Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1215, 1216, 1217, 1218, 1219, 1220, 1221 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Moeite om een knoop door te hakken en bepalen op welke partij ik stem.


Stem je links? Dan bij twijfel meerdere vakjes inkleuren. Kunnen ze zelf kijken bij wie ze hem meetellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stemwijzer gedaan afgelopen week en nu overal advertenties krijgen over Forum van Democratie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn flink wat euro'tjes doorheen gejaagd door Forum ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best apart, ik van D66 en CDA :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
En je weet gewoon dat van al die halve die op Malieveld, Museumplein en de avondklokrellen waren, minstens 80% stemrecht heeft en FvD gaat stemmen...


Gelukkig zijn al die personen bij elkaar opgeteld misschien net aan halve zetel waard, veel meer zal het niet zijn. Als ze al gaan stemmen. Daar zie ik er velen uit die hoek ook nog wel voor aan, dat ze uit een soort van protest hun stempas hebben verscheurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 16:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
simon10pont schreef:
rakkietakkie schreef:
Moeten ze wetje voor maken, daar aanwezig; geen stemrecht


Democratische jongen ben je. Ergens zijn zou nooit misdadig mogen zijn. (in de openbare ruimte natuurlijk)


Dat klopt, ergens zijn is niet misdadig... De feiten die daar gepleegd zijn wel, en ik wil liever niet dat zulke 'hersenloze' beslissen over hoe Nederlands eruit moet zien.


Justinhafc schreef:
Recht om te demonstreren is een groot goed, maar als je geweld gebruikt tegen de politie mag je je stemrecht inleveren


Dit bedoel ik dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 17:38 
 
Hardtraxxer

Zulke mensen voelen zich niet gehoord door de politiek maar ze willen wel gehoord worden en dat moet ook juist wel gebeuren, want anders ontstaan er problemen. Erg jammer en teleurstellend dat de partijen die iets aan hun problemen willen doen, hun niet kunnen aanspreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen met grootheidswaanzin;
Citaat:
Viruswaarheid-voorman Willem Engel haalt geen zetel, wil hertelling
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forum met 8 zetels... schande voor dit land
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Forum met 8 zetels... schande voor dit land

Jeetje, wat maar een irritatiemoment voor je kan zijn joh. We leven nou eenmaal in een democratie waar eenieder stemrecht heeft, dat er dan partijen zijn die stemmen krijgen waar niet jouw voorkeur ligt is nou eenmaal het gevolg. Om het dan een schande voor het land te noemen is wel erg kortzichtig, het is niet jouw land..

PS ben geen FVD stemmer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 11:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
SL8492 schreef:
Forum met 8 zetels... schande voor dit land

Jeetje, wat maar een irritatiemoment voor je kan zijn joh. We leven nou eenmaal in een democratie waar eenieder stemrecht heeft, dat er dan partijen zijn die stemmen krijgen waar niet jouw voorkeur ligt is nou eenmaal het gevolg. Om het dan een schande voor het land te noemen is wel erg kortzichtig, het is niet jouw land..

PS ben geen FVD stemmer.

Word daar ook wel moe van idd. Respecteer gewoon de keuze van anderen, die partijen groeien niet voor niets zo sterk. Ook ik kan me zeker vinden in veel van hun standpunten (heb er niet op gestemd uiteindelijk).

Krijg vaak het idee dat (vooral linkse) stemmers hun stem belangrijker/meer waard vinden dan bijvoorbeeld FVD of PVV stemmers. Neigt zelfs een beetje naar arrogantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 12:05 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Word daar ook wel moe van idd. Respecteer gewoon de keuze van anderen, die partijen groeien niet voor niets zo sterk. Ook ik kan me zeker vinden in veel van hun standpunten (heb er niet op gestemd uiteindelijk).

Krijg vaak het idee dat (vooral linkse) stemmers hun stem belangrijker/meer waard vinden dan bijvoorbeeld FVD of PVV stemmers. Neigt zelfs een beetje naar arrogantie.


Kijk waar het grootste deel van de linkse stemmers zit, daar denken ze sowieso al dat de wereld rondom hen draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff deze links vs rechts onzin. Bij FvD'ers heb je mensen die lopen janken om fucking fraude. Ze hebben het over een parallelle samenleving. En dan links arrogant noemen?? :lol: :lol: :lol:

Aan beide kanten heb je wat. Mensen zeuren, het is menselijk. Het is niet meer voorbestemd aan links dan aan rechts.

Desondanks snap ik het sentiment van SL wel. We hebben het hier over een groep dat niet ironisch fraude roept, gelooft dat we worden geregeerd door satanische pedofielen, mensen die denken dat corona een hoax is. Dit heeft absoluut niks meer met links of rechts te maken. Dit is een gevaar voor het land. Betekent niet dat wij ons als land moeten schamen.

Sidenote: nee ik denk niet dat iedereen binnen FvD zo geschift is. Maar een te groot groep binnen de stemmers wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met makrooy
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 12:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Pfff deze links vs rechts onzin. Bij FvD'ers heb je mensen die lopen janken om fucking fraude. Ze hebben het over een parallelle samenleving. En dan links arrogant noemen?? :lol: :lol: :lol:

Moeilijk he, begrijpend lezen.

Ik heb het over de stemmers, niet over de partijen of betrokken politieke personen met hun uitspraken. Ik vind Baudet vele malen arroganter dan welke linkse politicus dan ook (al komt Klaver wel in de buurt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iedereen die meteen blaat dat Sylvana Simons de eerste gekleurde vrouw in de TK is.
Vergeten wij gewoon even Ayaan Hirsi Ali... , nee is goed jongens. Media gehypet typetje verbleekt alle andere die haar voor gingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
makrooy schreef:
Pfff deze links vs rechts onzin. Bij FvD'ers heb je mensen die lopen janken om fucking fraude. Ze hebben het over een parallelle samenleving. En dan links arrogant noemen?? :lol: :lol: :lol:

Moeilijk he, begrijpend lezen.

Ik heb het over de stemmers, niet over de partijen of betrokken politieke personen met hun uitspraken. Ik vind Baudet vele malen arroganter dan welke linkse politicus dan ook (al komt Klaver wel in de buurt).


Ik had het ook over de stemmers. Misschien niet goed geformuleerd, maar met FvD'ers bedoel ik de stemmers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 12:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Pommer schreef:
makrooy schreef:
Pfff deze links vs rechts onzin. Bij FvD'ers heb je mensen die lopen janken om fucking fraude. Ze hebben het over een parallelle samenleving. En dan links arrogant noemen?? :lol: :lol: :lol:

Moeilijk he, begrijpend lezen.

Ik heb het over de stemmers, niet over de partijen of betrokken politieke personen met hun uitspraken. Ik vind Baudet vele malen arroganter dan welke linkse politicus dan ook (al komt Klaver wel in de buurt).


Ik had het ook over de stemmers. Misschien niet goed geformuleerd, maar met FvD'ers bedoel ik de stemmers.

Als mensen dat roepen zijn ze eerder dom dan arrogant :P

Maar goed laat ik het dan zo formuleren; ik word er ongeacht de politieke voorkeur moe van dat men elkaars stem niet kan respecteren/accepteren. We leven in een democratie, deal with it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Pfff deze links vs rechts onzin. Bij FvD'ers heb je mensen die lopen janken om fucking fraude. Ze hebben het over een parallelle samenleving. En dan links arrogant noemen?? :lol: :lol: :lol:

Aan beide kanten heb je wat. Mensen zeuren, het is menselijk. Het is niet meer voorbestemd aan links dan aan rechts.

Desondanks snap ik het sentiment van SL wel. We hebben het hier over een groep dat niet ironisch fraude roept, gelooft dat we worden geregeerd door satanische pedofielen, mensen die denken dat corona een hoax is. Dit heeft absoluut niks meer met links of rechts te maken. Dit is een gevaar voor het land. Betekent niet dat wij ons als land moeten schamen.

Sidenote: nee ik denk niet dat iedereen binnen FvD zo geschift is. Maar een te groot groep binnen de stemmers wel.

Eens met dit.

Zoals je ook beschrijft: ik heb wél moeite met het feit dat we niet meer een gezamelijke basis van informatie hebben. Over bepaalde zaken kun je best een andere mening of afweging hebben en daardoor voor een andere partij kiezen. Echter als je nu gelooft dat we in een dictatuur leven en dat hele complotgedoe zoals hierboven beschreven.. Dat valt gewoon bijna niet meer te rijmen met de werkelijkheid en met een gezamelijke basis. Dat is wat mij betreft een heel groot probleem waar we toch een oplossing voor moeten vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Desondanks snap ik het sentiment van SL wel. We hebben het hier over een groep dat niet ironisch fraude roept, gelooft dat we worden geregeerd door satanische pedofielen, mensen die denken dat corona een hoax is. Dit heeft absoluut niks meer met links of rechts te maken. Dit is een gevaar voor het land. Betekent niet dat wij ons als land moeten schamen.

Sidenote: nee ik denk niet dat iedereen binnen FvD zo geschift is. Maar een te groot groep binnen de stemmers wel.


Ik heb ook verder niks tegen FvD als partij zelf hoor. Het is nooit mijn partij geweest, maar vond het een aantal jaar geleden wel een interessante frisse wind. Echter was het nu vooral een anti coronamaatregelen campagne. Ik ben ook niet overal mee eens geweest, maar Forum is daar echt veel te extreem in naar mijn mening. Als ze dan 8 zetels weten te bemachtigen, waarbij ongeveer de helft van de stemmers een complotdenker blijkt te zijn, vind ik het zelf toch vrij ernstig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
waarbij ongeveer de helft van de stemmers een complotdenker blijkt te zijn

Waar haal je dit vandaan als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
SL8492 schreef:
waarbij ongeveer de helft van de stemmers een complotdenker blijkt te zijn

Waar haal je dit vandaan als ik vragen mag?

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... gle.com%2F

Is van 2,5 week geleden, dus zal wel enige afwijking inzitten. Maar alsnog zullen het er echt teveel zijn dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Pfff deze links vs rechts onzin. Bij FvD'ers heb je mensen die lopen janken om fucking fraude. Ze hebben het over een parallelle samenleving. En dan links arrogant noemen?? :lol: :lol: :lol:

Aan beide kanten heb je wat. Mensen zeuren, het is menselijk. Het is niet meer voorbestemd aan links dan aan rechts.

Desondanks snap ik het sentiment van SL wel. We hebben het hier over een groep dat niet ironisch fraude roept, gelooft dat we worden geregeerd door satanische pedofielen, mensen die denken dat corona een hoax is. Dit heeft absoluut niks meer met links of rechts te maken. Dit is een gevaar voor het land. Betekent niet dat wij ons als land moeten schamen.

Sidenote: nee ik denk niet dat iedereen binnen FvD zo geschift is. Maar een te groot groep binnen de stemmers wel.

Mee eens. Ik vind (als centrum stemmer) het ergens wel leuk dat links zoveel moet inleveren. Maar dat komt omdat ik helemaal gestoord word van dat geneuzel op /r/thenetherlands.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Mee eens. Ik vind (als centrum stemmer) het ergens wel leuk dat links zoveel moet inleveren. Maar dat komt omdat ik helemaal gestoord word van dat geneuzel op /r/thenetherlands.


Jouw GPF contributie gisteren op /r/hardstyle daarin tegen was van hoog niveau xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2021 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard mokertje cynisch
Vorige  1 ... 1215, 1216, 1217, 1218, 1219, 1220, 1221 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic