Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1220, 1221, 1222, 1223, 1224, 1225, 1226 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon er niks over vinden in ieder geval. Inmiddels wel een oplossing gevonden om alsnog screenshots te kunnen nemen (via Edge-vensters).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Geen screenshots meer kunnen nemen na het updaten naar Android 11

Meer mensen hebben hier last van sinds 11 op de samsungs. Ipv ingedrukt houden moet je volume down + power tegelijk indrukken en direct loslaten.

Vergt wat wenning
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top, zo werkt het inderdaad weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Top, zo werkt het inderdaad weer :thumbsup:


Wat deed je dan anders dan hieronder?

Svbtwee schreef:
Eerst werkte dat met de aan/uit + volumeknop, maar nu doet die niks meer.


Ik doe al jaren volume down + power voor screenshot. Nooit problemen mee gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 18:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat zal dan aan Samsung zijn eigen android versie liggen, want bij mij is het de schermvergrendelingsknop inhouden en dan krijg je een menutje waar ik screenshot kies
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dat zal dan aan Samsung zijn eigen android versie liggen, want bij mij is het de schermvergrendelingsknop inhouden en dan krijg je een menutje waar ik screenshot kies


Heb het even opgezocht. Zo te zien is het een universele Android functionaliteit.

Citaat:
1. The standard way to take an Android screenshot

Capturing a screenshot usually involves simultaneously pressing two buttons on your Android device; normally the volume down and power buttons. On older devices, you might need to use the home + power button combo. Alternatively, you can press and hold the power button for a few seconds; select Screenshot from the few options that appear.


Bron: https://www.androidauthority.com/how-to ... id-177316/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Svbtwee schreef:
Top, zo werkt het inderdaad weer :thumbsup:


Wat deed je dan anders dan hieronder?

Svbtwee schreef:
Eerst werkte dat met de aan/uit + volumeknop, maar nu doet die niks meer.


Ik doe al jaren volume down + power voor screenshot. Nooit problemen mee gehad.

Sommige android versies (en dan bedoel ik niet 10/11 maar fabrikant versies) hebben namelijk een taak/keybinding op de volume down + power -hold waardoor je de screenshot vanaf 11 dus niet meer kan maken. In dit geval zat er denk ik geen keybinding op waardoor er niets gebeurde.

Ik ken de Samsung android niet dus weet niet of je kan binden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2021 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Svbtwee schreef:
Top, zo werkt het inderdaad weer :thumbsup:


Wat deed je dan anders dan hieronder?

Svbtwee schreef:
Eerst werkte dat met de aan/uit + volumeknop, maar nu doet die niks meer.


Ik doe al jaren volume down + power voor screenshot. Nooit problemen mee gehad.

Eerst moest ik ze even ingedrukt houden, nu direct loslaten. Minuscuul verschil, maar je moet het wel even weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2021 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ajax. 75% balbezit, maar 0 tempo en niks afmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2021 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog steeds niet klachtenvrij zijn en mij nog een ongeluk hoesten zoals een zeehond van Pieterburen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
RvD schreef:
zaterdag 1 mei met 10.000 man (waaronder een aantal HTers) startschotgala vieren. Godverdomme wat ga ik daar schoftig veel bier drinken. :D

Een line up waar ik normaal gesproken betaald voor wil worden om er naar te moeten luisteren maar het kan me gestolen worden :clap:

Toch niet goadverdoamme
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heeft de petitie ondertekenen toch nog nut gehad!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zal ze leren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2021 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De airplay die dit irritante bagger nummer krijgt op de radio


Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2021 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon lekker nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2021 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is blijkbaar toegestaan volgens het recht dat de regering bepaalde branches in een bepaalde groep mag scharen, terwijl het eigenlijk helemaal niet binnen die definitie past. Voor de lockdown ben ik tot de ontdekking gekomen dat de zonnebank best een fijne toevoeging is aan het lege Corona leven. Nu kan ik hier helaas ook al maanden niet heen terwijl letterlijk bijna alles nu in enige mate open kan zijn. Zonnestudio’s zouden een doorstroomlocatie (binnen) zijn

Definitie van een doorstroomlocatie: doorstroomlocatie (de, -s) (ambtelijke taal) locatie waar mensen in vrij groten getale bij elkaar komen, maar waar ze niet zitten maar in beweging blijven, bv. een museum of pretpark. https://www.taalbank.nl/2020/09/30/doorstroomlocatie/

Mensen zonnen blijkbaar lopend in de zonnebank xd. De beleidsvrijheid van de overheid snap ik volledig, maar definities zijn definities en daar behoort lijkt mij ook een overheid zich aan te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2021 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat het kabinet dit weekend geen publiek toelaat in de stadions. Had verdomme wel een kaart weten te bemachtigen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2021 13:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Dat het kabinet dit weekend geen publiek toelaat in de stadions. Had verdomme wel een kaart weten te bemachtigen >.<

Afgelopen weekend eindelijk weer eens kunnen genieten van een wedstrijd ja, zo saai zonder publiek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2021 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Divinez schreef:
Justinhafc schreef:
Dat het kabinet dit weekend geen publiek toelaat in de stadions. Had verdomme wel een kaart weten te bemachtigen >.<

Afgelopen weekend eindelijk weer eens kunnen genieten van een wedstrijd ja, zo saai zonder publiek...


Saai zonder publiek is het zeker ja. Ergens neigt het ook een beetje richting een vorm van competitievervalsing zo. Denk bijvoorbeeld dat Willem II afgelopen weekend wel geprofiteerd heeft van het thuisvoordeel met publiek tegen RKC. Zoiets zou aan het einde van de rit wel eens beslissend kunnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2021 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Ergens neigt het ook een beetje richting een vorm van competitievervalsing zo.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2021 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat ik het anders verwoorden, zulke wisselende omstandigheden kunnen zorgen dat het kwartje voor bepaalde ploegen net verkeerd kan vallen. Voor m’n eigen ploeg maakt het me niet zoveel ui
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2021 00:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Laat ik het anders verwoorden, zulke wisselende omstandigheden kunnen zorgen dat het kwartje voor bepaalde ploegen net verkeerd kan vallen. Voor m’n eigen ploeg maakt het me niet zoveel ui


moest ook wel lachen om je eerder opmerking. Ik snap je ergens wel, maar denk niet dat we het zo moeten gaan zien. Belachelijk jammer tho, had graag ajax kampioen zien worden met supporters. Nu heeft halsema ook besloten dat terrasjes op t leidse zondag dicht moeten. Zeer benieuwd hoe dat gaat eindigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2021 08:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Ergens neigt het ook een beetje richting een vorm van competitievervalsing zo.



Dat is de VAR ook, dusja.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2021 08:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Justinhafc schreef:
Ergens neigt het ook een beetje richting een vorm van competitievervalsing zo.

:lol: :lol: :lol:

Heb zomaar het idee dat ze het hier in Venlo mee eens zijn. Het is toch raar dat Emmen een wedstrijd met publiek mag spelen richting het einde en VVV die kans niet krijgt. De KNVB had beter kunnen stellen samen met de overheid: Vanaf speelronde 30 iedere club 1 keer thuis met publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2021 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Dat is de VAR ook, dusja.. :lol:

Hoe is de VAR precies competitievervalsing?
Vorige  1 ... 1220, 1221, 1222, 1223, 1224, 1225, 1226 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic