Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1212, 1213, 1214, 1215, 1216, 1217, 1218 ... 1290  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2021 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een dag PF niet bezocht is een dag niet geleefd. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2021 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Een dag PF niet bezocht is een dag niet geleefd. :(

Ja behoorlijk. Daar kan ik wel gewoon de gestapo uithangen met mijn rechten
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2021 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er gaat nog steeds niets boven de agenda van Partyflock met al z'n doorklik mogelijkheden naar alles :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2021 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Er gaat nog steeds niets boven de agenda van Partyflock met al z'n doorklik mogelijkheden naar alles :thumbsup:


Dit! Geniaal dat je van overal naar overal kan klikken. Geen poespas, gewoon razendsnelle site. Zou ook echt wel een verdrietmoment zijn als het in huidige vorm stopt (alsmede mn party-geschiedenis)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
hurricane schreef:
Er gaat nog steeds niets boven de agenda van Partyflock met al z'n doorklik mogelijkheden naar alles :thumbsup:


Dit! Geniaal dat je van overal naar overal kan klikken. Geen poespas, gewoon razendsnelle site. Zou ook echt wel een verdrietmoment zijn als het in huidige vorm stopt (alsmede mn party-geschiedenis)

Eens. Vind Partyflock eigenlijk de fijnste site omdat hij zo licht en simpel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 10:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is alleen jammer dat door de opkomst van Facebook evenementen, Partyflock eigenlijk in een hoekje is geschoven.

Forum is 'levendig' met de ekte ekte ekte oude garde. (al zie ik Remi ook af-en-toe reageren)
Verder wel een groot aandeel trolls die fake accounts hebben en zich voordoen als vrouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Forum is 'levendig' met de ekte ekte ekte oude garde. (al zie ik Remi ook af-en-toe reageren)

Drugstoppa. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
rakkietakkie schreef:
Forum is 'levendig' met de ekte ekte ekte oude garde. (al zie ik Remi ook af-en-toe reageren)

Drugstoppa. :thumbup:


En keurig volgens de richtlijnen... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partyflock schreef:
Zoals velen van jullie hebben gemerkt is Partyflock momenteel offline wegens onderhoud. We zien jullie zorgen en proberen jullie accounts, foto's en vriendenlijsten zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Helaas kunnen we jullie geen exacte datum geven wanneer Partyflock weer in de lucht is. Door persoonlijke omstandigheden is de persoon die hier de meeste kennis van heeft niet beschikbaar en plegen we het onderhoud met een omweg. We wensen hem veel sterkte en hopelijk kunnen we jullie snel weer begroeten op Partyflock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen op straat die om 06:00 in de ochtend luidkeels met elkaar gaan praten voor m'n slaapkamerraam. Opkrassen gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Mensen op straat die om 06:00 in de ochtend luidkeels met elkaar gaan praten voor m'n slaapkamerraam. Opkrassen gvd

Bak water naar benee hotsjakkee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
Mensen op straat die om 06:00 in de ochtend luidkeels met elkaar gaan praten voor m'n slaapkamerraam. Opkrassen gvd

Bak water naar benee hotsjakkee


Kokende olie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Partyflock schreef:
Zoals velen van jullie hebben gemerkt is Partyflock momenteel offline wegens onderhoud. We zien jullie zorgen en proberen jullie accounts, foto's en vriendenlijsten zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Helaas kunnen we jullie geen exacte datum geven wanneer Partyflock weer in de lucht is. Door persoonlijke omstandigheden is de persoon die hier de meeste kennis van heeft niet beschikbaar en plegen we het onderhoud met een omweg. We wensen hem veel sterkte en hopelijk kunnen we jullie snel weer begroeten op Partyflock.


Klopt, Thomas is een prima kerel, alleen het ging de laatste tijd niet goed met hem. Weet toevallig wat inside details van alles en wat hij doormaakt is echt niet fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2021 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Nuracore schreef:
Pedaalemre schreef:
Mensen op straat die om 06:00 in de ochtend luidkeels met elkaar gaan praten voor m'n slaapkamerraam. Opkrassen gvd

Bak water naar benee hotsjakkee


Kokende olie

Pek en veren
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 12:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

In de corona brandhaard van Nederland wonen. Gvd wat een gezeik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
In de corona brandhaard van Nederland wonen. Gvd wat een gezeik.

Wat is tegenwoordig nog een brandhaard?
Afgelopen zomer noemde ze een café waar waarschijnlijk 3 besmettingen naar te herleiden waren al een brandhaard.. dat woord heeft voor mij geen waarde meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 14:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Pommer schreef:
In de corona brandhaard van Nederland wonen. Gvd wat een gezeik.

Wat is tegenwoordig nog een brandhaard?
Afgelopen zomer noemde ze een café waar waarschijnlijk 3 besmettingen naar te herleiden waren al een brandhaard.. dat woord heeft voor mij geen waarde meer xd

Nouja ik woon in Bunschoten en we hebben nu die pilot hier van grootschalig testen. Dus het halve dorp is inmiddels 'positief' of moet in quarantaine. En dan ben je weer kort met iemand in contact geweest wie z'n neef met een buurman van een opa van een klusjesman op de koffie is geweest. Zo blijf je bezig. Nu al 3 x wezen testen (overigens steeds negatief en op de laatste uitslag wacht ik nu) en in quarantaine gegaan. Doodmoe word je ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Halve dorp inmiddels positief? Dus bij jullie is die pilot.
Hoe moet ik dat zien, iedereen die in bunschoten woont moet/mag testen ook al
Heb je geen klachten? En heb je geen klachten maar doe je mee aan de pilot
krijg je dus misschien zomaar de stempel positief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Norther66 schreef:
Partyflock schreef:
Zoals velen van jullie hebben gemerkt is Partyflock momenteel offline wegens onderhoud. We zien jullie zorgen en proberen jullie accounts, foto's en vriendenlijsten zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Helaas kunnen we jullie geen exacte datum geven wanneer Partyflock weer in de lucht is. Door persoonlijke omstandigheden is de persoon die hier de meeste kennis van heeft niet beschikbaar en plegen we het onderhoud met een omweg. We wensen hem veel sterkte en hopelijk kunnen we jullie snel weer begroeten op Partyflock.


Klopt, Thomas is een prima kerel, alleen het ging de laatste tijd niet goed met hem. Weet toevallig wat inside details van alles en wat hij doormaakt is echt niet fijn.


gaaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 16:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

M'n ket is op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 16:41 
 
Hardtraxx Elite

Das balen, nieuwe halen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 18:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Halve dorp inmiddels positief? Dus bij jullie is die pilot.
Hoe moet ik dat zien, iedereen die in bunschoten woont moet/mag testen ook al
Heb je geen klachten? En heb je geen klachten maar doe je mee aan de pilot
krijg je dus misschien zomaar de stempel positief.

Halve dorp was wat overdreven :P Maar je snapt m'n punt.

En zo kun je het zien inderdaad. Aan de ene kant vast ergens goed voor het onderzoek, maar aan de andere kant fucking frustrerend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

immuunm schreef:
Das balen, nieuwe halen...


must resist...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2021 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Partyflock die niet meer werkt :/

up & running weer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2021 07:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
rakkietakkie schreef:
Partyflock die niet meer werkt :/

up & running weer :thumbsup:


Pfoe ik vreesde voor een overname van dat vieze Appic ^^
Vorige  1 ... 1212, 1213, 1214, 1215, 1216, 1217, 1218 ... 1290  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic