Nuracore schreef:
De hoeveel doorgefokte mensen die ondertussen chihuahua verschijnselen beginnen te krijgen. Mijn god zeg, hoeveel van de millenials hebben wel niet angststoornissen, minderwaardigheidcomplexen en allerlei andere triggers. Je hoeft amper wat te zeggen en ze hebben al een huilbuil en 30 pagina's vol geschreven aan rant materiaal hoe aangevallen zij zich voelen.
Het word met de dag erger en ik verdoem de toekomst nu al omdat ik afgelopen maanden al zat mensen zichzelf heb horen voorstellen met "hoi ik ben japie en identificeer mij als non-binair dus wil graag als zij/hen aangesproken worden".
Buiten het extreme om dat je op social media ziet, hoe vaak kom jij deze dingen tegen in jouw directe omgeving? Ja, er zijn best wat studenten met angstoornissen, dat merk ik wel. Maar je zegt het alsof je ze het verwijt, terwijl er echt goede redenen zijn voor waarom de huidige generatie studenten zo depressief zijn.
Wat betreft je laatste zin, ik heb het zelf nog niet eerder meegemaakt in mijn directe omgeving dat iemand zich zo aan mij voorstelt. Dus ben wel echt benieuwd waar jij deze mensen tegenkomt. Overigens zie ik totaal het probleem niet als iemand zich netjes voorstelt als non binair. Vind je een behoorlijke snowflake als je de toekomst hierom verdoemd

Overigens ontken ik niet dat sommige queer mensen wel echt heel ver hierin gaan en ze het puur doen omdat ze lekker moeilijk willen doen. Maar dat is in mijn ervaring ook meer een internet verschijnsel dan RL dingetje.