Een dag PF niet bezocht is een dag niet geleefd. 
Ja behoorlijk. Daar kan ik wel gewoon de gestapo uithangen met mijn rechtensimon10pont wrote:Een dag PF niet bezocht is een dag niet geleefd.
Ja behoorlijk. Daar kan ik wel gewoon de gestapo uithangen met mijn rechtensimon10pont wrote:Een dag PF niet bezocht is een dag niet geleefd.
Dit! Geniaal dat je van overal naar overal kan klikken. Geen poespas, gewoon razendsnelle site. Zou ook echt wel een verdrietmoment zijn als het in huidige vorm stopt (alsmede mn party-geschiedenis)hurricane wrote:Er gaat nog steeds niets boven de agenda van Partyflock met al z'n doorklik mogelijkheden naar alles
Eens. Vind Partyflock eigenlijk de fijnste site omdat hij zo licht en simpel is.Scotty018 wrote:Dit! Geniaal dat je van overal naar overal kan klikken. Geen poespas, gewoon razendsnelle site. Zou ook echt wel een verdrietmoment zijn als het in huidige vorm stopt (alsmede mn party-geschiedenis)hurricane wrote:Er gaat nog steeds niets boven de agenda van Partyflock met al z'n doorklik mogelijkheden naar alles
Drugstoppa.rakkietakkie wrote:Forum is 'levendig' met de ekte ekte ekte oude garde. (al zie ik Remi ook af-en-toe reageren)
En keurig volgens de richtlijnen...Remi wrote:Drugstoppa.rakkietakkie wrote:Forum is 'levendig' met de ekte ekte ekte oude garde. (al zie ik Remi ook af-en-toe reageren)
Partyflock wrote:Zoals velen van jullie hebben gemerkt is Partyflock momenteel offline wegens onderhoud. We zien jullie zorgen en proberen jullie accounts, foto's en vriendenlijsten zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Helaas kunnen we jullie geen exacte datum geven wanneer Partyflock weer in de lucht is. Door persoonlijke omstandigheden is de persoon die hier de meeste kennis van heeft niet beschikbaar en plegen we het onderhoud met een omweg. We wensen hem veel sterkte en hopelijk kunnen we jullie snel weer begroeten op Partyflock.
Bak water naar benee hotsjakkeePedaalemre wrote:Mensen op straat die om 06:00 in de ochtend luidkeels met elkaar gaan praten voor m'n slaapkamerraam. Opkrassen gvd
Kokende olieNuracore wrote:Bak water naar benee hotsjakkeePedaalemre wrote:Mensen op straat die om 06:00 in de ochtend luidkeels met elkaar gaan praten voor m'n slaapkamerraam. Opkrassen gvd
Klopt, Thomas is een prima kerel, alleen het ging de laatste tijd niet goed met hem. Weet toevallig wat inside details van alles en wat hij doormaakt is echt niet fijn.Norther66 wrote:Partyflock wrote:Zoals velen van jullie hebben gemerkt is Partyflock momenteel offline wegens onderhoud. We zien jullie zorgen en proberen jullie accounts, foto's en vriendenlijsten zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Helaas kunnen we jullie geen exacte datum geven wanneer Partyflock weer in de lucht is. Door persoonlijke omstandigheden is de persoon die hier de meeste kennis van heeft niet beschikbaar en plegen we het onderhoud met een omweg. We wensen hem veel sterkte en hopelijk kunnen we jullie snel weer begroeten op Partyflock.
Pek en verenGrim wrote:Kokende olieNuracore wrote:Bak water naar benee hotsjakkeePedaalemre wrote:Mensen op straat die om 06:00 in de ochtend luidkeels met elkaar gaan praten voor m'n slaapkamerraam. Opkrassen gvd
Wat is tegenwoordig nog een brandhaard?Pommer wrote:In de corona brandhaard van Nederland wonen. Gvd wat een gezeik.
Nouja ik woon in Bunschoten en we hebben nu die pilot hier van grootschalig testen. Dus het halve dorp is inmiddels 'positief' of moet in quarantaine. En dan ben je weer kort met iemand in contact geweest wie z'n neef met een buurman van een opa van een klusjesman op de koffie is geweest. Zo blijf je bezig. Nu al 3 x wezen testen (overigens steeds negatief en op de laatste uitslag wacht ik nu) en in quarantaine gegaan. Doodmoe word je ervan.Nattehond wrote:Wat is tegenwoordig nog een brandhaard?Pommer wrote:In de corona brandhaard van Nederland wonen. Gvd wat een gezeik.
Afgelopen zomer noemde ze een café waar waarschijnlijk 3 besmettingen naar te herleiden waren al een brandhaard.. dat woord heeft voor mij geen waarde meer
gaafrakkietakkie wrote:Klopt, Thomas is een prima kerel, alleen het ging de laatste tijd niet goed met hem. Weet toevallig wat inside details van alles en wat hij doormaakt is echt niet fijn.Norther66 wrote:Partyflock wrote:Zoals velen van jullie hebben gemerkt is Partyflock momenteel offline wegens onderhoud. We zien jullie zorgen en proberen jullie accounts, foto's en vriendenlijsten zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Helaas kunnen we jullie geen exacte datum geven wanneer Partyflock weer in de lucht is. Door persoonlijke omstandigheden is de persoon die hier de meeste kennis van heeft niet beschikbaar en plegen we het onderhoud met een omweg. We wensen hem veel sterkte en hopelijk kunnen we jullie snel weer begroeten op Partyflock.
Halve dorp was wat overdrevenMartin Waus wrote:Halve dorp inmiddels positief? Dus bij jullie is die pilot.
Hoe moet ik dat zien, iedereen die in bunschoten woont moet/mag testen ook al
Heb je geen klachten? En heb je geen klachten maar doe je mee aan de pilot
krijg je dus misschien zomaar de stempel positief.
must resist...immuunm wrote:Das balen, nieuwe halen...
up & running weerrakkietakkie wrote:Partyflock die niet meer werkt