Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1216, 1217, 1218, 1219, 1220, 1221, 1222 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
makrooy schreef:
Pfff deze links vs rechts onzin. Bij FvD'ers heb je mensen die lopen janken om fucking fraude. Ze hebben het over een parallelle samenleving. En dan links arrogant noemen?? :lol: :lol: :lol:

Aan beide kanten heb je wat. Mensen zeuren, het is menselijk. Het is niet meer voorbestemd aan links dan aan rechts.

Desondanks snap ik het sentiment van SL wel. We hebben het hier over een groep dat niet ironisch fraude roept, gelooft dat we worden geregeerd door satanische pedofielen, mensen die denken dat corona een hoax is. Dit heeft absoluut niks meer met links of rechts te maken. Dit is een gevaar voor het land. Betekent niet dat wij ons als land moeten schamen.

Sidenote: nee ik denk niet dat iedereen binnen FvD zo geschift is. Maar een te groot groep binnen de stemmers wel.

Mee eens. Ik vind (als centrum stemmer) het ergens wel leuk dat links zoveel moet inleveren. Maar dat komt omdat ik helemaal gestoord word van dat geneuzel op /r/thenetherlands.


Overal waar ik op het Nederlandse deel van het internet kom is alles PVV of FvD. Daarom vind ik het refreshing dat de meta daar links/progressief is. Waar ze tevens ook normaal in discussie kunnen gaan met mensen die rechts zijn. Stuk hoger niveau dan een twitter of fb.

Maar goed, in principe snap ik wel als je bubbles irritant vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De selectieve verontwaardiging weer van de media over het geen 1,5m afstand houden op het Forum feestje :sick:. Net als veel andere partijen doen. Zijn trial by media standpunt is overdreven maar met dit soort dingen heeft hij echt wel een punt

Daarentegen, zeer blij met 4 zetels voor JA21
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Alm1ghty schreef:
Mee eens. Ik vind (als centrum stemmer) het ergens wel leuk dat links zoveel moet inleveren. Maar dat komt omdat ik helemaal gestoord word van dat geneuzel op /r/thenetherlands.


Jouw GPF contributie gisteren op /r/hardstyle daarin tegen was van hoog niveau xd


Ben dus niet de enige die de post is gaan zoeken xd
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 20:06 
 
Hardtraxx Elite

Whatsapp storing
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verhuizen en klussen in het nieuwe huis met de huidige maatregelen. Niet even snel naar de bouwmarkt kunnen en op tijd moeten stoppen om nog voor de avondklok terug naar huis te kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 08:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat dat klapvee 2 dagen na de verkiezingen nog steeds blaat dat Nederland in een dictatuur leeft.

Tijd dat de overheid tandje erbij zet en ook als dictatuur gaat handelen. Meer honden, harder meppen met wapenstok, traangas en gericht schieten met rubber kogels.

Kom maar door met je dictatuur dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 10:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Tijd dat de overheid tandje erbij zet en ook als dictatuur gaat handelen. Meer honden, harder meppen met wapenstok, traangas en gericht schieten met rubber kogels.


Waarom wil je dat er zoveel geweld gebruikt wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 10:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Dat dat klapvee 2 dagen na de verkiezingen nog steeds blaat dat Nederland in een dictatuur leeft.

Tijd dat de overheid tandje erbij zet en ook als dictatuur gaat handelen. Meer honden, harder meppen met wapenstok, traangas en gericht schieten met rubber kogels.

Kom maar door met je dictatuur dan


mag van mij ook, ben dat gezanik helemaal zat. Luister gewoon met je grafbek. Prima als je ff gaat demonstreren, maar zodra de juten vragen of je op wil tiefen dan ga je gewoon. En maar janken als ze klappen krijgen.

edit; lees net deze opmerking

Bedankt politie voor jullie doortastende optreden. De demonstranten kiezen ervoor om hun demonstratie niet aan te geven, om zich niet aan de coronaregels te houden, om aanwijzingen van de politie niet op te volgen en verbaast zich er dan over dat de politie handhaaft. Het volk heeft tijdens de verkiezingen mogen spreken. Slechts een paar dagen terug werden de partijen die deze maatregelen hebben ingesteld een ruime verkiezingsoverwinning gegund door het volk. Ik ben er klaar mee dat een klein groepje mensen constant zegt het volk te vertegenwoordigen, maar dat als het volk spreekt het totaal niet lijkt op wat dat groepje beweert. Een paar duizend oproerkraaiers mogen het niet winnen van de democratie. Iedereen heeft het recht om te demonstreren. Dat recht is echter geen absoluut recht. In de wet staat heel duidelijk wat de voorwaarden zijn. Wie zich niet aan de voorwaarden houdt moet zichzelf in de spiegel aankijken als de politie optreedt.

is iets netter verwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig toch, hele jaar door roepen dat de maatregelen niet is wat het volk wil. Maar als de verkiezingen zijn geweest en VVD weer mijlenver op de rest staat, gewoon fraude roepen en verder gaan met protesteren. Heerlijk simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach die figuren zitten de hele dag op feesboek te scrollen en lezen daar een hoop shit van gelijkgestemden en denken daarmee automatisch dat heel Nederland zo denkt.
Dat feesboek geen stemlokaal is lijkt niemand te begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Prachtig toch, hele jaar door roepen dat de maatregelen niet is wat het volk wil. Maar als de verkiezingen zijn geweest en VVD weer mijlenver op de rest staat, gewoon fraude roepen en verder gaan met protesteren. Heerlijk simpel.

Nouja, laten we zeggen dat de VVD en CDA vooral voor alle maatregelen zijn. Dat zijn ongeveer 32% van de stemmen. De meeste andere partijen willen wel op bepaalde vlakken versoepelingen doorvoeren. Je kan dus niet zeggen dat de meerderheid van het volk voor alle maatregelen is. Vooral de avondklok ligt de steun zo’n beetje rond de 50/50

Fraude roepen gaat natuurlijk nergens over maar dat de maatregelen niet is wat het volk wil, zit natuurlijk wel enige kern van waarheid in voor een bepaalde mate. De 22% die braaf achter de VVD aanloopt, zegt nog niks over de andere 88% van Nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh maar ik reken naast CDA en VVD ook alle andere linkse en midden partijen. Die zijn wellicht tegen de avondklok, maar in principe zijn ze allemaal voor de 'lockdown' zoals die nu is. Ik kijk vooral naar fvd, JA21 en PVV die echt flinke versoepelingen willen of helemaal geen lockdown. Die drie partijen zijn samen flink in de minderheid.

Ik zelf ben tegen de avondklok en voor bepaalde horeca versoepelingen (terrassen open met afstand)), maar ik ben absoluut voor maatregelen en distantieer me zo ver mogelijk van de mensen die protesteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GroenLinks wilt het hoger onderwijs openen, vast wel meer partijen willen de terrassen openen (is in februari nog een motie over aangenomen), andere partijen ook de avondklok. Ik weet het allemaal niet uit m’n hoofd. Het mag wel duidelijk zijn dat het draagvlak voor alle maatregelen zoals die nu zijn, niet hoog ligt.

Het discussiepunt is nu vooral de avondklok en het openen van terrassen. Ik heb daarbij wel het idee dat de meerderheid van Nederland dat wilt. Voor Andere maatregelen zal een meerderheid idd moeilijk worden. Van mij hoeven ook niet alle maatregelen van tafel maar een kleine opsteker in de vorm van afschaffen avondklok en openen van terrassen zou heel fijn zijn. En dat ik gvdd naar de zonnebank kan :lol:. Ook zo’n bullshit maatregel om die tenten te sluiten terwijl winkels wel op afspraak mogen werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
GroenLinks wilt het hoger onderwijs openen, vast wel meer partijen willen de terrassen openen (is in februari nog een motie over aangenomen), andere partijen ook de avondklok. Ik weet het allemaal niet uit m’n hoofd. Het mag wel duidelijk zijn dat het draagvlak voor alle maatregelen zoals die nu zijn, niet hoog ligt.


Daar zit absoluut wat in, maar mijn punt is dat 'het volk' wel voor maatregelen is. Was ook niet mijn bedoeling om te zeggen dat iedereen voor alle maatregelen zijn.

Het volk dat daar staat te protesteren en dictatuur roept, zitten in een fabeltje waarin ze denken dat iedereen tegen de lockdown is en terug wil naar het normale leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Citaat:
Tijd dat de overheid tandje erbij zet en ook als dictatuur gaat handelen. Meer honden, harder meppen met wapenstok, traangas en gericht schieten met rubber kogels.


Waarom wil je dat er zoveel geweld gebruikt wordt?


Omdat die wappies dan eens leren dat wij niet in een dictatuur leven. Merken ze het verschil. Erin rammen.. Hop
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat de bange schijters en kwetsbaren lekker thuis opgesloten zitten maar laat de mensen die wel willen leven gewoon vrij.
Ben je zo'n schijtbek zet je een mondkapje op als je de deur uit gaat en hou je 2 meter afstand van een andere en was je je handen 20x op een dag.

Bescherm gewoon jezelf als je niet besmet wilt worden! Er kunnen makkelijk dingen versoepelen.
Als je met 100 man in een kerk kan zitten kan je ook met 30 man in een bioscoop zitten.

Was even mijn irritatie puntje op het niet versoepelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft Pedaalemre nu het account van Martin Waus gehackt? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 00:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Heeft Pedaalemre nu het account van Martin Waus gehackt? xd


godsamme, moet ik nog vaker kwaad worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 09:24 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
hurricane schreef:
Heeft Pedaalemre nu het account van Martin Waus gehackt? xd


godsamme, moet ik nog vaker kwaad worden


Boos worden op andermans mening is wel genanter dan welke mening dan ook

Precies wat er ook mis is met de linkse wappies
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Bedankt politie voor jullie doortastende optreden. De demonstranten kiezen ervoor om hun demonstratie niet aan te geven, om zich niet aan de coronaregels te houden, om aanwijzingen van de politie niet op te volgen en verbaast zich er dan over dat de politie handhaaft. Het volk heeft tijdens de verkiezingen mogen spreken. Slechts een paar dagen terug werden de partijen die deze maatregelen hebben ingesteld een ruime verkiezingsoverwinning gegund door het volk. Ik ben er klaar mee dat een klein groepje mensen constant zegt het volk te vertegenwoordigen, maar dat als het volk spreekt het totaal niet lijkt op wat dat groepje beweert. Een paar duizend oproerkraaiers mogen het niet winnen van de democratie. Iedereen heeft het recht om te demonstreren. Dat recht is echter geen absoluut recht. In de wet staat heel duidelijk wat de voorwaarden zijn. Wie zich niet aan de voorwaarden houdt moet zichzelf in de spiegel aankijken als de politie optreedt.

is iets netter verwoord.

Heel erg eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De "ons huis" reclame van T-Mobile...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:

Bedankt politie voor jullie doortastende optreden. De demonstranten kiezen ervoor om hun demonstratie niet aan te geven, om zich niet aan de coronaregels te houden, om aanwijzingen van de politie niet op te volgen en verbaast zich er dan over dat de politie handhaaft. Het volk heeft tijdens de verkiezingen mogen spreken. Slechts een paar dagen terug werden de partijen die deze maatregelen hebben ingesteld een ruime verkiezingsoverwinning gegund door het volk. Ik ben er klaar mee dat een klein groepje mensen constant zegt het volk te vertegenwoordigen, maar dat als het volk spreekt het totaal niet lijkt op wat dat groepje beweert. Een paar duizend oproerkraaiers mogen het niet winnen van de democratie. Iedereen heeft het recht om te demonstreren. Dat recht is echter geen absoluut recht. In de wet staat heel duidelijk wat de voorwaarden zijn. Wie zich niet aan de voorwaarden houdt moet zichzelf in de spiegel aankijken als de politie optreedt.

is iets netter verwoord.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
De "ons huis" reclame van T-Mobile...


God ja, ik meldde dit gister toevallig aan een maat van me. Wat een schijt reclame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Parvuz schreef:
De "ons huis" reclame van T-Mobile...


God ja, ik meldde dit gister toevallig aan een maat van me. Wat een schijt reclame.


Ja die is kut en die van de KPN is ook fucking verschrikkelijk:

WOEHOE HOE HOE HOE WOEHOE HOE HOE HOE
Vorige  1 ... 1216, 1217, 1218, 1219, 1220, 1221, 1222 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic