Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 10:30 

Hardtraxx Veteran

12uur me bed in gedoken terwijl het nog tot 4uur door ging... ik kon gwn niet meer, maar heb nu al spijt, omdat ik waarschijnlijk veel gemist heb! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 12:53 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
12uur me bed in gedoken terwijl het nog tot 4uur door ging... ik kon gwn niet meer, maar heb nu al spijt, omdat ik waarschijnlijk veel gemist heb! :/

WAT?!? 12.00 naar huis gegaan?
Mietje :P Wij zijn lekker tot een uurtje of 4 door blijven gaan :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 13:13 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Maximum schreef:

WAT?!? 12.00 naar huis gegaan?
Mietje :P Wij zijn lekker tot een uurtje of 4 door blijven gaan :beer:

ik ging vrijdag avond om 5 uur slapen en om 9 uur ging de wekker weer! Om 10 uur al in de trein, hele dag in amsterdam geweest en 7 uur weer thuis en toen nog tot 12 in eigen dorp.. toen kon ik echt niet meer! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:59 

mijn teenhaar

bbq inkopen gedaan hebben en er vervolgens achter komen dat de bbq is verdwenen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:03 

Project 141 schreef:
KSwoosh schreef:
mijn teenhaar

bbq inkopen gedaan hebben en er vervolgens achter komen dat de bbq is verdwenen :/

Dan maar aan een stokje boven het kampvuur ;)

we hebben een stenen dakterras, zou je daar een kampvuur op kunnen maken? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:10 

Project 141 schreef:
Makkie :P gewoon je gordijnen in de fik steken ofzo

ja meer in de zin van: kan het :P [zonder het huis/dak te verneuken]
want ik heb ook zon zak van de AH gekocht: ZAK AANSTEKEN, BBQ in een zak zegmaar, maar zonder BBQ, alleen aanmaakhoutjes en houtskool denkik
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:11 

KSwoosh schreef:
Project 141 schreef:
Makkie :P gewoon je gordijnen in de fik steken ofzo

ja meer in de zin van: kan het :P [zonder het huis/dak te verneuken]
want ik heb ook zon zak van de AH gekocht: ZAK AANSTEKEN, BBQ in een zak zegmaar, maar zonder BBQ, alleen aanmaakhoutjes en houtskool denkik

Ga terug naar de ah en haal zoeen aluminium wegwerpbbq :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 16:40 

jah heb er net ook een gehaald bij de action xd

en die zak had ik gehaald, omdat we nog een bbq zouden hebben
maar die is ineens weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 18:00 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
Almighty schreef:
Haastig schijten

das kut, ik wil altyd de tyd hebben daarvoor :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 18:05 

Hardtraxx Veteran

ik niet :P, hoe eerder die der uit is, hoe beter het is! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

irritatiemomentjeS van de dag:
1:Actie: rabobank site die het niet doet, omdat 1 of andere halve mafkees een Ddos op die site pleurt.
2:Gevolg: ik kan niet of nauwelijks inloggen op de rabobank site. of hij linkt em door naar google. of het duurt een half uur voordat je op de bewuste pagina bent.
3:Gevolg van het gevolg: ik heb nog steeds me salaris niet gestort gekregen.
4:Gevolg van het gevolg van het gevolg: me tandartsrekening word niet betaald, en dus krijg ik een verhoging.
5: minpuntje: ik heb geen sigaretten meer. :thumbdown:
6: conclusie: waarom schieten ze zo'n kuthackertje niet gewoon een kogel door zn tyfuskop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 19:57 

Hardtraxx Veteran

Last van lage rugpijn krijgen, best wel uit het niets..

Morgen ff naar de langs de dokter hoop dat het meevalt omdat ik zaterdag nog naar Euphoria wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 20:08 

QnalQut schreef:
irritatiemomentjeS van de dag:
1:Actie: rabobank site die het niet doet, omdat 1 of andere halve mafkees een Ddos op die site pleurt.
2:Gevolg: ik kan niet of nauwelijks inloggen op de rabobank site. of hij linkt em door naar google. of het duurt een half uur voordat je op de bewuste pagina bent.
3:Gevolg van het gevolg: ik heb nog steeds me salaris niet gestort gekregen.
4:Gevolg van het gevolg van het gevolg: me tandartsrekening word niet betaald, en dus krijg ik een verhoging.
5: minpuntje: ik heb geen sigaretten meer. :thumbdown:
6: conclusie: waarom schieten ze zo'n kuthackertje niet gewoon een kogel door zn tyfuskop?

Rabobank: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 20:08 

Donateur

ing ftw
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 20:12 

Hardtraxx Veteran

ik kap gelijk met roken ook, ben er echt helemaal klaar mee.. altijd die fucking geintjes maar weer. die gasten zijn blijkbaar goed met cijfertjes, maar een goed stel werkende hersens hebben die gasten gewoon niet, een beetje fatsoenlijk mens, weet dat een BANK-site tenminste een teringgoeie beveiliging moet hebben
.. maar nee hoor, de rabobank is weer anders, ben echt helemaal klaar met dat stelletje zachtgekookte eitjes.!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 20:12 

Hardtraxx Veteran

Juist ING die spammers het toelaat om vanaf een ING adres mensen te spammen en te phishen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 20:13 

Donateur

QnalQut schreef:
ik kap gelijk met roken ook, ben er echt helemaal klaar mee.. altijd die fucking geintjes maar weer. die gasten zijn blijkbaar goed met cijfertjes, maar een goed stel werkende hersens hebben die gasten gewoon niet, een beetje fatsoenlijk mens, weet dat een BANK-site tenminste een teringgoeie beveiliging moet hebben
.. maar nee hoor, de rabobank is weer anders, ben echt helemaal klaar met dat stelletje zachtgekookte eitjes.!

Kijk naar het PSN .. Je kan nooit 100% waterdicht zijn kwa beveiliging helaas. Alleen dat het zo lang duurt is een ander verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
QnalQut schreef:

Kijk naar het PSN .. Je kan nooit 100% waterdicht zijn kwa beveiliging helaas. Alleen dat het zo lang duurt is een ander verhaal

wat ik bedoel, is dat het een klein vies vuil teringjochie lukt, om een site als rabobank gewoon het grootste gedeelte van de dag plat te gooien, en dat als ze het eindelijk schijnen gefixt te hebben, die site nog niet voor 10% goed werkt..
dat is mijn punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 20:24 

Donateur

QnalQut schreef:
roberttt schreef:
QnalQut schreef:

wat ik bedoel, is dat het een klein vies vuil teringjochie lukt, om een site als rabobank gewoon het grootste gedeelte van de dag plat te gooien, en dat als ze het eindelijk schijnen gefixt te hebben, die site nog niet voor 10% goed werkt..
dat is mijn punt.

Nou zullen we hem nog een keer platgooien :evil: heb je wel leuke tooltjes voor, om een attack er op uit te voeren xd ff op 4chan een groepje vormen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Nou zullen we hem nog een keer platgooien :evil: heb je wel leuke tooltjes voor, om een attack er op uit te voeren xd ff op 4chan een groepje vormen

nohh..
alhoewel, doe dat ff, wanneer der rekeningen binnenkomen xd, ik laat je dat nog wel ff weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 21:38 

QnalQut schreef:
dat is mijn punt.

hoe het rabo netwerk is platgegooid (wat ik gehoord heb), met een DDoS aanval, daar heb je geen skills voor nodig
dat is in feite gewoon een server kapotspammen tot alles overbelast is en ie er mee kapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 21:59 

Orbit cannon ftw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 04:25 

Hardtraxx Veteran

Omg me ex wil weer met me, maar heb echt een hekel aan haar gekregen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 07:54 

Donateur

Grozny schreef:
Omg me ex wil weer met me, maar heb echt een hekel aan haar gekregen >.<

sex relatie :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 09:15 

Hardtraxxer

Heb vandaag rijexamen, waardoor ik opgefokt ben omdat ik echt wel me rijbewijs wil halen,
dat is best irritant die zenuwen :)
Vorige  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic