Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1236, 1237, 1238, 1239, 1240, 1241, 1242 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 16:45 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Sowieso politiek.. Tegenwoordig geen afvaardiging van de burgers meer maar een random aflevering van House of Cards

Fixed
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 23:28 

Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Vrijdag m'n thesis in willen leveren maar nu is het Word file corrupted en laadt ie maar tot pagina 10. Bug is ook aanwezig in de autosaves op OneDrive tot een week terug.

Afbeelding

Tip: Schrijf dat soort dingen in LaTeX. Meer controle over de layout en nooit dit soort bugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 00:10 

Hardtraxx Veteran

YWalen schreef:
Tip: Schrijf dat soort dingen in LaTeX. Meer controle over de layout en nooit dit soort bugs.

Heb eraan gedacht maar voordat ik het wist was ik al een heel eind weggetikt in Word en dat ging aanvankelijk niet heel ongemakkelijk en daarmee weinig zin gehad om LaTeX aan te leren ;).

Heb ook gekeken naar Adobe FrameMaker. Ik zocht in essentie iets waarmee je makkelijk op meerdere plekken van het document tegelijkertijd kan werken (bijvoorbeeld met tabs ofzo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 11:59 

Hardtraxxer

Het is weer terug:
https://imgur.com/a/xzbT9pH
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 12:03 

Hardtraxx Veteran

DLay10 schreef:
Het is weer terug:

Huilie huilie :kiss:

Wie ben jij eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 12:21 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
DLay10 schreef:
Het is weer terug:

Wie ben jij eigenlijk?

Geen Drugszakje of Miwer....
Maat, ga echt even een leven zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 12:49 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
DLay10 schreef:
Het is weer terug:

Wie ben jij eigenlijk?

Ja maar echt. Even serieus nu.
Ik heb er willekeurig een paar aangeklikt. Het enige wat je doet is andere mensen quoten en verder niks. Wattefuck voegt dat nog toe?

Geef je eigen mening over een plaat of zeg niks maar dit is gewoon onnodig postcount omhoog krikken (iets wat nog steeds helemaal niemand boeit maargoed).

Dat je ijverig bent met nieuwe topics aanmaken voor nieuwe platen vind ik top, maar dit is zo onnodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 13:41 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Pedaalemre schreef:
DLay10 schreef:
Het is weer terug:

Wie ben jij eigenlijk?

Ja maar echt. Even serieus nu.
Ik heb er willekeurig een paar aangeklikt. Het enige wat je doet is andere mensen quoten en verder niks. Wattefuck voegt dat nog toe?

Geef je eigen mening over een plaat of zeg niks maar dit is gewoon onnodig postcount omhoog krikken (iets wat nog steeds helemaal niemand boeit maargoed).

Dat je ijverig bent met nieuwe topics aanmaken voor nieuwe platen vind ik top, maar dit is zo onnodig.

Dan zoek je er teveel achter. Als ik de reacties lees en iemand dezelfde mening over een plaat heeft als ik quote ik die in plaats van hetzelfde te typen, net zo makkelijk. Het verbaast me trouwens wel hoeveel mensen met me bezig zijn, lijkt wel een obsessie om alles wat ik doe op te merken, te posten en erover te praten met z'n allen. Lief dat jullie zoveel met me bezig zijn maar is niet nodig hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 13:46 

Je bent gewoon te veel aanwezig, voor mij en vele anderen waarschijnlijk vrij irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 14:07 

Hardtraxx Veteran

Af en toe vind ik ook dat Pedaalemre irritant kan zijn, maar het maakt niet uit wat hij post of mensen reageren daar getriggerd op. Ook dat vind ik irritant. Beetje leven en laten leven in mijn ogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 14:46 

Hardtraxx Elite

Vond PedaalEmre vooral leuker als ie slaapt of een ban heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 17:35 

Hardtraxx Veteran

bierislekker schreef:
Je bent gewoon te veel aanwezig, voor mij en vele anderen waarschijnlijk vrij irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 17:45 

Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
DLay10 schreef:
Het is weer terug:

Wie ben jij eigenlijk?

Ja best een goeie, heb zelf ook geen idee, maar eigenlijk doet dat er ook niet toe op een forum. (kijkt naar registratiedatum)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 18:08 

Hardtraxx Veteran

DLay10 schreef:
Pedaalemre schreef:
DLay10 schreef:
Het is weer terug:

Wie ben jij eigenlijk?

Ja best een goeie, heb zelf ook geen idee, maar eigenlijk doet dat er ook niet toe op een forum. (kijkt naar registratiedatum)

Ik was hier ook al in 2010 hoor. Verder heb ik de tip om gewoon lekker op jezelf te letten :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2021 18:09 

Hardtraxx Elite

Welkom terug. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 19:41 

Hardtraxx Veteran

En ook de Cloudpillo is hem voor mij niet als kussen voor het slapen :lol:. Materiaal ventileert niet goed genoeg waardoor ik ga zweten, met als resultaat dat het materiaal nu een grote harde massa is geworden dat samenklontert. Nu maar eens een latex kussen proberen :lol:

Wel zonde, want de Cloudpillo lag een paar weken echt heerlijk. Het is van een wolkje naar een baksteen gegaan

Heb afgelopen week deze besteld. Ligt in principe best prima, maar wel nog te zacht waardoor het materiaal na enkele uren aardig inzakt en dus z’n ondersteuning verliest. Nu nog ff de stevige variant proberen

https://www.donskussen.nl/webwinkel/een ... n-prestige
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 20:42 

Hardtraxx Veteran

Jezus hoeveel geld geef jij uit aan het proberen van slaapkussens :lol: Ik heb ooit jaren geleden een kussen van 20 euro van bol.com gehaald en slaapt nog altijd prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 20:47 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Jezus hoeveel geld geef jij uit aan het proberen van slaapkussens :lol: Ik heb ooit jaren geleden een kussen van 20 euro van bol.com gehaald en slaapt nog altijd prima.

Ja ik ben een drama met kussens, dat geef ik toe xd. Gelukkig retourneer ik de meeste niet Geschikte kussens wel gewoon waardoor ik dus niet al teveel geld kwijt ben

De Cloudpillo en m’n huidige kussen, kon/kan ik gewoon retourneren. Als dat niet had gekund, had ik ook niet nog verder gezocht naar een kussen want dan kost het idd veel teveel geld :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 21:09 

Hardtraxx Veteran

Wel eens geprobeerd om zonder kussen te slapen? Ik slaap zelf al mijn hele leven zonder kussen. Vind kussens niks anders dan ellende met al die ongemakken die jij ook opnoemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 21:09 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:

Ik zou er duizenden euro's aan uitgeven als het nodig is. Hoe belangrijk een goede nacht voor mij persoonlijk is kwam ik pas achter na een gemeten matras. Fysieke klachten (schouders/rug) verdwenen na dit nieuwe matras zonder verdere veranderingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 21:31 

Hardtraxx Veteran

Een matras maakt me dan weer niet heeel veel uit. Daarbij vind ik alles wel best, zolang het matras maar een beetje dik is.

Ik ben een pure zijslaper, dus ik heb voor mijn nek een goede ondersteuning nodig want anders heb ik elke ochtend een gevoelige nek. Denk dat de bouw van mijn bovenlijf (pectus excavatum (niet zo heftig als de Google foto’s xd)en de daarbij horende naar voor staande schouders), niet mee helpen

@svb, als je een buikslaper bent, heb je idd geen kussen nodig

Edit: na het typen van dit bericht erachter gekomen dat er blijkbaar een apparaat bestaat waarmee je een ingevallen borst kan behandelen. Zo vind je nog eens wat nuttigs
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2021 22:07 

Hardtraxx Veteran

Je beseft dat je met een goed matras wellicht geen perfect kussen meer nodig hebt?

Sinds ik mijn Jysk matras vervangen heb voor iets dergelijks sliep ik meteen beter en k heb ook nauwelijks nog nek/rugklachten sindsdien.

Af en toe had ik nog wel flink last van m'n nek maar cloudpillo heeft wel geholpen moet ik zeggen.

Ik slaap nu al een week in een hotel met hele grote zachte/slappe kussens en ik merk gewoon dat dat niet werkt bij mij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 18:43 

Hardtraxx Veteran

Paniek, storing bij whatsapp, facebook en insta :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 19:11 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:
Paniek, storing bij whatsapp, facebook en insta :/

Lekker even wat rust bedoel je? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 19:18 

Bierkoning

Een bult/wond op mn been waarvan ik 0 idee heb waar het vandaan komt en nu lijkt te gaan ontsteken ofzo. En dat met VWAB op komst, ik knijp hem wel een beetje...
Vorige  1 ... 1236, 1237, 1238, 1239, 1240, 1241, 1242 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic