Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1235, 1236, 1237, 1238, 1239, 1240, 1241 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 08:19 

Hardtraxx Addict

Justinhafc schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Vrijdag m'n thesis in willen leveren maar nu is het Word file corrupted en laadt ie maar tot pagina 10. Bug is ook aanwezig in de autosaves op OneDrive tot een week terug.

Afbeelding

Gaat je nu niet meer helpen, maar ik sloeg dat soort documenten altijd op 2 plekken op voor de zekerheid. Hopelijk krijg je 'm snel af

Toch weer een leer momentje voor mijzelf. Ik moet in februari beginnen aan m'n master thesis en ben meestal vrij laks in dit soort dingen.

Edit: al in de autosaves gekeken op de locale schrijf? Dit heeft mij ook meerdere malen gered.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 08:56 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Vrijdag m'n thesis in willen leveren maar nu is het Word file corrupted en laadt ie maar tot pagina 10. Bug is ook aanwezig in de autosaves op OneDrive tot een week terug.

Afbeelding

Doet me denken aan die keer dat ik een thesis schreef. Gelukkig had ik dat gezeik met die Word file niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 10:18 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik bedoelde de reden van zijn KO gaan stelletje draken :P

Die Poolse kurwa kreeg geen ader gevonden dus ging zomaar wat prikken en bleef 't maar proberen.
Dat icm naaldangst deed het licht uit.

Oja en uiteraard
Drugszakje schreef:
Citaat:
Polen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 11:05 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre die weer post onder eigen naam ipv Drugszakje
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 11:46 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Gaat je nu niet meer helpen, maar ik sloeg dat soort documenten altijd op 2 plekken op voor de zekerheid. Hopelijk krijg je 'm snel af

paperclip schreef:
Toch weer een leer momentje voor mijzelf. Ik moet in februari beginnen aan m'n master thesis en ben meestal vrij laks in dit soort dingen.

Edit: al in de autosaves gekeken op de locale schrijf? Dit heeft mij ook meerdere malen gered.

THArdstyler schreef:
Doet me denken aan die keer dat ik een thesis schreef. Gelukkig had ik dat gezeik met die Word file niet.

Heb 'm gelukkig ook wel meerdere keren gesaved de laatste tijd, maar de laatste dagen wel heel wat tekst getyped die dus corrupt bleken. Gelukkig kan ik de corrupte versie wel laden via Word Online (alhoewel tevens erg buggy) en dan de tekst kopiƫren in een document van vorige week.

Anonymous schreef:
Onze theorie is: thesis is zo kut dat al het werk erna leuk lijkt

Ik vind het onderwerp wat ik heb behandelt wel tof, maar daarna alles volgens de methodologie uittypen en alles volgens de conventies in een Word document krijgen is gewoon een drama.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 12:26 

Hardtraxxer

Krijg spontaan Vietnam-flashbacks als ik terugdenk aan de verspringende alinea's/tabellen/grafieken in mijn scriptie brrr. Op het gebied van indeling/opmaak echt een focking afgrijselijk programma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 12:47 

Hardtraxx Veteran

Het feit dat pvda en gl perse samen willen regeren en een kans op een meer progressief kabinet laten schieten en zo te zien weer met hetzelfde kabinet zitten opgescheept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 12:54 

Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Het feit dat pvda en gl perse samen willen regeren en een kans op een meer progressief kabinet laten schieten en zo te zien weer met hetzelfde kabinet zitten opgescheept.

In eerste instantie was het een zeer goede zet van PvdA en GL, maar die backfired nu wel. Ze kunnen elkaar nu lastig loslaten. Laat staan beslissen wie van de 2 het privilege krijgt om mee te mogen regeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 13:00 

Hardtraxx Veteran

Ja en Rutte die dit weer is echt zo slim speelt. Begin van de onderhandelingen was hij in een slechte positie. Inmiddels krijgt Kaag alle bak stront over haar heen terwijl Rutte gewoon rustig z'n gang weer gaat. Want hij weet dat hij nieuwe verkiezingen weer zou winnen. 0 druk van zijn kant en kan van alles eisen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 13:07 

Hardtraxx Veteran

Rutte wilt maar met 1 clubje en dat laat ie niet los. Al zouden we nog maanden geen kabinet hebben, zal het hem een reet roesten. Zie echt teveel eigen belang de laatste tijd bij hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 13:15 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:

Ik zou hem on willen draaien: ik had gehoopt dat we eindelijk een keer zonder CDA konden, maar dat zit er helaas niet in met de VVD aan de touwtjes. Baal enorm van deze ontwikkelingen.

Aan de andere kant: het is nu wel een keer tijd dat we voorgang maken met de coalitieonderhandelingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 13:30 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
makrooy schreef:

Ik zou hem on willen draaien: ik had gehoopt dat we eindelijk een keer zonder CDA konden, maar dat zit er helaas niet in met de VVD aan de touwtjes. Baal enorm van deze ontwikkelingen.

Aan de andere kant: het is nu wel een keer tijd dat we voorgang maken met de coalitieonderhandelingen.

Ben het met je eens hoor. Ik heb liever CU dan CDA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 14:07 

Hardtraxx Addict

GL en PvdA die nu boos worden op D66 :lol:

Vgm moeten zij de pijlen op VVD en CDA richten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 14:14 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Ik heb liever CU dan CDA.

Beter schrappen we alle politieke partijen met een christelijke invalshoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 14:15 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
makrooy schreef:

Sowieso moet religie heel ver van de politiek vandaan blijven. Optyfen, gauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 14:17 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Justinhafc schreef:
makrooy schreef:

Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 14:29 

Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
GL en PvdA die nu boos worden op D66 :lol:

Vgm moeten zij de pijlen op VVD en CDA richten..

Ik snap het echt niet. Hoe kunnen ze Kaag verwijten dat er geen progressief coaltie doorkomt, terwijl het duidelijk is dat Rutte het niet wil. What the fuck moet ze dan doen...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 14:33 

Hardtraxx Veteran

Sowieso politiek.. Tegenwoordig geen afvaardiging van de burgers meer maar puur eigen belang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 14:39 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Justinhafc schreef:
makrooy schreef:

Inderdaad, lijkt me geen goed idee om een land te regeren onder invloed en belangen van een religie.

Ander irritatiemoment:

De hoeveel doorgefokte mensen die ondertussen chihuahua verschijnselen beginnen te krijgen. Mijn god zeg, hoeveel van de millenials hebben wel niet angststoornissen, minderwaardigheidcomplexen en allerlei andere triggers. Je hoeft amper wat te zeggen en ze hebben al een huilbuil en 30 pagina's vol geschreven aan rant materiaal hoe aangevallen zij zich voelen.

Het word met de dag erger en ik verdoem de toekomst nu al omdat ik afgelopen maanden al zat mensen zichzelf heb horen voorstellen met "hoi ik ben japie en identificeer mij als non-binair dus wil graag als zij/hen aangesproken worden".
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 14:59 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:

Dit is toch hetzelfde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 15:00 

Hardtraxx Addict

Nee ik weet wel, CDA is Christenunie... Mien pa heft nog zo vaak gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 15:01 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Het word met de dag erger en ik verdoem de toekomst nu al omdat ik afgelopen maanden al zat mensen zichzelf heb horen voorstellen met "hoi ik ben japie en identificeer mij als non-binair dus wil graag als zij/hen aangesproken worden".

Er zullen genoeg rotte appels tussen zitten, maar als iemand zich non-binair voelt, prima toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 15:12 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:

De hoeveel doorgefokte mensen die ondertussen chihuahua verschijnselen beginnen te krijgen. Mijn god zeg, hoeveel van de millenials hebben wel niet angststoornissen, minderwaardigheidcomplexen en allerlei andere triggers. Je hoeft amper wat te zeggen en ze hebben al een huilbuil en 30 pagina's vol geschreven aan rant materiaal hoe aangevallen zij zich voelen.

Buiten het extreme om dat je op social media ziet, hoe vaak kom jij deze dingen tegen in jouw directe omgeving? Ja, er zijn best wat studenten met angstoornissen, dat merk ik wel. Maar je zegt het alsof je ze het verwijt, terwijl er echt goede redenen zijn voor waarom de huidige generatie studenten zo depressief zijn.

Wat betreft je laatste zin, ik heb het zelf nog niet eerder meegemaakt in mijn directe omgeving dat iemand zich zo aan mij voorstelt. Dus ben wel echt benieuwd waar jij deze mensen tegenkomt. Overigens zie ik totaal het probleem niet als iemand zich netjes voorstelt als non binair. Vind je een behoorlijke snowflake als je de toekomst hierom verdoemd :P

Overigens ontken ik niet dat sommige queer mensen wel echt heel ver hierin gaan en ze het puur doen omdat ze lekker moeilijk willen doen. Maar dat is in mijn ervaring ook meer een internet verschijnsel dan RL dingetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 15:30 

Hardtraxx Veteran

Misschien was ik wat kort door de bocht. Wat ik bedoel te zeggen dat ik het bijzonder vind dat een groot deel hier last van heeft. Ik verwijt ze verder niets ofzo maar ik heb vaak wel het gevoel dat veel van de personen die dit roepen het niet zijn/hebben maar het doen om een stukje aandacht of extra privilege ofzo, daar stoor ik mij aan.

Wat betreft dat laatste, heb het persoonlijk nu een stuk of 5x meegemaakt waarbij ik met 3x best wel een vage trigger moment heb veroorzaakt omdat ik het perongeluk fout deed.

Verder vind ik de queer wereld verder helemaal prima. Joh als jij je anders voelt dan je geslacht of wat dan ook is dat prima dat jij je daar over kan uiten. Moet ook gewoon kunnen vind ik.

Maar waar ik mij wel aan stoor is de manier hoe het zo in je gezicht word gedrukt en je eerst voordat je een gesprek wilt starten het even eens moet zijn met wat regeltjes over hoe ik je moet aanspreken. Vooral als je er een probleem van gaat maken waardoor het voelt alsof de wereld om hen draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2021 15:38 

Hardtraxx Veteran

Ach daar kan ik mij ook wel in vinden. Heb dat ook wel eerder meegemaakt dat men helemaal gek wordt omdat iemand per ongeluk een foute pronoun heeft gebruikt. Ik vind ook dat die mensen helemaal mogen zijn wie ze willen zijn, maar het kunnen soms best moeilijke mensen zijn ja.
Vorige  1 ... 1235, 1236, 1237, 1238, 1239, 1240, 1241 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic