Ik zou me dan ook aan de balie melden met 'Job van den E.', als je dan toch in de rechtbank bent...
Heerlijk lijkt mij dat, werken voor de overheid. Afschuiven en zaken over schuttingen heen tyfen.Hekzitter wrote:1 april moet ik voorkomen voor een bezwaar tegen een boete. Ben de dagvaarding tijdens opruimen van het huis kwijt geraakt. Nu moet ik een nieuwe dagvaarding aanvragen.
Ik dus bellen naar het CJIB. Die verwijzen mij door naar de rechtbank in Breda. Eerst de algemene balie gehad, die verwezen mij door naar de afdeling griffie, die verwezen mij door naar de afdeling strafrecht en die verwezen mij weer terug door naar de afdeling griffie om weer terug naar strafrecht gestuurd te worden. Uiteindelijk de juiste persoon gevonden. Hele verhaal gedaan. Zegt hij: "Vanwege privacy mag ik dit niet telefonisch afhandelen. Zet maar op de mail". Netjes gemaild, om vandaag via de mail weer terug gestuurd te worden naar het CJIB...
Dus zometeen maar zelf langs de rechtbank rijden om daar maar informatie te vragen.