Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1213, 1214, 1215, 1216, 1217, 1218, 1219 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2021 08:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
rakkietakkie schreef:
Partyflock die niet meer werkt :/

up & running weer :thumbsup:


Dat is dan maar heel even geweest. Zie niks namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2021 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan ook terug op Partyflock. Er staat wel onderstaande melding op de site, dus het is nog niet 100%.

Citaat:
Momenteel alleen leesmogelijkheid! Groot onderhoud aan de database. Excuses voor het ongemak!
Onderhoud aan een uitgevallen server, Partyflock even alleen te lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 12:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gender fucking reveal 'party's'
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Gender fucking reveal 'party's'


Pfff vanochtend als wekkerradio op Q-Music (België) was er ook zo een gender reveal. Werd een vriendin van dat koppel gebeld en hadden ze bij Q-Music een kort liedje gemaakt dat naar de gender reveal leed.

Normaal blijf ik in bed liggen tot de wekker weer automatisch uitgaat na 30 minuten maar zover is het deze keer niet gekomen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Q-Music
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2021 22:59 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
radio
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thierry Baudet bij Jinek.
Martijn Koning bij Jinek.

Behoorlijk bizarre uitzending gisteravond. Baudet die zodra het moeilijk werd alleen maar zei: zooo jammer dit...
En Martijn Koning met iets wat grappig moest zijn aan het einde.... zucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is Jinek ook een bizar slechte talkshow. Dit is wat er in Amerika gebeurd en we niet moeten overnemen. Namelijk van politiek entertainment maken. Ze doet er alles aan om sensationele talkshows te maken en kijkcijfers te trekken. Totaal niet bevorderlijk voor maatschappelijke belangen. Fuck Jinek.

Overigens echt 0 medelijden met Baudet. Degene die zelf roept dat Nederland slap is geworden en we zoveel mogelijk moeten ridiculiseren. Met zijn achterban dat de meest bizarre dingen roept, hele groepen beledigt en 'linkse' mensen uitmaken voor geen ruggengraat hebben etc etc. Maar als het om hun führer gaat dan is het opeens not done. Smerig hypocriet groepje. Zwakke mensen.

Kleine sidenote: ik heb geen problemen met mensen die zich beledigt voelen, dat vind ik normaal. Ik schoot ook beetje achterover op m'n stoel door wat Martijn zei. Het gaat om de hypocrisie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel mee eens hoor. Journalistiek heel sterk was Jinek ook niet. Alleen het is natuurlijk ook zo dat je niet normaal met Baudet in gesprek kan over zijn standpunten. Bij elke vraag of ander standpunt schiet hij gelijk in de weerstand en gaat rare dingen roepen. Tja...
FvD zou best wel wat goede punten hebben, maar mij bereiken ze er in ieder geval niet mee op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie kijken naast voetbal ook "normale" televisie ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Af en toe wel ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Jullie kijken naast voetbal ook "normale" televisie ja?


NPO :cool:

Tijdje terug bij mijn ouders nog netwerk tv uitgeprobeerd maar ik ben de knikkers inmiddels wel ontgroeid en National Geographic Channel zend de heel dag niets anders dan WWII docu's uit alsof het live coverage is xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 14:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die Martijn Koning is sowieso echt een verschrikkelijke, totaal niet grappige vent. Hoe de fuck komt hij altijd aan zo'n podium
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De nieuwe reclame van T-Mobile :sick:

En
Pommer schreef:
Martijn Koning
z'n spreekbeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb zeer weinig met Martijn Koning, maar het is wel het typische 'Uitdelen en niet incasseren' van Thierry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 14:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
rakkietakkie schreef:
Partyflock die niet meer werkt :/

up & running weer :thumbsup:


En weer plat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zelfbenoemde zogenaamde deskundigen die opeens uit alle hoeken en gaten komen zoals een ware "framing expert" :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2021 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Die Martijn Koning is sowieso echt een verschrikkelijke, totaal niet grappige vent. Hoe de fuck komt hij altijd aan zo'n podium

Zo ja, die hele roast was ook geen enkel momentje grappig. Had daar een Peter Pannekoek neergezet ofzo, die is beter in zulke dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2021 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De effecten van drank afgelopen nacht.
Puur gal zitten speijen... Bah bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2021 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 april moet ik voorkomen voor een bezwaar tegen een boete. Ben de dagvaarding tijdens opruimen van het huis kwijt geraakt. Nu moet ik een nieuwe dagvaarding aanvragen.
Ik dus bellen naar het CJIB. Die verwijzen mij door naar de rechtbank in Breda. Eerst de algemene balie gehad, die verwezen mij door naar de afdeling griffie, die verwezen mij door naar de afdeling strafrecht en die verwezen mij weer terug door naar de afdeling griffie om weer terug naar strafrecht gestuurd te worden. Uiteindelijk de juiste persoon gevonden. Hele verhaal gedaan. Zegt hij: "Vanwege privacy mag ik dit niet telefonisch afhandelen. Zet maar op de mail". Netjes gemaild, om vandaag via de mail weer terug gestuurd te worden naar het CJIB...

Dus zometeen maar zelf langs de rechtbank rijden om daar maar informatie te vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2021 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
"Vanwege privacy mag ik dit niet telefonisch afhandelen. Zet maar op de mail".


Wat een grap. :x Tenzij je een PGP mail stuurt is mail echt niet beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2021 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sent: Hoi ik ben....
Reply: Hoi hier is alle info

Verificatie????
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2021 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Hekzitter schreef:
"Vanwege privacy mag ik dit niet telefonisch afhandelen. Zet maar op de mail".


Wat een grap. :x Tenzij je een PGP mail stuurt is mail echt niet beter.

In de apotheek mag ik juist wel telefonisch privacy gevoelige informatie delen maar juist weer niet via de mail
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2021 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Grim schreef:
Hekzitter schreef:
"Vanwege privacy mag ik dit niet telefonisch afhandelen. Zet maar op de mail".


Wat een grap. :x Tenzij je een PGP mail stuurt is mail echt niet beter.

In de apotheek mag ik juist wel telefonisch privacy gevoelige informatie delen maar juist weer niet via de mail


Inderdaad, de kans dat je telefoon wordt afgeluisterd of iemand die met je gesprek meeluistert is vele malen kleiner dan dat je mail wordt onderschept of uitlekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2021 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het al zo vreemd... Maar ben gewoon naar de rechtbank redenen en binnen 5 minuten had ik die dagvaarding gewoon weer... Zo raar dat dat online / telefonisch allemaal zo moeilijk is.
Vorige  1 ... 1213, 1214, 1215, 1216, 1217, 1218, 1219 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic