Ik dacht dat je op een feest stond en het je niet lukte om je drugszakje open te krijgen.Goldenstyle wrote:Drugszakje
Active topics in Off-Topic
Moderators
In Polen voor m'n werk naar de keuringsarts moeten en daar K.O. gaan bij het bloedprikken
Ai, wat gebeurde er met je?ULTIMO wrote:In Polen voor m'n werk naar de keuringsarts moeten en daar K.O. gaan bij het bloedprikken
-
A
Hij ging KO na het bloedprikkenNuracore wrote:Ai, wat gebeurde er met je?ULTIMO wrote:In Polen voor m'n werk naar de keuringsarts moeten en daar K.O. gaan bij het bloedprikken
Ai, wat gebeurde er met hem?Anonymous wrote:Hij ging KO na het bloedprikkenNuracore wrote:Ai, wat gebeurde er met je?ULTIMO wrote:In Polen voor m'n werk naar de keuringsarts moeten en daar K.O. gaan bij het bloedprikken
Ik bedoelde de reden van zijn KO gaan stelletje draken 
Nuracore wrote:Ik bedoelde de reden van zijn KO gaan stelletje draken
ULTIMO wrote:In Polen naar de keuringsarts en bloedprikken
-
DHardtraxxer
- 55 posts member since 2021
- last seen Nov 2021
Polen
-
DHardtraxxer
- last seen Nov 2021
Tarrels
Dit weekend lekker lepelen op Spectrum maatje!Drugszakje wrote:Tarrels
-
DHardtraxxer
- last seen Nov 2021
Ja word tering vet. Hopelijk kan iemand me daar uitleggen wie Emre is. Want ik snap er niets van tot nu toe.Rickzel wrote:Dit weekend lekker lepelen op Spectrum maatje!Drugszakje wrote:Tarrels
Zeg maar degene die de zelfde muzieksmaak, muziekbronnen, terminologie en postfrequentie op Hardtraxx heeft als jij en toevallig ook naar de zelfde feesten gaat die Emre zelf eerder in het stel je vraag topic had gegooid.
Wat vind je van de coronamaatregelen?
En inductieplaten?
Wat vind je van de coronamaatregelen?
En inductieplaten?
Denk eerlijk gezegd niet dat Emre naar een feest zou gaan waar je QR code e.d. moet laten zien. Dan heb je echt principes van niets namelijk.Broken Balance wrote: Wat vind je van de coronamaatregelen?
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
en letterlijk op de zelfde manier in het nieuwe tracks gedeelte postBroken Balance wrote:Zeg maar degene die de zelfde muzieksmaak, muziekbronnen, terminologie en postfrequentie op Hardtraxx heeft als jij en toevallig ook naar de zelfde feesten gaat die Emre zelf eerder in het stel je vraag topic had gegooid.
Drugszakje wrote:Artiest: Rebelion
Track(s): Bring Me The Horizon - Kingslayer (Rebelion Remix)
Pedaalemre wrote:Artiest: Adrenalize
Track(s): Fred again.. - Marea (We've Lost Dancing) (Adrenalize Bootleg)
Vrijdag m'n thesis in willen leveren maar nu is het Word file corrupted en laadt ie maar tot pagina 10. Bug is ook aanwezig in de autosaves op OneDrive tot een week terug.

Penalty bij Wolfsburg - Sevilla vanavond. Echt WHAT THE FUCK. Kunnen we aub niet een regel invoeren dat een scheidsrechter zelf minimaal 10 serieuze voetbalwedstrijden moet hebben gespeeld in z'n leven. Gaat echt helemaal nergens meer over de laatste tijd. Dat kost Wolfsburg straks gewoon de volgende ronde en een paar miljoen euro. De VAR kunnen ze beter helemaal opdoeken, alleen doellijntechnologie behouden.
-
B
Ja, als scheidsrechter snap ik dat je hem geeft doordat de var beelden klaar zet waarbij het een 100% penalty lijkt .. Maar wat de fuck dacht Blom?
-
A
Suc7Mark With A Tarrel wrote:Vrijdag m'n thesis in willen leveren maar nu is het Word file corrupted en laadt ie maar tot pagina 10. Bug is ook aanwezig in de autosaves op OneDrive tot een week terug.
Onze theorie is: thesis is zo kut dat al het werk erna leuk lijkt
Gaat je nu niet meer helpen, maar ik sloeg dat soort documenten altijd op 2 plekken op voor de zekerheid. Hopelijk krijg je 'm snel afMark With A Tarrel wrote:Vrijdag m'n thesis in willen leveren maar nu is het Word file corrupted en laadt ie maar tot pagina 10. Bug is ook aanwezig in de autosaves op OneDrive tot een week terug.