Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1226, 1227, 1228, 1229, 1230, 1231, 1232 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Justinhafc schreef:
Heel kinderachtig, maar ik vind het heel grappig dat zijn initialen dus schijnbaar WC zijn xd

Hahaha en nu vind ik het ook jammer dat hij Engel heet en geen Eend.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frank Snoeks
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2021 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Frank Snoeks


Dat hij niet eens denkt van: Goh ik praat nu al wel heel lang onwijs veel onzin!

En weet zeker dat hij is strijd is voor het voorzitterschap van de Goossens fanclub, als ik hem zo hoor hebben we te maken met de nieuwe Pelé
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 00:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Frank Snoeks

Ik word ook zo moe van die gozer, na 5 minuten ook naar de Belgen geschakeld. Buiten dat het een fijne commentator was, was de analyse in de rust ook een stuk beter dan bij de NOS. Dus zeker voor herhaling vatbaar.

@Erik de Goossens-Spinazolla fanclub dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan gaan we de volgende keer maar naar de Zuiderburen schakelen als dat beter is. Dit houd ik niet nog een wedstrijd vol
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wielrennen, veldrijden etc. en sowieso het Belgisch elftal kijk ik altijd op de Belg. Zóveel fijner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen ietwat chauvinistisch. :'-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 10:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Frank Snoeks

De Olav Mol van de voetbalwereld
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Justinhafc schreef:
Frank Snoeks

De Olav Mol van de voetbalwereld

Tering, daar stoor ik me ook steeds meer aan, met z'n 'nee neee neeeeeeee' en daarna 'Lewis hamilton sukkel!!'

En zelf pretendeert ie dan neutraal te zijn. Lul
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Tering, daar stoor ik me ook steeds meer aan, met z'n 'nee neee neeeeeeee' en daarna 'Lewis hamilton sukkel!!'

En zelf pretendeert ie dan neutraal te zijn. Lul

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah die hoorde ik op 538 idd, prachtig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Pannenkoek schreef:
Justinhafc schreef:
Frank Snoeks

De Olav Mol van de voetbalwereld

Tering, daar stoor ik me ook steeds meer aan, met z'n 'nee neee neeeeeeee' en daarna 'Lewis hamilton sukkel!!'

En zelf pretendeert ie dan neutraal te zijn. Lul


Haha hij doet absoluut niet alsof ie neutraal is. Heeft vaak genoeg toegegeven dat ie met een oranje bril kijkt. Ik ga hem niet verdedigen, ik snap best als zijn commentaar je niet zint. Maar beetje nationalisme hoort wel bij sport vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh dan heb ik alleen de 'interviews' van 'm gelezen/gezien waar ie zegt 'ik ben er niet voor Max maar voor de sport' :P

Tuurlijk snap ik dat hij voor Max iets harder juicht dan voor 'm ander maar om bijv Hamilton dan meteen een sukkel te noemen (en de toon waarop) gaat wel ver vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 08:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Oh dan heb ik alleen de 'interviews' van 'm gelezen/gezien waar ie zegt 'ik ben er niet voor Max maar voor de sport' :P

Tuurlijk snap ik dat hij voor Max iets harder juicht dan voor 'm ander maar om bijv Hamilton dan meteen een sukkel te noemen (en de toon waarop) gaat wel ver vind ik.

Pff... je zou je maar ergeren aan commentaar... xd
Ik denk dat het geen hol uitgemaakt had wie Perez op deze manier zo goed als voorbij stuift en dan zo'n fout maakt, dan had ie hem waarschijnlijk ook gewoon sukkel genoemd.. En groot gelijk.. gewoon teveel risico genomen. punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 08:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies wat Nattehond zegt. Het moment en de manier waarop leek gewoon sukkelig en laten we tevens niet gaan doen alsof iemand sukkel noemen iets heel ergs is. Of is het inmiddels al zo ver gesteld met de knuffel-/cancelcultuur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 08:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat sukkel bomt me niet enorm, al hoort dat wel gewoon bij het hele plaatje van hem wat hem niet een geweldige commentator maakt imo. Moet je maar liggen natuurlijk. Heb liever David Croft van Sky, hij klinkt namelijk daadwerkelijk compleet neutraal, geeft goed commentaar en heeft meer zn shit op orde qua wie en wat waar zijn en wat er gebeurt met ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Oh dan heb ik alleen de 'interviews' van 'm gelezen/gezien waar ie zegt 'ik ben er niet voor Max maar voor de sport' :P

Tuurlijk snap ik dat hij voor Max iets harder juicht dan voor 'm ander maar om bijv Hamilton dan meteen een sukkel te noemen (en de toon waarop) gaat wel ver vind ik.


Olaf Mol zit al in de sport sinds begin jaren 90. Hij heeft absoluut recht om dat te zeggen :)

Dat is wel zijn stijl inderdaad. Beetje grofgebekt. Fuck, sukkel etc roepen. Snap best als je dat niet ligt. Zelf geen last van. Meer last van dat hij geregeld dingen mist alleen omdat hij in zijn eentje commentaar geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zozeer het woordje sukkel waar ik een hekel aan heb.
Maargoed, Olav is gewoon niet mijn favoriet om meerdere redenen. Geef mij Rick Winkelman maar, hoe hij de VT verslaat (maar ook hoe hij de interviews doet) vind ik honderd maal prettiger om naar te luisteren.

Goede stem, heeft zijn shit op orde (en als ie 't even niet weet zegt ie liever een paar seconden niets dan zomaar iets te roepen) en kan het redelijk neutraal verslaan. Interviews ook rustig, inhoudelijk zeer goed, onderbreekt de coureurs niet etc. Jack Plooij vind ik nog vele malen erger dan Olav.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 19:54 
 
Hardtraxx Veteran

Kut regen

Kut onweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut warmte
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 21:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Kut warmte


Dit idd, blij dat het eindelijk eens regent, al die broeierige hitte even weg voor het slapen en al die pollen pleite.

Plus zwaar weer is altijd nice om te zien, en straks schone geïoniseerde lucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 21:46 
 
Hardtraxx Crew

ULTIMO schreef:
Kut warmte
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
ULTIMO schreef:
Kut warmte


Dit idd, blij dat het eindelijk eens regent, al die broeierige hitte even weg voor het slapen en al die pollen pleite.

Plus zwaar weer is altijd nice om te zien, en straks schone geïoniseerde lucht.

't Koelt na 't weekend pas echt goed af helaas. Nu is het strontbenauwd. Hooikoortsklachten zijn vandaag wel ineens een stuk minder idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg de laatste tijd mega vaak vriendschapsverzoeken op FB van zo’n nep vrouwen met posts met een link naar een ‘volwassenen seks privé whatsapp groep etc’. Ik elke keer netjes rapporteren bij FB, dan kunnen ze er iets aan doen en hebben anderen er geen last van. Krijg ik ELKE keer een bericht terug: “we hebben je klacht onderzocht en zijn tot de conclusie gekomen dat dit profiel niet in strijd is met onze richtlijnen.”
Ja tief een eind op dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2021 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deed ik vroeger ook maar inderdaad snel mee gestopt na steeds dezelfde boodschap te krijgen. Ondertussen verwijder ik het verzoek gewoon iedere keer, dan is het ook opgelost.
Vorige  1 ... 1226, 1227, 1228, 1229, 1230, 1231, 1232 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic