Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Je kan concerns als Basic Fit, Fit For Free e.d. beter ook vermijden imo. Te massa.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Broken Balance wrote:Je kan concerns als Basic Fit, Fit For Free e.d. beter ook vermijden imo. Te massa.
Klopt, normaal ging ik naar Sport Outdoor, iets exclusiever. Maar mijn ma wilde graag sporten met iemand dus heb dat opgegeven voor Basic Fit vanwege de prijs
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
energiecowboy's die niet snappen dat je na 1 juli niet meer mag bellen... zucht.. en dan de nee niet als antwoord snappen
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Basic fit voor de basic bitches. Ben er nooit binnen geweest, maar doordat ze graag hun zooi en de bezoekers goed etaleren met die grote ramen heb ik wel een indruk hoe druk het kan zijn daar.
Nuracore wrote: Klopt, normaal ging ik naar Sport Outdoor, iets exclusiever.
Nog nooit van gehoord :P. Is dat een keten?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Mark With A Tarrel wrote:Basic fit voor de basic bitches. Ben er nooit binnen geweest, maar doordat ze graag hun zooi en de bezoekers goed etaleren met die grote ramen heb ik wel een indruk hoe druk het kan zijn daar.
Nuracore wrote: Klopt, normaal ging ik naar Sport Outdoor, iets exclusiever.
Nog nooit van gehoord :P. Is dat een keten?
Nee, lokaal iets. Hebben maar 3 andere locaties geloof ik
Moest ook Sport Indoor zijn ipv Outdoor.

50euro pm voor onbeperkt soorten + wellness en fysio
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Bromvliegen :mad:

5 minuten de deuren naar de tuin open en ze komen met meerdere gelijk naar binnen, irritant door het huis te zoemen en bij het voorraam driftig opzoek zijn naar de uitgang.

Nutteloze kutinsecten :mad: :x

En nee, ik neem geen hor.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 18 hours ago
Iets van een gordijn er voor helpt ook al ? Wij hadden dat ook die overlast, maar nu zo'n flinterdun gordijntje er voor en dat helpt heel veel
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Nuracore wrote: Nee, lokaal iets. Hebben maar 3 andere locaties geloof ik
Moest ook Sport Indoor zijn ipv Outdoor.

50euro pm voor onbeperkt soorten + wellness en fysio
Ah oké. Die grotere ketens zijn wel een groot voordeel voor studenten. Kunnen ze vaak op hetzelfde abbonement sporten bij hun ouders als in de stad waar ze studeren.

Mijn irritatiemomentje; overbelasting van mijn linkerknie. Net nieuwe schoenen gekocht (brooks) maar tijdens een korte afstand vanavond merkte ik na 2 weken niet lopen toch nog geen verbetering. En dat is kut want vanaf September wil ik mee gaan doen aan survival runs en voor de afstand moet ik nog wel wat trainen.
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 1 day ago
zeke wrote:En nee, ik neem geen hor.
Zeur dan niet
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Image
Hardtraxxer
293 posts member since 2019
last seen Nov 2025
rakkietakkie wrote:Image
Hoe kan het kabinet nog steeds geen onderscheid maken in clubs en buiten(!)evenementen... ik heb vanaf het begin dat we weer meer mochten het gevoel gehad dat het te snel weer open ging en dit bevestigt het onderbuikgevoel helaas toch wel voor een groot deel.
I
Hardtraxxer
316 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Mensen die in hun eentje buiten zijn (fiets of lopend) en dan een mondkapje dragen.

Echt wat is er mis in je hersenen als je zoiets doet?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Heb ik wel is, dan vergeet ik hem af te doen of heb ik geen zin om dat ding de hele tijd op en af te doen als ik winkels uit en in loop. Ook op de markt in die drukte hield ik hem altijd liever op.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 48 minutes ago
ijssie wrote:Mensen die in hun eentje buiten zijn (fiets of lopend) en dan een mondkapje dragen.

Wat is er mis met jou? Hoe kun je zo bang zijn voor een mondkapje? Ik heb vaak genoeg mn mondkapje alvast opgehad omdat ik richting bushalte of de winkel liep. Laat mensen in hun waarde man, het is maar een stukje stof voor de mond.

Werd deze week nog uitgelachen door iemand op de fiets omdat ik mn mondkapje ophad, terwijl ik gewoon richting een bushalte liep. Idioten.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
makrooy wrote:
ijssie wrote:Mensen die in hun eentje buiten zijn (fiets of lopend) en dan een mondkapje dragen.

Wat is er mis met jou? Hoe kun je zo bang zijn voor een mondkapje? Ik heb vaak genoeg mn mondkapje alvast opgehad omdat ik richting bushalte of de winkel liep. Laat mensen in hun waarde man, het is maar een stukje stof voor de mond.

Werd deze week nog uitgelachen door iemand op de fiets omdat ik mn mondkapje ophad, terwijl ik gewoon richting een bushalte liep. Idioten.
Moet je ook niet in en bij de meest simpele buurt van Groningen wonen :P
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 48 minutes ago
Broken Balance wrote:
makrooy wrote:

Moet je ook niet in en bij de meest simpele buurt van Groningen wonen :P
Touche :lol: :lol: :lol:

Niet fucken met 9741jwzz
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago

Jeetje wat erg man! Hoop dat er vanavond nog van kan slapen. Misschien ga je wel dromen van het mondkapjesmonster van het Binnenhof. Sterkte!
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago

Dat vind ik niet zo raar.
Wat ik dan wel heel gek vind is als mensen alleen in een auto zitten met mondkapje op. :lol:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
ULTIMO wrote:

Dat vind ik niet zo raar.
Wat ik dan wel heel gek vind is als mensen alleen in een auto zitten met mondkapje op. :lol:
Maar dit konden ook weer mensen zijn die bijv in de thuiszorg werken. Dan wil je hem misschien ook niet elke keer afzetten of vergeet je het gewoon af te zetten
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Ja je kan overal wel iets op bedenken uiteraard maar als zo iemand bijna 'n half uur achter me rijdt op de snelweg dan zou je toch denken dat het een kleine moeite is om even 'vrij' te ademen door 'm af te zetten :P
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
De persconferentie
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Als mensen wat extra moeite doen om het niet nodig te maken dat we de achterlijke maatregelen krijgen die we nu krijgen...graag. Liever zij die extra moeite. Ik ga niemand kwalijk nemen dat ze meer dan nodig doen ipv minder.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Begin augustus komen ze mijn kelder gieten en uiteraard nog nooit zo'n "natte" juli gehad... Mijn bouw is een moeras momenteel... Bemaling wordt straks geplaatst, maar dit is weer zo typisch. :/
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Joey wrote:
Sarabande wrote:Ik heb precies hetzelfde, zelfs een duur donzen kussen gehad die na een half jaar al een vodje was geworden. Zit er nu aan te denken om zo’n schuimkussen te kopen maar geen idee of dat lekker slaapt eigenlijk.
Ik heb toen bij de supermarkt zo'n traagschuim kussen meegenomen om te proberen, kostte 30 euro of zo. Heb hem nu anderhalf jaar denk ik en ligt nog steeds heerlijk. Ook heel fijn dat ze goed koel blijven (bij mij althans). Merk wel dat m'n slaapkwaliteit vooruit is gegaan sinds ik die heb.
Oké ik ga ook op traagschuim over xd. Ik ben écht helemaal klaar met dons, synthetisch, kapok etc etc. Het lijkt wel alsof het ook niet uitmaakt waar je een kussen koopt, bij elke winkel/merk zijn kussens van hetzelfde materiaal bijna exact hetzelfde. Alsof ze uit een zelfde fabriek komen

Gisteren een kussen gekocht bij Swiss Sense, lag In de winkel wel prima maar uiteindelijk ontstaan er gewoon gaten in het kussen die niet weggaan met opschudden of terugveren :x
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
De hoeveelheid aids je krijgt zodra je ook maar op enkele social media de reacties op Covid posts leest