Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1229, 1230, 1231, 1232, 1233, 1234, 1235 ... 1301  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 18:13 

Kraak... Piep...

Je kan concerns als Basic Fit, Fit For Free e.d. beter ook vermijden imo. Te massa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 18:34 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Je kan concerns als Basic Fit, Fit For Free e.d. beter ook vermijden imo. Te massa.

Klopt, normaal ging ik naar Sport Outdoor, iets exclusiever. Maar mijn ma wilde graag sporten met iemand dus heb dat opgegeven voor Basic Fit vanwege de prijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 14:23 

Hardtraxx Elite

energiecowboy's die niet snappen dat je na 1 juli niet meer mag bellen... zucht.. en dan de nee niet als antwoord snappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 14:32 

Hardtraxx Veteran

Basic fit voor de basic bitches. Ben er nooit binnen geweest, maar doordat ze graag hun zooi en de bezoekers goed etaleren met die grote ramen heb ik wel een indruk hoe druk het kan zijn daar.

Nuracore schreef:
Klopt, normaal ging ik naar Sport Outdoor, iets exclusiever.

Nog nooit van gehoord :P. Is dat een keten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 17:46 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Basic fit voor de basic bitches. Ben er nooit binnen geweest, maar doordat ze graag hun zooi en de bezoekers goed etaleren met die grote ramen heb ik wel een indruk hoe druk het kan zijn daar.

Nuracore schreef:
Klopt, normaal ging ik naar Sport Outdoor, iets exclusiever.

Nog nooit van gehoord :P. Is dat een keten?

Nee, lokaal iets. Hebben maar 3 andere locaties geloof ik
Moest ook Sport Indoor zijn ipv Outdoor.

50euro pm voor onbeperkt soorten + wellness en fysio
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 17:51 

Hardtraxx Elite

Bromvliegen :mad:

5 minuten de deuren naar de tuin open en ze komen met meerdere gelijk naar binnen, irritant door het huis te zoemen en bij het voorraam driftig opzoek zijn naar de uitgang.

Nutteloze kutinsecten :mad: :x

En nee, ik neem geen hor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 18:21 

Hardtraxx Veteran

Iets van een gordijn er voor helpt ook al ? Wij hadden dat ook die overlast, maar nu zo'n flinterdun gordijntje er voor en dat helpt heel veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 00:27 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Nee, lokaal iets. Hebben maar 3 andere locaties geloof ik
Moest ook Sport Indoor zijn ipv Outdoor.

50euro pm voor onbeperkt soorten + wellness en fysio

Ah oké. Die grotere ketens zijn wel een groot voordeel voor studenten. Kunnen ze vaak op hetzelfde abbonement sporten bij hun ouders als in de stad waar ze studeren.

Mijn irritatiemomentje; overbelasting van mijn linkerknie. Net nieuwe schoenen gekocht (brooks) maar tijdens een korte afstand vanavond merkte ik na 2 weken niet lopen toch nog geen verbetering. En dat is kut want vanaf September wil ik mee gaan doen aan survival runs en voor de afstand moet ik nog wel wat trainen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 08:40 

Hardtraxx Addict

zeke schreef:
En nee, ik neem geen hor.

Zeur dan niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:15 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 17:50 

Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
Afbeelding

Hoe kan het kabinet nog steeds geen onderscheid maken in clubs en buiten(!)evenementen... ik heb vanaf het begin dat we weer meer mochten het gevoel gehad dat het te snel weer open ging en dit bevestigt het onderbuikgevoel helaas toch wel voor een groot deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 09:48 

Hardtraxxer

Mensen die in hun eentje buiten zijn (fiets of lopend) en dan een mondkapje dragen.

Echt wat is er mis in je hersenen als je zoiets doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 09:56 

Kraak... Piep...

Heb ik wel is, dan vergeet ik hem af te doen of heb ik geen zin om dat ding de hele tijd op en af te doen als ik winkels uit en in loop. Ook op de markt in die drukte hield ik hem altijd liever op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 09:57 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:
Mensen die in hun eentje buiten zijn (fiets of lopend) en dan een mondkapje dragen.

Wat is er mis met jou? Hoe kun je zo bang zijn voor een mondkapje? Ik heb vaak genoeg mn mondkapje alvast opgehad omdat ik richting bushalte of de winkel liep. Laat mensen in hun waarde man, het is maar een stukje stof voor de mond.

Werd deze week nog uitgelachen door iemand op de fiets omdat ik mn mondkapje ophad, terwijl ik gewoon richting een bushalte liep. Idioten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 09:59 

Kraak... Piep...

makrooy schreef:
ijssie schreef:

Wat is er mis met jou? Hoe kun je zo bang zijn voor een mondkapje? Ik heb vaak genoeg mn mondkapje alvast opgehad omdat ik richting bushalte of de winkel liep. Laat mensen in hun waarde man, het is maar een stukje stof voor de mond.

Werd deze week nog uitgelachen door iemand op de fiets omdat ik mn mondkapje ophad, terwijl ik gewoon richting een bushalte liep. Idioten.

Moet je ook niet in en bij de meest simpele buurt van Groningen wonen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 10:01 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
ijssie schreef:

Moet je ook niet in en bij de meest simpele buurt van Groningen wonen :P

Touche :lol: :lol: :lol:

Niet fucken met 9741jwzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 11:00 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:

Jeetje wat erg man! Hoop dat er vanavond nog van kan slapen. Misschien ga je wel dromen van het mondkapjesmonster van het Binnenhof. Sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 16:29 

Hardtraxx Veteran

ijssie schreef:

Dat vind ik niet zo raar.
Wat ik dan wel heel gek vind is als mensen alleen in een auto zitten met mondkapje op. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 16:41 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
ijssie schreef:

Dat vind ik niet zo raar.
Wat ik dan wel heel gek vind is als mensen alleen in een auto zitten met mondkapje op. :lol:

Maar dit konden ook weer mensen zijn die bijv in de thuiszorg werken. Dan wil je hem misschien ook niet elke keer afzetten of vergeet je het gewoon af te zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 17:24 

Hardtraxx Veteran

Ja je kan overal wel iets op bedenken uiteraard maar als zo iemand bijna 'n half uur achter me rijdt op de snelweg dan zou je toch denken dat het een kleine moeite is om even 'vrij' te ademen door 'm af te zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 19:35 

Hardtraxx Addict

De persconferentie
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 23:16 

Hardtraxx Veteran

Als mensen wat extra moeite doen om het niet nodig te maken dat we de achterlijke maatregelen krijgen die we nu krijgen...graag. Liever zij die extra moeite. Ik ga niemand kwalijk nemen dat ze meer dan nodig doen ipv minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2021 13:04 

Hardtraxx Veteran

Begin augustus komen ze mijn kelder gieten en uiteraard nog nooit zo'n "natte" juli gehad... Mijn bouw is een moeras momenteel... Bemaling wordt straks geplaatst, maar dit is weer zo typisch. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2021 07:08 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Sarabande schreef:
Ik heb precies hetzelfde, zelfs een duur donzen kussen gehad die na een half jaar al een vodje was geworden. Zit er nu aan te denken om zo’n schuimkussen te kopen maar geen idee of dat lekker slaapt eigenlijk.

Ik heb toen bij de supermarkt zo'n traagschuim kussen meegenomen om te proberen, kostte 30 euro of zo. Heb hem nu anderhalf jaar denk ik en ligt nog steeds heerlijk. Ook heel fijn dat ze goed koel blijven (bij mij althans). Merk wel dat m'n slaapkwaliteit vooruit is gegaan sinds ik die heb.

Oké ik ga ook op traagschuim over xd. Ik ben écht helemaal klaar met dons, synthetisch, kapok etc etc. Het lijkt wel alsof het ook niet uitmaakt waar je een kussen koopt, bij elke winkel/merk zijn kussens van hetzelfde materiaal bijna exact hetzelfde. Alsof ze uit een zelfde fabriek komen

Gisteren een kussen gekocht bij Swiss Sense, lag In de winkel wel prima maar uiteindelijk ontstaan er gewoon gaten in het kussen die niet weggaan met opschudden of terugveren :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2021 15:51 

Hardtraxx Veteran

De hoeveelheid aids je krijgt zodra je ook maar op enkele social media de reacties op Covid posts leest
Vorige  1 ... 1229, 1230, 1231, 1232, 1233, 1234, 1235 ... 1301  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic