Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1227, 1228, 1229, 1230, 1231, 1232, 1233 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik krijg de laatste tijd mega vaak vriendschapsverzoeken op FB van zo’n nep vrouwen met posts met een link naar een ‘volwassenen seks privé whatsapp groep etc’. Ik elke keer netjes rapporteren bij FB, dan kunnen ze er iets aan doen en hebben anderen er geen last van. Krijg ik ELKE keer een bericht terug: “we hebben je klacht onderzocht en zijn tot de conclusie gekomen dat dit profiel niet in strijd is met onze richtlijnen.”
Ja tief een eind op dan.

Ook redelijk lang last van gehad, wel dagelijks... De berichten niet meer openen/lezen heeft het probleem verholpen bij mij. Krijg nu al even niets meer binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg dat soort verzoeken ook nog steeds dagelijks.
Heb niet eens zin meer om te rapporteren. Vaak zie je aan de naam trouwens wel dat het een nep profiel betreft dusja. Negeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Ik krijg dat soort verzoeken ook nog steeds dagelijks.
Heb niet eens zin meer om te rapporteren. Vaak zie je aan de naam trouwens wel dat het een nep profiel betreft dusja. Negeren.


^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 08:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon Facebook verwijderen. Dan is het hele probleem voor je opgelost. Ik kan je ook vertellen dat dat een hoop tijd en frustratie scheelt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het probleem kun je het best bij de bron bestrijden, dus dat betekent het mijden van bepaalde websites mooie trekvogels :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vliegen. Lijkt wel een ware plaag op dit moment joh. Op 't werk, thuis, overal zit het vol met die gevleugelde tyfusbessten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Vliegen. Lijkt wel een ware plaag op dit moment joh. Op 't werk, thuis, overal zit het vol met die gevleugelde tyfusbessten.


THArdstyler schreef:
Het probleem kun je het best bij de bron bestrijden: douchen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
THArdstyler schreef:
Vliegen. Lijkt wel een ware plaag op dit moment joh. Op 't werk, thuis, overal zit het vol met die gevleugelde tyfusbessten.


THArdstyler schreef:
Het probleem kun je het best bij de bron bestrijden: douchen


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahah nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2021 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Gewoon Facebook verwijderen. Dan is het hele probleem voor je opgelost. Ik kan je ook vertellen dat dat een hoop tijd en frustratie scheelt :thumbup:


Haha, ja dat ook.
Heb zelf alleen de app van mn telefoon gegooid. Dat scheelt al een heleboel nutteloos gescroll door kansloze content ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alweer met 50k overboden worden op een huis van maar 200k... Zo hopeloos :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Alweer met 50k overboden worden op een huis van maar 200k... Zo hopeloos :(

Man het word steeds erger
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De stuk kleinere benedenwoning hier verderop in de straat staat voor een hogere prijs nu op Funda dan waar ik mijn volwaardige rijtjeshuis minder dan twee jaar geleden heb gekocht, en aan die woning moet toch echt een heel stuk meer gebeuren dan de mijne destijds. Bizarre markt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2021 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PostNL brievenbus pakketje dat dinsdag binnen zou komen, toen vertraagd is, oké, maar nu nog steeds niet binnen, en: Bezorgtijd onbekend. Had 'm graag voor zaterdagmiddag binnen gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2021 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Testen voor toegang en 24 uur later nog steeds geen uitslag hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2021 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Testen voor toegang en 24 uur later nog steeds geen uitslag hebben

Spambox gecheckt? Daar zat die van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 09:39 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Sven-O schreef:
Testen voor toegang en 24 uur later nog steeds geen uitslag hebben

Spambox gecheckt? Daar zat die van mij.


Ben vrijdagavond getest, heb nog steeds niets ontvangen xd Mijn vriendin zaterdagavond een sms en een mail ontvangen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Insectenbeten :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2021 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Spambox gecheckt? Daar zat die van mij.

Nope, niks meer gehoord van mn test op vrijdag. Zaterdag nog snel een nieuwe ingepland en daar na 3 uur wel een uitslag van gekregen gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 06:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slaapkussens :/. Elk kussen dat ik koop, verliest al na 3 maanden ongeveer zijn ondersteuning waardoor ik veel ochtenden wakker word met nekpijn. Kan iemand hier nog een goed en duurzaam kussen aanraden voor een zij-slaper?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Slaapkussens :/. Elk kussen dat ik koop, verliest al na 3 maanden ongeveer zijn ondersteuning waardoor ik veel ochtenden wakker word met nekpijn. Kan iemand hier nog een goed en duurzaam kussen aanraden voor een zij-slaper?


https://cloudpillo.nl/

Enorm tevreden mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
RoyAPO schreef:
Slaapkussens :/. Elk kussen dat ik koop, verliest al na 3 maanden ongeveer zijn ondersteuning waardoor ik veel ochtenden wakker word met nekpijn. Kan iemand hier nog een goed en duurzaam kussen aanraden voor een zij-slaper?


https://cloudpillo.nl/

Enorm tevreden mee :thumbsup:

Zal m onthouden voor als m’n nieuwe bestelde kussens weer niet goed zijn xd. Heb het idee dat traagschuim niet echt heel goed is wanneer je soms veel zweet of het snel warm hebt. Ga het nu eens proberen met deze

https://www.bol.com/nl/p/litollo-dons-h ... _iphoneapp
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat ook altijd te klooien met m'n nek en had ook altijd hoofdkussens van een paar tientjes, maar ben er al wel achter dat je beter een keer goed kan investeren in een perfect hoofdkussen en er een keer 100 euro tegen gooien dat dat je om de 2 maanden weer een ander koopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik zat ook altijd te klooien met m'n nek en had ook altijd hoofdkussens van een paar tientjes, maar ben er al wel achter dat je beter een keer goed kan investeren in een perfect hoofdkussen en er een keer 100 euro tegen gooien dat dat je om de 2 maanden weer een ander koopt.

Ohh echt? Ik had juist gelezen dat zelfs duurdere kussens soms niet goed zijn. Gelukkig heeft bol.com soepele retourvoorwaarden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2021 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou (heel ouderwets) gewoon eens naar een fysieke winkel gaan en uitproberen wat voor jou het fijnst ligt, dat is wat ik gedaan heb namelijk. Via Bol is het altijd maar afwachten.
Vorige  1 ... 1227, 1228, 1229, 1230, 1231, 1232, 1233 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic