Godsdienst en Fakeranen....
Beide een irritatiemomentje vandaag
Beide een irritatiemomentje vandaag
Nou zeg dat.... Scheef zootje, bah.makrooy wrote:Godsdienst in het algemeen gewoon zwaar irritatiemoment
makrooy wrote:Godsdienst in het algemeen gewoon zwaar irritatiemoment
Beterschaprakkietakkie wrote:Positief getest zijn op corona
Beterschap gaprakkietakkie wrote:Positief getest zijn op corona
Whitenoise komt juist vooral voor bij aansluiting die via RCA gaan. Dit omdat het een ongebalanceerde aansluiting is.Nuracore wrote:2x Adam Audio T5V besteld en ontvangen vandaag. Maar na het aansluiten helaas het probleem dat er heel veel statisch/whitenoise over heen gaat. Andere RCA kabels geprobeerd, mocht niet baten.
Ander apparaat geprobeerd en de whitenoise is weg.
Op mijn pc de drivers e.d. helemaal opnieuw geinstalleerd, geupdate, configs gereset maar helaas.
Frontpanel output als backpanel output gebruikt, nog steeds whitenoise.
Contact opgenomen met Bax, die denken dat er iets van een voltage lek op het moederboard aanwezig is die dus voor whitenoise/static zorgd op de geluidskaart.
Heb maar een groundloop besteld, hopelijk lost dit het op want mijn god wat is het irritant.
Edit;rakkietakkie wrote:Positief getest zijn op corona
Die is er idd. Als de groundloop niet werkt is bovenstaand het laatste wat ik nog kan doen. Dus de kabels zitten al in mijn winkelwagen.Cryex wrote:Whitenoise komt juist vooral voor bij aansluiting die via RCA gaan. Dit omdat het een ongebalanceerde aansluiting is.Nuracore wrote:2x Adam Audio T5V besteld en ontvangen vandaag. Maar na het aansluiten helaas het probleem dat er heel veel statisch/whitenoise over heen gaat. Andere RCA kabels geprobeerd, mocht niet baten.
Ander apparaat geprobeerd en de whitenoise is weg.
Op mijn pc de drivers e.d. helemaal opnieuw geinstalleerd, geupdate, configs gereset maar helaas.
Frontpanel output als backpanel output gebruikt, nog steeds whitenoise.
Contact opgenomen met Bax, die denken dat er iets van een voltage lek op het moederboard aanwezig is die dus voor whitenoise/static zorgd op de geluidskaart.
Heb maar een groundloop besteld, hopelijk lost dit het op want mijn god wat is het irritant.
Ik weet niet wat verder je setup is. Als je de keus hebt om voor gebalanceerde aansluiting te gaan (dus voor Jack/XLR) dan zou ik dat doen.
Heb zelf best een tijd bij Bax gewerkt en vind het dus wel teleurstellend dat je dit als advies hebt gekregen
Je gaat alleen met deze kabel wel een conversie van stereo XLR naar mini jack, wat je dus 100% geluidsverlies gaat geven. Ik las iets over een interface. Heb je deze? Of sluit je de speakers rechtstreeks aan op je PC?Nuracore wrote: Die is er idd. Als de groundloop niet werkt is bovenstaand het laatste wat ik nog kan doen. Dus de kabels zitten al in mijn winkelwagen.
https://www.bax-shop.nl/xlr-jack/devine ... r-male-3-m
Laten we hopen dat dit niet meer nodig is maar ik ben er bang voor.
Nee die wilde ik eind van de maand halen. Nu dus rechtstreeks op de pcCryex wrote:Je gaat alleen met deze kabel wel een conversie van stereo XLR naar mini jack, wat je dus 100% geluidsverlies gaat geven. Ik las iets over een interface. Heb je deze? Of sluit je de speakers rechtstreeks aan op je PC?Nuracore wrote: Die is er idd. Als de groundloop niet werkt is bovenstaand het laatste wat ik nog kan doen. Dus de kabels zitten al in mijn winkelwagen.
https://www.bax-shop.nl/xlr-jack/devine ... r-male-3-m
Laten we hopen dat dit niet meer nodig is maar ik ben er bang voor.
Studiomonitoren zijn over het algemeen namelijk mega krachtig, en de meeste PC interfaces die zijn ingebouwd kunnen dit niet helemaal aan. Vandaar dat er een externe word aangeraden.
Nice! Zodra je interface er is heb je deze als het goed is niet meer nodig. Succes met het luisteren, de T5V hebben echt een topgeluid voor de prijsklasse!Nuracore wrote: Edit:
Ondertussen de groundloop ontvangen en heeft het probleem zover ik kan horen dus daadwerkelijk opgelost.
Aanraders voor interface?Cryex wrote:Nice! Zodra je interface er is heb je deze als het goed is niet meer nodig. Succes met het luisteren, de T5V hebben echt een topgeluid voor de prijsklasse!Nuracore wrote: Edit:
Ondertussen de groundloop ontvangen en heeft het probleem zover ik kan horen dus daadwerkelijk opgelost.
Afhankelijk van budget zou ik kijken naar de Scarlet series van Focusrite, zijn mega populair voor een reden en zelf ook jarenlang plezier van gehad.Nuracore wrote:Aanraders voor interface?Cryex wrote:Nice! Zodra je interface er is heb je deze als het goed is niet meer nodig. Succes met het luisteren, de T5V hebben echt een topgeluid voor de prijsklasse!Nuracore wrote: Edit:
Welk mobiel heb jij? Ik heb al een tijdje android 11 (bless Google Pixel), geen problemen mee gehad.Svbtwee wrote:Geen screenshots meer kunnen nemen na het updaten naar Android 11