Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Chroman wrote:Ik krijg de laatste tijd mega vaak vriendschapsverzoeken op FB van zo’n nep vrouwen met posts met een link naar een ‘volwassenen seks privé whatsapp groep etc’. Ik elke keer netjes rapporteren bij FB, dan kunnen ze er iets aan doen en hebben anderen er geen last van. Krijg ik ELKE keer een bericht terug: “we hebben je klacht onderzocht en zijn tot de conclusie gekomen dat dit profiel niet in strijd is met onze richtlijnen.”
Ja tief een eind op dan.
Ook redelijk lang last van gehad, wel dagelijks... De berichten niet meer openen/lezen heeft het probleem verholpen bij mij. Krijg nu al even niets meer binnen.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Ik krijg dat soort verzoeken ook nog steeds dagelijks.
Heb niet eens zin meer om te rapporteren. Vaak zie je aan de naam trouwens wel dat het een nep profiel betreft dusja. Negeren.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
online now
ULTIMO wrote:Ik krijg dat soort verzoeken ook nog steeds dagelijks.
Heb niet eens zin meer om te rapporteren. Vaak zie je aan de naam trouwens wel dat het een nep profiel betreft dusja. Negeren.
^
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Gewoon Facebook verwijderen. Dan is het hele probleem voor je opgelost. Ik kan je ook vertellen dat dat een hoop tijd en frustratie scheelt :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Het probleem kun je het best bij de bron bestrijden, dus dat betekent het mijden van bepaalde websites mooie trekvogels :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Vliegen. Lijkt wel een ware plaag op dit moment joh. Op 't werk, thuis, overal zit het vol met die gevleugelde tyfusbessten.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
THArdstyler wrote:Vliegen. Lijkt wel een ware plaag op dit moment joh. Op 't werk, thuis, overal zit het vol met die gevleugelde tyfusbessten.
THArdstyler wrote:Het probleem kun je het best bij de bron bestrijden: douchen
Hardtraxx Veteran
3817 posts member since 2010
online now
ErikZ wrote:
THArdstyler wrote:Vliegen. Lijkt wel een ware plaag op dit moment joh. Op 't werk, thuis, overal zit het vol met die gevleugelde tyfusbessten.
THArdstyler wrote:Het probleem kun je het best bij de bron bestrijden: douchen

:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Hahahah nice
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
brianfct65 wrote:Gewoon Facebook verwijderen. Dan is het hele probleem voor je opgelost. Ik kan je ook vertellen dat dat een hoop tijd en frustratie scheelt :thumbup:
Haha, ja dat ook.
Heb zelf alleen de app van mn telefoon gegooid. Dat scheelt al een heleboel nutteloos gescroll door kansloze content ;)
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Alweer met 50k overboden worden op een huis van maar 200k... Zo hopeloos :(
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
online now
makrooy wrote:Alweer met 50k overboden worden op een huis van maar 200k... Zo hopeloos :(
Man het word steeds erger
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
De stuk kleinere benedenwoning hier verderop in de straat staat voor een hogere prijs nu op Funda dan waar ik mijn volwaardige rijtjeshuis minder dan twee jaar geleden heb gekocht, en aan die woning moet toch echt een heel stuk meer gebeuren dan de mijne destijds. Bizarre markt...
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 15 minutes ago
PostNL brievenbus pakketje dat dinsdag binnen zou komen, toen vertraagd is, oké, maar nu nog steeds niet binnen, en: Bezorgtijd onbekend. Had 'm graag voor zaterdagmiddag binnen gehad.
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 16 hours ago
Testen voor toegang en 24 uur later nog steeds geen uitslag hebben
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
Sven-O wrote:Testen voor toegang en 24 uur later nog steeds geen uitslag hebben
Spambox gecheckt? Daar zat die van mij.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Chroman wrote:
Sven-O wrote:Testen voor toegang en 24 uur later nog steeds geen uitslag hebben
Spambox gecheckt? Daar zat die van mij.
Ben vrijdagavond getest, heb nog steeds niets ontvangen xd Mijn vriendin zaterdagavond een sms en een mail ontvangen
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Insectenbeten :mad:
Hardtraxxer
561 posts member since 2020
last seen 16 hours ago
Chroman wrote:Spambox gecheckt? Daar zat die van mij.
Nope, niks meer gehoord van mn test op vrijdag. Zaterdag nog snel een nieuwe ingepland en daar na 3 uur wel een uitslag van gekregen gelukkig.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Slaapkussens :/. Elk kussen dat ik koop, verliest al na 3 maanden ongeveer zijn ondersteuning waardoor ik veel ochtenden wakker word met nekpijn. Kan iemand hier nog een goed en duurzaam kussen aanraden voor een zij-slaper?
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
RoyAPO wrote:Slaapkussens :/. Elk kussen dat ik koop, verliest al na 3 maanden ongeveer zijn ondersteuning waardoor ik veel ochtenden wakker word met nekpijn. Kan iemand hier nog een goed en duurzaam kussen aanraden voor een zij-slaper?
https://cloudpillo.nl/

Enorm tevreden mee :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Jordi wrote:
RoyAPO wrote:Slaapkussens :/. Elk kussen dat ik koop, verliest al na 3 maanden ongeveer zijn ondersteuning waardoor ik veel ochtenden wakker word met nekpijn. Kan iemand hier nog een goed en duurzaam kussen aanraden voor een zij-slaper?
https://cloudpillo.nl/

Enorm tevreden mee :thumbsup:
Zal m onthouden voor als m’n nieuwe bestelde kussens weer niet goed zijn xd. Heb het idee dat traagschuim niet echt heel goed is wanneer je soms veel zweet of het snel warm hebt. Ga het nu eens proberen met deze

https://www.bol.com/nl/p/litollo-dons-h ... _iphoneapp
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Ik zat ook altijd te klooien met m'n nek en had ook altijd hoofdkussens van een paar tientjes, maar ben er al wel achter dat je beter een keer goed kan investeren in een perfect hoofdkussen en er een keer 100 euro tegen gooien dat dat je om de 2 maanden weer een ander koopt.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Rickzel wrote:Ik zat ook altijd te klooien met m'n nek en had ook altijd hoofdkussens van een paar tientjes, maar ben er al wel achter dat je beter een keer goed kan investeren in een perfect hoofdkussen en er een keer 100 euro tegen gooien dat dat je om de 2 maanden weer een ander koopt.
Ohh echt? Ik had juist gelezen dat zelfs duurdere kussens soms niet goed zijn. Gelukkig heeft bol.com soepele retourvoorwaarden :D
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Ik zou (heel ouderwets) gewoon eens naar een fysieke winkel gaan en uitproberen wat voor jou het fijnst ligt, dat is wat ik gedaan heb namelijk. Via Bol is het altijd maar afwachten.