Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1217, 1218, 1219, 1220, 1221, 1222, 1223 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 13:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
pim__ schreef:
Parvuz schreef:
De "ons huis" reclame van T-Mobile...


God ja, ik meldde dit gister toevallig aan een maat van me. Wat een schijt reclame.


Ja die is kut en die van de KPN is ook fucking verschrikkelijk:

WOEHOE HOE HOE HOE WOEHOE HOE HOE HOE

Ja, maar Kill Bill :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
pim__ schreef:
godsamme, moet ik nog vaker kwaad worden


Boos worden op andermans mening is wel genanter dan welke mening dan ook

Precies wat er ook mis is met de linkse wappies

Ik kan je verzekeren dat pim geen linkse wappie is en eerder aan de rechterkant zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals ik al eerder zei, deze basic emotionele reacties zijn echt niet meer of minder besteed aan links of rechts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kijk ik vergelijk het gewoon met een beetje hiermee:

https://www.dumpert.nl/?selectedId=8092215_70d8523c

En dan maakt het mij echt geen klote uit of iemand links of rechts is, maar dit is gewoon lukraak verwijten eruit gooien en totaal niet naar jezelf kijken. Verder verkondig ik hier volgens mij niet echt mijn (onderbouwde) politieke mening, ik geef alleen reactie op uitspraken die mijn inziens nergens op slaan. En hoe kinderachtig ook, ik kan erg pissig worden om mensen die alleen maar wijzen, maar niet met (juiste) feiten komen en door slaan in hun mening aan andere op te dragen.

Ik kan prima luisteren naar iemand die iets onderbouwd en ook daadwerkelijk een keer kan zeggen; 'woow, jij hebt in deze gelijk en misschien sloeg ik wat door'. Maar die mensen (links danwel rechts) zie je amper hun mening verkondigen op het internet of bij een demonstratie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Zoals ik al eerder zei, deze basic emotionele reacties zijn echt niet meer of minder besteed aan links of rechts.


Ik baseer dat natuurlijk op mijn directe omgeving> daar merk je toch dat links afkeer creëert tegen mensen die rechts stemmen en hier op Hardtraxx zie je dat ook in zekere mate.

(En ik bedoel niet social media, daar haal ik geen informatie vandaan)

pim__ schreef:
ik kan erg pissig worden om mensen die alleen maar wijzen, maar niet met (juiste) feiten komen en door slaan in hun mening aan andere op te dragen.


Eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chili con carne veels te spicy gemaakt.
Dat wordt weer deppen en nat houden met toiletbezoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ik baseer dat natuurlijk op mijn directe omgeving


Dit wordt ook wel de 'Tom Schonenberg-methode' genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Spobbertiet schreef:
Ik baseer dat natuurlijk op mijn directe omgeving


Dit wordt ook wel de 'Tom Schonenberg-methode' genoemd.


Ik denk dat ik de grap niet snap xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Rickzel schreef:
Spobbertiet schreef:
Ik baseer dat natuurlijk op mijn directe omgeving


Dit wordt ook wel de 'Tom Schonenberg-methode' genoemd.


Ik denk dat ik de grap niet snap xd

En hiermee maak je het compleet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Fijn bedankt voor de opheldering
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
makrooy schreef:
Zoals ik al eerder zei, deze basic emotionele reacties zijn echt niet meer of minder besteed aan links of rechts.


Ik baseer dat natuurlijk op mijn directe omgeving> daar merk je toch dat links afkeer creëert tegen mensen die rechts stemmen en hier op Hardtraxx zie je dat ook in zekere mate.

(En ik bedoel niet social media, daar doe ik niet meer aan)

pim__ schreef:
ik kan erg pissig worden om mensen die alleen maar wijzen, maar niet met (juiste) feiten komen en door slaan in hun mening aan andere op te dragen.


Eens


Ja en ik zie 'rechtse' mensen soms een complete meltdown hebben om mijn links progressieve mening. En nu dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Spobbertiet schreef:
makrooy schreef:
Zoals ik al eerder zei, deze basic emotionele reacties zijn echt niet meer of minder besteed aan links of rechts.


Ik baseer dat natuurlijk op mijn directe omgeving> daar merk je toch dat links afkeer creëert tegen mensen die rechts stemmen en hier op Hardtraxx zie je dat ook in zekere mate.

(En ik bedoel niet social media, daar doe ik niet meer aan)

pim__ schreef:
ik kan erg pissig worden om mensen die alleen maar wijzen, maar niet met (juiste) feiten komen en door slaan in hun mening aan andere op te dragen.


Eens


Ja en ik zie 'rechtse' mensen soms een complete meltdown hebben om mijn links progressieve mening. En nu dan?


Ja die zijn ook kut

Ik zeg nergens dat het exclusief is, het is persoonlijk ervaring. Maar excuses naar iedereen die zich aangevallen voelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 18:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het "Ik zie het in mijn omgeving dus het is zo" argument is sowieso een non-argument. Dat is geen argument maar een beperkt wereldbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Het "Ik zie het in mijn omgeving dus het is zo" argument is sowieso een non-argument. Dat is geen argument maar een beperkt wereldbeeld.


Ligt eraan, sommige dingen kan het prima. Ik baseer mijn mening liever op eigen ervaring dan social media.

Broken Balance schreef:
dus het is zo


Nooit gezegd, man die het heeft over goede argumentatie :'). Tenzij je mij zo'n baes vindt dat je vindt dat ik altijd feiten vertel, dan is het liev.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 19:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:

Ligt eraan, sommige dingen kan het prima. Ik baseer mijn mening liever op eigen ervaring dan social media.

Ah, social media of eigen ervaring. De twee enige en authentieke bronnen van valide mondiale informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:

Ligt eraan, sommige dingen kan het prima. Ik baseer mijn mening liever op eigen ervaring dan social media.

Ah, social media of eigen ervaring. De twee enige en authentieke bronnen van valide mondiale informatie.


hahahaha, je bent ook zo een nare vent. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:

Ligt eraan, sommige dingen kan het prima. Ik baseer mijn mening liever op eigen ervaring dan social media.

Ah, social media of eigen ervaring. De twee enige en authentieke bronnen van valide mondiale informatie.


Stuur aub een link voor een studie waarin staat hoe de mens reageert op de rechtse standpunten van 2021 plx thnx xoxo gr huillach
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 00:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Broken Balance schreef:
Spobbertiet schreef:

Ligt eraan, sommige dingen kan het prima. Ik baseer mijn mening liever op eigen ervaring dan social media.

Ah, social media of eigen ervaring. De twee enige en authentieke bronnen van valide mondiale informatie.


Stuur aub een link voor een studie waarin staat hoe de mens reageert op de rechtse standpunten van 2021 plx thnx xoxo gr huillach


alstublieft

pim__ schreef:
hahahaha, je bent ook zo een nare vent. (L)


Hahaha, hoeistnou kearl?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuig in de serie Tygo in de jeugdcriminaliteit :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 11:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Ik baseer mijn mening liever op eigen ervaring dan social media.

Het probleem hierbij is dat ervaringen op zowel social media als in je eigen kringen gewoon niet het hele verhaal vertellen. Je trapt nu in dezelfde valkuil als al die mensen op feesboek waar we met z'n allen zo hard om lachen/huilen, namelijk dat je vertrouwt op anektotisch bewijs. Gedrag dat je observeert in jouw sociale kring, op jouw werk/studie, stad, video's op Dumpert of whatever zegt niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ik snap wat jullie zeggen, alleen dit gaat over een mening die ik zelf trek uit hoe mensen reageren op iets. Daar is niets wetenschappelijks (of eigenlijk ook boeiends) aan, het is gewoon een observatie :lol:

Snap ook niet dat ik hier überhaupt op in ga, zal wel verveling zijn :')

Pannenkoek schreef:
Gedrag dat je observeert in jouw sociale kring, op jouw werk/studie, stad, video's op Dumpert of whatever zegt niets.


Het zegt inderdaad niks en was ook echt niet de bedoeling om gepubliceerd te worden in een of andere journal ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij onderschat het medium 'hardtraxx' alle publicaties op dit forum worden zeer serieus genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 11:57 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Jij onderschat het medium 'hardtraxx' alle publicaties op dit forum worden zeer serieus genomen.

Ohja kut vergeten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die 'energie verkopers' die je toch bellen ondanks Bel-Me-Niet-Register.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 12:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Jij onderschat het medium 'hardtraxx' alle publicaties op dit forum worden zeer serieus genomen.

Goed, ik begrijp natuurlijk ook wel dat het niet z'n bedoeling was om een grote discussie te starten over links/rechts en hoe we zaken onderbouwen. Het frustreert me simpelweg wanneer iemand met droge ogen 'Dit is wat er mis is met linkse wappies' roept. Het hele links/rechts debat is de laatste jaren al genoeg gepolariseerd, en dit soort generaliserende opmerkingen gooien mijns inziens alleen maar meer olie op het vuur. Andersom vind ik het net zo irritant als iemand weer over 'rechtse complotgekkies' begint. Ik zou als het om politiek gaat voor de verandering eens willen praten over de inhoud, in plaats van steeds maar weer dezelfde discussies te voeren over aanhangers van partijen, over misinformatie of over rare uitspraken van lijsttrekkers. Op de manier waarop nu het debat wordt gevoerd winnen alleen de populisten en de schreeuwers.
Vorige  1 ... 1217, 1218, 1219, 1220, 1221, 1222, 1223 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic