Nuracore schreef:
RoyAPO schreef:
Ogen die weer rap slechter worden nadat ik 7 jaar geleden mijn ogen heb laten laseren. Had toen ruim -6 en ik ga volgens mij nu alweer richting de -3. Zwaar vervelend en ik durf een tweede laser behandeling denk ik niet aan. Zijn er hier mensen met ervaring met een tweede laser behandeling?
Nou ik draai hem even om. Ik heb zelf nooit gelasered dus vroeg mij juist af naar jouw ervaring daarin.
Nu is mijn sterkte niet zo slecht als dat van jou (-3.25 en -2.75) maar goed een leven zonder lenzen of bril is heerlijk, zeker tijdens bepaalde activiteiten
Over het algemeen wel een positieve ervaring mee. Ben d’r redelijk goed van hersteld en heb misschien 3-6 maanden beetje droge ogen gehad wat je op kan lossen door te blijven druppelen met een bevochtiger. D’r is altijd een klein risico dat je traanproductie chronisch beschadigd wordt waardoor je dus jaren lang tot je hele leven lang moet blijven druppelen (ik ken iemand die dat heeft).
Verder kan ik aanraden om een goede techniek uit te kiezen en niet voor de goedkoopste te gaan. Daar doe je je herstel en de pijn erna ook een groot plezier mee