens, sterk niveautje weer. Waarom sluit mijn mede farmacie student dan ook niet uit dat het aan vaccin ligt? Wie zijn d’r nou medisch opgeleid? Wij of jullie?

Het enige wat ik doe is een mogelijkheid aanbieden, een mogelijkheid die ik aanbied omdat ik een vaag zeldzaam verhaal hoor in een paar dagen tijd van twee verschillende mensen die beiden gevaccineerd zijn. Het gaat hier niet over hoofdpijn, menstruatiestoornis of een beetje koorts wat iedereen wel eens overkomt. Ik heb nog nooit een ontstoken wond op m’n been gehad die uit het niks ontstaat. Jullie wel?

Infectie met een of andere vage bacterie/virus is ook een mogelijkheid, net als bijv een beet door een vaag exotisch insect ofzo

Sorry Roy, maar dit is wel heel erg een gevalletje 'jullie mogen geen mening hebben omdat jullie niet zijn opgeleid' :P
Verder, als het een bijwerking is, vind ik 4 op de 12 miljoen best wel miniscule (even weggelaten dat sommige het niet registeren of melden bij de huisarts).

Wat je verder zelf aan geeft, een infectie of een bacterie in de huid veroorzaakt door idd bijv een beet van een insect of zelfs een ingegroeide/haarsplinter kan ook.

Maar verder, als Pommer er echt steeds meer last van gaat krijgen, lekker naar de huisarts gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 11:13 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Godverdomme jongens, sterk niveautje weer. Waarom sluit mijn mede farmacie student dan ook niet uit dat het aan vaccin ligt?

Omdat hij ook correlatie zoekt.

RoyAPO schreef:
Wie zijn d’r nou medisch opgeleid? Wij of jullie?

Jezus, wat een dooddoener.

RoyAPO schreef:
Het enige wat ik doe is een mogelijkheid aanbieden, een mogelijkheid die ik aanbied omdat ik een vaag zeldzaam verhaal hoor in een paar dagen tijd van twee verschillende mensen die beiden gevaccineerd zijn.

Je biedt een 'mogelijkheid' waar je constant over praat. Het is alleen maar vaccin dit, vaccin dat. Nu roept iemand 'Hmmm, ik heb een rare wond' en de eerste conclusie die jij trekt is 'Misschien wel door het vaccin!'. Dat is niet een 'mogelijkheid' bieden, dat is kortzichtig zijn.

RoyAPO schreef:
Het gaat hier niet over hoofdpijn, menstruatiestoornis of een beetje koorts wat iedereen wel eens overkomt. Ik heb nog nooit een ontstoken wond op m’n been gehad die uit het niks ontstaat. Jullie wel?

Dooddoener.

RoyAPO schreef:

Kijk, nu klinkt het een stuk logischer. Het gaat er om dat bij ieder ding jij direct roept 'Oh het zou het vaccin kunnen zijn!' terwijl daar 0 aanleiding voor is, behalve dat diegene een vaccin heeft gehad x maanden geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 11:14 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg ook niet dat Pommer die rare ziektes uit die link van Lareb heeft. Is alleen een indicatie dat huidziekten na vaccineren met een mRNA vaccin voorkomen.

Verder mogen jullie zeker wel een mening hebben, maar ik ga mezelf op zo’n manier verdedigen wanneer het niks meer is dan belachelijk maken. Iemand met veel meer medische kennis dan jullie belachelijk maken is gewoon ridicuul. In een normale discussie gebruik ik die ‘dooddoener’ niet

Verder is dit volgens mij de eerste keer dat ik een verschijnsel link aan een vaccin. Normaal gesproken ben ik daar niet zo van
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 11:16 

Hardtraxx Elite

:corn:
Vorige  1 ... 1237, 1238, 1239, 1240, 1241, 1242, 1243 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic