Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago 4,492 postssince 2016
Nuracore wrote:De hoeveelheid aids je krijgt zodra je ook maar op enkele social media de reacties op Covid posts leest
Heerlijk hé. Al die profielen die je bekijkt, het zijn allemaal een beetje dezelfde soort mensen. Dat maakt het ook wel weer vermakelijk. Maar 't is wel gevaarlijk, dat volk hitst elkaar alleen maar op.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026 7,456 postssince 2011
ULTIMO wrote:
Nuracore wrote:De hoeveelheid aids je krijgt zodra je ook maar op enkele social media de reacties op Covid posts leest
Heerlijk hé. Al die profielen die je bekijkt, het zijn allemaal een beetje dezelfde soort mensen. Dat maakt het ook wel weer vermakelijk. Maar 't is wel gevaarlijk, dat volk hitst elkaar alleen maar op.
Op Twitter: Voornaam + cijferreeks, waarschijnlijk tegenwoordig met een anker ervoor en de Luxemburgse vlag achter de cijfers (te onintelligent om te zien dat het niet de vlag is van NL). Misschien ook een tractor erbij, zelfbenoemd vrije denker
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago 6,009 postssince 2017
Niet vergeten dat ze allemaal 'realistisch' in hun bio hebben staan
I
Hardtraxx Elite
last seen 39 minutes ago 2,325 postssince 2017
Koffie over mijn pc laten vallen en nu start die niet meer op :/
Hardtraxx Veteran
last seen 44 minutes ago 14,336 postssince 2011
immuunm wrote:Koffie over mijn pc laten vallen en nu start die niet meer op :/
Hoe dan?

Maar ook kortsluiting? Anders even uit elkaar halen, schoonmaken en goed laten drogen
I
Hardtraxx Elite
last seen 39 minutes ago 2,325 postssince 2017
Was nog niet helemaal wakker.
Maar heb het al vaker gehad maar dan deed die het nog gewoon.
Dit keer viel die meteen uit, heel de dag al laten drogen maar dat heeft ook niet geholpen.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago 3,489 postssince 2017
Heb dat ook eens gehad met mijn laptop ~2 jaar geleden. Startte niet meer op na flink wat bier erover geknoeid te hebben, ook niet meer na een tijdje drogen etc. Heeft daarna ~6 maanden bij mijn ouders in de kast gelegen en deed het toen in een keer weer. Gebruik 'm nu nog steeds.
Hardtraxx Veteran
ah kan ik mijn kapotte laptop ook 'n half jaartje bij jouw ouders in de kast leggen dan?
Hardtraxx Veteran
ULTIMO wrote:ah kan ik mijn kapotte laptop ook 'n half jaartje bij jouw ouders in de kast leggen dan?
Tuurlijk! Zijn wel kosten aan verbonden.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 hours ago 5,466 postssince 2012
Mark With A Tarrel wrote:Heb dat ook eens gehad met mijn laptop ~2 jaar geleden. Startte niet meer op na flink wat bier erover geknoeid te hebben, ook niet meer na een tijdje drogen etc. Heeft daarna ~6 maanden bij mijn ouders in de kast gelegen en deed het toen in een keer weer. Gebruik 'm nu nog steeds.
Ik heb vroeger eens knetterlam over m'n draadloze muis en toetsenbord gepist. Deed het ook gewoon de dag erna nog, yooo.
Hardtraxx Veteran
Da's echt een prestatie wel :P
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago 5,694 postssince 2015
Pfffffff
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 5,475 postssince 2013
Remi wrote:Ik heb vroeger eens knetterlam over m'n draadloze muis en toetsenbord gepist. Deed het ook gewoon de dag erna nog, yooo.
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022 4,670 postssince 2015
Fruitvliegjes :/
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2023 1,162 postssince 2016
RoyAPO wrote:Fruitvliegjes :/
Weekje weg geweest en hierna de prullenbak geopend. Hierna een half uur de lucht lopen stofzuigen..
Tips hiertegen hoor ik graag :D
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 5,199 postssince 2009
paperclip wrote:
Weekje weg geweest en hierna de prullenbak geopend. Hierna een half uur de lucht lopen stofzuigen..
Glazen (groente) potje -> gaatjes in deksel maken -> azijn + water + afwasmiddel in potje -> deksel d'r op -> vliegjes willen naar de azijn maar komen door het afwasmiddel er niet meer uit.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2023 1,162 postssince 2016
Die maar eens proberen vanmiddag :thumbup:
Hardtraxx Addict
last seen 2 days ago 1,583 postssince 2018
paperclip wrote:
Ik gebruik deze techniek altijd:

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140829_01238128
Irritatiemomentjes

En dan in het glas/flesje net wat je wilt gebruiken een stuk rottend fruit doen of koffiedrap..
Hardtraxx Veteran
De eerste post betreffende DJ Mag alweer voorbij zien komen.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026 7,456 postssince 2011
THArdstyler wrote:De eerste post betreffende DJ Mag alweer voorbij zien komen.
Wie had de eer dit jaar? Angerfist, Brennan Heart of Miss K8?
Hardtraxx Veteran
Voor mij was het Radical
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025 13,099 postssince 2015
Voor mij Brennan Heart. Met een mailtje met een link om te stemmen erin ook gewoon. :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago 6,009 postssince 2017
Hoezo voelt het aan alsof de djmag top 100 echt minimaal drie keer per jaar plaatsvindt :lol:
Hardtraxx Veteran
Inderdaad :lol: Das toch pas in Oktober?
Hardtraxx Veteran
4,918 postssince 2015
De bekendmaking is met ADE in oktober ja. Het stemmen is (dit jaar) van 21 juli tot 21 september. Dus twee maanden lang gespam van al die artiesten, heb er alweer zin in :thumbsup:

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators