Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1225, 1226, 1227, 1228, 1229, 1230, 1231 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2021 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste maand elke week een aantal keren gebeld door UK nummers met de een dik indisch accent gevraagd om aandelen te kopen maar voordat ik er aan begin wel eerst even mijn credit card gegevens moet opgeven. Jammer genoeg worden de telefoonnummers gespoofed waardoor het elke keer een andere +44 nummer is.
Neem je niet op dan krijg je een voicemail met alleen een achtergrond geluid van de callcenter.

Ondertussen een app gevonden die op basis van areacode kan blokkeren. Eens testen of dit werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2021 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Laatste maand elke week een aantal keren gebeld door UK nummers met de een dik indisch accent gevraagd om aandelen te kopen maar voordat ik er aan begin wel eerst even mijn credit card gegevens moet opgeven. Jammer genoeg worden de telefoonnummers gespoofed waardoor het elke keer een andere +44 nummer is.
Neem je niet op dan krijg je een voicemail met alleen een achtergrond geluid van de callcenter.

Ondertussen een app gevonden die op basis van areacode kan blokkeren. Eens testen of dit werkt.


Pls show bobs n vagene
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2021 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Laatste maand elke week een aantal keren gebeld door UK nummers met de een dik indisch accent gevraagd om aandelen te kopen maar voordat ik er aan begin wel eerst even mijn credit card gegevens moet opgeven. Jammer genoeg worden de telefoonnummers gespoofed waardoor het elke keer een andere +44 nummer is.
Neem je niet op dan krijg je een voicemail met alleen een achtergrond geluid van de callcenter.

Ondertussen een app gevonden die op basis van areacode kan blokkeren. Eens testen of dit werkt.


let me know of t werkt aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2021 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De oproepen die ik krijg van +44 nummers zijn zo goed als altijd recruiters. Wanneer ik gebeld word van een +44 nummer dan neem ik gewoonweg niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2021 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
De oproepen die ik krijg van +44 nummers zijn zo goed als altijd recruiters. Wanneer ik gebeld word van een +44 nummer dan neem ik gewoonweg niet op.


Dat doe ik ook maar het word wel vervelend als het meerdere keren in de week gebeurd. Dan maar liever geen +44 nummers, zou niet weten waarom ik telefoontjes uit Engeland moet opnemen.

Zakelijk is het een ander verhaal, maar daar word ik nu niet mee lastig gevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2021 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg gelukkig nog niet van zulke oproepen maar krijg sinds kort wel veel scam sms'jes, dagelijks. Enorm irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2021 19:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De hoeveelheid sms'jes met "folk uw pykket" en dan een linkje begint wel op te pikken in frequentie...

Idem voor die stroomaanbieding "we zien dat u bij qurrent zat" zijn rete irritant. Wel leuk dat ik zo'n vrouwtje 1.5u aan de lijn heb kunnen houden omdat ik met iets bezig was op dat moment. Daarna zei ik, geef je nummer maar bel ik morgen terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 09:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zakje met poep op de straat voor mijn deur. :sick: Was nog van zin om het op te ruimen, helaas opeengereden...

K*t Polen, Roemenen, 'Lee Towers' of wie ook met zo'n tientonner rijdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Zakje met poep op de straat voor mijn deur. :sick: Was nog van zin om het op te ruimen, helaas opeengereden...

K*t Polen, Roemenen, 'Lee Towers' of wie ook met zo'n tientonner rijdt.


Huh? Maar wiens schuld is dat dat zakje met poep daar ligt? Dat iemand met zijn auto daar overheen rijdt kunnen zij toch niet zoveel aan doen? Er ligt zoveel op de weg namelijk. Of begrijp ik het verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wappies en hun Neurenburg 2.0 complot
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
simon10pont schreef:
Zakje met poep op de straat voor mijn deur. :sick: Was nog van zin om het op te ruimen, helaas opeengereden...

K*t Polen, Roemenen, 'Lee Towers' of wie ook met zo'n tientonner rijdt.


Huh? Maar wiens schuld is dat dat zakje met poep daar ligt? Dat iemand met zijn auto daar overheen rijdt kunnen zij toch niet zoveel aan doen? Er ligt zoveel op de weg namelijk. Of begrijp ik het verkeerd?


Hoogstwaarschijnlijk truckers. Die zijn ook bijna altijd verantwoordelijk voor de rest van het vuil hier in de omgeving. Ik weet dat ik geen bewijs heb maar wie zou het anders in een zakje draaien? :whistle:

Elke dag ligt er wel weer iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 21:55 
 
Hardtraxxer

simon10pont schreef:
Hekzitter schreef:
simon10pont schreef:
Zakje met poep op de straat voor mijn deur. :sick: Was nog van zin om het op te ruimen, helaas opeengereden...

K*t Polen, Roemenen, 'Lee Towers' of wie ook met zo'n tientonner rijdt.


Huh? Maar wiens schuld is dat dat zakje met poep daar ligt? Dat iemand met zijn auto daar overheen rijdt kunnen zij toch niet zoveel aan doen? Er ligt zoveel op de weg namelijk. Of begrijp ik het verkeerd?


Hoogstwaarschijnlijk truckers. Die zijn ook bijna altijd verantwoordelijk voor de rest van het vuil hier in de omgeving. Ik weet dat ik geen bewijs heb maar wie zou het anders in een zakje draaien? :whistle:

Elke dag ligt er wel weer iets anders.


Zou het niet gewoon hondenpoep kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Chroman schreef:
hurricane schreef:
Van mij mag Oekraine winnen, wel een leuk tempo liedje en ook om Putin te irriteren :P

Ik zit echt te wachten op een remix van DJ Medved of DJ Blyatman


Had het er over met een vriend dat Billx hier een goeie remix van zou kunnen maken, contact gezocht via Insta en hij ging kijken of hij er wat mee kan :D


Hij heeft het gewoon gedaan xd https://www.instagram.com/p/CPTe2FxAys4 ... _copy_link

Absoluut een Genietmoment eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
ErikZ schreef:
hurricane schreef:
Van mij mag Oekraine winnen, wel een leuk tempo liedje en ook om Putin te irriteren :P


Had het er over met een vriend dat Billx hier een goeie remix van zou kunnen maken, contact gezocht via Insta en hij ging kijken of hij er wat mee kan :D


Hij heeft het gewoon gedaan xd https://www.instagram.com/p/CPTe2FxAys4 ... _copy_link

Absoluut een Genietmoment eigenlijk

hahah best wel gaaf gedaan eigenlijk met behoud van dat fluit geluid ook enzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 08:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Zou het niet gewoon hondenpoep kunnen zijn?


Dat was het zeker niet, aan de hoeveelheid te zien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 08:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
joostmakaay schreef:
Zou het niet gewoon hondenpoep kunnen zijn?


Dat was het zeker niet, aan de hoeveelheid te zien..


Zodra je maiskorrels kan spotten in de feces, dan weet je dat het geen hond is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
ErikZ schreef:
hurricane schreef:
Van mij mag Oekraine winnen, wel een leuk tempo liedje en ook om Putin te irriteren :P


Had het er over met een vriend dat Billx hier een goeie remix van zou kunnen maken, contact gezocht via Insta en hij ging kijken of hij er wat mee kan :D


Hij heeft het gewoon gedaan xd https://www.instagram.com/p/CPTe2FxAys4 ... _copy_link

Absoluut een Genietmoment eigenlijk

Hahahaha jezus
Vind het origineel echt super dik en hangt al een paar dagen in m'n hoofd. Remix klinkt iig niet direct mega kut, dus ben benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog niet direct genietmomentje die Remix... Benieuwd wat er nog meer gaat komen aan remixen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2021 10:58 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Nog niet direct genietmomentje die Remix... Benieuwd wat er nog meer gaat komen aan remixen


De plaat niet misschien maar het feit dat we het hem toestuurde, hij reageerde en er ook dat werkelijk wat mee heeft gedaan is het Genietmomentje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2021 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Willem Engel vieze natnek
wat een vuile mafkees is dat zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Willem Engel vieze natnek
wat een vuile mafkees is dat zeg


Gigantische staatsmongool die gast
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
hurricane schreef:
Willem Engel vieze natnek
wat een vuile mafkees is dat zeg


Gigantische staatsmongool die gast


Afbeelding

Not sure if fake or....
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel kinderachtig, maar ik vind het heel grappig dat zijn initialen dus schijnbaar WC zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 10:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Heel kinderachtig, maar ik vind het heel grappig dat zijn initialen dus schijnbaar WC zijn xd

:lol:

Geboortenaam, Naam en initialen komen overeen. Doet ie alleen vanwege z'n stukje grond in Spanje waarschijnlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2021 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Heel kinderachtig, maar ik vind het heel grappig dat zijn initialen dus schijnbaar WC zijn xd

Hahaha en nu vind ik het ook jammer dat hij Engel heet en geen Eend.
Vorige  1 ... 1225, 1226, 1227, 1228, 1229, 1230, 1231 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic