Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Een dag PF niet bezocht is een dag niet geleefd. :(
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
simon10pont wrote:Een dag PF niet bezocht is een dag niet geleefd. :(
Ja behoorlijk. Daar kan ik wel gewoon de gestapo uithangen met mijn rechten
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Er gaat nog steeds niets boven de agenda van Partyflock met al z'n doorklik mogelijkheden naar alles :thumbsup:
Hardtraxxer
832 posts member since 2014
last seen 1 day ago
hurricane wrote:Er gaat nog steeds niets boven de agenda van Partyflock met al z'n doorklik mogelijkheden naar alles :thumbsup:
Dit! Geniaal dat je van overal naar overal kan klikken. Geen poespas, gewoon razendsnelle site. Zou ook echt wel een verdrietmoment zijn als het in huidige vorm stopt (alsmede mn party-geschiedenis)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Scotty018 wrote:
hurricane wrote:Er gaat nog steeds niets boven de agenda van Partyflock met al z'n doorklik mogelijkheden naar alles :thumbsup:
Dit! Geniaal dat je van overal naar overal kan klikken. Geen poespas, gewoon razendsnelle site. Zou ook echt wel een verdrietmoment zijn als het in huidige vorm stopt (alsmede mn party-geschiedenis)
Eens. Vind Partyflock eigenlijk de fijnste site omdat hij zo licht en simpel is.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Het is alleen jammer dat door de opkomst van Facebook evenementen, Partyflock eigenlijk in een hoekje is geschoven.

Forum is 'levendig' met de ekte ekte ekte oude garde. (al zie ik Remi ook af-en-toe reageren)
Verder wel een groot aandeel trolls die fake accounts hebben en zich voordoen als vrouw.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 10 days ago
rakkietakkie wrote:Forum is 'levendig' met de ekte ekte ekte oude garde. (al zie ik Remi ook af-en-toe reageren)
Drugstoppa. :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Remi wrote:
rakkietakkie wrote:Forum is 'levendig' met de ekte ekte ekte oude garde. (al zie ik Remi ook af-en-toe reageren)
Drugstoppa. :thumbup:
En keurig volgens de richtlijnen... :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4915 posts member since 2015
Partyflock wrote:Zoals velen van jullie hebben gemerkt is Partyflock momenteel offline wegens onderhoud. We zien jullie zorgen en proberen jullie accounts, foto's en vriendenlijsten zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Helaas kunnen we jullie geen exacte datum geven wanneer Partyflock weer in de lucht is. Door persoonlijke omstandigheden is de persoon die hier de meeste kennis van heeft niet beschikbaar en plegen we het onderhoud met een omweg. We wensen hem veel sterkte en hopelijk kunnen we jullie snel weer begroeten op Partyflock.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Mensen op straat die om 06:00 in de ochtend luidkeels met elkaar gaan praten voor m'n slaapkamerraam. Opkrassen gvd
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Pedaalemre wrote:Mensen op straat die om 06:00 in de ochtend luidkeels met elkaar gaan praten voor m'n slaapkamerraam. Opkrassen gvd
Bak water naar benee hotsjakkee
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Nuracore wrote:
Pedaalemre wrote:Mensen op straat die om 06:00 in de ochtend luidkeels met elkaar gaan praten voor m'n slaapkamerraam. Opkrassen gvd
Kokende olie
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Norther66 wrote:
Partyflock wrote:Zoals velen van jullie hebben gemerkt is Partyflock momenteel offline wegens onderhoud. We zien jullie zorgen en proberen jullie accounts, foto's en vriendenlijsten zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Helaas kunnen we jullie geen exacte datum geven wanneer Partyflock weer in de lucht is. Door persoonlijke omstandigheden is de persoon die hier de meeste kennis van heeft niet beschikbaar en plegen we het onderhoud met een omweg. We wensen hem veel sterkte en hopelijk kunnen we jullie snel weer begroeten op Partyflock.
Klopt, Thomas is een prima kerel, alleen het ging de laatste tijd niet goed met hem. Weet toevallig wat inside details van alles en wat hij doormaakt is echt niet fijn.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 16 days ago
Grim wrote:
Nuracore wrote:
Kokende olie
Pek en veren
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 21 days ago
In de corona brandhaard van Nederland wonen. Gvd wat een gezeik.
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 15 hours ago
Pommer wrote:In de corona brandhaard van Nederland wonen. Gvd wat een gezeik.
Wat is tegenwoordig nog een brandhaard?
Afgelopen zomer noemde ze een café waar waarschijnlijk 3 besmettingen naar te herleiden waren al een brandhaard.. dat woord heeft voor mij geen waarde meer xd
Bierkoning
last seen 21 days ago
Nattehond wrote:
Pommer wrote:In de corona brandhaard van Nederland wonen. Gvd wat een gezeik.
Wat is tegenwoordig nog een brandhaard?
Afgelopen zomer noemde ze een café waar waarschijnlijk 3 besmettingen naar te herleiden waren al een brandhaard.. dat woord heeft voor mij geen waarde meer xd
Nouja ik woon in Bunschoten en we hebben nu die pilot hier van grootschalig testen. Dus het halve dorp is inmiddels 'positief' of moet in quarantaine. En dan ben je weer kort met iemand in contact geweest wie z'n neef met een buurman van een opa van een klusjesman op de koffie is geweest. Zo blijf je bezig. Nu al 3 x wezen testen (overigens steeds negatief en op de laatste uitslag wacht ik nu) en in quarantaine gegaan. Doodmoe word je ervan.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Halve dorp inmiddels positief? Dus bij jullie is die pilot.
Hoe moet ik dat zien, iedereen die in bunschoten woont moet/mag testen ook al
Heb je geen klachten? En heb je geen klachten maar doe je mee aan de pilot
krijg je dus misschien zomaar de stempel positief.
Hardtraxx Elite
2976 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
rakkietakkie wrote:
Norther66 wrote:
Klopt, Thomas is een prima kerel, alleen het ging de laatste tijd niet goed met hem. Weet toevallig wat inside details van alles en wat hij doormaakt is echt niet fijn.
gaaf
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 11 hours ago
M'n ket is op.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Das balen, nieuwe halen...
Bierkoning
last seen 21 days ago
Martin Waus wrote:Halve dorp inmiddels positief? Dus bij jullie is die pilot.
Hoe moet ik dat zien, iedereen die in bunschoten woont moet/mag testen ook al
Heb je geen klachten? En heb je geen klachten maar doe je mee aan de pilot
krijg je dus misschien zomaar de stempel positief.
Halve dorp was wat overdreven :P Maar je snapt m'n punt.

En zo kun je het zien inderdaad. Aan de ene kant vast ergens goed voor het onderzoek, maar aan de andere kant fucking frustrerend.
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 11 hours ago
immuunm wrote:Das balen, nieuwe halen...
must resist...
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
rakkietakkie wrote:Partyflock die niet meer werkt :/
up & running weer :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
hurricane wrote:
rakkietakkie wrote:Partyflock die niet meer werkt :/
up & running weer :thumbsup:
Pfoe ik vreesde voor een overname van dat vieze Appic ^^