Maar weer eens aanzien hoe het voetbal wordt verpest tijdens Anti-voetbal FC - FC Kaartennaaiers. Gelukkig wordt het nog een beetje gered door de verlichting zelf: Messi.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Messi/Barca fanboys
Dat 2e doelpund!XtD wrote:Maar weer eens aanzien hoe het voetbal wordt verpest tijdens Anti-voetbal FC - FC Kaartennaaiers. Gelukkig wordt het nog een beetje gered door de verlichting zelf: Messi.
Barca kan ik opzich begrijpen, wordt soms wat te veel gehyped, Messi daarentegen niet.PierrePruuk wrote:Messi/Barca fanboys
Voor zulke spelers kijk je toch naar voetbal, of niet dan? Fan zijn van de beste speler op aarde is niet zo gek toch?
Jawel. Je mag een speler niet supergoed vinden, zeker niet als die bij je rivaal speelt. Dan ben je namelijk een fanboy.
Boze Real fans. :') Zeuren dat Barça overhyped is. En terecht dat ze dat zijn, Barça voetbalt tenminste nog. :')
Boze Real fans. :') Zeuren dat Barça overhyped is. En terecht dat ze dat zijn, Barça voetbalt tenminste nog. :')
Idd dat is een jankbal 1e klas, maar ik vind het vuile spel van Real nog erger!Pommer wrote:SERGIO BUSQUETS
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
die reactie deed mun zusje ook, oohw wacht.. die is 3 en een half.robkuh1990 wrote:Heb met alles wat los of vast zit naar haar kop geworpen, 1 deur dicht geknald (en daar is nu de sponning van kapot..)Maximum wrote:Niet mee proberen te redeneren! Uitschelden, is het enige wat helpt!robkuh1990 wrote:Mijn (godverdommmense fucking kut) moeder...
Haal gisteren ijsjes (cornetto's) 6 stuks... we zijn met 3 thuis dus ieders 2..
heeft mijn moeder er gewoon 5 opgevreten en me pa 1tje en ik niks..
Like wtf... moet dat gedrocht nog voller ofzo?
heb uit pure wanhoop 3 flessen ijsthee en 5 zakken chips meegenomen, en me deur geblokkeerd met mijn bed..
hoef haar de komende 2 dagen NIET te zien!
als voetballers een overtreding maken puur op de man en dan doen alsof ze niks doen :')
-
C
Mensen die denken dat ze alles mogen zeggen (ander forum niet deze) terwijl ze pas net 1 maand lid zijn
mag je dan minder zeggen dan als je een jaar lid bent? slaat nergens oprobkuh1990 wrote:Mensen die denken dat ze alles mogen zeggen (ander forum niet deze) terwijl ze pas net 1 maand lid zijn
-
C
nee... maar dat ventje reageert op dat forum alsof hij iedereen uit onze corsogroepen kent... terwijl hij uit Lichtenvoorde komt
https://hardtraxx.com/off-topic/genietmomentjesJorann wrote:Als je 2 meisjes voor t kiezen hebt.
Op school komen en te horen krijgen dat je de eerste 3 uur vrij hebt en dus uit had kunnen slapen 
-
G
muffe stinklucht in een collegezaal waar je 5 uur in a row moet zitten
Pommer wrote:Op school komen en te horen krijgen dat je de eerste 3 uur vrij hebt en dus uit had kunnen slapen
Dat is altijd kut !
On: 2homo's samen zien zitten die niets beters te doen hebben om elkaar letterlijk af te likken..
dat vind ik echt niet leuk om te zien en kan me er best wel aan irriteren ja
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
Het perron oplopen en de trein die je moet hebben die weg rijd :')
Hahah davey die reactieDaveytl wrote:https://hardtraxx.com/off-topic/genietmomentjesJorann wrote:Als je 2 meisjes voor t kiezen hebt.
-
A
Haastig schijten
Ben ik redelijk pro inAlmighty wrote:Haastig schijten
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
das kut, ik wil altyd de tyd hebben daarvoorAlmighty wrote:Haastig schijten
-
T
Dat ik tot morgen moet wachten tot ik gebruik kan maken van me black berry dan heb ik het over bellen/smsen