Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
12uur me bed in gedoken terwijl het nog tot 4uur door ging... ik kon gwn niet meer, maar heb nu al spijt, omdat ik waarschijnlijk veel gemist heb! :/
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Maximum wrote:12uur me bed in gedoken terwijl het nog tot 4uur door ging... ik kon gwn niet meer, maar heb nu al spijt, omdat ik waarschijnlijk veel gemist heb! :/
WAT?!? 12.00 naar huis gegaan?
Mietje :P Wij zijn lekker tot een uurtje of 4 door blijven gaan :beer:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Daveytl wrote:
Maximum wrote:12uur me bed in gedoken terwijl het nog tot 4uur door ging... ik kon gwn niet meer, maar heb nu al spijt, omdat ik waarschijnlijk veel gemist heb! :/
WAT?!? 12.00 naar huis gegaan?
Mietje :P Wij zijn lekker tot een uurtje of 4 door blijven gaan :beer:
ik ging vrijdag avond om 5 uur slapen en om 9 uur ging de wekker weer! Om 10 uur al in de trein, hele dag in amsterdam geweest en 7 uur weer thuis en toen nog tot 12 in eigen dorp.. toen kon ik echt niet meer! xd
G
mijn teenhaar

bbq inkopen gedaan hebben en er vervolgens achter komen dat de bbq is verdwenen :/
G
Project 141 wrote:
KSwoosh wrote:mijn teenhaar

bbq inkopen gedaan hebben en er vervolgens achter komen dat de bbq is verdwenen :/
Dan maar aan een stokje boven het kampvuur ;)
we hebben een stenen dakterras, zou je daar een kampvuur op kunnen maken? :P
G
Project 141 wrote:Makkie :P gewoon je gordijnen in de fik steken ofzo
ja meer in de zin van: kan het :P [zonder het huis/dak te verneuken]
want ik heb ook zon zak van de AH gekocht: ZAK AANSTEKEN, BBQ in een zak zegmaar, maar zonder BBQ, alleen aanmaakhoutjes en houtskool denkik
B
KSwoosh wrote:
Project 141 wrote:Makkie :P gewoon je gordijnen in de fik steken ofzo
ja meer in de zin van: kan het :P [zonder het huis/dak te verneuken]
want ik heb ook zon zak van de AH gekocht: ZAK AANSTEKEN, BBQ in een zak zegmaar, maar zonder BBQ, alleen aanmaakhoutjes en houtskool denkik
Ga terug naar de ah en haal zoeen aluminium wegwerpbbq :P
G
jah heb er net ook een gehaald bij de action xd

en die zak had ik gehaald, omdat we nog een bbq zouden hebben
maar die is ineens weg xd
Hardtraxxer
259 posts member since 2011
last seen Mar 2014
RAW-vizion wrote:
Almighty wrote:Haastig schijten
das kut, ik wil altyd de tyd hebben daarvoor :/
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
ik niet :P, hoe eerder die der uit is, hoe beter het is! >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
irritatiemomentjeS van de dag:
1:Actie: rabobank site die het niet doet, omdat 1 of andere halve mafkees een Ddos op die site pleurt.
2:Gevolg: ik kan niet of nauwelijks inloggen op de rabobank site. of hij linkt em door naar google. of het duurt een half uur voordat je op de bewuste pagina bent.
3:Gevolg van het gevolg: ik heb nog steeds me salaris niet gestort gekregen.
4:Gevolg van het gevolg van het gevolg: me tandartsrekening word niet betaald, en dus krijg ik een verhoging.
5: minpuntje: ik heb geen sigaretten meer. :thumbdown:
6: conclusie: waarom schieten ze zo'n kuthackertje niet gewoon een kogel door zn tyfuskop?
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Last van lage rugpijn krijgen, best wel uit het niets..

Morgen ff naar de langs de dokter hoop dat het meevalt omdat ik zaterdag nog naar Euphoria wil.
G
QnalQut wrote:irritatiemomentjeS van de dag:
1:Actie: rabobank site die het niet doet, omdat 1 of andere halve mafkees een Ddos op die site pleurt.
2:Gevolg: ik kan niet of nauwelijks inloggen op de rabobank site. of hij linkt em door naar google. of het duurt een half uur voordat je op de bewuste pagina bent.
3:Gevolg van het gevolg: ik heb nog steeds me salaris niet gestort gekregen.
4:Gevolg van het gevolg van het gevolg: me tandartsrekening word niet betaald, en dus krijg ik een verhoging.
5: minpuntje: ik heb geen sigaretten meer. :thumbdown:
6: conclusie: waarom schieten ze zo'n kuthackertje niet gewoon een kogel door zn tyfuskop?
Rabobank: :lol:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
ing ftw
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
ik kap gelijk met roken ook, ben er echt helemaal klaar mee.. altijd die fucking geintjes maar weer. die gasten zijn blijkbaar goed met cijfertjes, maar een goed stel werkende hersens hebben die gasten gewoon niet, een beetje fatsoenlijk mens, weet dat een BANK-site tenminste een teringgoeie beveiliging moet hebben
.. maar nee hoor, de rabobank is weer anders, ben echt helemaal klaar met dat stelletje zachtgekookte eitjes.!
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Juist ING die spammers het toelaat om vanaf een ING adres mensen te spammen en te phishen! :P
Donateur
last seen Sep 2014
QnalQut wrote:ik kap gelijk met roken ook, ben er echt helemaal klaar mee.. altijd die fucking geintjes maar weer. die gasten zijn blijkbaar goed met cijfertjes, maar een goed stel werkende hersens hebben die gasten gewoon niet, een beetje fatsoenlijk mens, weet dat een BANK-site tenminste een teringgoeie beveiliging moet hebben
.. maar nee hoor, de rabobank is weer anders, ben echt helemaal klaar met dat stelletje zachtgekookte eitjes.!

Kijk naar het PSN .. Je kan nooit 100% waterdicht zijn kwa beveiliging helaas. Alleen dat het zo lang duurt is een ander verhaal
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
roberttt wrote:
QnalQut wrote:ik kap gelijk met roken ook, ben er echt helemaal klaar mee.. altijd die fucking geintjes maar weer. die gasten zijn blijkbaar goed met cijfertjes, maar een goed stel werkende hersens hebben die gasten gewoon niet, een beetje fatsoenlijk mens, weet dat een BANK-site tenminste een teringgoeie beveiliging moet hebben

Kijk naar het PSN .. Je kan nooit 100% waterdicht zijn kwa beveiliging helaas. Alleen dat het zo lang duurt is een ander verhaal

wat ik bedoel, is dat het een klein vies vuil teringjochie lukt, om een site als rabobank gewoon het grootste gedeelte van de dag plat te gooien, en dat als ze het eindelijk schijnen gefixt te hebben, die site nog niet voor 10% goed werkt..
dat is mijn punt.
Donateur
last seen Sep 2014
QnalQut wrote:
roberttt wrote:

wat ik bedoel, is dat het een klein vies vuil teringjochie lukt, om een site als rabobank gewoon het grootste gedeelte van de dag plat te gooien, en dat als ze het eindelijk schijnen gefixt te hebben, die site nog niet voor 10% goed werkt..
dat is mijn punt.
Nou zullen we hem nog een keer platgooien :evil: heb je wel leuke tooltjes voor, om een attack er op uit te voeren xd ff op 4chan een groepje vormen
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Nou zullen we hem nog een keer platgooien :evil: heb je wel leuke tooltjes voor, om een attack er op uit te voeren xd ff op 4chan een groepje vormen
nohh..
alhoewel, doe dat ff, wanneer der rekeningen binnenkomen xd, ik laat je dat nog wel ff weten
G
QnalQut wrote:wat ik bedoel, is dat het een klein vies vuil teringjochie lukt, om een site als rabobank gewoon het grootste gedeelte van de dag plat te gooien, en dat als ze het eindelijk schijnen gefixt te hebben, die site nog niet voor 10% goed werkt..
dat is mijn punt.
hoe het rabo netwerk is platgegooid (wat ik gehoord heb), met een DDoS aanval, daar heb je geen skills voor nodig
dat is in feite gewoon een server kapotspammen tot alles overbelast is en ie er mee kapt.
C
Orbit cannon ftw?
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Omg me ex wil weer met me, maar heb echt een hekel aan haar gekregen >.<
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Grozny wrote:Omg me ex wil weer met me, maar heb echt een hekel aan haar gekregen >.<
sex relatie :woot:
Hardtraxxer
445 posts member since 2011
last seen Dec 2012
Heb vandaag rijexamen, waardoor ik opgefokt ben omdat ik echt wel me rijbewijs wil halen,
dat is best irritant die zenuwen :)