Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1214, 1215, 1216, 1217, 1218, 1219, 1220 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou me dan ook aan de balie melden met 'Job van den E.', als je dan toch in de rechtbank bent...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
1 april moet ik voorkomen voor een bezwaar tegen een boete. Ben de dagvaarding tijdens opruimen van het huis kwijt geraakt. Nu moet ik een nieuwe dagvaarding aanvragen.
Ik dus bellen naar het CJIB. Die verwijzen mij door naar de rechtbank in Breda. Eerst de algemene balie gehad, die verwezen mij door naar de afdeling griffie, die verwezen mij door naar de afdeling strafrecht en die verwezen mij weer terug door naar de afdeling griffie om weer terug naar strafrecht gestuurd te worden. Uiteindelijk de juiste persoon gevonden. Hele verhaal gedaan. Zegt hij: "Vanwege privacy mag ik dit niet telefonisch afhandelen. Zet maar op de mail". Netjes gemaild, om vandaag via de mail weer terug gestuurd te worden naar het CJIB...

Dus zometeen maar zelf langs de rechtbank rijden om daar maar informatie te vragen.

Heerlijk lijkt mij dat, werken voor de overheid. Afschuiven en zaken over schuttingen heen tyfen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zou me dan ook aan de balie melden met 'Job van den E.', als je dan toch in de rechtbank bent...


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stembiljetten die per post ongeldig zijn verklaard en nu een dag later toch wel weer mee geteld gaan worden.
Een stemmen teller die in Rotterdam loopt te verkondigen dat die stem biljetten loopt te verscheuren van fvd en pvv. Wat een circus is het toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 17:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Stembiljetten die per post ongeldig zijn verklaard en nu een dag later toch wel weer mee geteld gaan worden.
Een stemmen teller die in Rotterdam loopt te verkondigen dat die stem biljetten loopt te verscheuren van fvd en pvv. Wat een circus is het toch


Die was al per direct daar verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Martin Waus schreef:
Stembiljetten die per post ongeldig zijn verklaard en nu een dag later toch wel weer mee geteld gaan worden.
Een stemmen teller die in Rotterdam loopt te verkondigen dat die stem biljetten loopt te verscheuren van fvd en pvv. Wat een circus is het toch


Die was al per direct daar verwijderd.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2021 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het werk mij zelf al niet helemaal fit voelen en het lijkt nu wel steeds erger te worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ ^ corona?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Martin Waus schreef:
Stembiljetten die per post ongeldig zijn verklaard en nu een dag later toch wel weer mee geteld gaan worden.
Een stemmen teller die in Rotterdam loopt te verkondigen dat die stem biljetten loopt te verscheuren van fvd en pvv. Wat een circus is het toch


Die was al per direct daar verwijderd.

Nee joh is een complet tegen fvd en pvv!!! Iedereen is tegen ze!! zonder de roverheid hebben ze 30 zetels!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Nee joh is een complet tegen fvd en pvv!!! Iedereen is tegen ze!! zonder de roverheid hebben ze 30 zetels!!!


Toen bekend werd dat er briefbiljetten verkeerd waren ingevuld stond Twitter vol met kreten als: Wedden dat dat stemmen voor de FvD zijn die nu niet meer worden getelt!!

Stemmen mogen toch meetellen, Twitter: COMPLOT!! D66 belazerd de boel!!

Zo treurig gesteld op Social Media
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slachtofferrol is de makkelijkste rol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Slachtofferrol is de makkelijkste rol.


Kijkende naar mijn buik is dat tegenwoordig een vetrol
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Slachtofferrol is de makkelijkste rol.

Als slachtoffer in iets voel ik mij getriggered...111!1111!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was dus mijn gemeente die lekker in het nieuws was met die ongeldige poststemmen. Ben het wel eens dat het ook veel te lastig was voor 70+ers om zo te stemmen met envelop in envelop en stempas apart. Mijn opa heeft er naar gekeken en toen alles bij het oud papier geflikkerd.

Ook treurig dat FvD dit weer aangrijpt om zich benadeeld te voelen. Als dit de stemmen beïnvloedt, zouden vooral CDA, PvdA en 50Plus het voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 12:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik durf te wedden dat Thierry een Trumpje gaat doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep, alvast indekken voor het geval de uitslag tegenvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ik durf te wedden dat Thierry een Trumpje gaat doen :lol:


Heeft hij al gedaan... In Roosendaal tijdens die vrijheidskaravaan speech heeft hij letterlijk gezegd: "Deze verkiezingen worden van ons gestolen". Je kan veel van Jesse Klaver zeggen met betrekking tot het kopieren van Obama... Maar dit is ook heel typerend haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ik durf te wedden dat Thierry een Trumpje gaat doen :lol:

Wordt inderdaad aardig op voorgesorteerd. Ik vind het eindeloze slachtoffer spelen echt mateloos vervelend, zeker als je daarna besluit gewoon weg te blijven bij geplande mediamomenten (of wegloopt, want bij Jinek was het zeker niet de eerste keer) om dan vervolgens 200 m verder op bij je eigen achterban te staan. Ook tegelijkertijd met het "grote" debat een Q&A houden met Van Haga etc. Echt proberen zo veel mogelijk te laten zien dat je tegen de media bent..
Ik hoop dat we de komende tijd Nederland en de pers hier weerbaar tegen kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En je weet gewoon dat van al die halve die op Malieveld, Museumplein en de avondklokrellen waren, minstens 80% stemrecht heeft en FvD gaat stemmen...

Moeten ze wetje voor maken, daar aanwezig; geen stemrecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 14:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Moeten ze wetje voor maken, daar aanwezig; geen stemrecht


Democratische jongen ben je. Ergens zijn zou nooit misdadig mogen zijn. (in de openbare ruimte natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
de avondklokrellen waren, minstens 80% stemrecht heeft en FvD gaat stemmen...

Moeten ze wetje voor maken, daar aanwezig; geen stemrecht


Denk dat Motje van de buurt, Appie en Abdul geen FVD stemmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
rakkietakkie schreef:
Moeten ze wetje voor maken, daar aanwezig; geen stemrecht


Democratische jongen ben je. Ergens zijn zou nooit misdadig mogen zijn. (in de openbare ruimte natuurlijk)


Even een blik naar de situatie in Eindhoven destijds: ergens zijn, waar meermaals is opgeroepen om te vertrekken, en (in sommige gevallen, dus niet iedereen) ook nog eens de vandaal uithangen zou ook nooit misdadig mogen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Ik durf te wedden dat Thierry een Trumpje gaat doen :lol:


Gelukkig heeft hij een minder grote achterban dan ome Trump, maar dat hij vanavond/morgen gaat lopen janken gaat sws gebeuren

simon10pont schreef:
rakkietakkie schreef:
Moeten ze wetje voor maken, daar aanwezig; geen stemrecht


Democratische jongen ben je. Ergens zijn zou nooit misdadig mogen zijn. (in de openbare ruimte natuurlijk)


Recht om te demonstreren is een groot goed, maar als je geweld gebruikt tegen de politie mag je je stemrecht inleveren
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
rakkietakkie schreef:
Moeten ze wetje voor maken, daar aanwezig; geen stemrecht


Democratische jongen ben je. Ergens zijn zou nooit misdadig mogen zijn. (in de openbare ruimte natuurlijk)


Dat klopt, ergens zijn is niet misdadig... De feiten die daar gepleegd zijn wel, en ik wil liever niet dat zulke 'hersenloze' beslissen over hoe Nederlands eruit moet zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2021 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moeite om een knoop door te hakken en bepalen op welke partij ik stem.
Vorige  1 ... 1214, 1215, 1216, 1217, 1218, 1219, 1220 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic