Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1228, 1229, 1230, 1231, 1232, 1233, 1234 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik zou (heel ouderwets) gewoon eens naar een fysieke winkel gaan en uitproberen wat voor jou het fijnst ligt, dat is wat ik gedaan heb namelijk. Via Bol is het altijd maar afwachten.

De meeste kussens liggen in principe in het begin wel prima, maar de duurzaamheid is bij veel kussens gewoon een probleem. Veel zijn dr na 3-6 maanden al volledig door gelegen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb precies hetzelfde, zelfs een duur donzen kussen gehad die na een half jaar al een vodje was geworden. Zit er nu aan te denken om zo’n schuimkussen te kopen maar geen idee of dat lekker slaapt eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
RoyAPO schreef:
Slaapkussens :/. Elk kussen dat ik koop, verliest al na 3 maanden ongeveer zijn ondersteuning waardoor ik veel ochtenden wakker word met nekpijn. Kan iemand hier nog een goed en duurzaam kussen aanraden voor een zij-slaper?


https://cloudpillo.nl/

Enorm tevreden mee :thumbsup:

Dit ziet er wel nice uit trouwens. Hoe lang heb je deze al?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat terwijl er op internet te lezen valt, dat een donzen kussen 5 jaar mee zou kunnen gaan :lol:. Dons zou van alle materialen het langste mee moeten gaan. Alle andere kussens hebben een levensduur van 1-3 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2021 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe tracks topics die opeens op slot gaan :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Nieuwe tracks topics die opeens op slot gaan :list:

:lol: :lol: lastig he dat er hier regels zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
hurricane schreef:
Nieuwe tracks topics die opeens op slot gaan :list:

:lol: :lol: lastig he dat er hier regels zijn?

Als je de regels dan ook niet consequent toepast…
Je kunt het halve Nieuwe Tracks gedeelte wel sluiten met topics waar alleen insta stories filmpjes in staan of gefilmt op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
THArdstyler schreef:
hurricane schreef:
Nieuwe tracks topics die opeens op slot gaan :list:

:lol: :lol: lastig he dat er hier regels zijn?

Als je de regels dan ook niet consequent toepast…
Je kunt het halve Nieuwe Tracks gedeelte wel sluiten met topics waar alleen insta stories filmpjes in staan of gefilmt op een feest

Regels zullen mee moeten gaan met de tijd. Als dit de manier is hoe previews of ripjes tegenwoordig getoond worden dan zullen de regels hier op aangepast moeten worden.

Wel irritant dat wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
hurricane schreef:
Nieuwe tracks topics die opeens op slot gaan :list:

:lol: :lol: lastig he dat er hier regels zijn?


Van geen van de Nieuwe Tracks is een release datum bekend, dat is het hele ding met nieuwe tracks. Dit is heel specifiek 2 platen uit de AOC stal die plots op slot moeten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
THArdstyler schreef:
hurricane schreef:
Nieuwe tracks topics die opeens op slot gaan :list:

:lol: :lol: lastig he dat er hier regels zijn?

Als je de regels dan ook niet consequent toepast…
Je kunt het halve Nieuwe Tracks gedeelte wel sluiten met topics waar alleen insta stories filmpjes in staan of gefilmt op een feest

Oh, dacht dat je doelde op de topics van artiesten die (nog) geen release op een label hadden gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

IT headhunters die steeds brutaler worden :thumbdown:

Ik neem het gesprek op met mijn naam en vervolgens rant hij 3 minuten aan één stuk door over een vacature en dat hij mijn profiel op linkedin heeft gezien en direct ook zonder maar te vragen of ik interesse heb 'Dus wanneer kunnen wij een afspraak maken om een gesprek aan te gaan'.

Heb na mijn naam genoemd te hebben geen woord gesproken. Vervolgens wijs je hem op deze wat koude en aggresieve wijze en is hij verontwaardigd. Flikker op man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
IT headhunters die steeds brutaler worden :thumbdown:

Ik neem het gesprek op met mijn naam en vervolgens rant hij 3 minuten aan één stuk door over een vacature en dat hij mijn profiel op linkedin heeft gezien en direct ook zonder maar te vragen of ik interesse heb 'Dus wanneer kunnen wij een afspraak maken om een gesprek aan te gaan'.

Heb na mijn naam genoemd te hebben geen woord gesproken. Vervolgens wijs je hem op deze wat koude en aggresieve wijze en is hij verontwaardigd. Flikker op man.


Was het Team Rockstars?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 13:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bellen met de GGD, altijd feest hoor dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zippyshare. Wat een kuttroep die site met al die popups en reclames. Vroeger lukte 't me nog wel eens om daar iets te downloaden maar nu niet echt meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Nuracore schreef:
IT headhunters die steeds brutaler worden :thumbdown:

Ik neem het gesprek op met mijn naam en vervolgens rant hij 3 minuten aan één stuk door over een vacature en dat hij mijn profiel op linkedin heeft gezien en direct ook zonder maar te vragen of ik interesse heb 'Dus wanneer kunnen wij een afspraak maken om een gesprek aan te gaan'.

Heb na mijn naam genoemd te hebben geen woord gesproken. Vervolgens wijs je hem op deze wat koude en aggresieve wijze en is hij verontwaardigd. Flikker op man.


Was het Team Rockstars?


Hij ging gelijk door met zijn verhaal dat ik niet heb onthouden wie dit waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Ik heb precies hetzelfde, zelfs een duur donzen kussen gehad die na een half jaar al een vodje was geworden. Zit er nu aan te denken om zo’n schuimkussen te kopen maar geen idee of dat lekker slaapt eigenlijk.

Ik heb toen bij de supermarkt zo'n traagschuim kussen meegenomen om te proberen, kostte 30 euro of zo. Heb hem nu anderhalf jaar denk ik en ligt nog steeds heerlijk. Ook heel fijn dat ze goed koel blijven (bij mij althans). Merk wel dat m'n slaapkwaliteit vooruit is gegaan sinds ik die heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel nieuwe tracks met eerst super dikke kicks, gevolgd door zo'n irritante piepkick >.< Echt oprecht minder hyped voor de festivalzomer dan eerst, sinds Defqon @ Home.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerstewereldprobleem, maar wel irritatiemomentje.
Vanochtend om 08:15 testen voor toegang afspraak. Prima. Ik kom daar om 08:13 aan, uur in de rij gestaan om getest te worden. Ik vind het sowieso opmerkelijk dat er maar 1 locatie in Utrecht is en 1 net ernaast, dat is voor een grote stad eigenlijk te weinig.
Hopen dat veel mensen snel volledig gevaccineerd zijn zodat we dit minder en minder zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Eerstewereldprobleem, maar wel irritatiemomentje.
Vanochtend om 08:15 testen voor toegang afspraak. Prima. Ik kom daar om 08:13 aan, uur in de rij gestaan om getest te worden. Ik vind het sowieso opmerkelijk dat er maar 1 locatie in Utrecht is en 1 net ernaast, dat is voor een grote stad eigenlijk te weinig.
Hopen dat veel mensen snel volledig gevaccineerd zijn zodat we dit minder en minder zien.


En hoe lang heb je moeten wachten op de uitslag?

Ik vind het wel spannend want ik heb volgende week zaterdag om 11:00 een test ingepland staan, om 14:30 de bus en een half uur later moet ik m'n uitslag wel hebben om binnen te komen. Ik zal in ieder geval ruim van tevoren aanwezig zijn voor de test. Scheelt dat het maar 5 minuten fietsen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Khadber schreef:
Eerstewereldprobleem, maar wel irritatiemomentje.
Vanochtend om 08:15 testen voor toegang afspraak. Prima. Ik kom daar om 08:13 aan, uur in de rij gestaan om getest te worden. Ik vind het sowieso opmerkelijk dat er maar 1 locatie in Utrecht is en 1 net ernaast, dat is voor een grote stad eigenlijk te weinig.
Hopen dat veel mensen snel volledig gevaccineerd zijn zodat we dit minder en minder zien.


En hoe lang heb je moeten wachten op de uitslag?

Uitslag was er echt na 20 minuten, dus dat was sneller dan de rij zelf :lol:. Maar dat wel op zich wel relaxed, geen gestress met of de test er op tijd is of niet. QR code ook al gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Eerstewereldprobleem, maar wel irritatiemomentje.
Vanochtend om 08:15 testen voor toegang afspraak. Prima. Ik kom daar om 08:13 aan, uur in de rij gestaan om getest te worden. Ik vind het sowieso opmerkelijk dat er maar 1 locatie in Utrecht is en 1 net ernaast, dat is voor een grote stad eigenlijk te weinig.
Hopen dat veel mensen snel volledig gevaccineerd zijn zodat we dit minder en minder zien.


Ook nog op een kut locatie ook wat niet bereikbaar is met OV...Ben vorige week vrijdag getest daar, tot op heden nog niets ontvangen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Khadber schreef:
Eerstewereldprobleem, maar wel irritatiemomentje.
Vanochtend om 08:15 testen voor toegang afspraak. Prima. Ik kom daar om 08:13 aan, uur in de rij gestaan om getest te worden. Ik vind het sowieso opmerkelijk dat er maar 1 locatie in Utrecht is en 1 net ernaast, dat is voor een grote stad eigenlijk te weinig.
Hopen dat veel mensen snel volledig gevaccineerd zijn zodat we dit minder en minder zien.


Ook nog op een kut locatie ook wat niet bereikbaar is met OV...Ben vorige week vrijdag getest daar, tot op heden nog niets ontvangen xd

lol? haha

bedoelen jullie daar net boven kanaleneiland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
lol? haha

bedoelen jullie daar net boven kanaleneiland?


Is op Lage Weide, tussen Maarssen en Overvecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 01:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je favo hobby niet kunnen uitvoeren vanwege een zwaar gekneusde enkel. :cry: Het liefst stond ik nu achter m'n draaitafeltje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2021 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basic Fit Sportscholen die zo ontiegelijk vol zitten dat ik
a. Niet kan reserveren tot na 23:00
b. Als ik kan reserveren niet mijn ding kan doen vanwege onbeschikbaar apparatuur vanwege het vele volk.

:/ man, kan net zo goed Basic Fit opzeggen.
Vorige  1 ... 1228, 1229, 1230, 1231, 1232, 1233, 1234 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic