Helemaal mee eens. Daarom vind ik dat haat tegenover iemands politieke voorkeur ook zo vervelend. Wel hypocriet dan van mij om ook dat soort woorden te gebruiken, daar ben ik het mee eensPannenkoek wrote:Goed, ik begrijp natuurlijk ook wel dat het niet z'n bedoeling was om een grote discussie te starten over links/rechts en hoe we zaken onderbouwen. Het frustreert me simpelweg wanneer iemand met droge ogen 'Dit is wat er mis is met linkse wappies' roept. Het hele links/rechts debat is de laatste jaren al genoeg gepolariseerd, en dit soort generaliserende opmerkingen gooien mijns inziens alleen maar meer olie op het vuur. Andersom vind ik het net zo irritant als iemand weer over 'rechtse complotgekkies' begint. Ik zou als het om politiek gaat voor de verandering eens willen praten over de inhoud, in plaats van steeds maar weer dezelfde discussies te voeren over aanhangers van partijen, over misinformatie of over rare uitspraken van lijsttrekkers. Op de manier waarop nu het debat wordt gevoerd winnen alleen de populisten en de schreeuwers.Rickzel wrote:Jij onderschat het medium 'hardtraxx' alle publicaties op dit forum worden zeer serieus genomen.
maar ik merkte het gewoon meer bij links lol